Puolisoni on aika erikoinen mies. Ei välitä jos karvat on ajelematta, hänen mielestään meikkaus on ajanhaaskausta ja minä olen aina vaan nätti vaikka omasta mielestäni näyttäisin riihenseinästä reväistyltä pirulta. Niinpä tuo sitten saa minut laittautumaan, käänteistä psykologiaa? Ainoa mitä mieheni toivoo, on etten lihoisi ja sekin enemmän terveyssyistä. On se hitsi ihana tuo ukko. Olemme nelikymppisiä ja olleet yhdessä yli 20 vuotta.
Kirjoitinpahan huvikseni kertoakseni, että hyviäkin pitkiä liittoja on, kun tähän puolivahingossa eksyin.
Mies antaa
14
2800
Vastaukset 14
- missiis
Kiva tosiaan kuulla välillä jotain positiivistakin täällä:)
- mistä..
Kyllä kai kainalokarvat saa välillä vähän sängettää. Tussu ei koskaan!
- Kate
Ihmisellä joka rakastaa toista ihmistä on kuulemma ns. rakkauden katse. Se tarkoittaa sitä että vaikka rakkauden kohde olisi kuinka rupsahtanut ja väsähtänyt ja muiden ihmisten mielestä aivan kääkkä, niin tämä rakastava ihminen näkee hänet kauniina.
Joskus esim. tuntuu oudolta kun jompikumpi puolisoista on kovin mustasukkainen, ja muut ihmiset miettivät huvittuneina että "kuka tuonkin veisi".
Siinä on juuri kyse rakkauden katseesta, näkee kauniina sen, mitä toiset pitävät rumana.
Äh... kauheata selittelyä, ei tämä nyt oikein onnistu - no, se mitä nyt yksinkertaisesti yritän sanoa on, että aviomiehesi rakastaa sinua todella aidosti. ole onnellinen siitä. - Kirkan vani
Kate kirjoitti:
Ihmisellä joka rakastaa toista ihmistä on kuulemma ns. rakkauden katse. Se tarkoittaa sitä että vaikka rakkauden kohde olisi kuinka rupsahtanut ja väsähtänyt ja muiden ihmisten mielestä aivan kääkkä, niin tämä rakastava ihminen näkee hänet kauniina.
Joskus esim. tuntuu oudolta kun jompikumpi puolisoista on kovin mustasukkainen, ja muut ihmiset miettivät huvittuneina että "kuka tuonkin veisi".
Siinä on juuri kyse rakkauden katseesta, näkee kauniina sen, mitä toiset pitävät rumana.
Äh... kauheata selittelyä, ei tämä nyt oikein onnistu - no, se mitä nyt yksinkertaisesti yritän sanoa on, että aviomiehesi rakastaa sinua todella aidosti. ole onnellinen siitä.Tänään jus viimeksi kattelin eukkoa ku se siivosi oli laittanut tytön jotku sali housut jalkaan meinasin sanoa et hei missä mennään eihän nyt viiskymppinen enää ole silleen kolmen lapsen äitinä mitään seksi kamaa mut mulle se riittää ja katsoinkin häntä rakkauden silmällä 31v aviossa oltu ja minä vanhenen ja kaikki vanhenee mut se on se yhteinen elo lapset ja kaikki muistot jolle annan sen kiitoksen että on kaks kymppisenä menty yhteen ja on kestetty kaikki vaikeudet tässä elämässä yhdessä, tänä päivänä ei voi sanoa ihmisistä sitä samaa erotaan tuskassa ja haetaan aina vain parempaa ja parempaa.
- ymmärtänyt...
Kate kirjoitti:
Äh... kauheata selittelyä, ei tämä nyt oikein onnistu - no, se mitä nyt yksinkertaisesti yritän sanoa on, että aviomiehesi rakastaa sinua todella aidosti. ole onnellinen siitä.ihmisiä, joilla tällainen 'katse' on; minulle on itsestään selvää, että kumpikin puolisoista huolehtii itsestään sekä itsensä että muiden iloksi. On täällä planeetalla muitakin ihmisiä ja muitakin asioita kuin oma parisuhde, siksi juuri en käsitä, miten joku voi olla niin sokea, ettei näe maailmaa omaa napaansa pidemmälle.
