Gymstick kotiin?

Cessi

Moi! Mitäs mieltä olette Gymstickistä? Kannattaako tilata kyseinen vekotin kotiin kotijumppaa varten? Olen pitkään kuntoillut, mutta kyseinen vehje on jäänyt tuntemattomaksi. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että sillä saa kätevästi jumpattua kaikkia lihasryhmiä. Kotiäidille voisi olla kiva kuntoiluväline?

29

38136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonnikalakeiju

      Minäkin olen miettinyt kyseisen kepukan hankkimista. Löytyykö kokemuksia keltään...?

      • jymstikki

        hyvä keksintö! etenkin kesällä, jolloin keskityn ulkona liikkumiseen ja jätän hetkeksi kuntokeskuksella treenaamisen.
        myös viikonloppuna hyvä väline tehdä helppo ja nopea treeni esim. lenkin päätteeksi.
        hopea gymstick on minulla- ihan riittävä.


    • keventäjä1977
    • mallu1

      Tilasin just jumpparyhmälleni gymstickit. Mun mielestä hauska ja helppo käyttää just esim. kotona.

    • Nimetön

      On tosi hyvä kuntoiluväline. Teen lenkin jälkeen tehokkaita liikkeitä. Voi myös treenata valmiin ohjelman mukaan. Kuntosali kotona! Suosittelen! Kannattaa vaan hommata oikean värinen. Vihreä=ikäihmiset, sininen=naiset, musta= miehet ja jo treenanneet naiset, hopea= ammattilaiset...

    • Vertaile hintoja

      Meinasitko tilata Gymstickin suoraan valmistajalta? Jo näin on, suosittelen ensin käyntiä urheilukaupassa (tai parissa jos ekasta ei löydy). Itse ostin gymstickin viime keväänä Intersportista. Sain sen 40€:lla eli aikalailla halvemmalla kuin mitä Gymstick kauppaa omilla nettisivuillaan samaa välinettä... :)

      • Cessi

        käydä katsomassa, josko paikallisista urheilukaupoista kyseinen kepakko löytyisi =) Ja sit vaan kroppa kondikseen ;)


      • kympin

        intersportissaki liiikaa hintaa


      • Gymstikkaaja
        kympin kirjoitti:

        intersportissaki liiikaa hintaa

        M-ergo.fi nettikaupassa on nuo "jumppakepit" tarjouksessa.


      • jumppakeppi
        Gymstikkaaja kirjoitti:

        M-ergo.fi nettikaupassa on nuo "jumppakepit" tarjouksessa.

        Ajattelin kanssa hankkia moisen välineen!
        Katselin tuotetta samaiselta www.m-ergo.fi sivustolta. Varsin asialliselta näytti niin keppi kuin ne muut pienvälineet.
        Gymstick on tosiaan saanut paljon kehuja mitä olen selaillut nettiä.


      • Hikeä pukkaa
        jumppakeppi kirjoitti:

        Ajattelin kanssa hankkia moisen välineen!
        Katselin tuotetta samaiselta www.m-ergo.fi sivustolta. Varsin asialliselta näytti niin keppi kuin ne muut pienvälineet.
        Gymstick on tosiaan saanut paljon kehuja mitä olen selaillut nettiä.

        Itsehän olen täysin rapakunnossa ja painoa on niin paljon että kuolleeksi luulisi. Jokatapauksessa eilen tuli koiteltua kyseistä laitetta ja kyllähän tuo aika fiksu vekotin on, tosin vaatii ehdottomasti sisäkengät (muuten tulee jalkapohjat nopsaan kipeäksi noista nauhoista) ja semmoiset 2m tyhjää tilaa ympärillä heilutteluun. Sininen on tällaiselle "en ole mitään ikinä tehny" nörtti miehelle sopiva vaikka naisten keppihän se olevinaan on. :)

        Ideanhan voi kiteyttää vaikka hauisliikkeellä, kepin päässä olevat kuminauhat jalkojen "alle" ja vetelet keppiä ylös ja alas edessä, tokihan kuminauhat silloin venyy ja tarjoaa pehmeästi joustavaa vastusta. :)

        Fiksusti "vastuksen" säätö tapahtuu kuminauhaa kepin ympärille pyörittämällä (eli keppiä käsissä pyörittämällä), lyhyempi nauha = kovempi vastus. Onnistuu todella helposti lennostakin.

        Ei voi kun suositella.

        Tosimies tekisi varmaan itse kepistä ja pyörän sisuskumista ja tappaisi itsensä kun kiinnitys pettää :)


      • tilannut
        Hikeä pukkaa kirjoitti:

        Itsehän olen täysin rapakunnossa ja painoa on niin paljon että kuolleeksi luulisi. Jokatapauksessa eilen tuli koiteltua kyseistä laitetta ja kyllähän tuo aika fiksu vekotin on, tosin vaatii ehdottomasti sisäkengät (muuten tulee jalkapohjat nopsaan kipeäksi noista nauhoista) ja semmoiset 2m tyhjää tilaa ympärillä heilutteluun. Sininen on tällaiselle "en ole mitään ikinä tehny" nörtti miehelle sopiva vaikka naisten keppihän se olevinaan on. :)

        Ideanhan voi kiteyttää vaikka hauisliikkeellä, kepin päässä olevat kuminauhat jalkojen "alle" ja vetelet keppiä ylös ja alas edessä, tokihan kuminauhat silloin venyy ja tarjoaa pehmeästi joustavaa vastusta. :)

        Fiksusti "vastuksen" säätö tapahtuu kuminauhaa kepin ympärille pyörittämällä (eli keppiä käsissä pyörittämällä), lyhyempi nauha = kovempi vastus. Onnistuu todella helposti lennostakin.

        Ei voi kun suositella.

        Tosimies tekisi varmaan itse kepistä ja pyörän sisuskumista ja tappaisi itsensä kun kiinnitys pettää :)

        tuotetta tälläisestä putiikista -> http://m-ergo.fi/

        Onko noilla vastuksilla oikeasti suuria eroja?
        Mikä sopisi keski-ikäiselle miehelle joka ei juuri ole kuntoillut viimeaikoina?


      • Lispet
        tilannut kirjoitti:

        tuotetta tälläisestä putiikista -> http://m-ergo.fi/

        Onko noilla vastuksilla oikeasti suuria eroja?
        Mikä sopisi keski-ikäiselle miehelle joka ei juuri ole kuntoillut viimeaikoina?

        Suorittelen sinistä Gymstick:iä, mikäli on jäänyt kuntoilut pidemmäksi aikaa väliin. Itsellä on todella hyviä kokemuksia ja sopii näin "selkäpotilaallekkin". Vahvistaa melkein huomaamatta myös keskivartaloa, varsinkin niitä syviä vatsalihaksia, ilman tuskastuttavia vatsalihas liikkeitä.


    • Käyttänyt

      Olet kysellyt Gymstickistä jo tammikuussa.... Ehkä kommenttini on jo "myöhässä". mutta vakuutan, että se on hyvä ja pieneen tilaan mahtuva lihaskunnon kohentaja. Tsemppiä

      • Snadi81

        Kävin tuossa anttilassa, mutta heillä ei ollut gold versiota. Mistäs sitä saisi tilattua moisen?


      • Gyllene Stick
        Snadi81 kirjoitti:

        Kävin tuossa anttilassa, mutta heillä ei ollut gold versiota. Mistäs sitä saisi tilattua moisen?

        Tilaa NetAnttilasta, siellä on kultaisia. Kannattaa ottaa teleskooppi, menee pienempään tilaan, on kätevä. Minulla on sellainen.


      • Gyllene Stick

      • ibook
        Gyllene Stick kirjoitti:

        http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=412585&shopId=10006&findPath=true&comp...

        Hejsan,

        Anttilassa ei ollut kyseistä mallia joten tilasin itse netistä.
        m-ergo.fi tuolta sai ja maanantaina kun tilasin niin oli keskiviikkona noudettavissa tästä vantaan lähiön postista.
        Hyvä tuote, helppo käyttää ja melko halpa. Vielä kun saisi motivoitua ja tehtyä joka ilta ainakin sen 15min :D. Intteristä kandee varmaan myös kysäistä. Ainakin joillakin pisteillä taitaa olla tuo tikku valikoimassa.


      • tuuti
        ibook kirjoitti:

        Hejsan,

        Anttilassa ei ollut kyseistä mallia joten tilasin itse netistä.
        m-ergo.fi tuolta sai ja maanantaina kun tilasin niin oli keskiviikkona noudettavissa tästä vantaan lähiön postista.
        Hyvä tuote, helppo käyttää ja melko halpa. Vielä kun saisi motivoitua ja tehtyä joka ilta ainakin sen 15min :D. Intteristä kandee varmaan myös kysäistä. Ainakin joillakin pisteillä taitaa olla tuo tikku valikoimassa.

        Ostin oman gymstickini ihan vaan Prismasta. Siellä on aika iso urheiluosasto, ja maksoi 50e. Viereisessä Sportia Pekassa olisi maksanut 55e. Pohdin pitkään että otanko sinisen vai mustan, mutta olin joskus kokeillut siskon taloyhtiön kuntosalilla sinistä, ja se oli turhan löysä. Ja tosiaan, en ole tällä mustallakaan koskaan treenannut niin, ettei olisi vastuksia kierretty. Eli ei tarvitse olle ihan niin fit, ettei ostaisi mustaa.

        Paketissa tuli mukana hyvä juliste, jossa on 18 liikettä, sekä dvd, jossa on kolme eri tasoista kunto-ohjelmaa (ovat melko lyhyitä, mutta ideana on tehdä useampi peräkkäin.)

        Ja se on ollut kyllä aktiivisessa käytössä. En itse käy missään kuntosalilla, joten gymstick on mun kuntosali. Hyvä just ennen lenkkiä niin saa hieman lämpöä ennen kuin lähtee tuonne kylmään. Ja kyllä jos kunnolla treenaa, niin on hartiat ja käsivarret sen tuntuisia että on treenannut. :) Hyvä tunne.


      • Pekka475
        tuuti kirjoitti:

        Ostin oman gymstickini ihan vaan Prismasta. Siellä on aika iso urheiluosasto, ja maksoi 50e. Viereisessä Sportia Pekassa olisi maksanut 55e. Pohdin pitkään että otanko sinisen vai mustan, mutta olin joskus kokeillut siskon taloyhtiön kuntosalilla sinistä, ja se oli turhan löysä. Ja tosiaan, en ole tällä mustallakaan koskaan treenannut niin, ettei olisi vastuksia kierretty. Eli ei tarvitse olle ihan niin fit, ettei ostaisi mustaa.

        Paketissa tuli mukana hyvä juliste, jossa on 18 liikettä, sekä dvd, jossa on kolme eri tasoista kunto-ohjelmaa (ovat melko lyhyitä, mutta ideana on tehdä useampi peräkkäin.)

        Ja se on ollut kyllä aktiivisessa käytössä. En itse käy missään kuntosalilla, joten gymstick on mun kuntosali. Hyvä just ennen lenkkiä niin saa hieman lämpöä ennen kuin lähtee tuonne kylmään. Ja kyllä jos kunnolla treenaa, niin on hartiat ja käsivarret sen tuntuisia että on treenannut. :) Hyvä tunne.

        Kun noi kolme treeniä vetää peräjälkeen, se tekee melkosen tarkkaan tunnin.
        Itse en talvella kerennyt stickillä juurikaan treenata, kun hiihdin mielettömästi ja kävin kuntosalillla. Kun tuli loskakelit, eikä hiihtämään päässyt vetäsin taas tikulla tunnin setin.
        Voin sanoa, että seuraavana päivänä oli paikat kipeet, sillai terveesti. Hyvä vekotin, hyväkuntoisellekin, jollainen katson olevani.


      • speedo2
        Pekka475 kirjoitti:

        Kun noi kolme treeniä vetää peräjälkeen, se tekee melkosen tarkkaan tunnin.
        Itse en talvella kerennyt stickillä juurikaan treenata, kun hiihdin mielettömästi ja kävin kuntosalillla. Kun tuli loskakelit, eikä hiihtämään päässyt vetäsin taas tikulla tunnin setin.
        Voin sanoa, että seuraavana päivänä oli paikat kipeet, sillai terveesti. Hyvä vekotin, hyväkuntoisellekin, jollainen katson olevani.

        on luotettava toimittaja suosittelen

        http://www.urheilutukku.net/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012009-123183/Categories/URHEILUVARUSTEET/Kuntokeskukset


    • soraääni

      Tässä syyt miksi en itse tykkää gymstikistä:
      -en saa mielestäni tarpeeksi vastusta verrattuna painoilla tehtävään treeniin
      -juuri jalkalihakset tarvisivat järeämpää vastusta siinä missä taas vaikkapa hartialiikkeisiin ei tarvi niin suurta vastusta
      -eli kestävyysharjoittelua joo mutta voimaharjoittelu mielestäni kyseenalaisempaa
      -jos tekee yhdistelmäliikkeitä (sekä jalka- että käsi/hartia) yläkroppa väsähtää ensin, alakropalle ei tarpeeksi vastusta
      -menee aikaa kun asettelee lenksuja oikeaan asentoon

      No myönteisiäkin puolia:
      -koko vartalon hallintaa tarvitsee
      -varmasti saa ihan hyvän treenin jossa hiki tulee
      -parempi edes jonkinlainen vastus kuin ei vastusta ollenkaan

    • nimetönn

      kannattais hommata naispuoliselle 63 vuotiaalle, selän ja jalkojen kuntoutukseen? vihreä vai sininen? mitään kuntoilutaustaa ei pahemmin ole, onkohan tuossa löysimmässä mitään vastusta?

      • neuvontaa

        Sininen on ehkä hyvä kuitenkin. Vihreä on enemmän vanhuksille ja todella heikkovoimaisille.


    • www.fysnet.fi
    • gsg

      pystyykö tekemään rintalihaksia tälläisellä laitteelaa

    • http://lifeofpipa90.
    • http://lifeofpipa90.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe