Tiätääkö kukaan hyviä kesätyöpaikkoja (mieluiten Helsingissä) alle 15-vuotiaille
Kesätöitä alle 15-vuotiaille??
9
8938
Vastaukset
- ...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000014&posting=22000000023648084
Ja sinäkin saat ottaa minuun yhteyttä. Sähköpostiosoitteeni selviää viestissä. - täti
Teollisuus työllistää nuoria vielä tänäkin päivänä samalla systeemillä kahdeksi viikoksi. Palkka on 200-250 euroa, ennen sen 1000 markkaa.
Harkinnan mukaan voivat ottaa jopa 14-vuotiaita. Työ voi olla esim. pakkaustyötä ja kestää 6 h per päivä.
Rohkeasti vaan kyselemään teollisuudenalanyrityksistä...- jee
Olisin kiinnostunut työstä. Olen syntynyt 12.12.1993 aika nuori vielä mutta haluaisin jo kesätöihin ja olisin kiinnostunut.
- jee
Olisin kiinnostunut todella paljon "täti" Otatko minut??
- wabsukka
Olen 15vuotias tyttö ja haluiaisin kesätöitä. Asun espoossa mutta en tiedä mistä löytäisin lähimmän teollisuusalanyrityksen. Olisin kiinnostunut sellaisesta työstä! Miten lähimmän teollisuudenalanyrityksen voisi edes löytää?
- LaLa1
hei !
onko se viel voimassa .? olisin todella kiinostunu
- ,,,
Olen vuonna 2001 syntynyt poika ja haluasin rahaa yhteensä kesän aikana n. 500 euroa voistteko kertoa minulle mistä voisi löytää sellaisen kiitos
- *Superman*
Hei
olisiko kellään vinkkejä miten pääsisin kesätöihin tai mihin. Olen 3.5.1999 tyttö - M.J EPÄTOIVOINEN
Hei! Olen 11 vuotias tyttö ja kiinnostunut kesätöistä palkan kanssa. Töitä haluaisin mieluiten tampereelta minne on helppo kulkea tesomalta. Bussilla,autolla,pyörallä ja vaikka kävellenkin! Minulle on ihan sama mitä työtä tekisin,kunhan on minulle ja ikäisilleni soveltuvaa! Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä s-postilla tai puhelimitse:
s-posti:[email protected]
puh:0456504286
Nimi: Milla Järvelä
En enää 20:15 jälkeen vastaanota puheluita!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082190En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761608Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431015
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99951
- 45759
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753