- ainakin pukeudutaan
ymmärtänyt... kirjoitti:
ihmisiä, joilla tällainen 'katse' on; minulle on itsestään selvää, että kumpikin puolisoista huolehtii itsestään sekä itsensä että muiden iloksi. On täällä planeetalla muitakin ihmisiä ja muitakin asioita kuin oma parisuhde, siksi juuri en käsitä, miten joku voi olla niin sokea, ettei näe maailmaa omaa napaansa pidemmälle.
sitten paremmin kun mennään kauppaan tms. mitä nyt miestä pitää joskus hättyyttää jättämään se lempipaita, jossa molemmat hihat on eri pituiset, kotiin.
Kotona voidaan olla missä vaatteissa vaan, eli itsellä luultavasti jotkut vanhat tuulihousun rötköt tai maalia vähän nähneet housut ja isännällä sitten jotkut hyvin paikatut (joskus saattaa olla vaikka reikiäkin) vaatteet. Meillä rakastetaan sitä ihmistä, ei sitä kuorta.
On tietenkin eri asia olla kylässä tai kaupungilla.
- ihana mies!
Onnea!
- miespoikamie
Ei niitä karvoja naisen tarvitse jyystää pis ellei nyt kovin paksut ja mustat viikset ole.
Eikä meikata tarvitse kunhan on puhdas.
En itsekään tatuointeja laittele enkä manikyyrillä kulje, vaan suurinpiirtein puhtaissa vaatteissa ja suihkussakin käyn harva se päivä.
Mielestäni näin on normaalia ja hyvin menee.
Tosin ahkerimmat kirjoittajat taitavat olla vinksahtaneita itsensä silpojia ja lävistyksen laittajia ja karvatkin muka pitäisi pois ajaa.
:-D
Kukin tyylillään mutta meillä miehet ovat miehiä ja naiset naisia, luonnollinen tikanpojan puuhunkutsu kyllä toimii ilman huuuhaahommiakin.- on makuuni
Pidä tuo tyyli ja jos sinulla on kultakin kainalos,niin hänelle onnittelut hyvästä miesmausta!!!
- Olkaamme onnellisia
Meilläkin yhteiseloa 19v ja mies on edelleen umpirakastunut ja minä myös:o) Iät 35 ja 36v.Ympäriltä ihmiset eroo ja meiltäkin kysellään että no koskas te erootte?Ei tässä elämässä!Ihanaa kun toinen hyväksyy kaikkine vikoineen ja puutteineen.Ja vielä ymmärtää ja on tukena huonoina päivinä.Tässä maailmassa on jo tarpeeksi huonoa mutta jotenkin senkin kestää kun tietää että jos putoan,toinen ottaa varmasti kiinni
- onnellinen muijja
18 vuotta oltu yhdessä joista 16 vuotta aviossa. ei meillä hetkauta millaiset vaatteet on päällä. puhtaus on kaiken a ja o. eikä tuijoteta onko toisella läskiä. enkä mä meikkaa jos ei siltä tunnu. hyvä hyvä et on muitakin. ja me ollaan muutenkin kuin paita ja peppu että kyhnätään aina toistemme kanssa.
- dooris
onnellinen muijja kirjoitti:
18 vuotta oltu yhdessä joista 16 vuotta aviossa. ei meillä hetkauta millaiset vaatteet on päällä. puhtaus on kaiken a ja o. eikä tuijoteta onko toisella läskiä. enkä mä meikkaa jos ei siltä tunnu. hyvä hyvä et on muitakin. ja me ollaan muutenkin kuin paita ja peppu että kyhnätään aina toistemme kanssa.
Kumpikin on rupsahdettu vähäsen. Yhteisiä vuosia 21v. Neljäkymmentä on ikää molemmin puolin. On kertynyt vähän kiloja molemmille, miehellä tukka alkaa harveta ja minulla raskaudet runteli kroppaa. Silti katsellaan toisiamme "sillä silmällä" ja näemme toisistamme ne parhaat puolet ja lempi leiskuu. Tällainen suhteen pitää ollakkin, eikä narsistista itsensä trimmaamista, muuten sitä on ihan väärät arvot parisuhteessa.. Koska se rupsahtaminen ja vanheneminen tulee väkisinkin.
- Anonyymi00013
Usteue
- Anonyymi00014
Olen samanlainen, kauneus on katsojan silmissä. Kauhistuneena parin ex;n meikkauksia katsonut, kaunis nainen pilattu meikillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3971639Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä28010932 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk84918Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28895- 54832
- 40799
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75767- 60761
- 65746
- 59735