GOOTIT (eng. The Goths)
Siis ei tässä jutussa ole mitään järkeä. Gootti, ei itse myönnä olevansa gootti. Gootti kuuntelee deathmetallista hard rockiin, mutta ei mitään ihkuja green dayta, lovexia tai uniklubia.
Kaikki 'me gootit' yhteisöt tms. keskustelut on 100% maailman turhimpia, koska sieltä et mitään oikeita gootteja löydä. Kaikki jotka väittävät olevansa gootteja, ovat täysin kakaramaisia wannabeita. Syökää päänne. Polttakaa ittenne.
Tän ei ollu todellakaan tarkotus loukata ketään ^^ :)
GOOTIT
5
802
Vastaukset
- odelay
olen samaa mieltä että tällaiset jutut on tyhmiä.
mulla kyllä meni kauan että myönsin olevani gootti, enkä vieläkään varsinaisesti pidä itseäni goottina mutta aina on joku joka tulee kertomaan että mä oon gootti.
gooteilla saa kuitenkin olla musiikkimaku miten laaja tahansa- feel
Joo-o.. Mulla ei sellasia kavereita oo jotka ei muakaa sanois :D Mut en kyl myönnä olevani gootti. Pukeudun mustaan jne... :D
Ehkä oon mut en omasta mielestäni :>
^^
- Satanachia89
Jos joku kysyy minulta, olenko gootti niin kai minun täytyy osata vastata, että olen tai en.
Gootteus ei tule pelkästään pukeutumisesta, vaan myös musiikkimausta niin kuin mainitsit. Mikään uniklubi ei ole gootti musaa tai muutenkaan mikään tätä paskabändiä vastaava. Mä myönnän olevani gootti, jos joku sitä kysyy. Kai mä sitten olen ollut sun mukaan jo 8 vuotta sellanen wannabe, kun myönnän olevani gootti. - ***
Juuri niin kuin Satanachia89 sanoi, kai voi myöntää olevansa gootti, vaik sitä ei kokoajan hokiskaan. Eli jos joku kysyy miten pukeudun, niin vastaan, että gootti henkisesti. En toki kokoajan puhu että olen "gootti", mut kai sen nyt itekkin tietää mikä on tai miten pukeutuu. -.-
- GhostFacedKillah
Puhut täyttä asiaa. Oikeat gootit ei kuuluta kaikille olevansa gootteja, kersamaiset wannabet kuuluttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882