Mitä mieltä?

...Kurvitar...

Olen 176 cm pitkä ja hoikka tyttö (painoindeksi 18,5). Omistan isot rinnot kumminkin ja muutenkin kurvikkaan vartalon, mutta siron vartalon.
Silti tuntuu, että olen liian pitkä ollakseni naisellinen. Mitä mieltä olette?

8

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 159 cm

Oon kade sulle! Mulla mittaa vaan noi vajaat 160 cm ja ottaisin mielelläni siihen ainakin 10 cm lisää.
      Muotoja on mullakin,olematta kuitenkaan "läski",joka tosin tietty on katsojan silmistä kiinni..

Kanna itsesi ylpeänä,ei naisellisuus ole pituudesta kiinni vaan olemuksesta yleensä :)
      Iloa rintoihin! ;D

• Mr. Rehellinen

Ei ole senteistä kiinni naisellisuus. Monet mallit (ja missit) ovat samanmittaisia kuin sinä ja naisellisia.

• Olaf

Kuulostat omalta kullaltani. Juuri tuollaisia naisia kaikki etsivät.

• hkjkjk

no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.

• ...Kurvitar...
        hkjkjk kirjoitti:

no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.

Omistan todella pienet luut, joten olen luonnostani tälläinen hento varsi.

• Naisellisuus ei ole kiinni pituudesta. Siis mikään ei ole kiinni pituudesta paitsi se, että matalissa oviaukoissa pitkän on kumarruttava ja lyhyen on käytettävä tuolia yltääkseen keittiökaappien ylimmille hyllyille.

Mies, joka sinuun ihastuu, pitää sinua naisellisena juuri sellaisena kuin olet. Jos hän sanoo jotain muuta, hän ei ole oikea sinulle.

• naminami

Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!

• naminami kirjoitti:

Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!

Minä kun en omaa kumpaakaan mainitsemaasi hiusväriä, niin noilla ominaisuuksilla ei parhaaksi pääse. Ei kyseisiä ominaisuuksia omaavaa naista toki tarvitse karkuun juosta (ainakaan kovaa, sillä harvemmin juoksevat perässä), mutta taidan olla kranttu, kun haluan naiselta löytyvän myös ajatuksia, hymyä ja älyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      6969
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      491
      5118
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      138
      3158
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      213
      2591
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      33
      2273
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1212
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1149
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      107
      1084
    10. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1080
    Aihe