Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko pienirintainen nainen olla

HOT?

Olen itse todella komea ja lihaksikas mies. Seurustelin ennen pienirintaisen naisen kanssa. Minulla oli suuremman rintalihakset kuin naiseni rinnat, ellei hän sitten käyttänyt pushup liivejä. . No mutta seurustelumme aikana tosi monet pintaliitäjätuttuni tulivat minulle sanomaan, että jätä nyt toi lattarintanaisesi, löytäisit paljon paremman ja ISORINTAISEMMAN:..Haloo? ihan kuin se koko olisi kaikille se a ja o.
Nyt jälkeenpäin kun olemme eronneet, katselen isorintaisia naisia, mutta edelleenkään ihan silikonirinnat, eivät jostain syystä kiinnosta, eivätkä ole edes hyvännäköisiä mielestäni. Ja kun mietin likkakavereita taaksepäin, niin ovat kaikki olleet pienirintaisia.
Onko teistä hottia olla pienirintainen vai koetteko jäävänne miesmarkkinoilla alakynteen?

92

15907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *naikkonen*

      Juu, pakko olla, kun tällaiset A-kupin tissit omistaa...

      Kaikki miesystäväni ovat tykänneet rinnoistani ja paljon ne ovat aina huomiota saaneet kumppaneiltani. Ehkäpä mun miehet on ollu sit niitä peppumiehiä-takalistoa nimittäin löytyy ja hyväksi on kehuttu. Olen vissiin sitten rintavarustuksen puutteen korvannut pyöreällä ja muodokkaalla pepulla.

      Nykyisellä miehelläni varmaan pian onkin isommat rinnat kun mulla, siihen tahtiin salilla kulkee.

      Eli enpä koe jääneeni miesmarkkinoilla A-kuppeineni alakynteen, aina on vientiä piisannut!

      • aina...

        seksiseuraa johtuen sukupuolijakaumasta


      • Sopusuhtaisuus YES !

        tosi pienirintaisella naisella on iso, muodokas peppua - tai sitten jos isorintaisella naisella taas vastaavasti kapea lantio ja sellainen tylsä lattanapeppu !! Parasta sopuhtaisuus, tiimalasimuoto, oli sitten isot rinnat tai ei !


      • *naikkonen*
        Sopusuhtaisuus YES ! kirjoitti:

        tosi pienirintaisella naisella on iso, muodokas peppua - tai sitten jos isorintaisella naisella taas vastaavasti kapea lantio ja sellainen tylsä lattanapeppu !! Parasta sopuhtaisuus, tiimalasimuoto, oli sitten isot rinnat tai ei !

        Kirjoituksestani todella sai kuvan, että mulla on järkyttävän iso perse:). Omasta mielestäni se on liian pyöreä, koko 34 (vastaavasti 26"-28", xs tai s) kuitenkin housuissa menee. Hartiat mulla on hiukan leveämmät kuin lantio, joten en koe olevani eri paria sen suhteen. Siis että leviäisin alaspäin:) Mitat on 85-65-89. Mutta totta, että sopusuhtaisuus miellyttää silmää, ainakin minun. Minähän olen vain edestä katsottuna sopusuhtainen:). Sivuprofiili onkin sitten jotain ihan muuta.


      • mä vaa

        kuulostaa hyvält !! :P pienet rinnat ja pyöree peppu ;P NAAMMM


      • itsetuntokysymys

        Kyllähän se jonkinlainen äitikompleksin oire on, jos kumppanin on kaikesta muusta välittämättä oltava isorintainen. Kun ei ole lapsena tarpeeksi... Niin, noh...

        Se on sitten toinen ongelma, jos täytyy olla niin kavereiden mieleen, että sen vuoksi dumppaa jonkun josta muuten pitää. :-(


      • Anonyymi

        Olet ihana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana

        Näin on


      • Anonyymi
        Sopusuhtaisuus YES ! kirjoitti:

        tosi pienirintaisella naisella on iso, muodokas peppua - tai sitten jos isorintaisella naisella taas vastaavasti kapea lantio ja sellainen tylsä lattanapeppu !! Parasta sopuhtaisuus, tiimalasimuoto, oli sitten isot rinnat tai ei !

        kaunis ajatus ja se toimii


    • 65A

      Itselläni ei ole hirveästi kokemusta eri miehistä, mutta en ole kokenut että pienet rintani olisivat jotenkin vähemmän seksikkäät.
      Olen itse aika pienikokoinen käytän aina pienintä vaatekokoa mitä on tarjolla jopa lasten vaatteita, joten olisi varmaan outoa jos rintani olisivat jotain c-kuppia, luultavasti näyttäisin silloin todella hassulta (olen joskus sovittanut isoja push-up rintsikoita, enkä pitänyt lopputuloksesta).
      Eli pelkkä kuppikoko tuskin vielä kerro kaikkea naisen rinnoista, ainakin itse olen sitä mieltä.

      • fhklkäö

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Olen jopa kokenut ne C -kupin rinnat raskaana ollessani (vyötärö ei ollut vielä kasvanut). Näytin mielestäni todella hassulta ja suhteettomalta -suorastaan rumalta! (Olen myös pienikokoinen: 157cm, 49kg, A70)
        Mulla on myös kokemuksia miehistä, ja ottajia olisi jonoksi asti. Onneksi ei kaikki olla samasta muotista -jokainen voi olla jonkun unelmanainen!


      • Vaimollani on raskas varustus.
        fhklkäö kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Olen jopa kokenut ne C -kupin rinnat raskaana ollessani (vyötärö ei ollut vielä kasvanut). Näytin mielestäni todella hassulta ja suhteettomalta -suorastaan rumalta! (Olen myös pienikokoinen: 157cm, 49kg, A70)
        Mulla on myös kokemuksia miehistä, ja ottajia olisi jonoksi asti. Onneksi ei kaikki olla samasta muotista -jokainen voi olla jonkun unelmanainen!

        Huoh.
        Vaimoni on mukava :)
        Isot on rinnat hänellä ja on muutenkin "tuhti"


    • keskityn

      miehiin jotka valitsevat naisystävänsä muun kuin rintojen koon mukaan.

    • Bööbs

      ja tietenkin se, jolla on painavimmat bosat joilla hutkia, voittaa palkkiokseen kylän komeimman heinähatun.

      Joillakin pienitissisillä on tapana käyttää kyynärpäätaktiikkaa, kun muuten ei ole otteluvälineitä ja se on välillä tuskallista kun saa tirvaisun muhkeaan etuvarustukseen..

      Mutta hyvin pärjäillään muuten :)

      Kyllä pienirintaisetkin voivat olla hotteja - nuotiossa.

      • medium

        "joillakin pienitissisillä on tapana käyttää kyynärpäätaktiikkaa"

        Toi on muuten totta! Tekevät jatkuvaa verbaalista työtä, jotta mies tajuaisi kuinka huonoja muut naiset ovat. :DD


      • Eiolenoin

        Toi ei todellakaan ole totta. En ole ikinä kuullut enkä itsekään tehnyt noin.
        Isorintaiset on usein huonolla itsetunnolla varustettuja koska eivät luota että heistä tykättäisi muun kun tissien koon takia ja olen kuullut heidän haukkuvan muita naisia, tämä on mun kokemus naisista.


    • argh(N)

      Miksi tuota asiaa NAISILTA kysyt? Mitä mieltä ITSE olet?!?

      Herää jo, nössö!!

    • PIenirintainen

      Kyllä minusta on tärkeintä mitä itse tuntee.
      Nimenomaan itse olen aina ajatellut että minulla on liian pienet rinnat.
      Miesten mieleen olen kuitenkin ollut.
      Kyllähän jotkut varmaan on niin rintojen perään,että on pakko olla isorintainen nainen.
      Itse en kyllä miestä valitse minkään yhden ominaisuuden perusteella.
      Viimekädessä kokonaisuus luonnetta myöten on tärkeintä.

    • yleensä

      ...kuumempi kuin isorintainen. Kaksi seksikkäintä koskaan tapaamaani naista ovat molemmat olleet hyvin pienirintaisia, lähestulkoon lautoja. Mutta eipä siinä kuppikoko juuri kiinnostanut, kun naiset olivat niin upeita. Molemmat kauniskasvoisia ja mahtavalla perseellä varustettuja. Puhumattakaan siitä että molemmat olivat hauskoja, fiksuja, sanavalmiita, iloisia ja erittäin intohimoisia. Itse tykkään muutenkin enemmän pienten kuin suurten rintojen hyväilystä. Siinä vaan on jotain niin seksikästä kun pienirintaisen naisen nännit kovenevat naisen kiihottuessa...AAAH!

      • ja ihanaa on

        ei sen väliä onko isot vai pienet rinnat, nännit kovenee molemmilla.


    • seksikkäät

      No onhan nyt pienet, kiinteät ja pystyt rinnat paljon seksikkäämmät, kuin isot lollot. Pienet ja terhakkaat pysyvät kuosissa paljon pidempään kuin isot.

      Sehän on ihan äidin ikävöintiä se isojen tissien ihailu

    • jotain?????????

      ei rintojen tarvi olla isot.Mut lantion pitää olla kapea!!!!!!!!
      Kunhan on herkät puristelulle ja näykkimiselle.

    • sporttirintainen

      Kommentti,joka karahti korvaani ja pahasti:"jätä nyt toi lattarintanaisesi, löytäisit paljon paremman ja ISORINTAISEMMAN:.."Viittaa mielestäni naisen ÄO:än. Ei voi olla typerämpää kommenttia.Kaikki rinnat on hyvät lasten imettämiseen, pienemmät ehkä paremmat urheilua ajatellen, eikä ole turhia selkäsärkyjä, vaatteet istuvat paremmin ja on jotenkin tasapainoisen oloinen.(itsellä B)Kaikkissa on varmasti omat hyvät puolensa, MUTTA kyllä loppukädessä se ihmisen oma persoona ja sisus peittoaa kaikki koot niin miehillä kuin naisilla, eikö...?JA tärkeintähän on, että kantaa kroppansa ylväästi oli A, B, C, D tai mikä tahansa ja on siis itseensä tyytyväinen.

    • voi.

      naiset on naisellisia suurten rintojen kanssa ja piste.

      • ghjlp'

        pitää olla vähintään 20 senttinen...


    • provonhaistaja!
      • juttu,

        Kiva että lyhyet miehet ei suostu kaikkea nielemään.

        muuten, alkuperäinenkin haiskahtaa provolta


    • jaska vaan

      Jäänyt vähän hämäräksi nuo numero ja kirjainkoodit, neuvoa?

    • yksi komistus

      Rehellisyys maan perii. :)

    • rdtfyguhijkl

      täh... noh jätä niitten pintaliitäjien mielipiteet omaan arvoonsa, ha ha haa aika naurettavia oikeesti....
      mulla on itelläni b kupin rinnat ja kyl mä halutessani miehiä saan... olen hyvän näköinen muutenkin ja mukavan luonteinen...

    • björklund

      is the best!!Universumin kaunein ja seksikkäin nainen!!
      t.heteronainen(liian isoilla tisseillä varustettu)

      • ex a-kuppi

        Olen nyt 24 v,3 vuotta sitten kokoa A ja vientiä riitti.Nyt rinnat kasvaneet ja kokoa C/D ja edelleen vientiä piisaa,joten ei taida tisuista olla kiinni!Nyt vaan kivempi pitää toppeja/uikkareita kun on täytettäkin.Joskin kai tuo rintojen suureneminen johtui painon noususta (n.5kg).Siitä en ole tyytyväinen ;)


      • tissitkasvaa
        ex a-kuppi kirjoitti:

        Olen nyt 24 v,3 vuotta sitten kokoa A ja vientiä riitti.Nyt rinnat kasvaneet ja kokoa C/D ja edelleen vientiä piisaa,joten ei taida tisuista olla kiinni!Nyt vaan kivempi pitää toppeja/uikkareita kun on täytettäkin.Joskin kai tuo rintojen suureneminen johtui painon noususta (n.5kg).Siitä en ole tyytyväinen ;)

        Sullahan se läski jännästi kertyy jos ihan kolme kokoa kasvaa tissit viiden kilon painonnousun myötä :D :D :D Väitänpä että tuollanen kasvu johtuu kyllä silareista tai raskaudesta. Tai sitten sitä painoa on tullut 25kg sen viiden sijasta :)


    • gsgrsfd

      seksikkääksi erittäin pienten rintojeni vuoksi. Koskaan miehet eivät ole kehuneet niitä. Uneksin miehestä joka huomaisi kasvojeni lisäksi myös rintani.

      • arska

        Uneksin erittäin pienirintaisesta naisesta. Minusta sellaiset ovat todella seksikkäät. Hyväilen mieluiten juuri tosipieniä rintoja, aivan ihanat!


      • Pikkutissi
        arska kirjoitti:

        Uneksin erittäin pienirintaisesta naisesta. Minusta sellaiset ovat todella seksikkäät. Hyväilen mieluiten juuri tosipieniä rintoja, aivan ihanat!

        Mulla on AA-Kupin rinnat en yleensä käytä rintaliivejä. Vaan piukkaa t-paitaa jotta nännit oikein hyvin on tyrkyllä. Se kiihottaa mua kun tuijotetaan kun mua katselee naiset ja miehet.


      • Siis....
        Pikkutissi kirjoitti:

        Mulla on AA-Kupin rinnat en yleensä käytä rintaliivejä. Vaan piukkaa t-paitaa jotta nännit oikein hyvin on tyrkyllä. Se kiihottaa mua kun tuijotetaan kun mua katselee naiset ja miehet.

        Tuijottaa miehet ja naiset? Jotku luulee pojaks??


      • Isonänni
        Siis.... kirjoitti:

        Tuijottaa miehet ja naiset? Jotku luulee pojaks??

        Ei mua kyllä pojaksi luulla. Mulla paksu pitkä tukka. Pienet rinnat ja näyttävät nännit Ja tosi piukka t-paita Ilman rintaliivejä yleensä valkoinen. Joskus mun laaja nännipiha näkyy ohkasen t-paidan läpi


      • Törrrrrkeetä
        Isonänni kirjoitti:

        Ei mua kyllä pojaksi luulla. Mulla paksu pitkä tukka. Pienet rinnat ja näyttävät nännit Ja tosi piukka t-paita Ilman rintaliivejä yleensä valkoinen. Joskus mun laaja nännipiha näkyy ohkasen t-paidan läpi

        Jos tuijotetaan siksi, että on aika lutkahtavaa...


      • Pikkurinta
        Törrrrrkeetä kirjoitti:

        Jos tuijotetaan siksi, että on aika lutkahtavaa...

        Ei missään tapaukses lutkahtavaa. Isorintaiset on Lutkuja avaroiden kaula-aukkojen kaa. julkisella paikoilla.


      • Noooh
        Pikkurinta kirjoitti:

        Ei missään tapaukses lutkahtavaa. Isorintaiset on Lutkuja avaroiden kaula-aukkojen kaa. julkisella paikoilla.

        Oot vaan kateellinen, et sä samaa huomiota saa lutkamaisella yrityksellä vilautella nännejä.


      • arska46v
        Pikkutissi kirjoitti:

        Mulla on AA-Kupin rinnat en yleensä käytä rintaliivejä. Vaan piukkaa t-paitaa jotta nännit oikein hyvin on tyrkyllä. Se kiihottaa mua kun tuijotetaan kun mua katselee naiset ja miehet.

        AA-kupin rinnat on aivan ihanat, nimenomaan ilman rintaliivejä. Minua kiihottaisi katsella kuinka rintasi tai oikeastaan nännisi kohottaisivat kiiltävää satiinipaitaa aivan hivenen, saisinpa hyväillä niitä paidan läpi.


      • 2cups1girl
        Pikkutissi kirjoitti:

        Mulla on AA-Kupin rinnat en yleensä käytä rintaliivejä. Vaan piukkaa t-paitaa jotta nännit oikein hyvin on tyrkyllä. Se kiihottaa mua kun tuijotetaan kun mua katselee naiset ja miehet.

        Mä en syty hyllyvistä tisseistä enkä perseistä, mutta pystyt nännit porautumassa paitaa vasten pistää alakertaan elämää!

        -hyvä meininki!


      • Yläviistoon
        2cups1girl kirjoitti:

        Mä en syty hyllyvistä tisseistä enkä perseistä, mutta pystyt nännit porautumassa paitaa vasten pistää alakertaan elämää!

        -hyvä meininki!

        Pystyt nännit ne on isoissakin tisseissä, jos luoja on ollut suopee. Ei valittamista omista nänneistä :)


      • mä vaa
        arska kirjoitti:

        Uneksin erittäin pienirintaisesta naisesta. Minusta sellaiset ovat todella seksikkäät. Hyväilen mieluiten juuri tosipieniä rintoja, aivan ihanat!

        katos löytyhän täält joku asiaaki puhuva tyyppi ! tolle kommentille 100 !


      • mä vaa
        arska46v kirjoitti:

        AA-kupin rinnat on aivan ihanat, nimenomaan ilman rintaliivejä. Minua kiihottaisi katsella kuinka rintasi tai oikeastaan nännisi kohottaisivat kiiltävää satiinipaitaa aivan hivenen, saisinpa hyväillä niitä paidan läpi.

        ahhhhhhh pienet tissit tuo alakertaa enemmän elämäää ku isot !!! :D:D


      • mä vaa

        no me ei olla viel tavattu ! pienet tissit on mitä mahtavimpii!!!


      • Anonyymi
        Isonänni kirjoitti:

        Ei mua kyllä pojaksi luulla. Mulla paksu pitkä tukka. Pienet rinnat ja näyttävät nännit Ja tosi piukka t-paita Ilman rintaliivejä yleensä valkoinen. Joskus mun laaja nännipiha näkyy ohkasen t-paidan läpi

        Heheh


    • Darkspell

      "katselen isorintaisia naisia, mutta edelleenkään ihan silikonirinnat, eivät jostain syystä kiinnosta, eivätkä ole edes hyvännäköisiä mielestäni."

      Silikonirinnat vai!? Kerroppas mulle mistä vitusta sinä nyt oikein tiedät mitkä rinnat onkaan silikonia ja mitkä ei? Eiköhän naisilla nyt ole jumankauta aina ollut kaikenkokoisia rintoja jo kautta aikojen, jo ihan ilman mitään kirurgitoimenpiteitäkin!

      • bojoingg

        Kyllä sen kuule näkee mitkä on aidot ja mitkä ei. Älä aina jaksa vauhkota. Kaikki tietää että on olemassa isoja luomutissejäkin. Se yksi kirjoittaja vain mainitsi että nimenomaan silarit eivät kiihota.

        Mut sinähän olit se tissiexpertti, eikös sulla itelläs ollu kans joku ihan posketon koko? 75E vai mikä se oli? Ja tykkäsit hypätä hyppynarua :)


    • asfasfasfasf

      Naurettavia pellejä tossa suhteessa kaveris, jos ei muuta osaa ajatella kuin jotain tissejä! Itekkin oon bodari ja omat "tissit" kanssa suuremma kuin oikeastaan yhdelläkään muijalla, josta olen ollut kiinnostunut. Sellaset jymylollot on mun mielestä jotenki vastenmieliset oikeestaa.

    • Koolla on väliä

      EI VOI!

      Minimi koko on 70/d/dd tai 75c/d

    • mä vaa

      mä oon 15 ja en oo ikinä tykänny ollenkaan iso rintasista naisista ! pien rintasissa naisissa on sitä jotain ! :P

    • pienirintainen

      Mä haluaisin hivenen isommat rinnat, ihan vaan omaksi iloksi. Mut aina on miehet tykänneet... Kuulemma ihan mahtavat. Joku selitti jotakin et "ei se koko, mut se koostumus"... (??). Eikö se ole aika sama kaikissa rinnoissa?? Vähän haluisin lisää et tuntisin itseni naisellisemmaksi, mut iloitsen niistä paljon näinkin ja miehet on kyllä tosiaan auttaneet pitämään pienirintaisenakin itsetunnon korkealla tässä tissikeskeisessä kulttuurissa :) Silikoneja en hankkis ikinä, musta se on naisia alentavaa. Tai ehkä jos rinnat pitäis poistaa.. mut mua ajatuskin vieraasta aineesta rinnoissa ällöttää. Ei kundit todellakaan ole kaikki isorintaisten perään. Kokonaisuus ratkaisee. Olkaa naiset ylpeitä itsestänne sellaisina kuin ootte, se on aina viehättävää.

      • Anonyymi

        Kun ei kukaan kosketa mitä tekee.?


    • Retkuilija

      Katsopas vaikka Shakiraa. Hiki tulee.

    • Tissitön

      En ole koskaan jäänyt alakynteen pikkutissieni takia enkä ole edes miettinyt sellaisia. Katselen mieluusti niin komeita miehiä kuin kauniita naisiakin ja usein isorintaiset bi tai lesbonaiset lähestyvät minua. Se on hassua.
      Miehet tykästyvät minussa onneksi ihan muihin asioihin kuin tiisseihini joita toki tulevat myöhemmin myös rakastamaan jos parisuhteeseen mennään.
      Nyt kypsemmällä iällä olen varsin tyytyväinen pikkutisseihini koska ne eivät ole tiellä ja vaatteet istuvat nätisti vielä päälleni. Olkapääni ja pyllyni ovat ehkä ne hotimmat mutta persoonallisuus vie voiton tisseistä ja toivottavasti muistakin ulkoisista ihanuuksistani.

    • 19+5+3

      Aloittaja, kuinka pitkä olet? :)

    • kihgyyg

      Pakko nyt kirjoittaa tänne kun luin noita viestejä ja täytyy sanoa että olen todella kateellinen pieni rintaisille naisille, varsinkin näin kesäisin kun pieni rintaiset voivat pitää vaikka mitä ihania pikku bikineitä ja kaikenlaisia ihania kesäisiä toppeja ja paitoja..!

      Toista se on mulla kun koko on 70G-75F, riippuen liivistä, siis niin ällöttävät riippulöllöt että jos rahaa olisi, varaisin ajan heti pienennykseen.

      Rakastan juoksemista mutta juokseppa näillä, kun laitat kunnolliset urheiluliivit niin ei silti tue tarpeeksi, puhumattakaan siitä että sopivia liivejä saat metsästää ja rahaa palaa.

      En myöskään halua riisua liivejä miehen edessä, on ne niin rumat. Tulipa vielä mieleen että enpä ole edes teininä läpäissyt ns. kynätestiä, entäs nyt kolmikymppisenä, sinne varmaan jäis sellainen kynäpenaalikin hyvin talteen..

      Voi jessus, kaikilla ongelmansa!

      • 40v, pienimunainen neits

        HYI SAATANA, YKSI ENITEN INHOAMISTANI ASIOISTA ON PIENIRINTAISET NAISET. HYI, OKSETTAA. TÄÄLTÄ PALSTALTA IKUISET NEITSYET PIENIRINTAISET NAISET HAKEVAT LOHTUA SÄÄLITTÄVÄSTI VAIKKA TIETÄVÄT ETTÄ PIENIRINTAISET NAISET EIVÄT VOI EIVÄTKÄ SAA TUNTEA ITSEÄÄN
        SEKSIKKÄIKSI. T. 40 v pienimunainen neitsyt ukko.


      • 40v, pienimunainen neits

        HYI SAATANA, YKSI ENITEN INHOAMISTANI ASIOISTA ON PIENIRINTAISET NAISET. HYI, OKSETTAA. TÄÄLTÄ PALSTALTA IKUISET NEITSYET PIENIRINTAISET NAISET HAKEVAT LOHTUA SÄÄLITTÄVÄSTI VAIKKA TIETÄVÄT ETTÄ PIENIRINTAISET NAISET EIVÄT VOI EIVÄTKÄ SAA TUNTEA ITSEÄÄN
        SEKSIKKÄIKSI. T. 40 v pienimunainen neitsyt ukko.


    • kauheat värkit

      en ole koskaan näyttänyt rintoja kellekkään miehelle enkä tule näyttämään. Rumat, niin rumat, että leikkauttaisin mieluiten rumilukset pois ja olisin oikea lauta kuin omistaisin näitä kammotuksia, mitä ei rinnoiksi voi sanoa ja mikä tekee naiseuden kokemisesta sen alapään järkyn rumuuden lisäksi mahdotonta. Kun on rumat rinnat ja ruma alapää, niin ymmärrän kyllä niitä, jotka tahtoo sukupuolen vaihdokseen mieheksi. Ja olen työn puolesta nähnyt niin paljon sekä rintoja, että alapäitä, että tää ei ole mikään luulo vaan tieto, et niitä on laidasta laitaan, jollekin vaan sattuu ne maailman hirveimmät ja se olen sitten minä et pitää olla molemmat sitä karmeinta lajia. Olkaa muut onnellisia siitä, et ne on jo jollakin.

      • Kehari

        Tapa ittes.


      • Anonyymi

        Ruma nainen ei saa


    • Pienirintaisen on paree pysyä hoikkana, kun lihominen, ilman että rinnat kasvaa lainkaan on kovin rumaa.

      Ei minulla muuta panosta aiheeseen. Mikäs noilla lihoessa vähän, joilla kasvaa nätisti perse ja tissit hienoihin mittoihin.

      • olet ruma

        "Pienirintaisen on paree pysyä hoikkana, kun lihominen, ilman että rinnat kasvaa lainkaan on kovin rumaa."

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, etteivät rinnat kasva lihotessa? Ovat kuitenkin suureksi osaksi rasvaa.


