Unelmatyö hakusessa

ihan hukassa

Missään työpaikassa en ole pitkään viihtynyt kun mielenkiinto ja motivaatio loppuu kesken. Vaihdan paikkaa ja kiinnostusta kestää taas pari kuukautta. Mistä löytäsin työn joka sais mun mielenkiinnon pysymään yllä? Haluaisin jo asettua johonkin ammaattiin pidemmäksi aikaa ja mielellään kouluttautukin alalle.
Toivomuksena olis:
-vaihteleva työ(esim.ihmisten parissa tai muuten paikasta paikkaan liikkuminen)
-suht hyvä palkka
-mahdollisuus ulkomaille
-mielellään työ ma-pe, aamua, vkloput vapaat

Tuun hyvin juttuun erilaisten ihmisten kanssa, pidän autolla ajamisesta, musiikista, tanssimisesta, mulla on erittäin hyvät hermot, pidän luonnosta
Kiinnostusta olis niin moneen alaan..esim. baarityöntekijä, psykologi, matkaopas
Pitäs vaan löytää se ammatti joka oikeesti kiinnostaa. Mun mielestä työssä pitää oikeesti viihtyä ja sen täytyy olla miellekästä, et sitä oikeesti jaksaa tehdä.

3

2497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talkin' sheit

Ala yritysvalmentajaksi. Keksit vain hyvän liikeidean, josta sitten alat puhumaan skeidaa helVETIN kovalla palkalla. Jollain tapaa uskottavuus pitäisi ansaita, mutta ideoimaan ideoimaan. Täytyy osata markkinoida valmennus ihmisille, jotka uskovat siihen kuin sokea pässi, ja sitten sokeita pässejä voidaan taluttaa narussa. Tietysti alan termejä pitää opetella ja muuta sälää, mutta tärkeintä on osata puhua uskottavasti täysin turhanpäiväistä asiaa. Ja veloittaa siitä HIRVITTÄVÄ summa rahaa.

-Pääset ihmisten pariin todellakin
      -Työ on vaihtelevaa ja hauskaa ennenkaikkea
      -Palkkaa voi pyytää miten paljon vain julkeaa, ja hullut maksaa siitä ilomielin, että saadaan yritys vihdoin "valmentajan" käsittelyyn. Ja mitään takuitahan hommassa ei ole, jos valmennuksesta ei "opi" niin voi voi. Ilotytön privaattiesityskin maksaa, ja se on voi voi jos ei ehdi kiihottua.
      -Mahdollisuus on ulkomaille, riippuu omasta halusta ja kielitaidosta
      -Työaika on omissa käsissäsi, mutta yleensä yritykset kuluttavat aikaansa tällaiseen humpuukiin klo 9-15 välisenä aikana, eli suht ok.

Ja mikä on sen mielekkäämpää kuin oppia koko ajan paremmaksi paskanpuhujaksi ja nenästävetäjäksi. Ja voi kavereiden kanssa nauraa juppijahdilla paskaiset naurut yritystoopejen tyhmyydelle. Nyt kannattaa takoa, ennen kuin yritystasolla huomataan valmennuksen naurettavuus. Mutta uskon että ainakin seuraavat 5-10 vuotta yritykset ovat niin nenästä vedettäviä että...

• AD/HD

"Kärsin" samasta ongelmasta. Kaikki työpaikat alkaa ahdistamaan, varsinkin kun ruvetaan kärttään ja pyyteleen että jatkais hommia samassa paikassa.
      Itse "pystyn" vain pätkätöhön ja projektityöhön, joista nautin suunnattomasti.
      Inhoan kellokortteja sekä säännöllistä työrytmiä. Minun on pakko päästä katkaisemaan säännöllisyys esim. extempore vapaapäivällä, lähtemällä kesken työpäivän käymään jossakin. Toisaalta taas voin/jään helposti hoitamaan työt loppuun virallisen työajan päätyttyäkin, taikka vkl.
      En nipottele enkä laske tunteja ja €uroja, kunhan vaan homma toimii ja mieliala on hyvä.
      Vakitöitä on tarjottu usein, kerran jopa "unelma"työtä mutta en pkle ole voinu jäädä vaikka toisaalta olisin halunnutkin... ahdistaa pelkkä ajatuskin säännöllisestä elämästä eläkkeen odotuksineen.
      Olen miettinyt usein mikä minua vaivaa? Mutta tällanen vaan olen enkä muuta voi...

Ajattelin laittaa oman yrityksen jossa voin toteuttaa itseäni ja toimia haluamallani tavalla. Saa nähdä miten äijän lopulta käy?

• Loppuelämä

Olen aloittanut palveluohjaajana vakituisessa työsuhteessa jokin aika sitten ja ahistaa niin helvetisti. Miksi pitäisi olla kiitollinen vakityöstä, koska se tuntuu minusta kahleelta. Mut on sidottu paskaan duuniin, paskalla palkalla...JES. Olen kai sitten erilainen, mutta yritän olla sitä kelaamatta. Suomi on työyhteiskunta. Terveys määritellään kyvyksi tehdä työtä. Mä olen sit kai sairas, kun olisin ennemmin tekemättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe