Mistä saa paljon rahaa??

ytlödhjonfv

Terve!

Elikkäs missä ootte ollu joskus ja kuinka paljon ootte saaneet rahaa? Tiedättekö jonkun paikan mistä on saanut hyvin rahaa? :)

Kitoos.

13

7910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myynnin ammattimies

Myyntityössä tienaa jos haluaa

• Ei se raha puusta tipu vaan pitää tienata omat kokemukset ovat mansikkamaalta litra palkalla, hymy hyytyy 35 astetta hellettä ja aurinko porottaa aamusta iltaan, kun teet 12 tuntisia päiviä.

• lume

Kuinka paljon (noin) tienasit yhdestä mansikkalitrasta?

• ahkera
        lume kirjoitti:

ja kerää vaikka 500 litraa päivässä niin kyllä sitä rahaa jää ihan kivasti tilille.

• lume kirjoitti:

..0,80e tunti/litra parraimpina päivinä saa kerättyy noin 300litraa mun tahilla. ei kehumista muuten ku että ruskettuu hyvi

• palkka

ok, jos pääset yöhommiin.

• raha virtaa

tienaa kuussa reilu pari tonnia käteen! Mutta sinne ei pääsekkään kaikki, vaan ne jotka ovat käyneet alan koulutuksen=) tai ne joilla on suhteita pomoihin=)

• raha virtaa kirjoitti:

tienaa kuussa reilu pari tonnia käteen! Mutta sinne ei pääsekkään kaikki, vaan ne jotka ovat käyneet alan koulutuksen=) tai ne joilla on suhteita pomoihin=)

itse tiedän erään henkilön joka teki firmalle miljoonavahingot ja pääsee vielä töihin minä en, olipa hän sitten omistajan poika minä vain pienkoneasentajan poika... vituttaa

• raha probleema

paljon paperitehtailla sais rahaa kertokaas se summa ja pääsekö sinne kädestään kätevät ja 16 vuotiaat mut kertokaa esim paljo sais kk plz

• kgkdgkgkdjfkjgd

raha probleemalle tiedoksi: ei pääse alle 16-vuotiaat. Palkkaa tosin saa paljon, lähemmäs 5000 egee kuukaudessa.

• IneedAsummerjob

Eikö pääse alle 16! :( kertokaa joku toinen kesätyös jolla sais ainakin yli 800 egee? ! plzz nopee

• -skh

metsänistutus. Metsähallituksella olin ensin sen pari viikkoa n.300 e, seuraavina vuosina palkka nousi roimasti ja nyt on jo n. 800 e/ 2 viikkoa. Tosin istutusaika on yleensä vain muutaman viikon kesän alusta, että kovin kauan ei ehdi rikastua. Mutta kun on sen 3 viikkoa joku toinen lyhyt työ, rahaa on lopulta kuitenkin ihan kivasti kasassa.

• panokone

Pankista tonnin laina ni sillä pärjää aika pitkälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe