Lapin mies ja Piia pantsu

Huumori mies

Elä Elä, nyt othat ihan rauhallisesti shenkin pantsu. Kääk! pois se sormi shieltä mun pherserheiästä. Nun nun nun nun laee laee laee laee!!! Äh! Äääh! Äh!.... Sitten Piia pantsu työntää toisen sormen Lapinmiehen persereikään, Kääk! pois se sormi shielthä huutaa Lapinmies nyrkki pystyssä. Sitten Lapinmies työntää sormen Piia pantsun perseeseen, sitten pantsu pieraisee ja Lapinmies vinkuu kuin sika. Piia pantsu heräsi aamulla ja totesi, että onneksi kaikki olikin ollut vain unta.

5

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paatero Punkki

Tosi hölmö huumoriteksti! En ole vielä hölmömpää kuullutkaan!

• Kepuli

Olipa helvetin lapsellinen vitsi, parempi tommosen Tonttutorvisen pysyy äidin helmoissa ja opetella elään niin ku muutki ihmiset??

• Huumori mies

Vai että eläisin niin kun kaikki muut, olipa typerä veto sulta.

• !!!!!!!!!

Taas sain nauraa sikiö asennossa kippurallani!! kiitos taas! lisää tällaista

• Paatero Punkki

Ei missään tapauksessa lisää tällasia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6431
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      928
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      887
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      839
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      233
      793
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      789
    Aihe