mitä ajattelette ihmisistä, jotka kuuntelee Pussycat Dollsia, ja puhuu näin:
EiX ookkiiii IhQuU? sIIs Mun RaXXut kAmut on mUlle niin TäRkejt, et ilmAn nIIt mun eLÄmä oIs vAA rYYppääMist! Siis Tää OlI mUN IhQDaA Raxu Daa Daa KaMUille! X X X! Lööv: Marsu, InKKu, ja Timo! AnGstAnGstAngsT! IhGQU DaaDaaDaa!
mitä aattelette siis sellasista ihmisistä?
mitä ajattelette?...
8
791
Vastaukset
- x6x6
en ainakaan hyvää...
- että..
mieluummin sellaisia kun jotain wannabe gootteja
- Shillis
..että joko kyseinen hemmo on mennyt sekaisin ja, että minä ainakin loukkaantuisin jos mua sanoittaisiin "raxuksi" sillä en minä ole koiranruokaa.
- siisti
Pussycat dollshan on just hyvä :D
- BubbleGirl
Sääliksi käy ja naurattaa. Arvostusta ne eivät tule saamaan keneltäkään ennen kuin kasvavat vähän ja oppivät käyttäytymään.
- mmh..
pilatkoon maineensa mieluummin vaikka noin kun väittämällä itseänsä esim. gooteiksi, tuollaisenaan heistä ei ole minulle mitään haittaa. :)
- Kalle
...ainakaan ne ei kirjoittele netissa kyselemassa typeria ihmisista jotka kuuntelevat pussycat dollsia ja puhuvat arsyttavasti...
- my own
niin rasittavia...ei ne muusta tajuu ku siitä et saa ryypätä ja mennä vielä enemmän sekasin, se ny vielä puuttuis, että ne alkaa mainostaan itteensä goottina, tyyliin " Joo, kyllä mä oon iha oikeesti gootti!"
" hei mä oon gootti!"
"Mä ostin just Only.sta mustan hupparin ja h&m:stä mustan luomivärin, mä oon nii gootti!"
Tollastaki on nähty vähä liikaaki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721954
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761412Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821374Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101107Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391026Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209951- 94814
- 38795
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755