Eli voiko parran kasvua nopeuttaa mitenkään ?
mulla kasvaa semmosta amisviiksen tynkää joka näyttää aivan naurettavalta.
Haluaisin semmoisen "miehekkään" parran eli joka on vahvaa karvaa eikä höyhentä.
voiko parrankasvua nopeuttaa mitenkään?
parrankasvu
4
1332
Vastaukset
- ei auta
kuin ikä! Parran kasvu ei lisäänny kuin ajan kanssa kun oma hormonitoiminta pääsee kunnolla vauhtiin. Ehdit vielä kiroamaan moneen kertaan parrankasvuasi, ellet sitten ole ihastunut risupartoihin.
- Sparrakas
Pähkinöitä syömällä
- 8+12
Itse olen jo 26v ja ei parta kasva sitten yhtään, on niin babyface kasvot, että parta tekisi varmasti hyvää, mutta ei vaan voi kasvaa..
- Onneksioonnainen
Sama kuin kynsien ja hiuksien kanssa. Hyvällä yleisterveydellä voi maksimoida kasvuedellytykset. Samoin huonoilla elintavoilla (laihdutus, kemikaalit ym.) heikentää kasvua tai karvan/kynnen laatua. Perintötekijät ovat oleellisin asia. Ikäkausien myötä karvojen ja kynsien kasvu vaihtelee, kuten myös jo kerrottu.
Karvoissa on kasvuvaihtelua vuodenaikojen mukaan. Saisikohan parran kasvamaan kunnon pakkasaltistuksella? Voi olla vain hankalasti toteutettua nykyisessä elämäntavassa.
Toinen asia, joka varmasti vaikuttaa, mutta jonka eteen tuskin voi tehdä juurikaan mitään, on kemikaalialtistukset. Nykyihminen altistuu monenlaisille haitallisille ympäristökemikaaleille (palontorjunta-aineet, muovinpehmentimet, fluoriyhdisteet...). Kemikaalit vähenevät naisesta synnytyksen ja imetyksen myötä, miehestä ne eivät poistu millään. Jotkut kemikaalit naisistavat. Ja tämähän näkyy, nuorien miehien siittiöpitoisuudet ovat laskussa. Voisi olettaa saman vaikuttavan myös karvojen kasvuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684