olen tapaillut muutaman kerran miestä, joka vaikuttaa kaikin puolin kivalta. Tein hänelle heti selväksi, etten harrasta seksiä, ennen kuin tunteet ovat mukana pelissä (käytännössä katsoen ehkä muutaman viikon tapailun jälkeen, kun tapailu muuttuu seurusteluksi). Hän sanoi olevansa samaa mieltä ja kunnioitti minua, koska en koskaan harrasta yhden illan juttuja yms.
No, joka ilta kuitenkin, jos suutelemme ja tunnen että miehellä alkaa seisoa, hän muuttuu kuin täysin eri ihmiseksi. Hän alkaa vongata seksiä ja meinaa riisua minut. Kun hän "tokenee" tuosta, sanoo ettei tarkoittanut ja kunnioittaa päätöstäni..ei vaan voinut itselleen mitään, koska haluaa minua niin paljon. Nyt en sitten tiedä, haluaako mies pelkästään seksiä..vai jotain vakavampaakin. On kyllä minulle todella hellä, tuo pieniä lahjoja, vie kivoihin kahviloihin. Auttakaa miehet, mitä mieltä olette!!
jos en heti anna?
48
3788
Vastaukset
- scale
kertaa sanonut, että halu seksiin ei sulje halua seurustelusuhteeseen.
Nämä asiat mun mielestä tukevat toisiaan, jos seksi sujuu, sujuu suhdekkin.
Jos kaverilla alkaa jöpöttämään, sehän vaan tarkoittaa, että sä olet kaverista seksuaalisesti kiihoittava. Etkö sä sitten haluaisi, että kaveri kiihoittuisi sinusta?
Älä nyt kiusaa sitä, mikä ihme sääntö se on, että pitää varrota oletko sä neitsyt?- alkuper.
on vain kokemusta siitä, että jos heti ekana iltana menee sänkyyn, suhde loppuu siihen! ehkä olen tutustunut vääriin miehiin..parin tälläisen kerran jälkeen muutin toimintastrategiani ja olen tavannut oikeasti tutustumisen arvoisia miehiä!
- Älälälä
alkuper. kirjoitti:
on vain kokemusta siitä, että jos heti ekana iltana menee sänkyyn, suhde loppuu siihen! ehkä olen tutustunut vääriin miehiin..parin tälläisen kerran jälkeen muutin toimintastrategiani ja olen tavannut oikeasti tutustumisen arvoisia miehiä!
Samaa mieltä, vaikka mies olenkin..
Ei heti sänkyyn.
En tiedä mikä siinä on, mutta en koskaan ole ihastunut naiseen, jonka kanssa olen ollut heti sängyssä. Niitä ei montaa olekkaan, mutta ei niitäkään joihin olen oikeasti ihastunut. - olet tylsässä
Älälälä kirjoitti:
Ei heti sänkyyn.
En tiedä mikä siinä on, mutta en koskaan ole ihastunut naiseen, jonka kanssa olen ollut heti sängyssä. Niitä ei montaa olekkaan, mutta ei niitäkään joihin olen oikeasti ihastunut.suhteessa ja liitossa jossa pihdataan ja päätä särkee :))
olet tylsässä kirjoitti:
suhteessa ja liitossa jossa pihdataan ja päätä särkee :))
'onni' kestää tasan tarkkaan niin pitkään et sille 'siveyden sipuli' vaimokkeelle kävelee vastaan se joka oikeesti sytyttää :-) Siinä rytäkässä saa kyytiä kaikenlaiset omituiset pillunpanttaus periaatteet ja 'vanhaan villasukkaan kiintymis' periaatteet :-)
- Rakkaustarina alkanut
Älälälä kirjoitti:
Ei heti sänkyyn.
En tiedä mikä siinä on, mutta en koskaan ole ihastunut naiseen, jonka kanssa olen ollut heti sängyssä. Niitä ei montaa olekkaan, mutta ei niitäkään joihin olen oikeasti ihastunut.Nyt täytyy sanoa, että minulla on muutaman kerran käynyt niin, että hyppäsimme heti miehen kanssa sänkyyn ja mies rakastui tulisesti, itsekin ajan kuluessa, seurusteltiin vuosia.
Eihän se hyvä asia ole heti sänkyyn mennä, mutta jos toinen todella kolahtaa, ei sillä ole merkitystä.
- Kallllllllle
Eipä tuosta nyt pidä huolestua.
Ihan normaalia, että mies yrittää.
Kuulostaisi ainakin olevan ihan muutenkin tosissaan.
Jos et ole varma, niin odota. - Kolli_Kellinen
Miksi kuvittelet, etä tunteesi heräisivät ajan myötä? Kyllä aidot tunteet ovat mukana heti alusta saakka, jos ovat. Mielestäni teet väärin miestä kohtaan testailemalla häntä. Jospa hän onkin oikeasti kiinnostunut sinusta ja ehtii muutamassa viikossa kiintyä syvästi? Ja sitten toteatkin hänelle vaan kylmästi että "sori, tunteet eivät tulleet mukaan, näkemiin".
Jos et tunne mitään miestä kohtaan, kerro se hänelle heti! Mies voi sitten itse tehdä päätöksen jatkaako hän sinun piirittämistä vai etsii naisen joka oikeasti välittää hänestä.
