Heippahei! Olen käynyt satunnaisesti parin vuoden ajan Tapanilassa kiipeilemässä kaverini kanssa. Nykyään hän on niin kiireinen,ettei yhteistä aikaa oikein tahdo löytyä. Olisikohan joku muukin kiipeilykaverin puutteessa?
Kiipeilyseura hakusessa!
7
2226
Vastaukset
- Jyrkka
joo olen innostunut kikipeilystä omat varusteet löytyy, niitä vaan ei ole vielä kertaakaan käytetty. Kovin odotan kesää ja kallioiden kuivumista, mutta kyllä se Tapanilan seinä on kuulemma riittävä ja siitä piisaa. Oletko itse läheltä Tapanilaa vai kauempaa? Itse olen Lahdenlähistöltä.
- juhaj
Mun kiipeilykaverit on kans enemmän tai vähemmän keskittyny muihin juttuihin, joten voisin lähtee silloin tällöin köyden toiseen päähän. Mä oon lähinnä boulderoinu viime vuodet, mut eiköhän ne köysihommatkin vielä jotenkin luonnistu.
Yhteyttä voit ottaa vaikka sähköpostiin: [email protected] - liitarineiti
Olen harrastanut lajia puolitoista vuotta ja nyt samassa tilanteessa kuin sinä. Ystävättärelläni ei oo nykyisin aikaa käydä seinällä.
Oon käynyt eri paikoissa kiipeilemässä, läh. Myllypurossa. Vieläkö etsit kiipeilyseuraa?- Sunflower76
Nyt vasta huomasin, että tännehän on tullut muutamia vastauksia. Lähinnä tykkäisin käydä Tapanilassa, kun siellä on kunnon seinät. Myllypurossa olen kerran käynyt ja siellä loppuu vähän seinä lyhyeen.
Kallioilla en ole vielä käynyt, mutta olisi kiva kokeilla kesällä. Tarkoituksena on ollut mennä, mutta aina on vaan jäänyt.
Eli kiipeilyseura on edelleen hakusessa! - liitarineiti
Sunflower76 kirjoitti:
Nyt vasta huomasin, että tännehän on tullut muutamia vastauksia. Lähinnä tykkäisin käydä Tapanilassa, kun siellä on kunnon seinät. Myllypurossa olen kerran käynyt ja siellä loppuu vähän seinä lyhyeen.
Kallioilla en ole vielä käynyt, mutta olisi kiva kokeilla kesällä. Tarkoituksena on ollut mennä, mutta aina on vaan jäänyt.
Eli kiipeilyseura on edelleen hakusessa!En oo itsekään käynyt kallioilla, toiveena on kyllä ollut. Nyt ensimmäiseksi haluaisin alkaa alaköysillä kokeileen. Myllypurossa tuli käytyä kun Tapanila ei -ikävä kyllä- matkan puolesta sopinut kaverille.
Jos haluat voidaan nähdä siellä vaikka ensi viikon loppupuolella tai koska sulle käy? - liitarineiti
Sunflower76 kirjoitti:
Eli kiipeilyseura on edelleen hakusessa!Ai niin, voit kirjoittaa: [email protected] jos haluat sopia kiipeilyä. :)
- Nimetön
Sunflower76 kirjoitti:
Eli kiipeilyseura on edelleen hakusessa!sitten kallioille kukkuloille. Jos on mahdollisuus liikkua autolla, löytyy Päijät-Hämeestä Artjärven suunnalta hienoja kallioita. Jos ketä on Lahden suunnalta käy Tapanilassa kiipeilemässä, pääsisinkö mukaan kyytiin korvausta vastaan tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278