Backstagella Kentalan haastattelu, klikatkaa ja
Katsokaa vaikka:
http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=2034
Se on niin söpö ja lahjakas että sattuu....
KENTALA varma esiintyjä
5
257
Vastaukset
- beibebubu
Totta.
Harri Kentalan parempi biisikin meni jatkoon. Veikkaan, että kärkikolmikkoon sijoittuu. Ostan heti levyn kun tulee kauppoihin!!!- backstagelle kentalan luo
haluaisin nimittäin nimikirjoituksen, kuten se tyttö siellä bäkkärillä... Kentala vakuuttaa mut mitä enemmän sen musaa kuuntelen ja tyypin historiaa tutkiskelen. Oon surffaillu sen sivuilla kentala.net ja weepeople.net
weepeoplesta tykkään euroviisupiisejä enemmän! - palautetta on hankala antaa
backstagelle kentalan luo kirjoitti:
haluaisin nimittäin nimikirjoituksen, kuten se tyttö siellä bäkkärillä... Kentala vakuuttaa mut mitä enemmän sen musaa kuuntelen ja tyypin historiaa tutkiskelen. Oon surffaillu sen sivuilla kentala.net ja weepeople.net
weepeoplesta tykkään euroviisupiisejä enemmän!ihanan positiivinen ketju. Negatiiviset kommentit on niin paljon helpompia, ihmiset ne tykkää haukkua. ja mä tykkään kehua kentalaa
liityn kannatusjoukkoihin - Hyvä Johanna
palautetta on hankala antaa kirjoitti:
ihanan positiivinen ketju. Negatiiviset kommentit on niin paljon helpompia, ihmiset ne tykkää haukkua. ja mä tykkään kehua kentalaa
liityn kannatusjoukkoihinTässä tulee kaivattua positiivista palautetta.
Johanna oli ehdottomasti näistä viimeisistä paras
joten Johanna jatkoon ja Kentala takaisin harjoittelemaan laulamista ja sitten myöhemmin joskus uudestaan. - voittoon
Hyvä Johanna kirjoitti:
Tässä tulee kaivattua positiivista palautetta.
Johanna oli ehdottomasti näistä viimeisistä paras
joten Johanna jatkoon ja Kentala takaisin harjoittelemaan laulamista ja sitten myöhemmin joskus uudestaan.Joopajoo, Johannalla hyvä biisi, mutta kun se laulaa suomeksi, joten EI JOHANNAA todellakaan. Ja tyyppinä Johanna on aika laimea.
Kentalassa on persoonaa. tää on kentalaketju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136