solarium

tahtoo rusketuksen!

hei! olen harkinnut solariumissa käyntiä ja kaipaisin hiukan tietoa siitä. millainen rusketus tulee ensimmäisen kerran jälkeen, onko näkyvä? onko iho palanut ensimmäisellä kerralla? onko punoittanut? onko puolituntia ensikertalaiselle liikaa? minulla on talven kalpea iho, kesäisin rusketun kuitenkin ihan hyvin enkä ole palanut auringossa kuin pari kertaa elämäni aikana. käytättekö solariumiin mennessä aurinkovoidetta? kiitos paljon!

7

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LLL

      Tulokset riippuu ihan siitä millanen iho on. Esim. minä itse en ruskettunut lähes ollenkaan vaikka kävin 9x! Vähän väriä tuli, mutta ei sen kummemmin. Rusketun kyllä muutenkin aika huonosti. Tosin monet kaverit on ruskettunu hyvin jo muutaman käynnin jälkeen.
      30min on ekalla kerralla ihan liikaa, suositus on 10-15min, etenkin jos on vaalea iho. Solariumissa ei edes saisi olla 20min kauempaa kerrallaan. Iho punoittaa yleensä käynnin jälkeen, mutta ei kovin kauaa. Ei kannata laittaa mitään voiteita ja meikit tulee pestä huolellisesti ettei sitten tuu mitään läikkiä ;)

      • miekku vaa

        heissan!

        itse olen kanssa suunnitellut solariumissa käyntiä.. haluaisin vähän tietoa et mite siel solariumis oikein toimitaan, en oo nimittäin suomessa tällä hetkellä, enkä viittis sanakirjan kaa mennä sinne solariumiin :)

        siis maksetaa johonki automaattii, valitaan aika, sit mennää omalla vuorolla, vaatteet pois/vähiksi ja siihe "koppii" vaan makaamaan? mistä tiedän, millo aika on kulunu, ja miten toimii, lasketaanko se kansi vaan päälle? tyhmii kysymyksii, mut kysyy mieluummin nyt, ku sit paniikis siel paikan päällä miettii..


    • dlkfbkdrhbmdr

      ite kävin tässä hetki sitten ensimmäisen kerran solkussa ja tulokset näky heti, koska kesällä rusketun helposti enkä pala.

      SOLARIUMISSA EI SAA OLLA IHOLLA MITÄÄ KOSMETIIKKA TUOTTEITA eli ei missään nimessä meikkiä tai saatisitten auronkorasvoja!!!!!!!

      silmät suojataan paikanpäällä olevillä kupeilla tai sellasilla jutuilla. näät sitten :)

      käyn vielä kerran ja näkyy varmasti oikeen kunnolla.

      eka kerralla kannataa olla kork. 15min

      laitteessa oli ekakertalaisella suositus 12 min mut olin kauemmin.

      ja ota kaveri eka kerralla mukaan että joku ottaa aikaa ja laittaa laitteen päälle!!!!!!!!!

      toka kerralla voi olla jo sen 30min

      • ...

        saaks siel olla koruja, esim. korviksii, vaa pitääks ne ottaa poissa? tai siis onko haittaa jos on? ja pitääks hiukset suojata jotenki, onko esim. paikanpäällä jotain huivei tmv?

        kaveri mukaan? eiks siel oo automaatteja, joho laittaa sen ajan, ja sitte se hälyttää, ku aika menny tmv?

        sori edellee tyhmät kysymykset, mut :)


      • ...................
        ... kirjoitti:

        saaks siel olla koruja, esim. korviksii, vaa pitääks ne ottaa poissa? tai siis onko haittaa jos on? ja pitääks hiukset suojata jotenki, onko esim. paikanpäällä jotain huivei tmv?

        kaveri mukaan? eiks siel oo automaatteja, joho laittaa sen ajan, ja sitte se hälyttää, ku aika menny tmv?

        sori edellee tyhmät kysymykset, mut :)

        ite on käyny sellasessa et mihin laitetaan se "solkkukolikko",sen jälkee on minuutti viel aikaa mennä ite siihen laitteeseen ja laittaa kansi kii ym valmistautua ennen ku se kone menee päälle..itestään se menee myös pois päältä sit ku on valittu aika menny umpeen..aluks ku aloin käymää oli ne koneet aika vanhoja,ja niissä ei ite saanu valita aikaa,vaan aina oli se 20 min vakio,mut tietty pysty ite painaa sit "stop"nappulaa ku tuntu eet nyt riittää:)..koruista en oo ihan varma mut ite oon ainaki ottani kaikki korut aina pois ettei vaan tulis mitää pieniäkää rajoja niistä..;)..
        ite en oo koskaa suojannu hikusii millää taval,laittanu vaa kiinni ne.ei oo paikanpääl huiveja,et kait jos haluu suojata ni ottaa mukaa oman. silmäsuojaimet saa paikanpäältä kyllä..
        ja kosmetiikkaa ei saa olla päällä,iho kannattaa kyllä rasvata kunnolla,mut tietenki mielellää jo sen veran ennen et se kerkee hyvin kuivumaa ja imeytymää,sain ite ainaki huomattavasti paremman lopputuloksen jo yhestä kerrasta ku oli rasvannu kunnolla koko vartalon..muutaman kerran oon rasvannu vähän heikosti ni heti on huomannu ettei iho oo tykänny hyvää..
        mut rohkeena vaan kokeilemaan!!:D


      • Tittelituu
        ................... kirjoitti:

        ite on käyny sellasessa et mihin laitetaan se "solkkukolikko",sen jälkee on minuutti viel aikaa mennä ite siihen laitteeseen ja laittaa kansi kii ym valmistautua ennen ku se kone menee päälle..itestään se menee myös pois päältä sit ku on valittu aika menny umpeen..aluks ku aloin käymää oli ne koneet aika vanhoja,ja niissä ei ite saanu valita aikaa,vaan aina oli se 20 min vakio,mut tietty pysty ite painaa sit "stop"nappulaa ku tuntu eet nyt riittää:)..koruista en oo ihan varma mut ite oon ainaki ottani kaikki korut aina pois ettei vaan tulis mitää pieniäkää rajoja niistä..;)..
        ite en oo koskaa suojannu hikusii millää taval,laittanu vaa kiinni ne.ei oo paikanpääl huiveja,et kait jos haluu suojata ni ottaa mukaa oman. silmäsuojaimet saa paikanpäältä kyllä..
        ja kosmetiikkaa ei saa olla päällä,iho kannattaa kyllä rasvata kunnolla,mut tietenki mielellää jo sen veran ennen et se kerkee hyvin kuivumaa ja imeytymää,sain ite ainaki huomattavasti paremman lopputuloksen jo yhestä kerrasta ku oli rasvannu kunnolla koko vartalon..muutaman kerran oon rasvannu vähän heikosti ni heti on huomannu ettei iho oo tykänny hyvää..
        mut rohkeena vaan kokeilemaan!!:D

        "iho kannattaa kyllä rasvata kunnolla,mut tietenki mielellää jo sen veran ennen et se kerkee hyvin kuivumaa ja imeytymää,sain ite ainaki huomattavasti paremman lopputuloksen jo yhestä kerrasta ku oli rasvannu kunnolla koko vartalon"
        Siis ihan tavallisella rasvalla?? Mä oon luullu ettei MITÄÄN rasvoja sais olla missään iholla, paitsi solarium-rusketusrasvat?? Miten sulla ne rasvat niinku auttoi, ei kuivunu iho vai ei palanu vai kuin? Tai rusketuit tasasemmin?


    • Rusketuksen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe