Jos jollakin on äänikirjoja ja haluaisi lainata minulle ja ottaa lainaksi minulta, niin laita vaikka mailia osoitteeseen [email protected].
Lähinnä dekkareita.
Lainat hoituisivat sähköisesti mp3-muodossa.
Äänikirjoja lainaan, Onko kiinnostusta?
3
195
Vastaukset 3
Àika harvinaisen röyhkeä yllytys tekijänoikeuksien rikkomiseen. Oletko jotain kopioston kavereita?
- MikkoKO
Hmm. Jos oikein muistan niin ainakin ennen sai omistamistaan ääniteistä tehdä muutaman kopion ja antaa tutuille (voiko netissä tutustua?). Uutta lakia en muista tarkkaan. Eikö tuo laki kuitenkin säilynyt tolta osin noin paitsi jos äänite on kopiosuojattu?
MikkoKO kirjoitti:
Hmm. Jos oikein muistan niin ainakin ennen sai omistamistaan ääniteistä tehdä muutaman kopion ja antaa tutuille (voiko netissä tutustua?). Uutta lakia en muista tarkkaan. Eikö tuo laki kuitenkin säilynyt tolta osin noin paitsi jos äänite on kopiosuojattu?
Niitä saa tehdä nimenomaan omaan käyttöön. Tämä toki kattaa lähimmät ystävät, mutta missään tapauksessa se ei kata sellaisia kavereita, joiden kanssa kaveruus perustuu nimenomaan tiedostojen jakamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581