PS: Seksuaalisen halun voi myös ajatella olevan nimenomaan se vakavin osa suhdetta, ainakin alussa. Nimittäin jos seksuaalinen halu puuttuu, sen mukana puuttuu kaikki edellytykset suhteelle. Jos kemiaa ja kihelmöintiä löytyy, niin sitten voi pohtia muita seurustelu- ja sitoutumishalukkuuteen vaikuttavia tekijöitä (luonne, arvot, tavoitteet, elämäntilanne jne) ja niiden perusteella päättää haluaako vain seksisuhteen vai kenties jotakin vakavampaa.- alkuper.
eli en todellakaan ole pelinainen, mieluummin ujomman puoleinen :) ja minulla on tunteita, enkä ole jättämässä miestä, mietityttää vaan, että mitä mies haluaa! todennäköisesti tässä on kyse siitä, että miehen halutessa seksiä, hänen ajatusmaailmansa sumentuu ja hän unohtaa kaikki mitä olen sanonut..mutta paha sanoa, kun en ole mies :)
- Kolli_Kellinen
alkuper. kirjoitti:
eli en todellakaan ole pelinainen, mieluummin ujomman puoleinen :) ja minulla on tunteita, enkä ole jättämässä miestä, mietityttää vaan, että mitä mies haluaa! todennäköisesti tässä on kyse siitä, että miehen halutessa seksiä, hänen ajatusmaailmansa sumentuu ja hän unohtaa kaikki mitä olen sanonut..mutta paha sanoa, kun en ole mies :)
Luultavasti mies ajattelee ihan samoin, eli ei ole varma tunteistasi. Jos sinulla sellaisia on ja olet varma siitä ettet ole jättämässä miestä, niin mikset voisi näyttää avoimesti tunteitasi hänelle?
Ehkä pelkäät pettyväsi, mutta kannattaako mahdollista pettymystä pitkittää ja tehdä asiat niin vaikeksi? Jos mies haluaa pelkkää seksiä, niin eikö asiasta ole hyvä päästä selville mahdollisimman nopeasti eikä vasta sitten kun olet jo ehkä ehtinyt kiintyä mieheen syvemmin? - no toi ap:han
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Luultavasti mies ajattelee ihan samoin, eli ei ole varma tunteistasi. Jos sinulla sellaisia on ja olet varma siitä ettet ole jättämässä miestä, niin mikset voisi näyttää avoimesti tunteitasi hänelle?
Ehkä pelkäät pettyväsi, mutta kannattaako mahdollista pettymystä pitkittää ja tehdä asiat niin vaikeksi? Jos mies haluaa pelkkää seksiä, niin eikö asiasta ole hyvä päästä selville mahdollisimman nopeasti eikä vasta sitten kun olet jo ehkä ehtinyt kiintyä mieheen syvemmin?on ilmiselvästi jo kiintynyt mieheen todella syvästi. Mies saattaa olla pelkästään ihastunut fyysisellä tasolla (ei tarkoita välttämättä sitä, että mies on kusipää pelimies vaan sitä, että miehellä ei ole mitään tietoa mistään muista tunteista kuin noista seksuaalisista "tunteistaan" ap:tä kohtaan) ja sitten kun seksiä on ollut, niin pää ns. selvenee, koska paine laskee, jonka jälkeen mies saattaakin yhtäkkiä huomata, ettei nainen kiinnosta millään lailla häntä enää.
Parasta on, että ap. ottaa ensin selville, millainen mies on arvoiltaan, onko hän vielä vain poika, eikä mies, mitä tavoitteita miehellä on jne. Eihän sekään vielä takaa sitä, että mies on oikealla tavalla kiinnostunut juuri ap.stä, mutta aika paljon se kertoo. - scale
no toi ap:han kirjoitti:
on ilmiselvästi jo kiintynyt mieheen todella syvästi. Mies saattaa olla pelkästään ihastunut fyysisellä tasolla (ei tarkoita välttämättä sitä, että mies on kusipää pelimies vaan sitä, että miehellä ei ole mitään tietoa mistään muista tunteista kuin noista seksuaalisista "tunteistaan" ap:tä kohtaan) ja sitten kun seksiä on ollut, niin pää ns. selvenee, koska paine laskee, jonka jälkeen mies saattaakin yhtäkkiä huomata, ettei nainen kiinnosta millään lailla häntä enää.
Parasta on, että ap. ottaa ensin selville, millainen mies on arvoiltaan, onko hän vielä vain poika, eikä mies, mitä tavoitteita miehellä on jne. Eihän sekään vielä takaa sitä, että mies on oikealla tavalla kiinnostunut juuri ap.stä, mutta aika paljon se kertoo.pitää ihminen tuntea, että voi sanoa tuntevansa toisen hyvin? Viikko, kuukausi, puolivuotta vaiko peräti vuosi?
Kuukauden seurustelun jälkeen ei voi sanoa tuntevansa toista.
Puoli vuottakin on vasta raapaisu, joten pitäisikö kaveria seisottaa vuosi? - Kolli_Kellinen
no toi ap:han kirjoitti:
on ilmiselvästi jo kiintynyt mieheen todella syvästi. Mies saattaa olla pelkästään ihastunut fyysisellä tasolla (ei tarkoita välttämättä sitä, että mies on kusipää pelimies vaan sitä, että miehellä ei ole mitään tietoa mistään muista tunteista kuin noista seksuaalisista "tunteistaan" ap:tä kohtaan) ja sitten kun seksiä on ollut, niin pää ns. selvenee, koska paine laskee, jonka jälkeen mies saattaakin yhtäkkiä huomata, ettei nainen kiinnosta millään lailla häntä enää.
Parasta on, että ap. ottaa ensin selville, millainen mies on arvoiltaan, onko hän vielä vain poika, eikä mies, mitä tavoitteita miehellä on jne. Eihän sekään vielä takaa sitä, että mies on oikealla tavalla kiinnostunut juuri ap.stä, mutta aika paljon se kertoo.Ap:han sanoi ettei halua miehen kanssa seksiä ennen kuin tunteet ovat mukana. Ainakaan minun miehisen logiikkani perusteella tuosta ei voi päätellä, että ap olisi kiintynyt mieheen. Kiintymykseen ei viittaa sekään, että ap torjuu miehen lähentelyt, eikä siis voi luottaa häneen.
Jos nainen ei luota mieheen, eikä hänellä ole tunteita mukana, kuinka nainen voi muka olla kiintynyt syvästi mieheen? Vai tarkoittaako kiintymys naiselle sitä, että hän "sitoutuu mies-projektiin", eli alkaa laskelmoidusti kouluttaa tästä itselleen toiveitten puolisoa, joka sitten joskus voisi herättää naisen syvimmät tunteet.
