Olen 176 cm pitkä ja hoikka tyttö (painoindeksi 18,5). Omistan isot rinnot kumminkin ja muutenkin kurvikkaan vartalon, mutta siron vartalon.
Silti tuntuu, että olen liian pitkä ollakseni naisellinen. Mitä mieltä olette?
Mitä mieltä?
8
777
Vastaukset
- 159 cm
Oon kade sulle! Mulla mittaa vaan noi vajaat 160 cm ja ottaisin mielelläni siihen ainakin 10 cm lisää.
Muotoja on mullakin,olematta kuitenkaan "läski",joka tosin tietty on katsojan silmistä kiinni..
Kanna itsesi ylpeänä,ei naisellisuus ole pituudesta kiinni vaan olemuksesta yleensä :)
Iloa rintoihin! ;D - Mr. Rehellinen
Ei ole senteistä kiinni naisellisuus. Monet mallit (ja missit) ovat samanmittaisia kuin sinä ja naisellisia.
- Olaf
Kuulostat omalta kullaltani. Juuri tuollaisia naisia kaikki etsivät.
- hkjkjk
no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.
- ...Kurvitar...
hkjkjk kirjoitti:
no jaa.... en nyt tiijä, kuulostat melko laihalta, olis parempi jos painoindeksi olisi jotain 20.
Omistan todella pienet luut, joten olen luonnostani tälläinen hento varsi.
Naisellisuus ei ole kiinni pituudesta. Siis mikään ei ole kiinni pituudesta paitsi se, että matalissa oviaukoissa pitkän on kumarruttava ja lyhyen on käytettävä tuolia yltääkseen keittiökaappien ylimmille hyllyille.
Mies, joka sinuun ihastuu, pitää sinua naisellisena juuri sellaisena kuin olet. Jos hän sanoo jotain muuta, hän ei ole oikea sinulle.- naminami
Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!
naminami kirjoitti:
Isotissinen ja hoikka pitkä nainen on parasta mitä voi saada, varsinkin jos on prunetti tai punapää!
Minä kun en omaa kumpaakaan mainitsemaasi hiusväriä, niin noilla ominaisuuksilla ei parhaaksi pääse. Ei kyseisiä ominaisuuksia omaavaa naista toki tarvitse karkuun juosta (ainakaan kovaa, sillä harvemmin juoksevat perässä), mutta taidan olla kranttu, kun haluan naiselta löytyvän myös ajatuksia, hymyä ja älyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky685194Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614289Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty983918Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1422247Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.321618Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651331Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6979Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii35917- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137867