Tietääkö kukaan tehdäänkö Raumalla brassi sokerointei? ja mitä maksaa?
Sokerointi raumalla
6
995
Vastaukset
- Venlanen
En ole aivan varma, mutta olen ymmärtänyt, että Kauneuspaja torin laidassa tekis. Mä en oo käynyt Raumalla edes vahalla tehtävässä brassissa, kun en ole löytänyt tekijää. Että jos, löydät niin muakin kiinnostaa...
Venla- Salli-85
Kiitos paljon neuvoista, täytyy soitella ja kysellä et tehdääks siel sellasii...:)
- Salli-85
Kauneuspajassa tosiaan tehdään brassisokerointei...:)
- venlanen
Salli-85 kirjoitti:
Kauneuspajassa tosiaan tehdään brassisokerointei...:)
Juu niin mä olinkin arvellut. Joko ehdit käymään? Mietin vain, että uskallanko itse mennä Eijan käsittelyyn :) Viitsitkö, kertoa, kun olet käynyt, et kuinka hyvin homman osasi?
Venla - Salli-85
venlanen kirjoitti:
Juu niin mä olinkin arvellut. Joko ehdit käymään? Mietin vain, että uskallanko itse mennä Eijan käsittelyyn :) Viitsitkö, kertoa, kun olet käynyt, et kuinka hyvin homman osasi?
VenlaJuu, kokeilin sitä käsittelyä jo ja oon ihan tyytyväinen. Sattus tosi paljon, mutta oli se sen arvoista:)
- metus
shivausta raumalla
puhelin kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653