mitä ajattelette ihmisistä, jotka kuuntelee Pussycat Dollsia, ja puhuu näin:
EiX ookkiiii IhQuU? sIIs Mun RaXXut kAmut on mUlle niin TäRkejt, et ilmAn nIIt mun eLÄmä oIs vAA rYYppääMist! Siis Tää OlI mUN IhQDaA Raxu Daa Daa KaMUille! X X X! Lööv: Marsu, InKKu, ja Timo! AnGstAnGstAngsT! IhGQU DaaDaaDaa!
mitä aattelette siis sellasista ihmisistä?
mitä ajattelette?...
8
835
Vastaukset 8
- x6x6
en ainakaan hyvää...
- että..
mieluummin sellaisia kun jotain wannabe gootteja
- Shillis
..että joko kyseinen hemmo on mennyt sekaisin ja, että minä ainakin loukkaantuisin jos mua sanoittaisiin "raxuksi" sillä en minä ole koiranruokaa.
- siisti
Pussycat dollshan on just hyvä :D
- BubbleGirl
Sääliksi käy ja naurattaa. Arvostusta ne eivät tule saamaan keneltäkään ennen kuin kasvavat vähän ja oppivät käyttäytymään.
- mmh..
pilatkoon maineensa mieluummin vaikka noin kun väittämällä itseänsä esim. gooteiksi, tuollaisenaan heistä ei ole minulle mitään haittaa. :)
- Kalle
...ainakaan ne ei kirjoittele netissa kyselemassa typeria ihmisista jotka kuuntelevat pussycat dollsia ja puhuvat arsyttavasti...
- my own
niin rasittavia...ei ne muusta tajuu ku siitä et saa ryypätä ja mennä vielä enemmän sekasin, se ny vielä puuttuis, että ne alkaa mainostaan itteensä goottina, tyyliin " Joo, kyllä mä oon iha oikeesti gootti!"
" hei mä oon gootti!"
"Mä ostin just Only.sta mustan hupparin ja h&m:stä mustan luomivärin, mä oon nii gootti!"
Tollastaki on nähty vähä liikaaki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 57586
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505