Mitä mieltä?

...Kurvitar...

Olen 176 cm pitkä ja hoikka tyttö (painoindeksi 18,5). Omistan isot rinnot kumminkin ja muutenkin kurvikkaan vartalon, mutta siron vartalon.
Silti tuntuu, että olen liian pitkä ollakseni naisellinen. Mitä mieltä olette?

8

787

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 159 cm

Oon kade sulle! Mulla mittaa vaan noi vajaat 160 cm ja ottaisin mielelläni siihen ainakin 10 cm lisää.
      Muotoja on mullakin,olematta kuitenkaan "läski",joka tosin tietty on katsojan silmistä kiinni..

Kanna itsesi ylpeänä,ei naisellisuus ole pituudesta kiinni vaan olemuksesta yleensä :)
      Iloa rintoihin! ;D

• Mr. Rehellinen

Ei ole senteistä kiinni naisellisuus. Monet mallit (ja missit) ovat samanmittaisia kuin sinä ja naisellisia.

• Olaf

Kuulostat omalta kullaltani. Juuri tuollaisia naisia kaikki etsivät.

• hkjkjk

no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.

• ...Kurvitar...
        hkjkjk kirjoitti:

no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.

Omistan todella pienet luut, joten olen luonnostani tälläinen hento varsi.

• Naisellisuus ei ole kiinni pituudesta. Siis mikään ei ole kiinni pituudesta paitsi se, että matalissa oviaukoissa pitkän on kumarruttava ja lyhyen on käytettävä tuolia yltääkseen keittiökaappien ylimmille hyllyille.

Mies, joka sinuun ihastuu, pitää sinua naisellisena juuri sellaisena kuin olet. Jos hän sanoo jotain muuta, hän ei ole oikea sinulle.

• naminami

Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!

• naminami kirjoitti:

Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!

Minä kun en omaa kumpaakaan mainitsemaasi hiusväriä, niin noilla ominaisuuksilla ei parhaaksi pääse. Ei kyseisiä ominaisuuksia omaavaa naista toki tarvitse karkuun juosta (ainakaan kovaa, sillä harvemmin juoksevat perässä), mutta taidan olla kranttu, kun haluan naiselta löytyvän myös ajatuksia, hymyä ja älyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      112
      1103
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      36
      864
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      57
      849
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      767
    5. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      694
    6. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      39
      686
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      619
    8. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      580
    9. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      4
      576
    10. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      16
      567
    Aihe