Allevo

Katja5

Moi! Oon lähössä Maaliskuun alussa matkalle ja meinasin ottaa Allevo kuurin 2vko ennen matkaa! Onko jollain kokemuksia tästä tuotteesta ja kannattaako ottaa juuri ennen matkaa?

15

29742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehonkutistaja

      tosin ei pitkäaikaisia! Riippuu lähtötilanteestasi, paljonko aiot pudottaa ja minkäkokoinen olet. Ja kannattaisi aloittaa heti, keho ehtii tottua uuteen tilanteeseen. Mitä maltillisemmin pudotat, sitä kestävämpää se on. Itse rouskutan kasviksia ja hedelmiä allevoon lisänä. Tiistaina aloitin ja pari kg on lähtenyt.

      • katja5

        Oon reilusti ylipainoinen,mutta aattelin nyt ennen matkaa ottaa kuurin ja jatkaa dieettiä matkan jälkeen! Onko ne aivan kamalan makuisia?


      • kehonkutistaja
        katja5 kirjoitti:

        Oon reilusti ylipainoinen,mutta aattelin nyt ennen matkaa ottaa kuurin ja jatkaa dieettiä matkan jälkeen! Onko ne aivan kamalan makuisia?

        tykkään allevoon sienikeitosta ja peruna-purjo-keitosta. Ällötti se banaani-vadelma eikä kuulemma kaakaokaan kaksista ollut. Nämä oli kaikki niitä jauhepusseja, valmiista pirtelöistä ei tietoa.


      • Indiira
        kehonkutistaja kirjoitti:

        tykkään allevoon sienikeitosta ja peruna-purjo-keitosta. Ällötti se banaani-vadelma eikä kuulemma kaakaokaan kaksista ollut. Nämä oli kaikki niitä jauhepusseja, valmiista pirtelöistä ei tietoa.

        Siis aivan järkyttävän pahanmakuisia!!! Miks ihmeessä tuollainen tuotesarja lanseerataan? Kyllä tuotteiden pitää olla edes siedettävän makuisia. Ei me laihduttajat kuitenkaan mitään krjaa olla, joille voi syöttää mitä vain.


      • kehonkutistaja
        Indiira kirjoitti:

        Siis aivan järkyttävän pahanmakuisia!!! Miks ihmeessä tuollainen tuotesarja lanseerataan? Kyllä tuotteiden pitää olla edes siedettävän makuisia. Ei me laihduttajat kuitenkaan mitään krjaa olla, joille voi syöttää mitä vain.

        yhdestä, toinen toisesta. Eikä yksin minun mielipiteeni!


      • piiperoinenkaaaa
        Indiira kirjoitti:

        Siis aivan järkyttävän pahanmakuisia!!! Miks ihmeessä tuollainen tuotesarja lanseerataan? Kyllä tuotteiden pitää olla edes siedettävän makuisia. Ei me laihduttajat kuitenkaan mitään krjaa olla, joille voi syöttää mitä vain.

        kyllähän asia on niin ettei makuasioista VOI kun kiistellä! itselläni juuri allevo kuuri meneillään. ja peruna-purjo keitto aivan loistavan makuista! ei pidä meinaa yleistää sinä kirjoittaja...


      • jeminajohanna
        kehonkutistaja kirjoitti:

        yhdestä, toinen toisesta. Eikä yksin minun mielipiteeni!

        heips! minäkin haluaisin jonkun helpon laihdutus kuurin kun laivalle mennää 2 vko päästä =) pitäis kaiken kaikkiaan saada väh 10 kiloo pois ..toimiiko tää allevo oikeesti ?uskon että jos ei syö kick startin (sen 2 vko kuurin)jälkeen tosi terveellisesti niin paino nousee heti..ja niin,kuinkas paljon nää maksaa?saako prismasta?ja onko niis pakkauksissa kui monta pirtelöö ja keittoo?kertokaa kaikki mitä tiiätte tästä =) niin kai sitä kick startin jälkee pitäs jatkaa jollai seuraaval laihdutus jutul mikä siihen kuuluu mut tulee mun opiskelijan rahapussille liian kalliiks =(kiitos jo valmiiksi teille vastaajille!=)


      • mahavaivainen

        tuleeko allevosta mahavaivoja, ripulia, ilmavaivoja tms? mun mahalle ei soija sovi, joten voinko käyttää allevoa? viekö se nälän tunteen, vai vaivaako nälkä jos syön esim. vain keiton lounaaksi? kokemuksia?


      • koivu
        jeminajohanna kirjoitti:

        heips! minäkin haluaisin jonkun helpon laihdutus kuurin kun laivalle mennää 2 vko päästä =) pitäis kaiken kaikkiaan saada väh 10 kiloo pois ..toimiiko tää allevo oikeesti ?uskon että jos ei syö kick startin (sen 2 vko kuurin)jälkeen tosi terveellisesti niin paino nousee heti..ja niin,kuinkas paljon nää maksaa?saako prismasta?ja onko niis pakkauksissa kui monta pirtelöö ja keittoo?kertokaa kaikki mitä tiiätte tästä =) niin kai sitä kick startin jälkee pitäs jatkaa jollai seuraaval laihdutus jutul mikä siihen kuuluu mut tulee mun opiskelijan rahapussille liian kalliiks =(kiitos jo valmiiksi teille vastaajille!=)

        olen ollut allevo kuurilla 8-viikkoa ja todella tepsii lisäksi vain kaalia tomattia kurkkua laight- limuja vähintään 2litraa vettä kahvia tai teetä tänä aikana lähti 13kg


      • Painokas
        piiperoinenkaaaa kirjoitti:

        kyllähän asia on niin ettei makuasioista VOI kun kiistellä! itselläni juuri allevo kuuri meneillään. ja peruna-purjo keitto aivan loistavan makuista! ei pidä meinaa yleistää sinä kirjoittaja...

        Mitäs makuja tossa Allevossa on? Aloitin tänään ENE-dietin ja aion jatkaa sitä Jouluun asti. Eilen ostin, tarjouksessa kun oli, Nutrilett Suklaata ja Metsämarja pusseja. Suklaa oli ihan kelvollista, mutta varmaan paranee jos laittaa makeutusjauhetta hieman. Olen useampi vuosi sitten laihdutusryhmässä pudottanut painoa reilut parisenkymmentä kiloa (12vk.), sillon käytin Modifastia. Pakko saada painoa alas kun kroppa on alkanut sprakaamaan... Ryhmän vetäjä sanoi että ENED-valmisteita voi vaihdella, kunhan aina käyttää päivän samaa tuotetta. Toivotaan että motivaatiota nyt löytyisi riittävästi. Itsestähän se on kiinni, kun vain jaksaa olla lujana niin paino kyllä tippuu - sitten vain ihmetellään miten sen saisi pysymään alhaalla... :-/


    • Kie80

      ...on hiukan parempia maultaan, tosin aavistuksen kalliimpia mut ei merkittävästi. Laihtumismielessä uskon niiden toimivan yhtä hyvin.

    • Katarina

      Aloita heti, kiva olla ennen matkaa "kunnossa"; voi hankkia muutaman uuden vaatteenkin ajoissa. Mulla tehos hyvin, pikastartin (2 viikkoa) aikana tippui 5 kiloa. Mitään muuta en sit kyllä todellakaan syönyt, ainoastaan tietysti paljon vettä/makuvesiä ja normaalisti kahvia ja teetä. Pakastemarjoja voi laittaa pirtelön päälle ja lämpimiin keittoihin persiljaa tai purjosipulia mausteeksi/koristeeksi. Sit ehdotomasti kivaan astiaan; pirtelö (kylmänä) korkeaan lasiin ja keitot (lämpimänä) kulhoon ja syö pöydän ääressä ja juomaksi vesilasi. Patukat kahvin kanssa , valmisjuomat käteviä reissussa (pieneen kylmälaukkuun). Suosittelen. Jatkossa salaatteja, kevyitä keittoja ja liikuntaa niin kilot pysyvät kurissa.

    • jo vain

      Allevo toimii ja kilot kuriin , ja sen jälkeen syön maltillisesti , ja pysyn kuosissa . Eihän tarvii kaikkea syödä , mitä tienaa . jo vain

    • mummeli

      Tere !Kuule kyllä allevo toimii-- kokemuksesta - paino putosi siihen mihin halusin ja nyt olen 30 kg kevyempi - lähtöpainoni oli SATA -- elämä hymyilee , mutta en syökkään niin kuin ennen , jaksan osallistua erilaisiin rientoihin , enkä ole porukan ''läskein '' kuten ennen tunsin olevani , nyt nautin jokaisesta päivästäni terveenä , SUOSITTELEN ja varmasti pidän huolen ettei vuoden takaiset kiloni tule takaisin . nimim. Jämäkkä mummeli .

    • Anonyymi

      I bought Allevo chicken noodle soup, chocolate shakes and raspberry banana shakes, enough for 5 bags every day for two weeks. I followed the program very strictly including 500 MLS of water after each serving and gained a couple of kg. I was so dismayed that I quit after the fourth day. The only diet that works for me is keto. In addition all the Allevo products I bought were nasty tasting and left me feeling weak and tired. I do not recommend.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2963
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1463
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1321
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1151
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe