Ajatelkaas gootit että te menisitte vaikka kahville jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa. Se pukeutuu ihan mustiin ja sillä on kaikki mahdollinen mitä te sanoisitte goottivaatteiksi. Sitten selviää että sen lempiväri on pinkki ja se kuuntelee Britneytä ja Antti Tuiskua. ETTEKKÖ ajttelekin enempää miettimättä että "voi sa*tana mikä wannabe. yrittää olla joku gootti". Ajattele jos se ei edes halua olla mikään gootti eikä halua lokeroitua. Se vaan tykkää mustista kuteista ja kuuntelee poppia. Toki siis on näitä wannabeja ja tiedän itsekkin yhden. Mutta ei kaikki. Muistakaa se!
Ärsyttäää.
4
593
Vastaukset
- x6x6
katsos, kun minua haukutaan. kaverit haukkuu, jos kuuntelen kamelottia, ja ne sanoo, ettei se ole goottia. mitä väliä? sehän on mun asia mitä kuuntelen. ehkä olen sitte hevigootti, muapa ei kiinnosta. pukeudun, mihin pukeudun, en siksi, miltä se näyttää, vaan siksi, että se tuntuu hyvältä. tykkään pitää goottivaatteita, tykkään goottimusiikista. mut myös muustakin musasta! mitään ei koskaan kannata sulkea kokonaan pois.
- Sir Missy
Eikös tämän pitänyt olla goottimusaan liittyvä palsta, eikä ylipäätään gootteihin? Eiköhän se nyt ole itsestäänselvää, että kaikki gootit inhoavat teinix-pissis-wannabe-gootteja. (outo määritelmä mutta toimii :D)
- Shillis
Sir Missy kirjoitti:
Eikös tämän pitänyt olla goottimusaan liittyvä palsta, eikä ylipäätään gootteihin? Eiköhän se nyt ole itsestäänselvää, että kaikki gootit inhoavat teinix-pissis-wannabe-gootteja. (outo määritelmä mutta toimii :D)
Minulle on ainoan kerran käynyt noin.
Tosin tytteli ei kuunnellut Britneytä, vaan fanitti Parisia.
Nauratti kyllä niin paljon, että tytteli kokosi kamansa kasaan ja lähti ovet paukkuen. Sen jälkeen en ole kuullutkaan hänestä mitään.
Hulluja nuo roomalaiset.. - ...>>>
Shillis kirjoitti:
Minulle on ainoan kerran käynyt noin.
Tosin tytteli ei kuunnellut Britneytä, vaan fanitti Parisia.
Nauratti kyllä niin paljon, että tytteli kokosi kamansa kasaan ja lähti ovet paukkuen. Sen jälkeen en ole kuullutkaan hänestä mitään.
Hulluja nuo roomalaiset..ensinnäkin, mitä ihmeellistä siinä on jos jollain on mustaa päällä? mitä hemmetin goottia siinä on?
ja kun sanottiin, että pidetään joitain vaatteita, koska ne tuntuvat hyvältä, ei siksi, miltä ne näyttää. itse en voi samaistua tuohon samaan joukkoon, koska kuinka monen mielestä esim. korsetti tuntuu hyvältä??
ja itselläni ei ole mitään pissiksiä vastaan. tai muitakaan muotiteinejä. henkkamaukka gootit ovat ainoita joita vihaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1164989Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2174721"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1253225Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363183Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1053095- 992395
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1382358Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi392285Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.352233- 222178