Hulluna rakkaudesta

Kate

Miten te miehet käyttäydytte silloin kun joku nainen aivan täydellisesti saa teiltä jalat alta?

Katoaako teiltä järki ja omanarvontunto niin, että tuon naisen saadaksenne olette valmiita tekemään ihan mitä vain?

Onko teidän mielestä edes mahdollista olla hulluna rakkaudesta? Tapahtuuko teille sellaista usein?

23

3908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä ei

Se on teidän naisten heiniä se.

• nainennnn

Miehistä tulee vähän enemmän naisellisia kun ne rakastuu... Ensiksi ne on ihan hermostuneita, ja sönkkää ihan ihme juttuja. Menee silleen niinku plasmat sekaisin. Ne tekee sun puolestas asioita, ja pitelee oma aloitteisesti sun kättä. Sitten ne niinku tuijottaa sua ja alkaa kuunnella rakkauslauluja salaa autossa. Ne on jopa valmiita uhraamaan kalja illan kaverin luona, mutta sitten niitten täytyy olla jo tosi rakastuneita. :)

• mies täysin

tunteeton? Ei rakastu? Seksiä kun vaan saa, niin se riittää? Niinkö?

• nainennnn
        mies täysin kirjoitti:

tunteeton? Ei rakastu? Seksiä kun vaan saa, niin se riittää? Niinkö?

Kyllä ne rakastuu.. Ne ei ehkä laula serenaadeja mutta kyllä sen muutenkin huomaa.. :)

• Emmanuele

ja sönkkääminen naisellista..??!! Ja tuijottelu ja muu. Pah sanon minä.

• neitokainen

Joo hulluja niistä tulee kun ne rakastuu... jos oma kulta ei heti tunnin sisällä vastaa viestiin, niin nainen ajattelee että se on varmaan töissä. Mutta jos nainen ei vastaa minuutin sisällä viestiin, niin rakastunut mies lähettää kolme muutakin viestiä ihmetellen että miksi nainen ei vastaa.. :)

• että Suomessa

nainen vie ja mies vikisee. Kaikki vastaukset suurin piirtein naisilta vaikka miehiltä kysyttiin.

Suomalaisen miehen rakkain taitaa sittenkin olla se femakko, jota vastaan vain näennäisesti taistellaan. Miehet ovat tottuneet siihen että naiset hoitavat tässä maassa kaiken, rakkauspuolenkin.

• neitokainen

ehkä suomalaiset miehet ei ainakaan myönnä rakastuvansa. Oma mieheni ei ole suomalainen...

• kysympä vaan

Keneltä kannattaa kysyä sitä, miten miehet rupeaa käyttäytymään ollessaan hulluna rakkaudesta, miehiltä vai naisilta?

Mies vastaa kuten Metsäpalovaara: olen tasainen rauhallinen jne jne.

Totuus on kuitenkin yleensä jotain ihan muuta. Mies on sekopäinen, mustasukkainen, vainoaa, vaatii, kiristää, jne. jne.

Eli mies ei pysty arvioimaan itseään subjektiivisesti. Siksi täällä vastaavatkin naiset. Totuuden nimissä.

• nainennnn

Aivan kiitos! Ei ne miehet sitä myönnä kumminkaan. Rakkaus sekoittaa pän, olipa kyseessä mies tai nainen... Se saa ihmisen epätasapainoon. On eriasia puhua rakastamisesta ja rakastumisesta,. rakastaminen on rauhallista ja mitä nyt mutta rakastuminen onkin sitten eriasia! :)

• mitenkä...

"Miten te miehet käyttäydytte silloin kun joku nainen aivan täydellisesti saa teiltä jalat alta?"

Vaikea sanoa, ei ole kokemusta moisesta...

• ole saanut..

..täydellisesti jalkoja alta, tuskin tulee saamaankaan.

Kyllä se järki on sen verran lujassa päässä, ettei sitä yks nainen saa sieltä katoamaan. Joskus yritin kahdella eurokossupullolla, mutta ei, ei se vaan lähtenyy. Joten pelkoa sen menettämisestä ei ole.

Sen verran tunnustettakoon, että joskus olin naisesta niin sekaisin, että jätin väliin yhdet iltakaljat kavereiden kanssa. Hullu sitä oli. Kadun niin perkeleesti, että enää tuollainen ei ole mahdollista.

• väliin???

jonkun naikkosen takia??? Ei helvetti...

• Helpompi tie

Tokihan nainen voi saada mieheltä jalat alta. Se on täysin mahdollista ilman, että miehen pitää tehdä itsestään idioottia. Tällaisen naisen saaminen ei ole edes vaikeaa, koska heitä on kohtalaisen paljon. Ilmaista se ei tietenkään ole, mutta miehen ei todellakaan tarvitse nolata itseään. Homma onnistuu täysin järkevillä hinnoilla.

• scale

katsella itseään ihastuneena, sitä kun todennäköisesti käyttäytyy naurettavasti.
      Olen aina ollut valmis heittäytymään täpöillä suhteeseen.
      En mä silti piirittämään ala, jos en saa vastakaikua, eli omanarvontunto ei katoa.

• Mies59v.

Vain yhden kerran elämäni aikana rakkaus on saanut minut sekaisin. Se oli yhtä aikaa sekä ihanaa että kauheata, epätoivoista suorastaan.
        Olisin tehnyt naisen puolesta ihan mitä vain.
        Vähän aikaa nainen tunsi samoin, mutta kun hän sitten yhtäkkiä halusi lopettaa suhteen, vajosin aivan pohjalle, omanarvontunto katosi. En suostunut hyväksymään eroa ja jahtasin naista kuin hölmö.
        Kumma juttu että kun hylätään, niin rakkaus voimistuu entisestään. Tuntuu että tuo ihminen minun on saatava, kävi miten kävi.
        Vähitellen hylätyn tunteet muuttuivat raivoksi ja vihaksi. Lähetin naiselle jopa kitkerän kirjeen. En mielelläni enää muistele omaa käytöstäni. Itse asiassa tuo ap:n kysymys sai minut ensimmäistä kertaa 10 vuoteen miettimään asiaa. Olin tyystin pyyhkinyt sen mielestäni.

Luulen että näin nuoret miehet täällä eivät ole vielä ehtineet kokea sitä hullua rakkautta. Kyllä se jonain päivänä tulee, silloin kun olette täysin valmistautumattomia siihen.
        Se on elämää ja pitää olla kiitollinen siitä että miehen sisällä liikahtaa jokin muukin kuin viisari.

• tytteli 5
        Mies59v. kirjoitti:

Vain yhden kerran elämäni aikana rakkaus on saanut minut sekaisin. Se oli yhtä aikaa sekä ihanaa että kauheata, epätoivoista suorastaan.
        Vähän aikaa nainen tunsi samoin, mutta kun hän sitten yhtäkkiä halusi lopettaa suhteen, vajosin aivan pohjalle, omanarvontunto katosi. En suostunut hyväksymään eroa ja jahtasin naista kuin hölmö.
        Kumma juttu että kun hylätään, niin rakkaus voimistuu entisestään. Tuntuu että tuo ihminen minun on saatava, kävi miten kävi.
        Vähitellen hylätyn tunteet muuttuivat raivoksi ja vihaksi. Lähetin naiselle jopa kitkerän kirjeen. En mielelläni enää muistele omaa käytöstäni. Itse asiassa tuo ap:n kysymys sai minut ensimmäistä kertaa 10 vuoteen miettimään asiaa. Olin tyystin pyyhkinyt sen mielestäni.

Luulen että näin nuoret miehet täällä eivät ole vielä ehtineet kokea sitä hullua rakkautta. Kyllä se jonain päivänä tulee, silloin kun olette täysin valmistautumattomia siihen.
        Se on elämää ja pitää olla kiitollinen siitä että miehen sisällä liikahtaa jokin muukin kuin viisari.

Joo, ehkä iällä on tosiaan jotain tekemistä tämän asian kanssa. Nuoret miehet näkevät naisen pelkkänä panon kohteena, purkautusmistienä. Taidan ruveta katselemaan vähän vanhempia miehiä. He osaavat arvostaa naista.

• vili
        tytteli 5 kirjoitti:

Joo, ehkä iällä on tosiaan jotain tekemistä tämän asian kanssa. Nuoret miehet näkevät naisen pelkkänä panon kohteena, purkautusmistienä. Taidan ruveta katselemaan vähän vanhempia miehiä. He osaavat arvostaa naista.

sitä mies on 15 vuotiaaksi lapsi. 15-30 vuotiaana on
        paras sauma saada parhaimman näköistä naista. sitten ei ole enään saumoja....kannattaako miehen tuhlata parasta aikaansa seurusteluun. kyse on valinnoista ei naisen arvostamisesta.

• mini
        Mies59v. kirjoitti:

Minunkin iskä alkoi jahdata yhtä naista kun se oli tehnyt bänät. Sanoin iskälle, että ei saa jahdata, ei se ainakaan takas silloin tuu. naiset näkee semmoisen jahtauksen vaan säälittävänä, ja se hivelee niiden omaa itsetuntoa. Mutta mitä enemmän toista ahdistelee, sitä enemmän ne juoksee pakoon. Mutta nyt iskä löysi jo uuden. Onneksi!

• mies 31v
        Mies59v. kirjoitti:

mutta jos jonkun viisari liikahtaa minun sisälläni, niin silloin kyllä liikahtaa nyrkki sen jonkun leukaperiin ja tehokkaasti.

Ja näin jonkin verran elämää nähneenä ja kokeneena täytyy sanoa, että kyllä tuo päättömästi rakastuminen on enemmän naisten heiniä. Kaikista epätasapainoisista kyttääjistä en osaa sanoa, mutta näin järjen miehenä voin vakuuttaa, ettei meikäläistä saa yksikään nainen sekaisin. Aina on menty järki edellä ja niin mennään vastakin.

• vili

että itselleni noin tapahtuu, koska en osaa ihastua. aina itseään sen verran arvostaa että ei lähde sellaiseen sekoiluun mukaan. järki tulee paljon tunteita ennen. joko se on järkevää tai ei.

• järkeä...

päässä, esim. tietoisuus siitä että nainen voi koska tahansa pettää kun sattuu huvittamaan...

• olenkin nainen

Mitä enemmän ikää ja kokemusta miehistä tulee, sitä vähemmän hullu olen, kun rakastun. Nykyisin pysyy jalat oikein hyvin maassa.

Miehillä näyttäisi ainakin tämän ketjun mukaan menevän niin päin, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä höpsömmäksi tulee.

No, eihän sitä tiedä, vaikka itsekin vielä hurahtaisi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2238
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1480
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1454
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1167
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1134
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1086
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1064
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      922
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      919
    Aihe