Naiset hei, ei se ihan noin toimi... - Tyttis79
ne tunteet selkiää ja syvenee vasta ajan kanssa, ei siinä muuta.
- Tyttis79
Ehkä pelkäät pettyväsi, mutta kannattaako mahdollista pettymystä pitkittää ja tehdä asiat niin vaikeksi? Jos mies haluaa pelkkää seksiä, niin eikö asiasta ole hyvä päästä selville mahdollisimman nopeasti eikä vasta sitten kun olet jo ehkä ehtinyt kiintyä mieheen syvemmin?Just, että kehotat meneen sänkyyn "varmuuden vuoksi". No hei, naisella se menee niin päin, että kun tunteet on tulleet mukaan niin sitten vasta alkaa panettaa. Tai jos vaan panettaa, eikä nainen ole täysin varma tunteistaan ja menee sänkyyn vaikka epäilee...olo ei todennäköisesti ole mikään maailman paras session jälkeen.
En tajua sitä, etteikö miehet välitä siitä oikein koskaan mitään, että nainenkin saa ensi rakastelustaan sen parhaan mahdollisen. Ei kun pitää kiirehtiä. Sit kun vonkaamiseksi menee niin sitten ei ainakaan tee mieli antaa toosaa. Eli kun pääsee hyvän ja ihanan rakastelun makuun (aika on rakastelulle kypsä ja ensikerta on mieluinen) niin toosaa alkaa tulla enemmän ja erittäin mieluusti annettuna. Aikuiset miehet ovat tämän asian jo havainneet, et kantsii suosista pitää mamma tyytyväisenä niin saa itselleen parempaa söörvistä. - Tyttis79
Tyttis79 kirjoitti:
Just, että kehotat meneen sänkyyn "varmuuden vuoksi". No hei, naisella se menee niin päin, että kun tunteet on tulleet mukaan niin sitten vasta alkaa panettaa. Tai jos vaan panettaa, eikä nainen ole täysin varma tunteistaan ja menee sänkyyn vaikka epäilee...olo ei todennäköisesti ole mikään maailman paras session jälkeen.
En tajua sitä, etteikö miehet välitä siitä oikein koskaan mitään, että nainenkin saa ensi rakastelustaan sen parhaan mahdollisen. Ei kun pitää kiirehtiä. Sit kun vonkaamiseksi menee niin sitten ei ainakaan tee mieli antaa toosaa. Eli kun pääsee hyvän ja ihanan rakastelun makuun (aika on rakastelulle kypsä ja ensikerta on mieluinen) niin toosaa alkaa tulla enemmän ja erittäin mieluusti annettuna. Aikuiset miehet ovat tämän asian jo havainneet, et kantsii suosista pitää mamma tyytyväisenä niin saa itselleen parempaa söörvistä.voihan se vaiks ollakkii niinkipäinki, et ap ei sittenkään tykkää tarpeeksi siitä ukosta ja ei siksi viitti antaa. Ja kun ei oo varma ukosta eli ei voi täysin luottaa mieheen, ai ai.
- se kiintymys tarkoittaa
Ap:han sanoi ettei halua miehen kanssa seksiä ennen kuin tunteet ovat mukana. Ainakaan minun miehisen logiikkani perusteella tuosta ei voi päätellä, että ap olisi kiintynyt mieheen. Kiintymykseen ei viittaa sekään, että ap torjuu miehen lähentelyt, eikä siis voi luottaa häneen.
Jos nainen ei luota mieheen, eikä hänellä ole tunteita mukana, kuinka nainen voi muka olla kiintynyt syvästi mieheen? Vai tarkoittaako kiintymys naiselle sitä, että hän "sitoutuu mies-projektiin", eli alkaa laskelmoidusti kouluttaa tästä itselleen toiveitten puolisoa, joka sitten joskus voisi herättää naisen syvimmät tunteet.
Naiset hei, ei se ihan noin toimi...sitä, että nainen ajattelee mielessään, että tuossa voisi olla Se Mies, mutta koska ei tunne tätä vielä tarpeeksi, niin ei tiedä olisiko miehestä oikeasti Siksi Mieheksi eli onko miehellä arvot, tavoitteet jne. samansuuntaiset kuin naisella. Kyllähän ihmiseen voi kiintyä, vaikkei tunnekaan tätä vielä kovin hyvin, eikö?
Miten luottaa mieheen, jota ei tunne ja joka ilmaisee haluavansa seksiä, muttei ilmaise haluavansa esim. parisuhdetta? Jos nainenkin haluaa vain seksiä, niin silloin ei asiassa ole ongelmaa, mutta jos nainen haluaa muutakin kuin seksiä, niin eikö silloin ole parempi odottaa ja katsoa, haluaako mieskin muuta. Tuskin kukaan mies lopettaa ihastumistaan tai rakastumistaan sen vuoksi, että nainen ei hyppää heti sänkyyn hänen kanssaan? - ollessaan oikeista
scale kirjoitti:
pitää ihminen tuntea, että voi sanoa tuntevansa toisen hyvin? Viikko, kuukausi, puolivuotta vaiko peräti vuosi?
Puoli vuottakin on vasta raapaisu, joten pitäisikö kaveria seisottaa vuosi?syistä kiinnostunut naisesta säilyttää kiinnostuksensa, vaikkei nainen heti ala seksihommiin hänen kanssaan.
Eiköhän se ole naiselle tärkein asia selvittää nimenomaan se, että mies pitää hänestä muutenkin kuin seksuaalisessa mielessä ja haluaa muutakin kuin pelkän seksisuhteen naiseen. Tämän tiedon saamisen kestäminen riippuu hyvin paljon miehestä itsestään, eikä siitä, että naisen täytyisi tuntea mies perinpohjin voidakseen luottaa siihen, ettei mies ole pelkkä panoäijä. ;) - osaa sanoa
scale kirjoitti:
pitää ihminen tuntea, että voi sanoa tuntevansa toisen hyvin? Viikko, kuukausi, puolivuotta vaiko peräti vuosi?
Puoli vuottakin on vasta raapaisu, joten pitäisikö kaveria seisottaa vuosi?tuosta ajan pituudesta mitään, riippuu miehestä, miehen tunteista, omista tunteista ja sen semmoisesta.
Mä osaan vaan sanoa sen, että mä en halua seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei halua sitoutua minuun. Kai mulla on oikeus olla antamatta tai antaa ja saada seksiä sellaiselta mieheltä, jos mä en kerran halua miestä, joka ei halua oikeaa suhdetta minuun. Olenko paha ihminen, jos haluan koko paketin, enkä pelkkää seksiä? Mulle tuottaa äärimmäistä vastenmielisyyttä pelkkä ajatuskin seksistä miehen kanssa, joka ei halua olla mun kanssa vakavassa suhteessa. Kolli_Kellinen kirjoitti:
Ap:han sanoi ettei halua miehen kanssa seksiä ennen kuin tunteet ovat mukana. Ainakaan minun miehisen logiikkani perusteella tuosta ei voi päätellä, että ap olisi kiintynyt mieheen. Kiintymykseen ei viittaa sekään, että ap torjuu miehen lähentelyt, eikä siis voi luottaa häneen.
Naiset hei, ei se ihan noin toimi...joittenkin naisten ajatusmaailma tässä asiassa on niin kertakaikkisen uskomatonta kakkaa ettei sitä normaalijärkinen ihminen, saati sitten normaalijärkinen mies pysty ymmärtämään. Tässäkään keskustelussa näissä naisten kommenteissa ei oo minkään sortin järkeä tai tolkkua.
Vissin tällaisia anti-seksuaalisia, miehiin ja suhteisiin kuin uuden auton ostoon suhtautuvia naisia on kohtalaisen paljonkin, ainakin näitten keskustelupalstojen perusteella. Sit kun raukoilla ei kaikenlisäksi oo vielä minkään sortin itsetuntoa niin on siinä joillekkin miehille todellinen palkinto luvassa :-)
Ehkäpä just tän vuoksi mulla on aina ollu se periaate et jos ei heru samantien (se on osoitus siitä että nainen ei oo ainakaan minkään sortin frigidi / muuten vaan seksiin kieroutuneesti suhtautuva hihhuli ja ainakin oikeesti haluaa mua fyysisestikkin) niin se on 99% todennäköisyydellä se juttu on sit siinä.- ettei halua
yrmio kirjoitti:
joittenkin naisten ajatusmaailma tässä asiassa on niin kertakaikkisen uskomatonta kakkaa ettei sitä normaalijärkinen ihminen, saati sitten normaalijärkinen mies pysty ymmärtämään. Tässäkään keskustelussa näissä naisten kommenteissa ei oo minkään sortin järkeä tai tolkkua.
Vissin tällaisia anti-seksuaalisia, miehiin ja suhteisiin kuin uuden auton ostoon suhtautuvia naisia on kohtalaisen paljonkin, ainakin näitten keskustelupalstojen perusteella. Sit kun raukoilla ei kaikenlisäksi oo vielä minkään sortin itsetuntoa niin on siinä joillekkin miehille todellinen palkinto luvassa :-)
Ehkäpä just tän vuoksi mulla on aina ollu se periaate et jos ei heru samantien (se on osoitus siitä että nainen ei oo ainakaan minkään sortin frigidi / muuten vaan seksiin kieroutuneesti suhtautuva hihhuli ja ainakin oikeesti haluaa mua fyysisestikkin) niin se on 99% todennäköisyydellä se juttu on sit siinä.seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei halua parisuhdetta tarkoita sitä, että nainen olisi epäseksuaalinen. Kaikenlaisten ihmisten kanssa ei vaan yksinkertaisesti halua seksiä. Se, mitä miehen pään sisällä liikkuu vaikuttaa paljon siihen, haluaako nainen seksiä vai ei. Nainen saattaa olla hyvinkin seksuaalinen sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa arvomaailmat käy yhteen. Mitä järjettömyydessä tällaisessa ajattelussa on?
Eikö järjettömämpää ole se, että mies panee ihan mielellään naista, jonka päänupin sisällöstä ei ole mitään väliä? Silloinhan nainen on pelkkä lihakimpale, ei muuta. - Padamppa
yrmio kirjoitti:
joittenkin naisten ajatusmaailma tässä asiassa on niin kertakaikkisen uskomatonta kakkaa ettei sitä normaalijärkinen ihminen, saati sitten normaalijärkinen mies pysty ymmärtämään. Tässäkään keskustelussa näissä naisten kommenteissa ei oo minkään sortin järkeä tai tolkkua.
Ehkäpä just tän vuoksi mulla on aina ollu se periaate et jos ei heru samantien (se on osoitus siitä että nainen ei oo ainakaan minkään sortin frigidi / muuten vaan seksiin kieroutuneesti suhtautuva hihhuli ja ainakin oikeesti haluaa mua fyysisestikkin) niin se on 99% todennäköisyydellä se juttu on sit siinä.Älä oo yhtää huolissas ettet ymmärrä näit naisii, en mäkää!!! *tarkistaa viel varmuudenvuoks ettei oo muuttunu miäheks*
Mä luulen et tässäki asiassa (ja tässäkin paikassa) pätee se sama sääntö kun muuallakin. "yksi tai muutama isoon ääneen erilaisia mielipiteitä kailottava, saa asian kuulostaamaan siltä kun se olisi enemmistön mielipide" ... Tulipa huomattua tuo käytännöntasolla moneenkin kertaan "silloin joskus hamassa nuoruudessa järjestökuvioissa..."
Nää taitaa olla just sitä naistyyppiä jotka käyttää seksiä "palkitsemiseen" ja "rankaisemiseen". Mut en mä usko että meistä pääosa kuiteskaan on. Padamppa kirjoitti:
Älä oo yhtää huolissas ettet ymmärrä näit naisii, en mäkää!!! *tarkistaa viel varmuudenvuoks ettei oo muuttunu miäheks*
Mä luulen et tässäki asiassa (ja tässäkin paikassa) pätee se sama sääntö kun muuallakin. "yksi tai muutama isoon ääneen erilaisia mielipiteitä kailottava, saa asian kuulostaamaan siltä kun se olisi enemmistön mielipide" ... Tulipa huomattua tuo käytännöntasolla moneenkin kertaan "silloin joskus hamassa nuoruudessa järjestökuvioissa..."
Nää taitaa olla just sitä naistyyppiä jotka käyttää seksiä "palkitsemiseen" ja "rankaisemiseen". Mut en mä usko että meistä pääosa kuiteskaan on.joo, en mäkään tollaseen oo vielä oikeassa elämässä koskaan törmänny, toi ajatusmaailma on vain niin käsittämätön et ehkä ne jutut on just siks jääneet mieleen. Vai yrittääks nää ressukat vaan 'pienen sievän ja kaikki standardit, lait ja asetukset täyttävän parisuhteen' tuskissaan väen vängällä miesten kanssa jotka ei väräytä minkään sortin viisaria mihinkään suuntaan, ei edes sekunti sellaista :-)
- käytä seksiä
Padamppa kirjoitti:
Älä oo yhtää huolissas ettet ymmärrä näit naisii, en mäkää!!! *tarkistaa viel varmuudenvuoks ettei oo muuttunu miäheks*
Nää taitaa olla just sitä naistyyppiä jotka käyttää seksiä "palkitsemiseen" ja "rankaisemiseen". Mut en mä usko että meistä pääosa kuiteskaan on.mihinkään. Mä nautin siitä sopivan miehen kanssa.
Nautitko sinä seksistä sellaisen miehen kanssa, joka ei halua sinusta muuta kuin seksiä? Mä en ole koskaan tavannut sellaista naista. Sen sijaan sellaisia naisia olen tavannut pilvin pimein, jotka valittavat, kun mies ei enää soittanutkaan, kun sai mitä halusi: seksiä.
Monet naiset sanovat haluavansa seksiä seksin vuoksi miehen kanssa johon tuntevat vetoa, mutta jos vähänkin katsovat rehellisemmin itseään, niin tajuavat haluavansa muutakin kuin pelkkää seksiä.
Miten tuon onnettoman tapahtuman, jossa pelkkänä panona toiminut nainen itkee miehen perään, voi välttää: varmistumalla siitä, että miehellä on muutakin mielessä kuin seksi. Mä en ymmärrä, että mitä tällä on tekemistä palkitsemisen tai rankaisemisen kanssa. Täähän on puhdasta itsestään huolehtimista, ettei joudu itkemään kun sekin mies oli sika... En mä koe palkitsevani miestä siitä hyvästä, että hän haluaa suhteen kanssani. Sehän on onni nimenomaan hänelle saada suhde kanssani ja sen suhteen luonnollisena sisältönä saada seksiä kanssani. Huomasitko termin 'saada kanssani'. =)Molemmat siis saavat. ;P - Padamppa
yrmio kirjoitti:
joo, en mäkään tollaseen oo vielä oikeassa elämässä koskaan törmänny, toi ajatusmaailma on vain niin käsittämätön et ehkä ne jutut on just siks jääneet mieleen. Vai yrittääks nää ressukat vaan 'pienen sievän ja kaikki standardit, lait ja asetukset täyttävän parisuhteen' tuskissaan väen vängällä miesten kanssa jotka ei väräytä minkään sortin viisaria mihinkään suuntaan, ei edes sekunti sellaista :-)
tai sit ne on ihan oikeesti ottanut ihanteensa jostain viiskytluvun jenkkiyheiskunnasta. Nyt ne on huomannut että ne ei toimikkaan oikeessa elämässä, ja koittaa edes täällä palstoilla pitää kiinni periaatteidensa viimeisitä rippeistä.
Hih, "tuskissaan väen vängällä miesten kanssa jotka ei väräytä minkään sortin viisaria mihinkään suuntaan, ei edes sekunti sellaista :-)"
Kai sä luit ton ketjun mis kolmekymppinen misu pohtii, miks sen viiskymppinen "suuri rakkaus" ei anna sille =D ettei halua kirjoitti:
seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ei halua parisuhdetta tarkoita sitä, että nainen olisi epäseksuaalinen. Kaikenlaisten ihmisten kanssa ei vaan yksinkertaisesti halua seksiä. Se, mitä miehen pään sisällä liikkuu vaikuttaa paljon siihen, haluaako nainen seksiä vai ei. Nainen saattaa olla hyvinkin seksuaalinen sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa arvomaailmat käy yhteen. Mitä järjettömyydessä tällaisessa ajattelussa on?
Eikö järjettömämpää ole se, että mies panee ihan mielellään naista, jonka päänupin sisällöstä ei ole mitään väliä? Silloinhan nainen on pelkkä lihakimpale, ei muuta.aivot onkin se suurin ja tärkein sukupuolielin niin pitäis sen pelkän fyysisen olemuksenkin saada aikaan jo ainakin jonkun sortin vipinää aikaseksi normaali ihmisen pöksyissä. Ja sen verran jopa mä tiedän naisista et ei toi sun ajatusmaailma ihan terve tai normaali oo edes naiselle. Mut kaikilla meillä on oikeus omiin omituisuuksiimme,sun pitää nyt sit vaan yrittää pärjätä ton omas kanssa.
- Padamppa
käytä seksiä kirjoitti:
mihinkään. Mä nautin siitä sopivan miehen kanssa.
Nautitko sinä seksistä sellaisen miehen kanssa, joka ei halua sinusta muuta kuin seksiä? Mä en ole koskaan tavannut sellaista naista. Sen sijaan sellaisia naisia olen tavannut pilvin pimein, jotka valittavat, kun mies ei enää soittanutkaan, kun sai mitä halusi: seksiä.
Monet naiset sanovat haluavansa seksiä seksin vuoksi miehen kanssa johon tuntevat vetoa, mutta jos vähänkin katsovat rehellisemmin itseään, niin tajuavat haluavansa muutakin kuin pelkkää seksiä.
Miten tuon onnettoman tapahtuman, jossa pelkkänä panona toiminut nainen itkee miehen perään, voi välttää: varmistumalla siitä, että miehellä on muutakin mielessä kuin seksi. Mä en ymmärrä, että mitä tällä on tekemistä palkitsemisen tai rankaisemisen kanssa. Täähän on puhdasta itsestään huolehtimista, ettei joudu itkemään kun sekin mies oli sika... En mä koe palkitsevani miestä siitä hyvästä, että hän haluaa suhteen kanssani. Sehän on onni nimenomaan hänelle saada suhde kanssani ja sen suhteen luonnollisena sisältönä saada seksiä kanssani. Huomasitko termin 'saada kanssani'. =)Molemmat siis saavat. ;PMä olen joskus ihan vaan kaatanut jonkun miehen ja paiskannut pihalle jälkeenpäin. Oli ihan kivaa, ja se oli just se mitä sillä hetkellä halusin ja tarvitsin (enkä edes antanut numeroani). *ei jaksa esittää viiskytluvun moralistia ja aiheuttaa suurta pahennusta kun ei edes yritä*
- tuollaisen
Padamppa kirjoitti:
Mä olen joskus ihan vaan kaatanut jonkun miehen ja paiskannut pihalle jälkeenpäin. Oli ihan kivaa, ja se oli just se mitä sillä hetkellä halusin ja tarvitsin (enkä edes antanut numeroani). *ei jaksa esittää viiskytluvun moralistia ja aiheuttaa suurta pahennusta kun ei edes yritä*
ymmärtää naiselta, joka on vaikkapa vastaeronnut, eikä halua alkaa vakituista suhdetta heti perään.
Kuitenkin se halu löytää kumppani syttyy jossakin vaiheessa ja silloin on parempi huolehtia itsestään kuin toimia masturbointialustana pippelinsä perässä kulkevalle miehelle.
En ole moralisti, kyllä mullakin on muutama kokemus yhdenillanjutusta, jotka tiesin jo ennakolta jäävän siihen, koska en itsekään halunut niiltä miehiltä mitään enempää. Mutta tuolloin olin nuori ja etsin vielä itseäni ja kokemuksia seksin saralla. Ei ollut kovin kummoisia kokemuksia. - ei aivot
yrmio kirjoitti:
aivot onkin se suurin ja tärkein sukupuolielin niin pitäis sen pelkän fyysisen olemuksenkin saada aikaan jo ainakin jonkun sortin vipinää aikaseksi normaali ihmisen pöksyissä. Ja sen verran jopa mä tiedän naisista et ei toi sun ajatusmaailma ihan terve tai normaali oo edes naiselle. Mut kaikilla meillä on oikeus omiin omituisuuksiimme,sun pitää nyt sit vaan yrittää pärjätä ton omas kanssa.
mun tietääkseni sulje välttämättä pois hyvää ulkonäköä.
Sä et poika tiedä vielä mitään naisista. Jos susta joskus vielä kasvaa mies (mitä epäilen suuresti), niin silloin sulla on mahdollisuus oppia tietämään, millainen nainen on. - Kolli_Kellinen
Tyttis79 kirjoitti:
voihan se vaiks ollakkii niinkipäinki, et ap ei sittenkään tykkää tarpeeksi siitä ukosta ja ei siksi viitti antaa. Ja kun ei oo varma ukosta eli ei voi täysin luottaa mieheen, ai ai.
Jos tunteet eivät ole heti alusta saakka mukana, niin miksi kannattaisi odottaa että ne tulisivat esiin myöhemminkään? Kyllä normaali ihminen tietää hyvin nopeasti haluaako sitä kumppania ollenkaan vai ei. Joidenkin mielestä ihminen tekee sen suhteen päätöksensä jo muutamassa sekunnissa. Sen sijaan päätös vakavasta seurustelusta ja kenties koko elämän kestävästä parisuhteesta syntyy vasta pitemmän ajan kuluessa (ehkä vasta useiden kuukausien tai vuosien päästä) eikä niin pitkään jaksa panematta kukaan jos kumppani on vähänkään kiinnostava.
- nämä...
käytä seksiä kirjoitti:
mihinkään. Mä nautin siitä sopivan miehen kanssa.
Miten tuon onnettoman tapahtuman, jossa pelkkänä panona toiminut nainen itkee miehen perään, voi välttää: varmistumalla siitä, että miehellä on muutakin mielessä kuin seksi. Mä en ymmärrä, että mitä tällä on tekemistä palkitsemisen tai rankaisemisen kanssa. Täähän on puhdasta itsestään huolehtimista, ettei joudu itkemään kun sekin mies oli sika... En mä koe palkitsevani miestä siitä hyvästä, että hän haluaa suhteen kanssani. Sehän on onni nimenomaan hänelle saada suhde kanssani ja sen suhteen luonnollisena sisältönä saada seksiä kanssani. Huomasitko termin 'saada kanssani'. =)Molemmat siis saavat. ;Pkyyniset katkerot, jotka ei voi ymmärtää että voit tosiaan olla sitä mieltä kuin sanot. Tsemppiä.
(Tuolla oli joku ketju, jossa kysyttiin kenen suhde kestäisi, jos seksiin tulisi vaikka puolen vuoden tauko kumppanin tilapäisen muuton tms. takia. Osa olisi pistänyt kylmästi poikki, koska ilman seksiä ei vain voi olla. Nämä varmaan noudattavat samaa kaavaa jo ensi tapaamisilla.) - ei mua
nämä... kirjoitti:
kyyniset katkerot, jotka ei voi ymmärtää että voit tosiaan olla sitä mieltä kuin sanot. Tsemppiä.
(Tuolla oli joku ketju, jossa kysyttiin kenen suhde kestäisi, jos seksiin tulisi vaikka puolen vuoden tauko kumppanin tilapäisen muuton tms. takia. Osa olisi pistänyt kylmästi poikki, koska ilman seksiä ei vain voi olla. Nämä varmaan noudattavat samaa kaavaa jo ensi tapaamisilla.)haittaa muiden mielipiteet, olen vahva ihminen. Joskus on hyvä pistää kyynikoille vähän oikean ihmisen näkökulmaa. Ikävä vaan, etteivät osaa muuta kuin sokeasti puolustautua hyökkäämällä. Mutta se on heidän häpeänsä.
- sama
ei mua kirjoitti:
haittaa muiden mielipiteet, olen vahva ihminen. Joskus on hyvä pistää kyynikoille vähän oikean ihmisen näkökulmaa. Ikävä vaan, etteivät osaa muuta kuin sokeasti puolustautua hyökkäämällä. Mutta se on heidän häpeänsä.
Näinhän se. Kukin uskokoon mitä haluaa, mutta turha tuputtaa sitä ainoana totuutena.
Öitä! - tunteet eivät
Jos tunteet eivät ole heti alusta saakka mukana, niin miksi kannattaisi odottaa että ne tulisivat esiin myöhemminkään? Kyllä normaali ihminen tietää hyvin nopeasti haluaako sitä kumppania ollenkaan vai ei. Joidenkin mielestä ihminen tekee sen suhteen päätöksensä jo muutamassa sekunnissa. Sen sijaan päätös vakavasta seurustelusta ja kenties koko elämän kestävästä parisuhteesta syntyy vasta pitemmän ajan kuluessa (ehkä vasta useiden kuukausien tai vuosien päästä) eikä niin pitkään jaksa panematta kukaan jos kumppani on vähänkään kiinnostava.
syty heti.
Tunnen onnellisen avioparin, jossa nainen sanoi ensimmäisten treffien jälkeen minulle, että tuon kanssa hän ei ainakaan menisi naimisiin. Niin vain tunteet sitten kuitenkin roihahtivat, mutta useampi kuukausi siinä meni.
Samainen pariskunta harrasti seksiä ensimmäistä kertaa vasta avioyönä. Pari vuotta seurustelivat ennen naimisiinmenoa. - Padamppa
tunteet eivät kirjoitti:
syty heti.
Tunnen onnellisen avioparin, jossa nainen sanoi ensimmäisten treffien jälkeen minulle, että tuon kanssa hän ei ainakaan menisi naimisiin. Niin vain tunteet sitten kuitenkin roihahtivat, mutta useampi kuukausi siinä meni.
Samainen pariskunta harrasti seksiä ensimmäistä kertaa vasta avioyönä. Pari vuotta seurustelivat ennen naimisiinmenoa.Sitä on idolia tälle korkean moraalin naiporukalle.
Mahtaa olla kivaa kun papin aamenen jälkeen ilmenee että seksuaaliset mieltymykset eivät kertakaikkiaan kohtaa millään tasolla. Siinä kohtaa voikin erota ja kertoa tutuille "me kasvettiin erilleen", ois varmaan noloo tollaisella moraalilla todeta "me erottii ko sängys ei sujunut". Tai sitten voi heittää moraalinsa nurkkaan ja tehdä kuten valitettavan monet nykyisin tekevät ja alkaa juosta vieraissa.
Hohhoijaa. - ihmistä rakastaa
Padamppa kirjoitti:
Sitä on idolia tälle korkean moraalin naiporukalle.
Mahtaa olla kivaa kun papin aamenen jälkeen ilmenee että seksuaaliset mieltymykset eivät kertakaikkiaan kohtaa millään tasolla. Siinä kohtaa voikin erota ja kertoa tutuille "me kasvettiin erilleen", ois varmaan noloo tollaisella moraalilla todeta "me erottii ko sängys ei sujunut". Tai sitten voi heittää moraalinsa nurkkaan ja tehdä kuten valitettavan monet nykyisin tekevät ja alkaa juosta vieraissa.
Hohhoijaa.toisiaan ja sängyssä ei jostain syystä heti sujuisikaan, niin ajatteletko, että homma onkin sitten siinä? Mikä estää pariskuntaa tutustumaan toistensa seksuaalisuuteen ja opettelemaan tietämään mistä toinen nauttii ja mitä itse haluaa? Näinhän joka tapauksessa tapahtuu jokaisessa pitkäaikaisessa toimivassa parisuhteessa.
Vai tarkoititko miehen elimen kokoa?
Mulla ei ole tarvetta odottaa hääyöhön asti, mutta kukin tavallaan. - ~m~
Tyttis79 kirjoitti:
Just, että kehotat meneen sänkyyn "varmuuden vuoksi". No hei, naisella se menee niin päin, että kun tunteet on tulleet mukaan niin sitten vasta alkaa panettaa. Tai jos vaan panettaa, eikä nainen ole täysin varma tunteistaan ja menee sänkyyn vaikka epäilee...olo ei todennäköisesti ole mikään maailman paras session jälkeen.
En tajua sitä, etteikö miehet välitä siitä oikein koskaan mitään, että nainenkin saa ensi rakastelustaan sen parhaan mahdollisen. Ei kun pitää kiirehtiä. Sit kun vonkaamiseksi menee niin sitten ei ainakaan tee mieli antaa toosaa. Eli kun pääsee hyvän ja ihanan rakastelun makuun (aika on rakastelulle kypsä ja ensikerta on mieluinen) niin toosaa alkaa tulla enemmän ja erittäin mieluusti annettuna. Aikuiset miehet ovat tämän asian jo havainneet, et kantsii suosista pitää mamma tyytyväisenä niin saa itselleen parempaa söörvistä.mä ainakin ymmärrän tuon sun ajattelutavan, ja ettei se liity taktikoivaan pihtaamiseen.
Ei olisi häävi fiilis painostaa toista osapuolta petiin ennen kuin se tuntuu luontevalta ja halutulta. Tietysti olisi kiva, jos se halukkuus tulee mieluummin ennemmin kuin myöhemmin...
- Lähiö-Leena
iso kyrpä puntissa?
- joanna.
No ainakaan se ei ole homo. Onneksi olkoon.
- Emmanuele
vaan ottaa. Tai saa. Tai antaa ja saa.
Muuta tuota ajattelumalliasi siitä että nainen antaa niin jospa asiat ratkeaisivat helpommin.
En käsitä miten sä odotat niitä tunteita. Siis omiasi vai hänen?... vaaditko lisää jotain todisteita? Haluatko miehen satimeen ennenkuin voit "antaa".
Musta intohimo on suhteen tärkein osa. Jos alussa ei anna sen kukkia niin miksi sen olettaisi kukkivan jatkossakaan.
Jos tälleen realistisen rehellisesti sanotaan niin usein ihmiset haluavat koeajaa toisensa-katsoa toimiiko sillä saralla. Sitä ei tiedä kuin kokeilemalla.
seksi on hieno tapa viettää aikaa yhdessä. Ei mikään ihme palkinto jota pitää odotella monta kuukautta. Mun mielestä.- esimerkkitapaus
Yliopistolaisesta ns. kafeteriafeminististä.. no parempi sekin kuin ne radikaalit rekkalespot tutkijankammiossa..
- Emmanuele
esimerkkitapaus kirjoitti:
Yliopistolaisesta ns. kafeteriafeminististä.. no parempi sekin kuin ne radikaalit rekkalespot tutkijankammiossa..
mikä se sellanen on..?
jos vaan oottelisit suosiolla vielä muutaman vuoden järkeä päähän ja sitä ehkä mahdollisesti vielä joskus puhkeavaa oikeaa seksuaalista halua ja tunteita jotain tiettyä poikaa kohtaan. Nyt tuo kuullostaa joltain 13 vuotiaan tuherrukselta vailla mitään tolkkua tai järkeä.
- voi itku...
Perskales sänkyyn siitä jo, tai eteisessä jo äijän pallit tyhjiks, mitä toi tollanen teinivässyttely on.
Pitäähä sen ukon värkki testata, että toimiiks kunnolla (eli onks aihetta kokoyön hinkkaussessioihin) vai sihahtaako siltä töhnät reisille ku vähä nänniis paljastat.
t. äärimmäisen herkkätunteinen nainen 30v - Rakastunut aikuinen nainen
Haluat ehkä miehen mielipiteitä asiasta, mutta kerronpa omia kokemuksiani. Miehistä ei koskaan voi olla varma tuon seksin aloittamisen suhteen. Teet niin tai näin, joskus olisi pitänyt tehdä toisin ,joskus taas hyvästä seksistä saattaa kehittyä tosi hyvä suhde.
Edellisen ihastukseni kanssa kävi niin, että molemmat halusivat seksiä nopeasti, toisella tapaamisella jo rakasteltiin. Tiedä sitten, johtuiko seksistä vai mistä, mutta suhde meni vaikeaksi, sellaiseksi soutaamiseksi ja huopaamiseksi, ollakko vai eikö olla. Vuoden aikana erosimme ja taas palasimme vähäksi aikaa, vetovoima välillämme on uskomatonta, seksi mahtavaa, mutta joskus tuntui että ehkäpä mahd.suhde oli pelkästään seksin varassa...ehkä juuri vähän sitä mitä sinä pelkäät teidän jutun olevan. Me olisimme varmasti jatkaneet kuitenkin, mutta minä halusin enemmän, minulla oli voimakkaat tunteet miestä kohtaan ja tuli tunne, että miehellä vain seksuaalista halua minua kohtaan. Jälkeenpäin hän on sanonut, että hänelläkin oli ja edelleen on tunteita mua kohtaa, ei pelkästään himoa ja halua. Miten sitä voikaan ajatukset ja tunteet, arvailut ja epäilyt, pistää ajatukset sekaisin.
Tapasin toisen miehen ja ajattelin että hänen kanssaan pihtaan, että ensin tapaillaan ja tutustutaan ja sitten vasta joskus kuukausien päästä seksiä. Mutta kävipä niin etten voinut vastustaa ja tosi nopeasti päädyimme sänkyyn. Mietimme yhdessä sitä että siirryttiin seksiin niin nopeasti. Niin tässä kuitenkin kävi, että olemme edelleen yhdessä ja seksi vain paranee, elämäntilanteidemme takia emme voi vielä suunnitella yhteen muuttamista, mutta suunnitellaan kovasti yhteistä tulevaisuutta.
Mitä väliä sillä on odottaako sen seksin suhteen vai ei. Jos kolahtaa jonkun kohdalla, ihastuu ja tuntee vetovoimaa, halua - miksi pitäisi pantata, odottaa. Me naiset mietitään, analysoidaan ja pähkäillään kaikkea turhan paljon. Haluaisimme osata toimia juuri niin kuin mies haluaisi, haluaisimme oikeastaan oppia tuntemaan mies niin läpikotaisesti että oppisimme jopa hänen ajatuksensa. Naiset haluavat hallita tilanteita, rakkautta, miestä...niin se taitaa olla. Ja ehkä toisinpäin myös, vaikka minusta tuntuu ettei miehet samalla tavalla halua tietää naisestaan kaikkea...en tiedä, ehkä olen väärässä.
Tee mitä teet, en usko että voit toimnnallasi vaikuttaa suhteenne etenemiseen tai kestävyyteen. Joko se toimii, tai sitten ei. Relaa ja ota hetkestä kaikki irti !- Nainen itsekin
Olen täysin samaa mieltä. Pihtaaminen/heti rakasteleminen ei vaikuta, toinen kolahtaa pidemmän päälle tai ei, näistä riippumatta.
- Emmanuele
nauttikaamme elämästä ja erotiikasta :)
- niin, että
sorrut selkeesti samaan, mihin muutkin naiset: et sä pihtaamalla/heti seksiä antamalla saa miestä pidettyä itselläsi. Ei ole merkitystä panetko heti vai viikkojen päästä. Sinä joko kiinnostat tarpeeksi tai sitten et.
Ja tuo miehen reaktio oli aivan normaali, tottakai silmissä sumenee, ku panettaa ni paljon. Anna sitä pillua, äläkä pihtaa. Voi olla, et mies oikeasti kiinnostunut tai sitten oot kiinnostava vaan siihen asti, et antaudut. Ei voi tietää, aika näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847