netti sivuja mistä tämmösii saa :)
grunge vaatteita.
4
2913
Vastaukset
- muistelen
Kaiholla muistelen 90-luvun puoliväliä, eli "parhaita" grunge-aikoja...:) Grungevaatteiden idea kai oli ennemminkin se, ettei ne vaatteet tai pukeutuminen ole mitenkään pääasia, eli jotain vaatteita vaan päälle. Itse muistan, että tätä sovellettiin etsimällä isän vanhoja t-paitoja, flanellipaitoja ja neuleita, jotka tietenkin oli "hieman" liian isoja. Ne yhdistettiin Leviksen 501:iin tai joihinkin muihin perusfarkkuihin, hiukset tupeerattiin sellaiseksi vähän sekavan näköiseksi, vähän liikaa mustaa kajaalia, ja se oli siinä!
Mutta en valitettavasti osaa sanoa muuta vinkiksi, kuin että suuntaa kirpparille/UFFille. - raitaomena
no kirppareilta vois löytyä,.helsingistä jostain kivasta kaupasta,.ite etiskelen sellasta sorsastajan hattua,jollasta kurt cobain käytti :)
- <3
mä tykkään ite käyttää tollasia grunge tyylisii vaatteit (--: tosin en menis sanomaa et mu tyyli on täysin grunge koska joskus sekaa tulee jotai tosi radomii :D kattelen aika paljo Taylor Momsen vaatetuksia ja siks mu vaatekaapist löytiiki suht paljo isoi ruutupaitoi ja kuluneita & rikkinäisii farkkuja. ite oon tosin tuunannut ne (: tykkään myös erilaist koruist (:
joo tuolla kirppari mainittiin ja kyllä sieltä löytyy ehkä parhaimmat ja hienoimmat grune tyyliset vaatteet ja asusteet ! oon myös löytäny mun äidin vaatekaapist jotai hienoi paitoi :D mutta juu kannatan kirppareita (:
nii ja noista hiuksista myös sen verran että mulla on luonnostaa _erittäin_ kiharat hiukset :D joskus niitä suoristan mutta ehkä hienoimmat ne on ku vähä vahalla pistän tuuheammaksi ja lakkaa päälle ! - NMJT
Oon löytäny paljon hienoja ruutupaitoja ja kuluneita farkkuja ja t-paitoja ja muuta osotteesta http://www.emp.fi/ , sit ku laittaa hakuun "vintage" niin löytyy vaikka mitä (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412