      • olet ruma kirjoitti:

        "Pienirintaisen on paree pysyä hoikkana, kun lihominen, ilman että rinnat kasvaa lainkaan on kovin rumaa."

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, etteivät rinnat kasva lihotessa? Ovat kuitenkin suureksi osaksi rasvaa.

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että pienirintaisen rinnat kasvaa lihoessa?

        Kyllähän ne ihan pikkusen kasvaa ja ovat yhä pikkuset ja näyttävät kamalilta sitten lihavalla pienet tissit. Niillä joilla on isot tissit hoikkanakin, on vielä isommat kun lihovat. Niillä joilla ei ole rintoja juuri ollenkaan hoikkana, on hyvin pienet lihavanakin. Kun jos rasva ei niihin kerry, niin ei kerry, vaikka lihoisi.Vai luuletko, että me kaikki lihotaan samalla tavalla? Jotku lihoo palloksi, jolla on hoikat raajat. Jotku lihoo päärynäksi ja niin poispäin ja nämä lattarintaiset ovat niitä joilla ei selvästikään rasva kerry rintoihin, kuten totesit, ovat rasvaa kuitenkin. Eli kyllä sillä rinnat olisi hoikkanakin, jos se niihin kertyisi.

        Olen ehkä ruma, mutta näemmä tiedän jostain jotain, päin vastoin kuin arvon neiti.


    • miasg

      Minusta isot rinnat ovat epäkäytännölliset. Olen liikunnallinen niin mietin aina, miten epämukavaa olisi juosta sellaisten raskaiden jättirintojen kanssa. Se rajoittaisi elämää mun mielestä ja tuntuisi epämukavalta. Lisäksi isot rinnat veisi huomion mun persoonaltani kun tapaan miehiä. Tiedän että miehet tuijottavat kyllä johonkin muuhun kun silmiin,jos rinnat ovat korostuneen suuret, ja se tuntuisi lähinnä epämukavalta etenkin vieraiden miesten seurassa. Lisäksi isot rinnat roikkuvat helpommin, eikä se tee ketään seksikääksi että rinnat roikkuvat polvissa.Seksikkyys on lähinnä kiinni muista tekijöistä, kuten naisellisuudesta ja sopusuhtaisuudesta.

      • ....................

        Voi kun voisikin vaihtaa rinnat pienemmiksi, mutta minkäs teet, kun on saanut tälläset riippurinnat. Ei todellakaan ole seksikkäät nämä mun riipparit, mieluuummin olisin a- tai b-kuppinen kuin riippuvien c-kupin rintojen omistaja. Jos olis ylimääräistä fyrkkaa kävisin leikkauttaa pieniksi nämä epäseksikkäät utareet. Näissä ei todellakaan ole mitään naisellista tai sopusuhtaista, pienet rinnat ovat seksikkäät ja sopusuhtaiset, vois kulkea vaikka ilman rintsikoitakin olis helpompaa hellekesänä. Miehetkään ei edes katsele mun riippareita, on ne niin kauhean näköset..yöks. hohhoijaa...pitää jatkaa lottoamista ja toivoa, ett voittais isomman potin, pääsis näistä kauheista riippareista lopullisesti eroon..sniisk


    • riipriip

      Pienet rinnat on nätit varsinkin kun ne ei roiku,
      kaikki muutkin rinnat käy paitsi ei riippuvat!

      • lifemocker

        näinpä


      • Voi vähän riippuvatkin olla aika jees, kunhan ne riippuu tyylillä :P


      • vihtunäitäidiootteja

        Sä varmaan otat akastas eron ku olette olleet aviossa 30 vuotta ja sen utareet rupee roikkumaan liian pahasti. Onnea vaan sunkin aivoelämälles.


    • pallerott

      ai no minulla on pienet pallerot joissa nännit näpöttää eteepnäin :D
      onko semmoset hyvät:)?

      • lifemocker

        vaikee sanoo ilman kuvaa


      • Anonyymi

        Ei niistä kukaan kostu


    • mielummin pienet

      Ite antasin mielihyvin pari kuppikokoa pois näistä DD/E kupeista. Toivottoman epäkäytännölliset urheillessa ja sitäpaitsi muuten hoikassa naisessa myös mielestäni todella häiritsevät. Harvassa ne miehet, jotka ei vain tissejä tuijottele. Ja vähintään jokatoinen tietysti kysyy tai sanoo jotaki silikoneista, varsinki kännissä. Mutta kun sattuvat olemaan luomua. Oliskin silikonit, niin olisin voinu olla ottamatta. Säkkeihinkään ei viiti pukeutua, et sais tissit piiloon, kun sitten näyttäs kymmenen kiloa lihavammalta ja tyköistuvassa niitä on paha piilottaa :(

    • lalalalalalla

      Miksi näissä keskusteluissa aina jonkun rinnat haukutaan?

      Mites käytännössä siis toimitaan jos ollaan sitä mieltä et "kaikki muut rinnat käy paitsi riippuvat"? Lähetään kotiin jos naiselta paljastuu tämmöinen ominaisuus ja ilmotetaan vaan et ei kiitos? Vai ollaan hiljaa vittuuntuneina?

      Itsellä on keskikokoiset rinnat ja vaihtaisin kyllä pienempiin mielelläni, ihan just siksi koska häpeen tätä muotoo joka ei kyllä terhakkaimmasta päästä ole. Ku useimmat kerran riippareita vihaa niin hyväksyttekö sitten leikkaukset jossa kuppikokoo itseään ei isonneta mutta se rinnan oma rasva otetaan osittain pois ja sen tilalle laitetaan silikonia? Eli kokoon ei siis puututa millään tavoin, ainoastaan muotoon.

      Tälle tytölle kyseinen muotoiluleikkaus tehty.

      http://ocjulia.indiedays.netdna-cdn.com/files/2012/08/IMG_9648-modified-680x547.jpg

    • rrissto

      Harvoin isot on kauniit. Rintaliivit kun riisutaan niin muoto muuttuu heti valitettavasti.
      Pienemmät pysyy paremmin kuosissa ja on näyttävänmmän näköiset ilman liivejäkin.
      Kuvissa löytyy näitä kauniita isojakin,mutta harvoin tavan naisilla.

    • jokelfiretyr

      ääh,pienet rinnat on surkeet.koko ajan menee hukkaan mies ku on pikkutissin kanssa ku vois olla isorintaisen kanssa.

    • final_verdict

      Pienet skarpit rinnat 10 .
      Piste.
      Taakse stu.

    • tukape

      Minulla on pienet rinnat, mutta ei se minua haittaa. Ei se kai haittaa miehiäkään, koska ainakin jotkut miehet juoksevat perässäni. En ole kysellyt miesten mielipiteitä rinnoistani, eikä minua kiinnosta mitä mieltä he ovat niistä.

      • Anonyymi

        Ei juokse kukaan


    • Apukoulunkovisluokaltako

      En mä tissien kanssa seurustele. Tissitönkin voi naisesta tulla, syövän tai muun sellasen vuoksi. Rakkaus vähä enempi kun rasvaa, nänniä ja nänninpihaa. Mun kumppanini on vähä ylipainoinen ja rehevä, kaunis mulle, D-kuppinen. Yhtä rakas olisi vaikka olis lipputanko kahdella nuppineulanpää-tissillä fyysisesti. Mitä väliä? Eikä KUKAAN aikaihminen saata olla niin idiootti, että menee jollekin sanomaan, että sen jonkun pitää jättää kumppaninsa kumppanin fyysisen ominaisuuden tak7a! Haloo!!?? Minkälaisissa piireissä oikeen pyörit?

    • hoopeeeuuu

      Mä en enää aio olla yhdenkään pikkutisun kanssa.Aina se vaan menee siihen sit että katseleen isorintaisia,missä ny ikinä kulkeekaan ja haaveilee,joten ei enää kiitos pikkurintasia mulle.

      • aika.muuttaa

        Pahoittelet sitten viimeistään 50 vuotiaana, kun ne pienirintaiset kulkevat nännit töröllään ja sinun isorintaisen rinnat roikkuu alamäkeen ja nännit osoittaa kohti lattiaa.


    • Anonyymi

      Isot pitää olla, ja mahdollisimman paljon näytillä.

    • Anonyymi

      En ottaisi sellaista miestä joka haluaa tissien kanssa seurustella.

      • Anonyymi

        Hyvä ja oikein


      • Anonyymi

        Jatkakaa yksin


    • Anonyymi

      Isot tissit

    • Anonyymi

      Jos miehellä on pienirintainen tyttöystävä tai jopa vaimo, niin häntä säälitään, salaa ja seläntakana mutta kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe