GOOTIT (eng. The Goths)
Siis ei tässä jutussa ole mitään järkeä. Gootti, ei itse myönnä olevansa gootti. Gootti kuuntelee deathmetallista hard rockiin, mutta ei mitään ihkuja green dayta, lovexia tai uniklubia.
Kaikki 'me gootit' yhteisöt tms. keskustelut on 100% maailman turhimpia, koska sieltä et mitään oikeita gootteja löydä. Kaikki jotka väittävät olevansa gootteja, ovat täysin kakaramaisia wannabeita. Syökää päänne. Polttakaa ittenne.
Tän ei ollu todellakaan tarkotus loukata ketään ^^ :)
GOOTIT
5
845
Vastaukset
- odelay
olen samaa mieltä että tällaiset jutut on tyhmiä.
mulla kyllä meni kauan että myönsin olevani gootti, enkä vieläkään varsinaisesti pidä itseäni goottina mutta aina on joku joka tulee kertomaan että mä oon gootti.
gooteilla saa kuitenkin olla musiikkimaku miten laaja tahansa- feel
Joo-o.. Mulla ei sellasia kavereita oo jotka ei muakaa sanois :D Mut en kyl myönnä olevani gootti. Pukeudun mustaan jne... :D
Ehkä oon mut en omasta mielestäni :>
^^
- Satanachia89
Jos joku kysyy minulta, olenko gootti niin kai minun täytyy osata vastata, että olen tai en.
Gootteus ei tule pelkästään pukeutumisesta, vaan myös musiikkimausta niin kuin mainitsit. Mikään uniklubi ei ole gootti musaa tai muutenkaan mikään tätä paskabändiä vastaava. Mä myönnän olevani gootti, jos joku sitä kysyy. Kai mä sitten olen ollut sun mukaan jo 8 vuotta sellanen wannabe, kun myönnän olevani gootti. - ***
Juuri niin kuin Satanachia89 sanoi, kai voi myöntää olevansa gootti, vaik sitä ei kokoajan hokiskaan. Eli jos joku kysyy miten pukeudun, niin vastaan, että gootti henkisesti. En toki kokoajan puhu että olen "gootti", mut kai sen nyt itekkin tietää mikä on tai miten pukeutuu. -.-
- GhostFacedKillah
Puhut täyttä asiaa. Oikeat gootit ei kuuluta kaikille olevansa gootteja, kersamaiset wannabet kuuluttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813172Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823629Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731364Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1471299Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151264Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S131179- 811061
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184943