Mulla meni lapa rikki ja olisi tilalle uuli lapa,mutta miten sen vaihtaminen onnistuu??Tuntuu etei sitä vanhaa lapaa saa irti ruuvin irrottamisen jälkeen.Miten sen saa kotikonstein vaihdettua,vai onnistuuko ollenkaan vai täytyykö ostaa kuitenkin uusi maila?
lavan vaihto
5
2358
Vastaukset
- neuvoo :)
eli irrota kaikki(2) ruuvit ja mahdolliset teippiviritykset ja koita vetää varsi suoraan irti lavasta,älä kääntele vaan vedä suoraan ettei mahdolliset lovet hajoa..
jos ei onnistu niin voit kuumentaa lavan ja varren liitosta kuumalla vedellä tai esim. hiustenkuivaajalla jolloin liima lämpenee ja lavan poistaminen helppoa.. - ihminen1112222233333
Minulla on sama ongelma haluaisin vaihtaa lavan mutta se ei onnistu olen kuumentanut lapaa mutta sekään ei ole auttanut mikä neuvoksi?
- en tiiä vaikeeta
Kuinka kauan lapaa ja vartta pitää kuumentaa että se lähtee helposti irti mailasta??
- "tietäväinen"
sen verran, että mahdollinen kuumaliima menettää pidon.
- ...
kannattaa irrottaa lapa pyörittämällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808