Kesätöitä alle 15-vuotiaille??

...

Tiätääkö kukaan hyviä kesätyöpaikkoja (mieluiten Helsingissä) alle 15-vuotiaille

9

8851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
    • täti

      Teollisuus työllistää nuoria vielä tänäkin päivänä samalla systeemillä kahdeksi viikoksi. Palkka on 200-250 euroa, ennen sen 1000 markkaa.

      Harkinnan mukaan voivat ottaa jopa 14-vuotiaita. Työ voi olla esim. pakkaustyötä ja kestää 6 h per päivä.

      Rohkeasti vaan kyselemään teollisuudenalanyrityksistä...

      • jee

        Olisin kiinnostunut työstä. Olen syntynyt 12.12.1993 aika nuori vielä mutta haluaisin jo kesätöihin ja olisin kiinnostunut.


      • jee

        Olisin kiinnostunut todella paljon "täti" Otatko minut??


      • wabsukka

        Olen 15vuotias tyttö ja haluiaisin kesätöitä. Asun espoossa mutta en tiedä mistä löytäisin lähimmän teollisuusalanyrityksen. Olisin kiinnostunut sellaisesta työstä! Miten lähimmän teollisuudenalanyrityksen voisi edes löytää?


      • LaLa1

        hei !
        onko se viel voimassa .? olisin todella kiinostunu


    • ,,,

      Olen vuonna 2001 syntynyt poika ja haluasin rahaa yhteensä kesän aikana n. 500 euroa voistteko kertoa minulle mistä voisi löytää sellaisen kiitos

    • *Superman*

      Hei

      olisiko kellään vinkkejä miten pääsisin kesätöihin tai mihin. Olen 3.5.1999 tyttö

    • M.J EPÄTOIVOINEN

      Hei! Olen 11 vuotias tyttö ja kiinnostunut kesätöistä palkan kanssa. Töitä haluaisin mieluiten tampereelta minne on helppo kulkea tesomalta. Bussilla,autolla,pyörallä ja vaikka kävellenkin! Minulle on ihan sama mitä työtä tekisin,kunhan on minulle ja ikäisilleni soveltuvaa! Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä s-postilla tai puhelimitse:
      s-posti:[email protected]
      puh:0456504286
      Nimi: Milla Järvelä
      En enää 20:15 jälkeen vastaanota puheluita!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe