Olen 176 cm pitkä ja hoikka tyttö (painoindeksi 18,5). Omistan isot rinnot kumminkin ja muutenkin kurvikkaan vartalon, mutta siron vartalon.
Silti tuntuu, että olen liian pitkä ollakseni naisellinen. Mitä mieltä olette?
Mitä mieltä?
8
760
Vastaukset
- 159 cm
Oon kade sulle! Mulla mittaa vaan noi vajaat 160 cm ja ottaisin mielelläni siihen ainakin 10 cm lisää.
Muotoja on mullakin,olematta kuitenkaan "läski",joka tosin tietty on katsojan silmistä kiinni..
Kanna itsesi ylpeänä,ei naisellisuus ole pituudesta kiinni vaan olemuksesta yleensä :)
Iloa rintoihin! ;D - Mr. Rehellinen
Ei ole senteistä kiinni naisellisuus. Monet mallit (ja missit) ovat samanmittaisia kuin sinä ja naisellisia.
- Olaf
Kuulostat omalta kullaltani. Juuri tuollaisia naisia kaikki etsivät.
- hkjkjk
no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.
- ...Kurvitar...
hkjkjk kirjoitti:
no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.
Omistan todella pienet luut, joten olen luonnostani tälläinen hento varsi.
Naisellisuus ei ole kiinni pituudesta. Siis mikään ei ole kiinni pituudesta paitsi se, että matalissa oviaukoissa pitkän on kumarruttava ja lyhyen on käytettävä tuolia yltääkseen keittiökaappien ylimmille hyllyille.
Mies, joka sinuun ihastuu, pitää sinua naisellisena juuri sellaisena kuin olet. Jos hän sanoo jotain muuta, hän ei ole oikea sinulle.- naminami
Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!
naminami kirjoitti:
Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!
Minä kun en omaa kumpaakaan mainitsemaasi hiusväriä, niin noilla ominaisuuksilla ei parhaaksi pääse. Ei kyseisiä ominaisuuksia omaavaa naista toki tarvitse karkuun juosta (ainakaan kovaa, sillä harvemmin juoksevat perässä), mutta taidan olla kranttu, kun haluan naiselta löytyvän myös ajatuksia, hymyä ja älyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996