Ei näin

ei todellakaan näin

16

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x6x6

      herttinen sentään, kun oon tähän mennessä luullu, et jokainen saa olla gootti jos haluaa. ei oo olemassa mun mielestä mitään ikärajaa ( K15, K18, K21 yms.) sille, että saako olla gootti!
      jokainen on, mitä on, ja sille ei kukaan voi mitään.

      • ei todellakaan näin

        meinasin tässä lähinnä sitä että nuo kaksi neitsykäistä ei tiedä selvästikkään mitään tyylistä. vai lasketaanko angstius goottiuteen? ja ei-goottibändien kuunteleminen ja niiden luuleminen goottibändeiksi?


      • x6x6
        ei todellakaan näin kirjoitti:

        meinasin tässä lähinnä sitä että nuo kaksi neitsykäistä ei tiedä selvästikkään mitään tyylistä. vai lasketaanko angstius goottiuteen? ja ei-goottibändien kuunteleminen ja niiden luuleminen goottibändeiksi?

        nyt valkeni! tosiaan, noi pirunsarvet tossa yhessä kuvassa tolla tytöllä ei ollu mitenkään erityisen tyylikkäät, mut muuten näytti ihan hyvältä.


      • x6x6
        x6x6 kirjoitti:

        nyt valkeni! tosiaan, noi pirunsarvet tossa yhessä kuvassa tolla tytöllä ei ollu mitenkään erityisen tyylikkäät, mut muuten näytti ihan hyvältä.

        kun mä oonkin enemmän mekkojen ja korsettien ystävä.


      • ....
        x6x6 kirjoitti:

        nyt valkeni! tosiaan, noi pirunsarvet tossa yhessä kuvassa tolla tytöllä ei ollu mitenkään erityisen tyylikkäät, mut muuten näytti ihan hyvältä.

        mun makuaisti hajoaa ainakin atomeiksi kun kattoo noita kuvia


      • saijaliisa

        On kyllä törkeää linkittää muiden kuvia tänne. Taidat olla todella epävarma itsestäsi?
        En tiennyt kanssa, että on ikärajaa tyylille.
        Taidan itse sitten olla liian vanha tähän tyyliin. Linkitä toki oma kuvasi, jotta saamme nauraa sitten vuorostasi sinulle. Taidat olla vain kateellinen "en ole teini ja olen 16v" senkin kakara!


    • Shillis

      Koulu ja opiskelu
      6 9 = 69

      Musiikki
      The 69 eyes


      Veikeetä. Tosin jokaisella nuorella on oma "rokkikausi" myöskin näillä kaikien rakastamilla Lissuilla ja Lasseilla.

    • cyberdoll

      ymmärrän täysin,mitä tarkoitat! joku tuossa mainitsi,että saa olla minkä ikänen tahansa..siis joo saa,mutta noissa kuvissa ei ole pointtina se,vaan tytöntylleröiset on aivan hakoteillä asian kanssa! :DDD

    • ........

      näyttää lähinnä goottien vastakohdalta

    • jäkk

      "Selittäiskö joku noille pirpanoille,että heistä gootteus on kaukana?"

      taitaa sinulla olla omassa itsetunnossa se vika lähinnä. antaa lasten leikkiä, toinenkin vasta 13.

      • Shillis

        Lapsi on terve, kun se leikkii.


    • eikääh..

      Tuon ekan päiväkirja varsinkin, huhhuh. Todellinen malliesimerkki jostain pika"goottiutumisesta".
      -
      15:07:55
      elämä..

      goottina vois olla iha jees!:>
      -
      17:09:53
      X)

      Gootit on ihaniiaa

    • Siis tuo "Ameninvosu"... I'm speechless. Tyttö on, mitä 13 v. ja höpisee tollasia? Aika kamalaa suoraansanottuna ja surullista. :(

      Mitä mä täällä goottipalstalla muutenkaan... Moikka!

    • BubbleGirl

      Voi että miten lutunen pieni tyttö tuossa alemmassa. Niin söpö! x)
      Mikseivät kaikki pikkutytöt näytä tuolta? Aivan sympaattinen näky. Kyllä pisti hymyilyttämään. Rehellisesti olen sitä mieltä, että eihän tuosta oikeasti mitään tule, mutta pukeutukoot mielummin noin, kuin pikkumekkoon ja kultaiseen vyöhön, joka roikkuu lanteilla.
      Popparit ei tosissaan osaa pukeutua, karmeita vaatteita. Ovat minusta jotenkin niin mauttomia ja tyylittömiä. Eikä mitään persoonallisuutta.
      ...jos minulla olisi rahaa... niin Pariisin (or where ever they are) muodin maailmannäyttelyiden vaatteet katoaisivat kassehini alta aikayksikön.

    • siisti

      ... Mitä ihmisiä.

      • ...>>>

        en kyllä nähnyt kuin tuon ylimmäisen kuvat, mutta nekin jo sai suupielet lentään ylöspäin.
        voi paljon myös johtua siitä, että juon kaljaa samalla. enpäs mä muuten näin säälittävälle keskustelu palstalle olisi tullutkaan.
        ja joo joo, antaa lasten leikkiä, jotkut sanoo, mutta ensinnäkin, en voi sietää lapsia ja toiseksi, leikkikööt jotain muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe