Italialaista pop-musiikkia/artisteja?

kertokaa

Haluaisin italialaista musiikkia, mielellään jotain popahtavaa. Kertokaapa italialaisia artisteja tai bändejä, jotka laulaa italiaksi. Muita kuin Eros Ramazzottti ja Laura Pausini, ne jo tiedän :)

10

11738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windy City

Laura Bono

• s/pdif

Gianna Nannini ja Alice.

• musiikkia löytyy:

mm. La Bottega dell Arte, Al Bano ja Romina Power,
      Ricchie ja Poveri

• minä vaan

Toto cutugno tosta vielä puuttui listalta mitä minulla tuli mieleeni. Ainakin oli kova juttu siellä 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa. Ei tosin suomessa niinkään mutta muualla euroopassa ja välimeren maissa.

• italiana

Marco Masini, Zucchero Sugar Fornacari, Vasco Rossi, Ligabue, Articolo 31, Claudio Baglioni, Antonello Venditti, Lucio Dalla, Loredana Bertè, Tiziano Ferro, Gianni Morandi, Renato Zero.... lista on loputon ;))

• pontus4
    • Anonyymi

Hei.
      Tunnette näemmä enemmänkin klassisia laulajia. Jos heitä haette, niin Andrea Bocelli ainakin. Jos popahtavampaa, niin Toto Cutugno (L'Italiaiano) jonka Kari Tapio lauloi nimellä Olen suomalainen. Euroviisuesittäjistä löydätte lisää. Eräs sellainen kappale on Marion Runginkin esittämä Haavemaa, joka alkuperäisenä on Libérta. Siitä voitte alkaa, niin varmasti YouTube tietää tarjota lisää.

• Anonyymi

Marcellino Magarooni

• Anonyymi

umberto marcato

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2608
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2482
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      23
      1987
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1782
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      54
      1750
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      29
      1098
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      807
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      797
    Aihe