Tietääkö kukaan tehdäänkö Raumalla brassi sokerointei? ja mitä maksaa?
Sokerointi raumalla
6
1065
Vastaukset
- Venlanen
En ole aivan varma, mutta olen ymmärtänyt, että Kauneuspaja torin laidassa tekis. Mä en oo käynyt Raumalla edes vahalla tehtävässä brassissa, kun en ole löytänyt tekijää. Että jos, löydät niin muakin kiinnostaa...
Venla- Salli-85
Kiitos paljon neuvoista, täytyy soitella ja kysellä et tehdääks siel sellasii...:)
- Salli-85
Kauneuspajassa tosiaan tehdään brassisokerointei...:)
- venlanen
Salli-85 kirjoitti:
Kauneuspajassa tosiaan tehdään brassisokerointei...:)
Juu niin mä olinkin arvellut. Joko ehdit käymään? Mietin vain, että uskallanko itse mennä Eijan käsittelyyn :) Viitsitkö, kertoa, kun olet käynyt, et kuinka hyvin homman osasi?
Venla - Salli-85
venlanen kirjoitti:
Juu niin mä olinkin arvellut. Joko ehdit käymään? Mietin vain, että uskallanko itse mennä Eijan käsittelyyn :) Viitsitkö, kertoa, kun olet käynyt, et kuinka hyvin homman osasi?
VenlaJuu, kokeilin sitä käsittelyä jo ja oon ihan tyytyväinen. Sattus tosi paljon, mutta oli se sen arvoista:)
- metus
shivausta raumalla
puhelin kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632