Miten on, voiko avantoon mennä jos on kuukautiset? Naiset vastatkaa jos on ollut jotain ongelmia kk kanssa, tulehduksia tms.
voiko tälläistä kysyä?
5
7174
Vastaukset
- Mieheltä
Näkyvätpä nuo naiset joka viikko käyvän. Eli siis käyn aina 2 kertaa viikossa uimassa samaan kellon aikaan. Suurin piirtein vakioporukka on aina paikalla. En ole huomannut kenenkään puuttuvan säännöllisesti joka neljäs viikko.
- Brun &Ette
Tottakai voit mennä avantoon kuukautisten aikana. Myös uimahallissa voi käydä, kun panee tamponin. Tulehdusriski on tällöin tietenkin hieman korkeampi kuin muulloin. Ei taitaisi kilpauimareiden ura edistyä, jos kuukautisten aikana pysyisivät pois altaasta......
- salli-a
ei voi ku mehut tulee ulos
- meik
käytä kuukuppia ni ei tarvii miettiä :)
- Anonyymi
Mua kiinnostais myös tietää enemmän avannon kuukutiskierron eri vaiheissa. Jossain mainittiin että voi vaikuttaa mm ovulaatioon, muttei selitetty auki sen enempää. Aivan varmasti keho reagoi eri lailla kierron eri vaiheissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778