Unelmatyö hakusessa

ihan hukassa

Missään työpaikassa en ole pitkään viihtynyt kun mielenkiinto ja motivaatio loppuu kesken. Vaihdan paikkaa ja kiinnostusta kestää taas pari kuukautta. Mistä löytäsin työn joka sais mun mielenkiinnon pysymään yllä? Haluaisin jo asettua johonkin ammaattiin pidemmäksi aikaa ja mielellään kouluttautukin alalle.
Toivomuksena olis:
-vaihteleva työ(esim.ihmisten parissa tai muuten paikasta paikkaan liikkuminen)
-suht hyvä palkka
-mahdollisuus ulkomaille
-mielellään työ ma-pe, aamua, vkloput vapaat

Tuun hyvin juttuun erilaisten ihmisten kanssa, pidän autolla ajamisesta, musiikista, tanssimisesta, mulla on erittäin hyvät hermot, pidän luonnosta
Kiinnostusta olis niin moneen alaan..esim. baarityöntekijä, psykologi, matkaopas
Pitäs vaan löytää se ammatti joka oikeesti kiinnostaa. Mun mielestä työssä pitää oikeesti viihtyä ja sen täytyy olla miellekästä, et sitä oikeesti jaksaa tehdä.

3

2487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talkin' sheit

      Ala yritysvalmentajaksi. Keksit vain hyvän liikeidean, josta sitten alat puhumaan skeidaa helVETIN kovalla palkalla. Jollain tapaa uskottavuus pitäisi ansaita, mutta ideoimaan ideoimaan. Täytyy osata markkinoida valmennus ihmisille, jotka uskovat siihen kuin sokea pässi, ja sitten sokeita pässejä voidaan taluttaa narussa. Tietysti alan termejä pitää opetella ja muuta sälää, mutta tärkeintä on osata puhua uskottavasti täysin turhanpäiväistä asiaa. Ja veloittaa siitä HIRVITTÄVÄ summa rahaa.

      -Pääset ihmisten pariin todellakin
      -Työ on vaihtelevaa ja hauskaa ennenkaikkea
      -Palkkaa voi pyytää miten paljon vain julkeaa, ja hullut maksaa siitä ilomielin, että saadaan yritys vihdoin "valmentajan" käsittelyyn. Ja mitään takuitahan hommassa ei ole, jos valmennuksesta ei "opi" niin voi voi. Ilotytön privaattiesityskin maksaa, ja se on voi voi jos ei ehdi kiihottua.
      -Mahdollisuus on ulkomaille, riippuu omasta halusta ja kielitaidosta
      -Työaika on omissa käsissäsi, mutta yleensä yritykset kuluttavat aikaansa tällaiseen humpuukiin klo 9-15 välisenä aikana, eli suht ok.

      Ja mikä on sen mielekkäämpää kuin oppia koko ajan paremmaksi paskanpuhujaksi ja nenästävetäjäksi. Ja voi kavereiden kanssa nauraa juppijahdilla paskaiset naurut yritystoopejen tyhmyydelle. Nyt kannattaa takoa, ennen kuin yritystasolla huomataan valmennuksen naurettavuus. Mutta uskon että ainakin seuraavat 5-10 vuotta yritykset ovat niin nenästä vedettäviä että...

    • AD/HD

      "Kärsin" samasta ongelmasta. Kaikki työpaikat alkaa ahdistamaan, varsinkin kun ruvetaan kärttään ja pyyteleen että jatkais hommia samassa paikassa.
      Itse "pystyn" vain pätkätöhön ja projektityöhön, joista nautin suunnattomasti.
      Inhoan kellokortteja sekä säännöllistä työrytmiä. Minun on pakko päästä katkaisemaan säännöllisyys esim. extempore vapaapäivällä, lähtemällä kesken työpäivän käymään jossakin. Toisaalta taas voin/jään helposti hoitamaan työt loppuun virallisen työajan päätyttyäkin, taikka vkl.
      En nipottele enkä laske tunteja ja €uroja, kunhan vaan homma toimii ja mieliala on hyvä.
      Vakitöitä on tarjottu usein, kerran jopa "unelma"työtä mutta en pkle ole voinu jäädä vaikka toisaalta olisin halunnutkin... ahdistaa pelkkä ajatuskin säännöllisestä elämästä eläkkeen odotuksineen.
      Olen miettinyt usein mikä minua vaivaa? Mutta tällanen vaan olen enkä muuta voi...

      Ajattelin laittaa oman yrityksen jossa voin toteuttaa itseäni ja toimia haluamallani tavalla. Saa nähdä miten äijän lopulta käy?

      • Loppuelämä

        Olen aloittanut palveluohjaajana vakituisessa työsuhteessa jokin aika sitten ja ahistaa niin helvetisti. Miksi pitäisi olla kiitollinen vakityöstä, koska se tuntuu minusta kahleelta. Mut on sidottu paskaan duuniin, paskalla palkalla...JES. Olen kai sitten erilainen, mutta yritän olla sitä kelaamatta. Suomi on työyhteiskunta. Terveys määritellään kyvyksi tehdä työtä. Mä olen sit kai sairas, kun olisin ennemmin tekemättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe