Nainen 40, Mies 25

.....

Mitä mieltä miehet tällaisesta ikäerosta? Kokemuksia?

211

137400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainankin

      kokeilla jos viihtyy toisen seurassa:) itsellä nainen 24 mies 48;D ja hyvin menee:)

      • Ensin oli olevinaan kivaa

        kun aika kului eipäs ollutkaan yhtään mukavaa.


      • NAINEN 19V JA MIES 62V

        IHAN NORMAALIA,KYLÄN VANHIN JATKAA SUKUA OTTAA KENET HALUAA.


      • Ismo-Tapio
        Ensin oli olevinaan kivaa kirjoitti:

        kun aika kului eipäs ollutkaan yhtään mukavaa.

        ...pätee monen samanikäisenkin suhteessa. Ei elämässä voi murehtia sitä mitä tapahtuu 20 vuoden päästä, vaan on nautittava meneillään olevasta hetkestä.


      • elephant
        NAINEN 19V JA MIES 62V kirjoitti:

        IHAN NORMAALIA,KYLÄN VANHIN JATKAA SUKUA OTTAA KENET HALUAA.

        Olet oikeassa.Luonto on järjestänyt lisääntymisen ja lajin säilymisen.Kyllä kuuskymppinen tyydyttää nuoremmankin tytön ja lapsia myös ilmaantuu.vanhempi mies on myös kohtelee naista sen arvon mukaisesti.Nuoremmat ylpeilevät uusilla valloituksilla ja se om samanikäinen kulta on vain hätävara.Erotilastot puhuvat kylmää totuutta nuorten liitoista. paremmin toimii jos mies on vanhempi.Ihan OK


      • Kansalainen X
        NAINEN 19V JA MIES 62V kirjoitti:

        IHAN NORMAALIA,KYLÄN VANHIN JATKAA SUKUA OTTAA KENET HALUAA.

        19v. lapsi, siis Lapsi joka on myöhäis puberteetissä etsimässä itseänsä saattaa ripustautua 2 sukupolvea vanhemman puolison takin liepeisiin. Yleensä syynä huono/ olematon Isäsuhde. Alle 20v. identiteetti ei ole kehittynyt kokonaan. Turha väittää suhteen olevan normaali. Ihmisen biologinen ikä luonnon määräämänä n.35 vuotta. Miettikää tilannetta 15 vuoden kuluttua. 19 vuotias ei ole ehtinyt kehittyä henkisesti. Hän perustaa perheen 62v. miehen kanssa, saa pari lasta. Nainen on 34v. ja mies 77 vuotta. Mies ei kykene täysipainoisesti kasvattamaan lapsille isärooliaan. 2 sukupolvea liikaa. Lapsi pääsee ripille, isä dementoituneena tuskin edes muistaa mitä ripille pääsy on. Toki on poikkeuksia. Nainen, 34 vuotiasta voi siksi kutsua, puhkeaa vasta kukkaan. Nainen löytää kunnolla oman seksuaalisen identiteettinsä 35-40 vuoden kieppeillä. Lopputulos: nainen hankkii itselleen rakastajan/ eroaa seniilistä miehestään. Tuskin edes 15 vuotta tarvii tätä tulevaisuus näkymää odottaa.. Faktat puhukoon puolestaan.


      • sivistykää jo
        Kansalainen X kirjoitti:

        19v. lapsi, siis Lapsi joka on myöhäis puberteetissä etsimässä itseänsä saattaa ripustautua 2 sukupolvea vanhemman puolison takin liepeisiin. Yleensä syynä huono/ olematon Isäsuhde. Alle 20v. identiteetti ei ole kehittynyt kokonaan. Turha väittää suhteen olevan normaali. Ihmisen biologinen ikä luonnon määräämänä n.35 vuotta. Miettikää tilannetta 15 vuoden kuluttua. 19 vuotias ei ole ehtinyt kehittyä henkisesti. Hän perustaa perheen 62v. miehen kanssa, saa pari lasta. Nainen on 34v. ja mies 77 vuotta. Mies ei kykene täysipainoisesti kasvattamaan lapsille isärooliaan. 2 sukupolvea liikaa. Lapsi pääsee ripille, isä dementoituneena tuskin edes muistaa mitä ripille pääsy on. Toki on poikkeuksia. Nainen, 34 vuotiasta voi siksi kutsua, puhkeaa vasta kukkaan. Nainen löytää kunnolla oman seksuaalisen identiteettinsä 35-40 vuoden kieppeillä. Lopputulos: nainen hankkii itselleen rakastajan/ eroaa seniilistä miehestään. Tuskin edes 15 vuotta tarvii tätä tulevaisuus näkymää odottaa.. Faktat puhukoon puolestaan.

        tuttavapiirissäni oli pariskunta jolla ikäeroa oli 25 vuotta. Monet tuttavat sanoivat nuoremmalle suoraan että "mitäs sinä sitten kun kumppanista aika jättää...". Nämä moukat "hyvää tahtovat" olivat puhtaasti kateellisia sillä siitä parista paistoi onnellisuus.
        No, vanhemmasta puoliskosta aika sitten jätti eräänä päivänä, ja jopa hautajaisissa joku idiootti kehtasi kierrellen muistuttaa tyyliin "eikös me silloin sanottu?!". Leski katsoi paikalla olevia pariskuntia, joista todella harva on onnellisia keskenään!!, ja kysyi lempeästi: "kuinka moni teistä on ollut 20 vuotta elämästään yhtäjaksoisesti onnellisia?" Ei kuulunut porukasta yhtä ainoata kommenttia! Ei löytynyt sellaista. Kuinka moni suhde nykyään kestää edes rikkonaisena 20 vuotta?! Saatika onnellisena.

        Rohkeat seurustelkoot edelleenkin rakkaudesta ihmiseen, ja pelkääjät rakkaudesta teorioihin ja sääntöihin/suosituksiin. Jälkimmäisille on yleensä tärkeintä se, mitä tuttavat ja muut ajattelevat heidän suhteestaan. Ensiksi mainitulla ei hirveästi tälle ole aikaa kun oma onni antaa sen mitä ihminen tarvitsee.


      • voisin itsekin
        NAINEN 19V JA MIES 62V kirjoitti:

        IHAN NORMAALIA,KYLÄN VANHIN JATKAA SUKUA OTTAA KENET HALUAA.

        Mielestäni ihan yhtä normaalia kuin se, että mies yleensä ottaa itseään 20 vuotta nuoremman naisen. Siinä miehen status vain kasvaa ja kukaan ei arvostele. Miksi nainen ei saisi tehdä samoin. Ei ikä ratkaise, vaan kahden ihmisen keskinäinen tunne.


      • Arto-77
        sivistykää jo kirjoitti:

        tuttavapiirissäni oli pariskunta jolla ikäeroa oli 25 vuotta. Monet tuttavat sanoivat nuoremmalle suoraan että "mitäs sinä sitten kun kumppanista aika jättää...". Nämä moukat "hyvää tahtovat" olivat puhtaasti kateellisia sillä siitä parista paistoi onnellisuus.
        No, vanhemmasta puoliskosta aika sitten jätti eräänä päivänä, ja jopa hautajaisissa joku idiootti kehtasi kierrellen muistuttaa tyyliin "eikös me silloin sanottu?!". Leski katsoi paikalla olevia pariskuntia, joista todella harva on onnellisia keskenään!!, ja kysyi lempeästi: "kuinka moni teistä on ollut 20 vuotta elämästään yhtäjaksoisesti onnellisia?" Ei kuulunut porukasta yhtä ainoata kommenttia! Ei löytynyt sellaista. Kuinka moni suhde nykyään kestää edes rikkonaisena 20 vuotta?! Saatika onnellisena.

        Rohkeat seurustelkoot edelleenkin rakkaudesta ihmiseen, ja pelkääjät rakkaudesta teorioihin ja sääntöihin/suosituksiin. Jälkimmäisille on yleensä tärkeintä se, mitä tuttavat ja muut ajattelevat heidän suhteestaan. Ensiksi mainitulla ei hirveästi tälle ole aikaa kun oma onni antaa sen mitä ihminen tarvitsee.

        Täyttä asiaa! Nostan sinulle hattua.


      • taina 59
        Arto-77 kirjoitti:

        Täyttä asiaa! Nostan sinulle hattua.

        Olen 47v ja mies 30v suhde ollut 2v ja toimii hyvin.Ikäero ei haittaa meitä, muita kylläkin...


      • kaksin
        taina 59 kirjoitti:

        Olen 47v ja mies 30v suhde ollut 2v ja toimii hyvin.Ikäero ei haittaa meitä, muita kylläkin...

        teille. Kumma kun ihmisiä vaan tuntuu vaivaavan toisten asiat. Kaksi ihmistä yhdessä ei pitäisi kuulua kenellekkään, mutta jos itsellä ei mene hyvin ei saisi mennä toisillakaan.
        Melkein joka suhteessa ongelmansa olkoon minkä ikäisiä tahansa.


      • Puisto-86
        elephant kirjoitti:

        Olet oikeassa.Luonto on järjestänyt lisääntymisen ja lajin säilymisen.Kyllä kuuskymppinen tyydyttää nuoremmankin tytön ja lapsia myös ilmaantuu.vanhempi mies on myös kohtelee naista sen arvon mukaisesti.Nuoremmat ylpeilevät uusilla valloituksilla ja se om samanikäinen kulta on vain hätävara.Erotilastot puhuvat kylmää totuutta nuorten liitoista. paremmin toimii jos mies on vanhempi.Ihan OK

        Kyllä asia on just niin!
        Minä oon 21v. nainen ja mies on 58,
        ja hyvin on mennyt jo kohta 3 vuotta.
        Ihan eri meininki kun oman ikäisten kanssa.
        Tyytyväinen olen ja rakastan ihan mahdottomasti.
        Jos tunteita on niin suosittelen, on ikä mikä vaan..
        Ei rakkaus katso ikää!


      • Kai 75
        sivistykää jo kirjoitti:

        tuttavapiirissäni oli pariskunta jolla ikäeroa oli 25 vuotta. Monet tuttavat sanoivat nuoremmalle suoraan että "mitäs sinä sitten kun kumppanista aika jättää...". Nämä moukat "hyvää tahtovat" olivat puhtaasti kateellisia sillä siitä parista paistoi onnellisuus.
        No, vanhemmasta puoliskosta aika sitten jätti eräänä päivänä, ja jopa hautajaisissa joku idiootti kehtasi kierrellen muistuttaa tyyliin "eikös me silloin sanottu?!". Leski katsoi paikalla olevia pariskuntia, joista todella harva on onnellisia keskenään!!, ja kysyi lempeästi: "kuinka moni teistä on ollut 20 vuotta elämästään yhtäjaksoisesti onnellisia?" Ei kuulunut porukasta yhtä ainoata kommenttia! Ei löytynyt sellaista. Kuinka moni suhde nykyään kestää edes rikkonaisena 20 vuotta?! Saatika onnellisena.

        Rohkeat seurustelkoot edelleenkin rakkaudesta ihmiseen, ja pelkääjät rakkaudesta teorioihin ja sääntöihin/suosituksiin. Jälkimmäisille on yleensä tärkeintä se, mitä tuttavat ja muut ajattelevat heidän suhteestaan. Ensiksi mainitulla ei hirveästi tälle ole aikaa kun oma onni antaa sen mitä ihminen tarvitsee.

        Olipa kauniisti kirjoittu.


      • Isätön
        Kansalainen X kirjoitti:

        19v. lapsi, siis Lapsi joka on myöhäis puberteetissä etsimässä itseänsä saattaa ripustautua 2 sukupolvea vanhemman puolison takin liepeisiin. Yleensä syynä huono/ olematon Isäsuhde. Alle 20v. identiteetti ei ole kehittynyt kokonaan. Turha väittää suhteen olevan normaali. Ihmisen biologinen ikä luonnon määräämänä n.35 vuotta. Miettikää tilannetta 15 vuoden kuluttua. 19 vuotias ei ole ehtinyt kehittyä henkisesti. Hän perustaa perheen 62v. miehen kanssa, saa pari lasta. Nainen on 34v. ja mies 77 vuotta. Mies ei kykene täysipainoisesti kasvattamaan lapsille isärooliaan. 2 sukupolvea liikaa. Lapsi pääsee ripille, isä dementoituneena tuskin edes muistaa mitä ripille pääsy on. Toki on poikkeuksia. Nainen, 34 vuotiasta voi siksi kutsua, puhkeaa vasta kukkaan. Nainen löytää kunnolla oman seksuaalisen identiteettinsä 35-40 vuoden kieppeillä. Lopputulos: nainen hankkii itselleen rakastajan/ eroaa seniilistä miehestään. Tuskin edes 15 vuotta tarvii tätä tulevaisuus näkymää odottaa.. Faktat puhukoon puolestaan.

        En usko, että tuolla 19v tytöllä on isää ollenkaan, nyt hän etsii "isä" suhdetta tajuamattaan, ja tuo 58v on tietysti onnessaan.


      • assss
        taina 59 kirjoitti:

        Olen 47v ja mies 30v suhde ollut 2v ja toimii hyvin.Ikäero ei haittaa meitä, muita kylläkin...

        jos on vaimo vanhempi kuin mies. Näin sanoi naispuolinen sukulaiseni, joka kuoli pari vuotta sitten 90-vuotiaana. Mies oli kuollut jo yli 10 v aiemmin. Mies oli vuoden nuorempi.


    • 15 v.

      Olen 34 vuotias mies ja vaimoni on 49. Meillä on viisivuotiaat kaksostytöt ja ihan hyvin menee. Moni on ihmetellyt ikäeroamme, mutta meillä menee loistavasti. Eikä minun tarvitse juosta nuorempien naisten perässä, tiedoksi sekin.

      • sohvi

        anna ihmisten ihmetellä,mitä se kellekkän kuuluu mikä teidän ikäero on . Pääasia että viihdytte toistenne kanssa.Ja pidätte yhdessä huolta kaksosista.Hyvää jatkoa.


      • RakkausRatkaisee

        Meillä on ikäeroo toisinpäin yli 30 vuotta, mutta fantastista on olla yhdessä ja viettää elämän rikkainta aikaa!


      • maijaO

        Onnea teille, on kiva lukea tuollaisia.


    • miehen logiikkaa

      vähän MILF osastolle. Juurikin kaveripiirissä naureskeltiin yhdelle jätkälle, joka oli juuri lääppinyt baarissa samassa ikähaarukassa olevaa naista. Eli lähinnä hetken hölmöilynä tuollaista pidetään. Parikymppisenä pitäisi pysytellä oman ikäisten parissa. Sitten kun ollaan siellä 35-50v paikkeilla, niin ikäerolla ei ole enää niin suurta merkitystä.

      • kaksvitoset ovat

        useimmiten vielä ihan pentuja, joita toiset tälläiset vain käyttävät jonkin aikaa hyväksi.


      • teidän

        porukassanne naureskellaan. Taitaa herraseurue koostua sangen nuorista yksilöistä? Olisko keski-ikänne jossain parinkymmenen hujakoilla?
        Varmaan just niitä kakaroita, jotka haukkuvat kaikki sellaiset naiset huoraksi, jotka vahingossa antavat ja ne, ketkä ei missään nimessä teille anna.
        py-thyi, sanon minä.


      • nainen 50

        et tiädä mistä jäät paitsi


      • miehen logiikkaa
        teidän kirjoitti:

        porukassanne naureskellaan. Taitaa herraseurue koostua sangen nuorista yksilöistä? Olisko keski-ikänne jossain parinkymmenen hujakoilla?
        Varmaan just niitä kakaroita, jotka haukkuvat kaikki sellaiset naiset huoraksi, jotka vahingossa antavat ja ne, ketkä ei missään nimessä teille anna.
        py-thyi, sanon minä.

        on tosiaankin siinä 20-25 välimaastossa. Mutta muuten et voisi olla enempää väärässä. Ei huoritella eikä haukuta näitä naisia tai tätä miestä. Naureskeleminen on enemmänkin sellaista harmitonta kiusoittelua. Jokainen tekee omat ratkaisunsa. Yleinen mielipide on kuitenkin se, että etenkin tuossa iässä pitää etsiä ikäistään seuraa. Ensinnäkin siksi, että silloin se on vielä mahdollista suht helposti. Vai mitä itse ajattelet 40v miehistä, jotka kuolaa 20-25v naisten perään?

        Mielipide johtuu ensinnäkin siitä, että tyypillisesti 40v naiset ovat yh:ta ja etsivät ainoastaan nuorta lihaa tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa. Eli siis käyttävät nuoria miehiä seksileluinaan. Mikäs siinä jos haluaa antaa itseään käyttää sellaiseen, mutta suurin osa parikymppisistä hommaa siihen mielummin oman ikäisensä tai miettii ehkä jotain suhteen tapaista hänen kanssaan.

        Tuolla ikäerolla tarvitsee aika monen asian loksahtaa paikoilleen, ennen kuin suhde voi edes jotenkin toimia. Mieti nyt vaikka lapsia. Toinen on melkein vaihdevuosissaan ja toisella on vielä vilkkain nuoruus kokonaan elämättä. Siitä vaan jos siltä tuntuu, mutta minä ja todella moni muu pitää sitä epänormaalina, eikä itse lähtisi ikinä moiseen mukaan. Että ihan turha yrittää hakea hyväksyntää tälläiselle epäsovinnaisuudelle.


      • voi tykätä
        miehen logiikkaa kirjoitti:

        on tosiaankin siinä 20-25 välimaastossa. Mutta muuten et voisi olla enempää väärässä. Ei huoritella eikä haukuta näitä naisia tai tätä miestä. Naureskeleminen on enemmänkin sellaista harmitonta kiusoittelua. Jokainen tekee omat ratkaisunsa. Yleinen mielipide on kuitenkin se, että etenkin tuossa iässä pitää etsiä ikäistään seuraa. Ensinnäkin siksi, että silloin se on vielä mahdollista suht helposti. Vai mitä itse ajattelet 40v miehistä, jotka kuolaa 20-25v naisten perään?

        Mielipide johtuu ensinnäkin siitä, että tyypillisesti 40v naiset ovat yh:ta ja etsivät ainoastaan nuorta lihaa tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa. Eli siis käyttävät nuoria miehiä seksileluinaan. Mikäs siinä jos haluaa antaa itseään käyttää sellaiseen, mutta suurin osa parikymppisistä hommaa siihen mielummin oman ikäisensä tai miettii ehkä jotain suhteen tapaista hänen kanssaan.

        Tuolla ikäerolla tarvitsee aika monen asian loksahtaa paikoilleen, ennen kuin suhde voi edes jotenkin toimia. Mieti nyt vaikka lapsia. Toinen on melkein vaihdevuosissaan ja toisella on vielä vilkkain nuoruus kokonaan elämättä. Siitä vaan jos siltä tuntuu, mutta minä ja todella moni muu pitää sitä epänormaalina, eikä itse lähtisi ikinä moiseen mukaan. Että ihan turha yrittää hakea hyväksyntää tälläiselle epäsovinnaisuudelle.

        toisistaan ilman ikä-rasismia, sori vaan...

        Toi on niin typerää ja lapsellista kuin olla voi, et muka vanhemman kanssa ei vois miettiä suhdetta... höpöhöpö...


    • t99

      Ei toi vaikuta oikein hyvältä yhdistelmältä. 40-vuotias nainen lähestyy jo hedelmällisen ikänsä loppua, eli on vanha. 25-vuotias mies taas on aika nuori.

      Itse en ainakaan ottaisi 15 vuotta vanhempaa naista, sehän olisi lähempänä mutsini ikää kuin omaani.

      • raatama

        Se on poijaat ja tyttelöt sileen jotta, mitä vanhempi nainen se parempi.Katos kun ei koskaan tiijä milloin se on viimeinen kerta,niin on aina pistettävä parastaan ja annetava ihan niinkuin se olisi se viimeinen kerta.


      • N.50

        En ottaisi enkä ota 15v. nuorempaa miestä vaikk tarjolla onkin ja vielä nuorempaakin..tuntuisi kun oman poikansa kanssa seurustelisi..:))Nuoret miehet etsivät sitä seksi kokemusta vanhemmista naisista,,kun nuoret liian ujoja ja kokemattomis..olen kuullut vastattavan, kun kysyny syyksi miksi juuri minä kiinnostan:))


      • kun olet 40v niin mielellään ottasit 25v niin se menee. en minäkään vanh. naista ottas


      • Nimetön
        N.50 kirjoitti:

        En ottaisi enkä ota 15v. nuorempaa miestä vaikk tarjolla onkin ja vielä nuorempaakin..tuntuisi kun oman poikansa kanssa seurustelisi..:))Nuoret miehet etsivät sitä seksi kokemusta vanhemmista naisista,,kun nuoret liian ujoja ja kokemattomis..olen kuullut vastattavan, kun kysyny syyksi miksi juuri minä kiinnostan:))

        Samaa mieltä asiasta, mutta toisaalta on miehiä, jotka todella tykkäävät vanhemmista naisista..turvallisempia.


      • 53vuotta

        Hyvin toimii kaikki asiat,ja tarpeet,mulla ikää 53,miehellä39....ette usko mutta on ihanaa,ollut jo 4vuotta,niin että turha semmoisten puhua,jotka ei tiedä asioista mitään,,,,kokeilkaa kateelliset itsekkin,niin tiedätte,ja voitte sitten ottaa kantaa,,joillakin kemiat kohtaa,eikä katso ikää...


    • Maikki-89

      Ei tuollainen ikäero kait mitään haittaa. Ainakaan miehen puolesta.. Savonlinnasta tiedän yhden tapauksen missä 25-vuotias nainen vaihtoi 40-vuotiaasta miehestä 25-vuotiaan kauttaa 16-vuotiaaseen. Saa kuulema nyt tarpeeksi hellyyttä. No ihmisiä on moneen lähtöön. Kyllä tuo ikäero joskus menee tietenkin jonnekin ihmeellisiin ulottuuksiin kun toinen osapuoli voisi olla ikänsä puolesta toisen vanhempi.-.

      • talousneuvos

        ongelma sekään on ja kenelle, jos ikäeroa löytyy sen verran, että voisi iän puolesta olla toisen vanhempi.
        Kukin tehkööt kuten parhaaksi näkee ja hankkikaa elämä!!!!!!!!
        Rakkaus ei katso tunnusmerkkejä.


      • jullikka 26
        talousneuvos kirjoitti:

        ongelma sekään on ja kenelle, jos ikäeroa löytyy sen verran, että voisi iän puolesta olla toisen vanhempi.
        Kukin tehkööt kuten parhaaksi näkee ja hankkikaa elämä!!!!!!!!
        Rakkaus ei katso tunnusmerkkejä.

        julkisesti ja esiripun takana hoidella elatusmaksuja siinähän sopisi olla jokin ero.....


      • Elämän hankkinut =)
        talousneuvos kirjoitti:

        ongelma sekään on ja kenelle, jos ikäeroa löytyy sen verran, että voisi iän puolesta olla toisen vanhempi.
        Kukin tehkööt kuten parhaaksi näkee ja hankkikaa elämä!!!!!!!!
        Rakkaus ei katso tunnusmerkkejä.

        olen monesti ihmetellyt, mikseivät ihmiset voi olla iloisia jos jollakulla menee elämässä hyvin, vaan kaikesta, kuten nyt esim."totutusta" jollain tavalla poikkeavasta parisuhteesta täytyy löytää pahaa ja moitittavaa. Onko työtoverin/naapurin/tuiki tuntemattoman yms. onni tällaisen arvostelijan omasta elämästä ja olemisesta jollakin tavalla pois?? Ei käsittääkseni.


    • kikjolo

      eipä taida toimia koska naiset on aina aikuisempia
      eli tiukkapipoisempia kuin leikkisät miehet, mieluummin toisinpäin.

    • sohvi

      minun puolesta saa ikäero olla vaikka mitä jos pari viihtyy toistensa seurassa. Ja kuka tuon ikäinen nainen haluaa sänkyynsä oman ikäistä miestä joka löhöö ison mahansa vieressä ja kuorsaa kun hullu läpi yön. Nuoremmassa on viä silmän iloakin ja tulee hyvä mieli.Antakaa ihmisten elää niinkuin haluaa ikään katsomatta.

      • 17 vanhemman

        naisen kanssa. seksiä ja hellyyttä ei ainakaan puuttunu. tuli vähän jo ikävä näitä juttuja lueskellessa


      • Timmi Mies 26v.

        Itse en näe yli 40v. naisissa muuta kuin raskausarvet, riipputissit, väljän perän sekä elämän katkeroittaman mielen..
        Itse valitsen koska tahansa hyväkuntoisen, treenattukroppaisen 20 naisen jolla rinnat terhakkaat eikä kroppaa pilattu useilla synnytyksillä, saati lukuisten exien katkeroittamaa mieltä. Ne miehet, jotka valitsevat vanhemman naisen eivät yleensä saa minun valitsemaa naistyyppiä. Kilpailu parhaista yksilöistä on vaan kovaa. Vanha nainen on kuin vanha auto, koko ajan korjaamolla ;o)
        Toisekseen; nuori mies ja granny (40 ikä on jo mummo-ikä) mies etsii kadonnutta äitisuhdetta ja mummo-ikäinen kenties syntymätöntä poikaa.


      • jotka.......

        Tuolla anoppien palstalla haukkuu anoppia ja appea kun häntä ei huolita sukuun, kun 25v pojan isä ja äiti ei sattumalta ole miniäänsä tyytyväisiä.


      • Puisto-86
        Timmi Mies 26v. kirjoitti:

        Itse en näe yli 40v. naisissa muuta kuin raskausarvet, riipputissit, väljän perän sekä elämän katkeroittaman mielen..
        Itse valitsen koska tahansa hyväkuntoisen, treenattukroppaisen 20 naisen jolla rinnat terhakkaat eikä kroppaa pilattu useilla synnytyksillä, saati lukuisten exien katkeroittamaa mieltä. Ne miehet, jotka valitsevat vanhemman naisen eivät yleensä saa minun valitsemaa naistyyppiä. Kilpailu parhaista yksilöistä on vaan kovaa. Vanha nainen on kuin vanha auto, koko ajan korjaamolla ;o)
        Toisekseen; nuori mies ja granny (40 ikä on jo mummo-ikä) mies etsii kadonnutta äitisuhdetta ja mummo-ikäinen kenties syntymätöntä poikaa.

        Ja mikä sinä olet toisten elämää kommentoimaan.
        Elä omaa elämää ja anna toisten elää!!


      • Antamaton
        Puisto-86 kirjoitti:

        Ja mikä sinä olet toisten elämää kommentoimaan.
        Elä omaa elämää ja anna toisten elää!!

        Vedä tumppuun/ hakkaa vittuusi vaikka motti halkoja!


      • Kike
        Timmi Mies 26v. kirjoitti:

        Itse en näe yli 40v. naisissa muuta kuin raskausarvet, riipputissit, väljän perän sekä elämän katkeroittaman mielen..
        Itse valitsen koska tahansa hyväkuntoisen, treenattukroppaisen 20 naisen jolla rinnat terhakkaat eikä kroppaa pilattu useilla synnytyksillä, saati lukuisten exien katkeroittamaa mieltä. Ne miehet, jotka valitsevat vanhemman naisen eivät yleensä saa minun valitsemaa naistyyppiä. Kilpailu parhaista yksilöistä on vaan kovaa. Vanha nainen on kuin vanha auto, koko ajan korjaamolla ;o)
        Toisekseen; nuori mies ja granny (40 ikä on jo mummo-ikä) mies etsii kadonnutta äitisuhdetta ja mummo-ikäinen kenties syntymätöntä poikaa.

        Voi voi..taidat kuulua siihen ryhmään poikia jotka ei kasva aikuiseksi koskaa.
        Olen 50 nainen, lapset 20v ja 18v. Edelleen olen timmissä kunnossa. Ei ole raskausarpia (mitä ne ovat) ei riipputissejä. Peräni on tiukka.
        Syy tähänkin löytyy..urheillut koko ikäni ja vieläkin urheilen. Että kaikkea kivaa sinulle niiden terhakoiden teinien kanssa:).
        Jutustasi päätellen olet 20 tasolla.


      • piska
        Timmi Mies 26v. kirjoitti:

        Itse en näe yli 40v. naisissa muuta kuin raskausarvet, riipputissit, väljän perän sekä elämän katkeroittaman mielen..
        Itse valitsen koska tahansa hyväkuntoisen, treenattukroppaisen 20 naisen jolla rinnat terhakkaat eikä kroppaa pilattu useilla synnytyksillä, saati lukuisten exien katkeroittamaa mieltä. Ne miehet, jotka valitsevat vanhemman naisen eivät yleensä saa minun valitsemaa naistyyppiä. Kilpailu parhaista yksilöistä on vaan kovaa. Vanha nainen on kuin vanha auto, koko ajan korjaamolla ;o)
        Toisekseen; nuori mies ja granny (40 ikä on jo mummo-ikä) mies etsii kadonnutta äitisuhdetta ja mummo-ikäinen kenties syntymätöntä poikaa.

        paskaa!!!
        olen kohta 40v.mulla kolme lasta ja olen aivan hyvää näköinen eikä tissit roiku..ja iho on todella hyväässä kunossa!! sinä olet ilkeä ihminen sanon suoraa!!!!!!!!!!!


    • on..

      tässä tärkeä tekijä ja se että molemmat samalla aaltopituudella, mutta koska jo nyt näet sen vaivan kirjoittaa asiasta tänne 24:seen niin vähän tuntuu siltä että olet itsekin asiasta epävarma. Muista, että et peitä mitään negatiivistä, jonka näet vastapuolessa, se on useimmiten valitettavasti totta. Mutta sanotaanko, että tuo voi olla sellainen kokemusta, jota et unohda ja se tuo sinulle paljon tai sitten ei. Pidä pää kylmänä ja katso mitä vastaan tulee..

      Nm.kokemusta sinun tilallasi olosta

    • Sukka-Leo

      Nainen kun on henkisesti 2-kymppisen tasolla niin hyvinhän se toimii, henkinen ikä on kuitenkin se mikä eniten merkitsee.

      • N.60-M47.

        No johan nyt jotain,miksi sen pitäis olla että nainen nuorempi.Ei poijaan klopit tiedä elämästä viel mitään kun ollaan siel 20v hujakoilla,menkää silloin niin pal kun sielunne ja kul...e kestää,mut kun tuutte aikamiehen ikään,niin sillon on kaikk ritsat ja rysät koettu,ja olkaa onnellisia jos löydätte ittellenne todella rakkaan ja ihanan ihmisen vierellenne,ei enää lasten tekoa vaan voidaan nauttia elämän tuomista mukavuuksista ja toisistaan ja tietty vaimon lapsenlasten ihanista hetkistä ja retkistä,minäkin uin liiveistä liiveihin ihan vanhakspoijaks saakka,sit muutama vuos sit löysin oman kultani,ja menimma jo vihillekin,vaimo kyl ihan "viel"ihan nuorekas ja nätti,minä tunnen välil että mä paljon iäkkäämpi kun hän,eikä mun kaverit oo kyl kukaan tullu sanoo että miks sää ton nait,kaikki on sanoneet että oot saanut hyvän ja näpsäkän vaimon että ihan kateeks käy.


    • makaabereja

      juttuja. Mennäänpä eteenpäin, kun nainen on 60 ja mies 45, aamulla on kiva herätä äitykän viereltä. Maistuiskos pikku aamup..t. Painajainen.

      • ikä on

        mies 40 v. Nainen 50v. Miehet ovat jo tuossa iässä 50v.n tasolla. Monessakin asiassa.


      • Nainen 60v.

        Ihana rakastajani on 45v. ja suhde on kestänyt yhtä kuumana ja intohimoisena jo 3v. ja jatkuu edelleenkin.
        Kypsä, itsestään huolehtinut nainen ei jää kyllä yhtään tulemaan 15v. nuoremmasta miehestä. Päinvastoin! Itse taidan olla meidänkin suhteessa se viriilimpi, mutta aina saan rakkaani mukaan.
        Elämä on nautinnollista ja ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!


      • nainen,,

        sama se on myös toisin päin..jos mies on vanhempi....


      • irti jo äiteen tisusta.

        pikku,pikku painajainen,olisit varmaan onnellinen jos vielä joskus "pääsisit"äiteskin viekkuun,tulee se aika jolloin kadut noita sanojasi ja pahemman kerran,mut ittehän asiasi manasit.ter.noita-akka.


      • naapurini mies
        irti jo äiteen tisusta. kirjoitti:

        pikku,pikku painajainen,olisit varmaan onnellinen jos vielä joskus "pääsisit"äiteskin viekkuun,tulee se aika jolloin kadut noita sanojasi ja pahemman kerran,mut ittehän asiasi manasit.ter.noita-akka.

        on 40 vuotias. Ei ole vielä päässyt irti äidistään. Käy kaksi kertaa päivässä katsomassa äitiään. Hän todella kaipaisi itseään vanhemman turvallisen naisen.


      • Mies 30 vee
        Nainen 60v. kirjoitti:

        Ihana rakastajani on 45v. ja suhde on kestänyt yhtä kuumana ja intohimoisena jo 3v. ja jatkuu edelleenkin.
        Kypsä, itsestään huolehtinut nainen ei jää kyllä yhtään tulemaan 15v. nuoremmasta miehestä. Päinvastoin! Itse taidan olla meidänkin suhteessa se viriilimpi, mutta aina saan rakkaani mukaan.
        Elämä on nautinnollista ja ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!

        Eipä taida se ihana rakastajasi esitellä sinua sukulaisilleen tai kavereilleen. Panoseuraksi kelpaat hyvin.


    • Iätön

      Tietääpä kyllä mitä 40 v. miehellä mielessä! :-)

      Nuorta kaunista naista tekis vielä mieli ennenkun täyttää 50.

    • huhhuh111

      Toimii 100% jos naisella on hyvä perse/muodokas.

    • mies,,,,,,,vm 49

      Kyllä se on kahden keskeien asia,,vain kateeliset aevostelee...

    • Kokemusta on

      Mikä kumma tae on iällä suhteen toimimisesta? Henkinen ikä ehkä enemmänkin ;) Itse pidän huomattavasti nuoremmista miehistä ja se johtuu siitä että viihdyn muutenkin ikäisiäni nuorempien kanssa. Itseni ikäiset tytöttelee minua, mikä vaan naurattaa...

      Kun itse täytin 40 vuotta, luulin että olen jo "ylijäämä kamaa"..ja hups, ihailijakerholaiset lisääntyivät huomattavasti. Olen myös keskustellut nuorten miesten kanssa, mikä vanhemmissa naisissa viehättää.. vastaukseksi olen saanut: ovat rennompia, seksikkäämpiä, hauskempia...

      Taitaa olla myös jollakin tapaa muotia nykyään ;P

      Tsemppiä kevääseen ikään ja sukupuoleen katsomatta ;)

    • rakastaja27

      vakipilluni on varmaan yli 40v, en ole kysynyt. kiva käydä kassit tyhjentämässä silloin tällöin.

    • mari2

      ei ikäero vaikuta millään lailla jos muuten on samalla aaltopituudella toisen kaa.Ite olin 38 ja mies 24 ja hyvin meni. juttu vaan kaatui minun tekemisiini,sääli...ystäviä ollaan yhä.Mies sanoi usein et oman ikäset tytöt on niin lapsellisia.Aikuinen nainen ei vaahtoo vaan käyttäytyy kypsästi ja ymmärtää miestä paremmin.Elikkä antakaa palaa,iällä ei väliä vaan RAKKAUDELLA!

    • Mies 30 vee

      Toimiihan se, jos on toimiakseen. Panoseurana voi olla yli 20 vuottakin vanhempi nainen, varsinkin, jos mies on alle 35, mutta ikävä tosiasiahan on, ettei niin paljon vanhempaa naista viitsi näyttää kenellekään kaverille.

      Väittäkää mitä väitätte, mutta jos toimii pitemmän päälle oikeana parisuhteena, niin on ihme. Poikkeuksiakin löytyy, mutta ne ovat todellakin poikkeuksia.

    • blondi-72hki

      Itselläni ei ole kokemusta muusta kuin että mies on ollut minua 20 vuotta vanhempi mutta kaverillani oli itseään lähes 20vuotta nuorempi miesystävä ja hyvin toimi niin ja eräällä mieskaverillani oli itseään melkein 30v vanhempi naisystävä,menivät naimisiin ja selvisivät kaikesta ongelmista yhdessä siis siihen asti kunnes mies kuoli viinan aiheuttamaan kramppiin...

    • ja miehestä

      Seurustelin aikani 25 vee kundin kanssa ja
      ihan hyvin meni.
      Huoletta kuljettiin hänen kavereidensa kanssa
      niinkuin omienikin.
      Tosin miehen kamut oli liki minun ikääni =)
      Suhde kaatui muihin juttuihin kuin ikäeroon ja
      nykyään olen ikäiseni miehen kanssa.
      Hänen entiset tyttökaverit ovat olleet kyllä
      kymmenen vuotta minua nuorempia.
      Ex-vaimo mukaan lukien.
      Ilmeisesti olen nuorekas? Ainakin lapsenmielinen =)
      Omia lapsia on kolme teini-ikäistä.

      • ikäni 41 vuotta

        unohdin...


    • sanon minä

      Ainakin sen ikäiset miehet ovat elämänmyönteisiä ja iloisia veikkoja. Ei ole kovia avioeroja ja niistä toipumisia takana monellakaan vielä. Ei osituskiistoja eikä kiristävää exää :-) Ainakin mä pidän vaikka olen 40

    • ..miettii Tuumander

      Mitä ajatuksia herättää kanssakulkijoissa näinkin mielenkiintoinen pari: suomalainen vaimo vähän alle 60, mies turkkilainen vähän yli 30. Vaimo ns. "omillaan toimeen tuleva"?

      • Mies 30 vee

        Siinä on toisiinsa rakastunut pari ja kaikinpuolin kahden aikuisen ja tasa-arvoisen ihmisen aito ihmissuhde ilman mitään taloudellisia ym. riippuvuuksia. Sillähän nyt ei ole mitään merkitystä, että vaimo elättää ja käy töissä ja mies lojuu päivät kotona tai iskee kaupungilla teinityttöjä.


    • perseestä

      Mieti tilannetta 10v päästä, muija on täydessä mummokuumeessa menopaussi oireineen, edes hormonien syönti ei niitä täysin poista.

      Siinähän sitte 35 viriilinä miehenä katselet silmissä rypistyvää akkaasi, joka huohottaa hikoilu oireissaan äkäsenä, eikä anna edes koskea itseensä.

      Joillakin ne oireet alkaa jo 45v. Menopaussi oireiden alkamis ikään ei vaikuta se, miten "nuoreksi" joku vanha akka itsensä tuntee.

      • no name

        Tuossa alempana olevassa ketjussa kysellään ihanne-julkkisnaisten perään, ja vastauksissa vilahetelee Angelina Jolie, Sharon Stone ja Halle Berry. Moni ei taida tajuta että nämä rouvat ovat jo lähempänä nejääkymppiä elleivät jo ylikin. Tähän "vanhojen ryppyisten akkojen" listaan voisi lisätä Madonna, Demi Moore, Nicole Kidman, Elle McPherson, Catherine Zeta-Jones... Nykyään hyväkuntoisella ja hoikalla 40-50 v naisella voi itse asiassa olla huomattavasti parempi kroppa kuin monella epäterveellisesti elävällä parikymppisellä lylleröllä.


      • elephant

        Olet oikeilla linjoilla.Naisilla se tullee vähän eri systeemillä kuin miehillä.Niille tulee kaikkia ihme oikkuja ja miehessä on aina syy.Ei ihme jos miehet katselevat nuorempien perään kun sexihommat sujuvat vielä hyvin ja pentujakin tulee vaikka millainen pesue vielä 6 kymppisenä.Näin on !


      • ulkomaan julkut
        no name kirjoitti:

        Tuossa alempana olevassa ketjussa kysellään ihanne-julkkisnaisten perään, ja vastauksissa vilahetelee Angelina Jolie, Sharon Stone ja Halle Berry. Moni ei taida tajuta että nämä rouvat ovat jo lähempänä nejääkymppiä elleivät jo ylikin. Tähän "vanhojen ryppyisten akkojen" listaan voisi lisätä Madonna, Demi Moore, Nicole Kidman, Elle McPherson, Catherine Zeta-Jones... Nykyään hyväkuntoisella ja hoikalla 40-50 v naisella voi itse asiassa olla huomattavasti parempi kroppa kuin monella epäterveellisesti elävällä parikymppisellä lylleröllä.

        Ovat kaunesleikkaus klinikoiden vakiasiakkaita! Heillä on siihen varaa.... mutta miten tavallisella Suom. naisella.

        Se hoikka, hyvännäköinen kroppa ei tarkoita sitä etteikö ihminen kumminkin vanhenisi.

        Menopaussi oireet tulevat sille hoikallekin ihan samallatavalla.


      • miehetkin ikääntyy
        elephant kirjoitti:

        Olet oikeilla linjoilla.Naisilla se tullee vähän eri systeemillä kuin miehillä.Niille tulee kaikkia ihme oikkuja ja miehessä on aina syy.Ei ihme jos miehet katselevat nuorempien perään kun sexihommat sujuvat vielä hyvin ja pentujakin tulee vaikka millainen pesue vielä 6 kymppisenä.Näin on !

        Vaikka sillä miehellä säilyykin se lastentekokyky, niin säilyykö kunto ja terveys saattaa ne lapset aikuisikään? Se lasten aikuistuminen, kaikkine opiskeluineen kun kestää tänäpänä yli 20v.

        Ja riittääkö yli 60v vanhanmiehen hermo kuunnella pikkuilkiöiden mekastusta?

        Paras suhde tulee kun ottaa sen suuripiirtein omanikäisen - 5v. ja yrittää elää puolisonsa kanssa tyytyväisenä, toinen toistaan tukien niin kauan kuin elonpäiviä annetaan.


      • keskiviikkoaamu

        Minä menin naimisiin parikymppisenä puolta vanhemman miehen kanssa.Menihän se 20vuotta mutta kun itte on
        40 ja ukko 60 eipä paljon enää naurattanut.Senhän tietää jo minkälaista elämä on vanhan äijän kanssa joka ei enää pysty mihinkään.Niinpä vaihdoin hieman itseäni nuorempaan .... ja taas elämä maistuu makoiselta.
        Kyllä ikä saa olla suurin piirtein samoissa luvuissa ja se pitää paikkansa molempiin suuntiin.


      • hyvännä-
        ulkomaan julkut kirjoitti:

        Ovat kaunesleikkaus klinikoiden vakiasiakkaita! Heillä on siihen varaa.... mutta miten tavallisella Suom. naisella.

        Se hoikka, hyvännäköinen kroppa ei tarkoita sitä etteikö ihminen kumminkin vanhenisi.

        Menopaussi oireet tulevat sille hoikallekin ihan samallatavalla.

        köistä yli 50(40)naista ei Suomesta löydy.Luulee mitä luulee.


      • Franni

        Mä olen "sairastanut" vaihdevuosia kohta 10 vuotta ja ikää on 40 täälä hetkellä! Oireita ei ole enää eli lääkkeet tepsi ihan loistavasti! Enkä mä vieläkään tunnusta olevani vanha !! :P


      • Mies 24v.

        HYI HELVETTI! Hikoileva, parhaat päivänsä jo 70-80 luvulla elänyt akan kääkkä ei herätä mitään muuta kuin säälin sekaista halveksuntaa kuolatessaan pari-kolmekymppisiä miehiä. Ne jätkät jotka näihin, kohta tekareitaan etsiviä mummeleita jyystää ei saa ikäistänsä naisseuraa. Taso on heidän ikäisillä naisillakin.


      • Lääkäri Nainen
        no name kirjoitti:

        Tuossa alempana olevassa ketjussa kysellään ihanne-julkkisnaisten perään, ja vastauksissa vilahetelee Angelina Jolie, Sharon Stone ja Halle Berry. Moni ei taida tajuta että nämä rouvat ovat jo lähempänä nejääkymppiä elleivät jo ylikin. Tähän "vanhojen ryppyisten akkojen" listaan voisi lisätä Madonna, Demi Moore, Nicole Kidman, Elle McPherson, Catherine Zeta-Jones... Nykyään hyväkuntoisella ja hoikalla 40-50 v naisella voi itse asiassa olla huomattavasti parempi kroppa kuin monella epäterveellisesti elävällä parikymppisellä lylleröllä.

        Mainitsemasi julkkis naiset ovat jokainen käynyt leikkauttamassa kroppaansa/ kasvojansa. USAssa kauneusleikkaus on sama kuin täällä hammaslääkärissä käynti, siis normaalia toimintaa. Toista se on normi Suomalaisen naisen kropan kanssa. 40% naisista reippaasti ylipainoisia. Valta-osa synnyttäneitä, jolloin kropassa synnytysarvet ja riipputissit sekä löystyneet vatsalihakset muuta kuin kaunista nähtävää. Kaikki naiset eivät hoida kroppaansa kuten minä, kuntosalia ja bodypumppia sekä uintia 6 krt. viikossa. Olen hyväkuntoinen, ja naimisissa ikäiseni 39v. miehen kanssa.


      • miehen logiikkaa
        Mies 24v. kirjoitti:

        HYI HELVETTI! Hikoileva, parhaat päivänsä jo 70-80 luvulla elänyt akan kääkkä ei herätä mitään muuta kuin säälin sekaista halveksuntaa kuolatessaan pari-kolmekymppisiä miehiä. Ne jätkät jotka näihin, kohta tekareitaan etsiviä mummeleita jyystää ei saa ikäistänsä naisseuraa. Taso on heidän ikäisillä naisillakin.

        "Ne jätkät jotka näihin, kohta tekareitaan etsiviä mummeleita jyystää ei saa ikäistänsä naisseuraa."

        Tähän lauseeseen se koko ajatus suurimman osan parikymppisten miesten aivoissa kiteytyy. Joko edes suunnilleen oman ikäistä seuraa tai ei mitään. No ei nelikymppinen mikään mummeli vielä ole, mutta on se parikymppiselle.


      • hyvännäköisiä
        hyvännä- kirjoitti:

        köistä yli 50(40)naista ei Suomesta löydy.Luulee mitä luulee.

        yli 40-kymmppisiä naisia! Eikä todellakaan tarvitse olla mikään mummomalli, sen sijaan hyvännäköisiä yli 40v miehiä on aika vaikeaa löytää.Tuntuu että suomalaiset miehet vanhenevat aika nopeasti....mieleltään varsinkin...
        Mutta, olen sitä mieltä että parhaiten synkkaa kun ollaan suurin piirtein samanikäisiä, sekä miehet että naiset.
        En voi kuvitellakaan olevani 60v miehen kanssa,joka olisi minua reilut 10 vuotta vanhempi. Eikä kysymys ole siitä miten ruttuinen toinen on, vaan valitettavasti siinä on vaan jonkinlainen sukupolvien ero ja eroavuus ajatusmaailmoissa, alkaen musiikkimausta.


      • samaa mieltä...
        hyvännäköisiä kirjoitti:

        yli 40-kymmppisiä naisia! Eikä todellakaan tarvitse olla mikään mummomalli, sen sijaan hyvännäköisiä yli 40v miehiä on aika vaikeaa löytää.Tuntuu että suomalaiset miehet vanhenevat aika nopeasti....mieleltään varsinkin...
        Mutta, olen sitä mieltä että parhaiten synkkaa kun ollaan suurin piirtein samanikäisiä, sekä miehet että naiset.
        En voi kuvitellakaan olevani 60v miehen kanssa,joka olisi minua reilut 10 vuotta vanhempi. Eikä kysymys ole siitä miten ruttuinen toinen on, vaan valitettavasti siinä on vaan jonkinlainen sukupolvien ero ja eroavuus ajatusmaailmoissa, alkaen musiikkimausta.

        Kuka hemmetti sitä 60-kymppisen ottaa, jos saatavilla on nuorempiakin. Tärkeintä on, että kemiat pelaa yhteen. Sanonpa vain, että suhteen alkamiseen tarvii tietyn kosmisen yhteyden - kaveri voi olla parikymmentä vuotta nuorempikin. Se juttu vain alkaa...


      • elämäntavat ratkaisee
        Lääkäri Nainen kirjoitti:

        Mainitsemasi julkkis naiset ovat jokainen käynyt leikkauttamassa kroppaansa/ kasvojansa. USAssa kauneusleikkaus on sama kuin täällä hammaslääkärissä käynti, siis normaalia toimintaa. Toista se on normi Suomalaisen naisen kropan kanssa. 40% naisista reippaasti ylipainoisia. Valta-osa synnyttäneitä, jolloin kropassa synnytysarvet ja riipputissit sekä löystyneet vatsalihakset muuta kuin kaunista nähtävää. Kaikki naiset eivät hoida kroppaansa kuten minä, kuntosalia ja bodypumppia sekä uintia 6 krt. viikossa. Olen hyväkuntoinen, ja naimisissa ikäiseni 39v. miehen kanssa.

        Kauneusleikkauksella voidaan korjata ihoa ja poistaa rasvaa, mutta lihaskudosta leikkauksilla ei voida luoda. Ryhdikäs ja jäntevä olemus syntyy vain ja ainoastaa liikunnan kautta. Pointtini on, että 40 nainen joka harrastaa ja on harrastanut liikuntaa koko ikänsä voi olla erittäin hyvässä kunnossa (myös Suomessa). Eri asia on, että valitettavan harva suomalaisista naisista tajuaa ajoissa miten suuri merkitys elämäntavoilla on jos haluaa pysyä nuorekkaana pitkään. Vatsamakkaroita ja alleja kun ei saa minkään maan meikeillä piiloon.


      • nainen 50
        samaa mieltä... kirjoitti:

        Kuka hemmetti sitä 60-kymppisen ottaa, jos saatavilla on nuorempiakin. Tärkeintä on, että kemiat pelaa yhteen. Sanonpa vain, että suhteen alkamiseen tarvii tietyn kosmisen yhteyden - kaveri voi olla parikymmentä vuotta nuorempikin. Se juttu vain alkaa...

        samaa mieltä.kun pitää itsestään huolta niin voi näyttää jopa kauniimmalta kun nuoremmat.Ja näkee sen miesten katseista että kelpais heillekkin. Enkä mistään hinnasta huoli enää ikäistäni möhömahaa ja riippu leukaa joka kuorsaa kun hullu yöt läpeensä ja piereskelee romanttisesti. Pitäkää hyvänänne kelle kelpaa.


      • nainen 45

        Käsittämätöntä naisvihaa huokuva teksti. Jo pelkkä nimitys "vanha akka" osoittaa asenteesi ja älykkyysosamääräsi. 40 vuotiaan naisen ja 25 vuotiaan miehen suhde ei välttämättä toimi ja ole helppo, mutta syynä siihen tuskin ovat sinun mainitsemasi seikat, vaan pikemminkin se, että 40 vuotias nainen on jo kokenut ja maailmaa nähnyt ja 25 vuotias mies vielä pelkkä poikanen. Usein myös 40 vuotias nainen vaatii seksiltä jo paljon muutakin, kuin loputonta kestävyyttä ja 25 vuotiaalla miehellä ei välttämättä ole tarpeeksi taitoja tarjolla.


      • vaan......
        nainen 45 kirjoitti:

        Käsittämätöntä naisvihaa huokuva teksti. Jo pelkkä nimitys "vanha akka" osoittaa asenteesi ja älykkyysosamääräsi. 40 vuotiaan naisen ja 25 vuotiaan miehen suhde ei välttämättä toimi ja ole helppo, mutta syynä siihen tuskin ovat sinun mainitsemasi seikat, vaan pikemminkin se, että 40 vuotias nainen on jo kokenut ja maailmaa nähnyt ja 25 vuotias mies vielä pelkkä poikanen. Usein myös 40 vuotias nainen vaatii seksiltä jo paljon muutakin, kuin loputonta kestävyyttä ja 25 vuotiaalla miehellä ei välttämättä ole tarpeeksi taitoja tarjolla.

        Pelkkää realismia ja tosiasiaa!


      • HarriTJ

        ..pieksevät suutansa. Naisen sukupuolielimiä ei ole nähty sitten syntymän. Ja tuollaisilla jutuilla siihen ei muutosta tulekaan. Kovimmat pillu- ja panojutut on aina niillä joille itse aihe on täysin vieras.

        Voin kertoa, että yli 50-v nainenkin voi olla peto sängyssä. Tosin on suhteessa muitakin puolia, mutta turha niistä sinulle on saarnata kun et kuitenkaan tajua saati pääse käytännössä soveltamaan.


      • Kaunis Nainen
        hyvännäköisiä kirjoitti:

        yli 40-kymmppisiä naisia! Eikä todellakaan tarvitse olla mikään mummomalli, sen sijaan hyvännäköisiä yli 40v miehiä on aika vaikeaa löytää.Tuntuu että suomalaiset miehet vanhenevat aika nopeasti....mieleltään varsinkin...
        Mutta, olen sitä mieltä että parhaiten synkkaa kun ollaan suurin piirtein samanikäisiä, sekä miehet että naiset.
        En voi kuvitellakaan olevani 60v miehen kanssa,joka olisi minua reilut 10 vuotta vanhempi. Eikä kysymys ole siitä miten ruttuinen toinen on, vaan valitettavasti siinä on vaan jonkinlainen sukupolvien ero ja eroavuus ajatusmaailmoissa, alkaen musiikkimausta.

        Voin hyvin kuvitella olevani lähes 60- vuotiaan miehen nainen ja itse asiassa olenkin!
        -Nainen 38-


      • realismia
        vaan...... kirjoitti:

        Pelkkää realismia ja tosiasiaa!

        sulla ei kyllä ole mitään käsitystä neljäviiskymppisestä naisesta. Tekareitaan etsivä.. tänäpäivänä reilusti vanhemmillakin ihmisillä on omat hampaat suussa.


    • elephant

      Saattaa olla,mutta jos nainen on nuorempi niin on se niinkin toiminut.Jossain oli juttu taannoin että ei ikä ole mikään este jos muut hommat toimivat molempia tyydyttävällä tavalla.Onhan Paavollakin nuorempi akka.Siitä vaan kokeilemaan.

      • Kyselijä

        Oliskohan Paavolla niin nuorta vaimoa, jos hän olisi duunari ei vaikutusvaltainen poliitikko.


    • ToimiiSe

      Kuin toistepäin
      Tosin omasta kokemuksestani voisin todeta näin nuorempana miehenä että ei sitä suvaita lainkaan niin hyvin kuin jos olisin vanhaukko ja mulla olis kakskymppinen vaimo
      tosin en ymmärrä mitä tekemistä iällä on yhdessäolon kannalta paitsi että tutkimusten mukaan sinä olet juuri lunastanut lisää elinvuosia

    • Maturelover(per)

      Kyllä toimii! 4-kybänen römpsykkä on paljon kiihottavempi kun joku teinipizzishhh.

    • Nimetön

      Loppuu kun ensihuuma häviää, ja sexi muuttuu rutiiniksi, minimerkki kokenut nainen

      • tipuliinukka

        Kaikki kuitenkin on henkilöistä kiinni.


    • mari+

      tai meillä ainakin toimi ja nyt ollaan tolkuttoman hyviä ystäviä,,,välimatka se meidät lopulta erotti...ymmärrys sekä fyysisyys toimi iha kybällä...muistan vieläki meiän kikattelut ja saunahetket...parempaa suhdetta saa hakea...nii..ja mä olen se nelikymppinen osapuoli...

    • kihl

      Itse olen nyt 38, mies 22. Aloitettiin seurustelemaan n.5 vuotta sitten. Itselläni 2 lasta. Voin vain sanoa,että jos välittää vain ihmisestä, eikä numeroista, eikä siitä mitä muut ajattelevat, se toimii. En ole koskaan ollut onnellisempi, kaikilla tasoilla tasapuolisesti. Se on ihmiskohtaista, mutta omasta kokemuksesta voin kertoa, etten koskaan ole voinut avoimemmin puhua kaikista asioista miehen kanssa kuin tässä suhteessa. Seksiä en lähde kehumaan enempää, etten aiheuta kateutta=)

      • ettätuota

        40v ja 25v


      • Mietin tuossa vain että..
        ettätuota kirjoitti:

        40v ja 25v

        ..mitä enemmän ikää tulee, sitä pienempi tuo ikäero on prosentuaalisesti? :D


      • kihl
        ettätuota kirjoitti:

        40v ja 25v

        ...ja ajattele, kun olin 15, ei ollu rakkaani vielä syntynytkään...mutta kuten kerroin ei ole kysymys numeroista.


      • sillä 60-v
        ettätuota kirjoitti:

        40v ja 25v

        ukolla se 75-v akka tekiskään, se ukkohan on jo ihan seniili niin ajatuksiltaan kuin alapäästään ;)
        kun taas ne mummot niin teräviä
        no onneks monet ukot kuolee pois nuotempina kun niistä ei kuitenkaan olis enää mihinkään...


    • hengailee

      itteänsä 14vuotta vanhemman akan kanssa ja kaveri ite on 23...oma mielipiteeni on et no joo jääköön sanomatta. eihän siinä mitään jos vanhaa akkaa käy polkemassa mut joku raja sentään.

    • Waldemar69

      Mull ite kokemusta ite 30:ntä ja naisystävä 45,

    • tipuliinukka

      Hei, se ikä ON VAAN NUMERO! Luonne kuitenkkin viimekädessä ratkaisee.
      Sen verran voisin iästä sanoa, että minullakin on suhde huomattavasti vanhempaan mieheen. Erona vain on se, että minä olen itse jo 28v ja tämä miesystäväni 53v. :) En ole vielä huonannut, missä muussa se ikä miehessä(ni) näkyy kuin ehkä "raihnaisuutena". Sen kuitenkin ymmärrän, sillä vanhuushan ei tule yksin.
      Tsemppiä siis teille ja onnea, että rakkaus on löytynyt, iästä huolimatta!

    • nimuriini

      Ihanaa että olette löytäneet toisenne,
      veisatkaa viis muitten puheista ja katseista
      ei se ikä yksistään ratkaise vaan ihmisten
      kemiat jos ne vaan natsaa yhteen on ikäero
      täysin sivuseikka.
      Saattaapi olla peräti parempi niin päin että nainen on vanhempi kuin mies.

    • Nainen 43v.

      Älä viitsi pilata nuoren miehen elämää, vaan hae itsellesi ikäistäsi seuraa. Etkö ole onnistunut? Katso peiliin, vika saattaakin olla siellä. Nuori mies kaipaa loppupeleissä jossain vaiheessa lapsia, ikäistänsä maailmankatsomusta. Olet mummo-ikäinen, katso elämää totuudenmukaisesti. Nämä eri ikäisten parisuhteet ovat poikkeuksetta vinoutuneen lapsi-vanhempisuhteen seurausta. Myös toisin päin, vanhempi kenties etsii sitä syntymätöntä lastaan. Vanhuus tulee, teet mitä tahansa. Roiku nuoruudessa puolestani. Nuori mies silti katselee kesäisin NUORIA ja kiinteävartisia, terhakkatissisiä naisia..

      • tytti

        pura katkeruuttasi toisiin.
        Anna jokaisen elää kuten haluaa. Elä omaa elämääsi.


      • Nainen 43v.
        tytti kirjoitti:

        pura katkeruuttasi toisiin.
        Anna jokaisen elää kuten haluaa. Elä omaa elämääsi.

        Olen erittäin hyvässä parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa. Meillä on 3 lasta, 2 poikaa ja tytär. Olen tullut juuri mummoksi, enkä häpee sitä. Katkeruutta ei tästä kodista löydy, kahden saman ikäisen hyvää rakkautta kylläkin.


      • tytti
        Nainen 43v. kirjoitti:

        Olen erittäin hyvässä parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa. Meillä on 3 lasta, 2 poikaa ja tytär. Olen tullut juuri mummoksi, enkä häpee sitä. Katkeruutta ei tästä kodista löydy, kahden saman ikäisen hyvää rakkautta kylläkin.

        onnellisesti miehesi kansa äläkä tuomitse toisia.
        Ilmeisesti olemme elilaisia koska en ymmärrä ihmisiä, jotka ovat aina valmiita sättimään toisia. Ilmeisesti saat siitä suuren nautinnon, kun sanot muille miten pitää olla.
        Toiset eivät kuitenkaan ole sinun ohjailtavissa.
        Olen myös onnellisessa suhteessa, joten en tunne tarvetta toisten panetteluun.


      • kihl

        ..ilman kokemusta. Miten voit tuollaisia faktoja heittää? Maailmankatsomus, miten se ikää katsoo? Kaikki parisuhteethan on omanlaisensa, voi olla jo lapsia,vaikkei yhteisiä, voi olla ettei nuorikaan mies saa lapsia jne. Miten 43 on mummoikäinen jos tässä maassa ensisynnyttäjän keski-ikä on 28? Ja miten tiedät, että suhteet ovat poikkeuksetta lapsi-vanhempisuhteen seurausta? Miten voit tietää? Ja se, että nuori mies katselee muita naisia kesällä on normaalia, sama se minkä ikäisiä. Miksei nainen sitten katselisi? Mitä pahaa siinä on?


      • Miksi sitten sotkeenutkaan
        Nainen 43v. kirjoitti:

        Olen erittäin hyvässä parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa. Meillä on 3 lasta, 2 poikaa ja tytär. Olen tullut juuri mummoksi, enkä häpee sitä. Katkeruutta ei tästä kodista löydy, kahden saman ikäisen hyvää rakkautta kylläkin.

        KOko keskusteluun,ei se sinunkaan suhteesi ehkä ole niin vahvalla pohjalla kun kehumaan tulet tällaiselle palstalle,anteeks vaan "pr"mutta kyllä täällä on ihan oikeesti onnellisia parisuhteitakin olemassa,eikä miehet varmaan pelkkää panoa,äitiä hae itselleen iäkkäämmästä naisesta,teille jotka yökkäilette nyt täällä meidän onnea..tulette te itsekkin vielä vanhoiksi tahtoitte tai että,niin se vaan on,onnellisuus pillerit on jo keksitty mutta iän esto pillereitä ei o eikä tuu,muuta kun että tekin vanhenette joka vuosi,toivottavasti myös VIISASTUTTE.


      • nainen,,,,,,

        Taida olla vain kateelinen,,


      • pelkää, että

        oma poikasi saattaa joku päivä ilmestyä ikäisesi naisen kanssa eteesi? Mitä sitten, kun kyseessä on oman lapsesi onni? Vai luuletko tietäväsi paremmin, mikä on lapsellesi parasta ja ketä hänen tulee rakastaa?


      • kirjoittaa että

        olet 23v mies


      • Scrounge

        Kun mietyin taaksepäin niin parhaiten omalla kohdallani toiminut suhde oli yli 10 vuotta vanhemman naisen kanssa!


      • tytti
        pelkää, että kirjoitti:

        oma poikasi saattaa joku päivä ilmestyä ikäisesi naisen kanssa eteesi? Mitä sitten, kun kyseessä on oman lapsesi onni? Vai luuletko tietäväsi paremmin, mikä on lapsellesi parasta ja ketä hänen tulee rakastaa?

        taitaa olla se kaikkitietävä kauhuanoppi, joka puuttuu joka asiaan.


    • Nainen 22v.

      Ällöttävä vanha mummo! Etovinta mitä tiedän, on yli 10 vuoden ikäerolla olevat parit. Toinen ottaa iltaisin tekohampaat suustaan, toinen popsii viagraa ja käy suurentuneen eturauhasen vuoksi vähän väliä vessassa.. Pakarat? Minne on kadonneet kiinteät pakarat? Vanhat ja roikkuvat pakarat.. entä vatsa? paisunut/ synnytyksen jäljiltä veltostuneet vatsalihakset roikkuvat uuman päällä.. YÄK!! No, jokaisella meillä on fantasiansa. Yleensä ne miehet/naiset jotka roikkuvat äitinsä tai isänsä/ mummonsa tai ukkinsa ikäisen käsipuolessa ei olisi kelvannut ikäisensä käsipuoleen.

      • nainen nuori

        että näillä palstoilla liikkuu henkilöitä jotka nauttivat toisten haukkumisesta.
        Sait ilmeisesti purettua katkeruutesi.


      • miehen logiikkaa
        nainen nuori kirjoitti:

        että näillä palstoilla liikkuu henkilöitä jotka nauttivat toisten haukkumisesta.
        Sait ilmeisesti purettua katkeruutesi.

        haukkumisesta, vaan totuudesta. Mitä helvettiä sitten kyselette muiden mielipiteitä, jos ette kerran halua kuulla totuutta. Vaikka jotkut liberaalit toitottaakin, kuinka pitää olla suvaitsevaisia, niin ei se tarkoita sitä että sinussa on jotain vikaa, jos et halua hyväksyä kaikkea. Fakta nyt vaan sattuu olemaan se, että valtaosa pitää suurta ikäeroa huonona asiana. Että siitä vaan köyrimään ketä vaan kuka nyt sattuu suostumaan, mutta turha kuvitella että kaikki olisivat niin myötämielisiä tilanteelle.


      • nainen nuori
        miehen logiikkaa kirjoitti:

        haukkumisesta, vaan totuudesta. Mitä helvettiä sitten kyselette muiden mielipiteitä, jos ette kerran halua kuulla totuutta. Vaikka jotkut liberaalit toitottaakin, kuinka pitää olla suvaitsevaisia, niin ei se tarkoita sitä että sinussa on jotain vikaa, jos et halua hyväksyä kaikkea. Fakta nyt vaan sattuu olemaan se, että valtaosa pitää suurta ikäeroa huonona asiana. Että siitä vaan köyrimään ketä vaan kuka nyt sattuu suostumaan, mutta turha kuvitella että kaikki olisivat niin myötämielisiä tilanteelle.

        tosiaan olla sitä valtaosaa joka muodostaa mielipeeensä muiden mukaan.
        Mene nyt ulos lenkkeilemään ja anna toisten elää omaa elämäänsä.


      • miehen logiikkaa
        nainen nuori kirjoitti:

        tosiaan olla sitä valtaosaa joka muodostaa mielipeeensä muiden mukaan.
        Mene nyt ulos lenkkeilemään ja anna toisten elää omaa elämäänsä.

        ne sen mukaan, mitä mieltä minä oikeasti olen. Aina kun näissä keskusteluissa joku kertoo tuomitsevansa asian, aletaan epäilemään sen tuomitsijan elämän tasapainoisuutta. Miksi näin? Onko se nyt niin vaikea uskoa, että joku voi oikeasti olla sitä mieltä ja silti olla ihan tyytyväinen omaan elämäänsä? Hei, en minä ole esteenä jos joku haluaa suhteen suuresta ikäerosta huolimatta. Oma on elämänsä, mutta sille nyt ei vaan mahda mitään, että meitä tuomitsijoitakin on aika paljon. Jos se ei oikeasti haittaa "teitä", niin mitä sitten edes kyselette muiden mielipiteitä? Eihän niillä pitäisi olla mitään väliä asian suhteen. Syy miksi näitä kysellään, on siinä että halutaan sisimmässään muiden hyväksyntää asialle ja sitten kun sitä ei saadakaan, nin aletaan haukkumaan epäilijöitä. "Oot vaan joku vanha kääkkä" tai "Sulla ei varmaan edes seiso enää". No, ehkäpä tälläisiä tapauksia tasapäistää henkinen ikä.


      • kihl

        Tuota...nyt ei ihan sitten ymmärrä, Kuvailet, että toinen ja toinen, että vaikuttaa kuin kuvailisit kahta vanhusta, ja sehän nyt ainakin on edessä kaikilla, että toinen vanhenee siinä kuin itsekin, tai siis eikö se ole normaalia, että vanhenee? Tai jos ikäero on 10v niin, että toinen on 20 ja toinen on 30 niin tekohampaat ja viagra käytössä?


      • eikös ne ole

        pedofiilejä, jotka alle puolivuotisiin koskee? eikös ne -20veet ole omasta mielestään niiiiiin aikuisia ja kaikkitietäviä?
        Mutta ihan vaan tiedoksi, en minäkään haluaisi parsuhdetta ikäisesi lapsen kanssa. 10 vuoden ikäero ei enää kauhistuta, niin kuin sinua, tässä iässä pikemminkin eduksi, kun miehet väsyvät kuitenkin aikaisemmin. Ja kuka se sanoi ettei nainen haluaisi vain panokumppania? Jos se sattumoisin olisi muutenkin mukava, no ehkä hetken harkitsen, mutta että viitsisin, se vaatisi paljon aikuisuutta siltä nuoremmaltakin. Siihen eivät 2-kymppiset pysty. Kaikella kunnioituksella. Ja nauti sinäkin elämästäsi!


    • RIIPPUVAINEN

      Riippuuhan tuo henkilöistä, mutta periaatteessa kaikki toimii. Esim. ikäistään hakevat palstat tuntuvat olevan ihan p....tä. Ei se suhde tarvitse ikää katsoa. Kateellisten puhetta, jos ei siihen itse pysty, mihin joku toinen pystyy!

    • Kuu-skorp (N)

      voisi mennä sänkyyn itseäni vanhemman miehen kans "siinä mielessä"..kylläsen miehen pitää olla vähän nuorempi,mut yli 30 kuitenkin pitäis olla vähintään.. Vaikka en kyllä harrasta esiaviollisia suhteita, että olis harvinaista, jos joku ylipäänsä pääsis minun sänkyyni..Koska minä tiedän jo millainen mies saattaa olla vikoineen.(tarkoitan luonnetta esim.) Miehellä on PALJON vikoja..Niin ei houkuta edes tutustua heihin enää. Pääsee vähemmällä..:)

    • penttilä

      jos saa persettä riittävästi

      • juu...juu

        täytyyko sinun saada...eikös ole omaa ????


    • Kokemusta on

      Toimii aivan mainiosti ikäerolla ei ole mitään tekemistä silloin kun kemiat pelaavat yhteen.

    • mies.vm.49

      Jokainen on oman onnensa seppä ja siloin pittää takoa kun rauta on kuumaa..ja sehän on kahdenkeskeinen asia, ei kuulu muille,,rakkaus on hellyyttä sit pittää vaalia,,onnea ja menestystä...kaikella on oma aikansa..

      • tarpeeksi sitä

        mulla ikää 45v ja poikaystävällä 23v
        seksiä saan aina ja niin paljon kun haluan.mahtavaa mahtavaa mahtavaa.
        kolli jaksaa ja haluaa paljon


      • nainen 42
        tarpeeksi sitä kirjoitti:

        mulla ikää 45v ja poikaystävällä 23v
        seksiä saan aina ja niin paljon kun haluan.mahtavaa mahtavaa mahtavaa.
        kolli jaksaa ja haluaa paljon

        Nuori mies on upea sängyssä, sen tietänee kaikki. Jaksaa ja aina innoissaan.


      • naisten vapaus!
        nainen 42 kirjoitti:

        Nuori mies on upea sängyssä, sen tietänee kaikki. Jaksaa ja aina innoissaan.

        Kerrankin puhutaan asiaa! Ladyt, antakaa palaa!


    • kovasti

      miksi ihmeessä on kirjoittamattomien sääntöjen mukaan huomattavasti hyväksytympää jos mies on se vanhempi osapuoli suhteessa???

      eikö olis aika jo viskata romukoppaan tuommoiset vanhat ja luutuneet käsitykset?

      itse ainakin arvostan miehessä sitä että se edes periaatteessa pystyisi olemaan itseään vanhemman naisen kanssa:)

      • monen pää...

        Täällä on heidän pakko väittää vastaa, ettei maailma vain muuttuisi. No, jokainen voi itse toimia suunnannäyttäjänä, toimia sen mukaan ja kasvattaa mahdollisista lapsistaan suvaitsevaisempia.


      • ...

        ...


    • äitikompleksi äijällä

      Useimmiten mikäli on kyseessä nuorempi mies ja noinkin paljon niin tällöin häneltä on nuorena puuttunut mies perheestä tai isä on aiheuttanut jonkun trauman. Eli halutaan kiinnittyä samanlaiseen naiseen joka on huolehtinut pojasta pienenä.

      Voihan se toimiakin mutta jotain vikaa on äijän päässä sekä myös naisenkin joka on otettu kun nuori mies pitää hyvänä vaikka toinen toivoisi naisen olevan oma äitinsä.

      Eli suomeksi tietyllä tavalla sairasta.

      • ei voi olla totta

        Puhu äitikompleksista sitten kun ikäeroa on vähintään se 28v, eli ensisynnyttäjien keski-ikä. 15v:n ikäero ei ole mitään jos kemiat kolahtaa yksiin. Mun mielst näin!


      • katselet
        ei voi olla totta kirjoitti:

        Puhu äitikompleksista sitten kun ikäeroa on vähintään se 28v, eli ensisynnyttäjien keski-ikä. 15v:n ikäero ei ole mitään jos kemiat kolahtaa yksiin. Mun mielst näin!

        himoiten 15v vanhoja..... eli olet pedofiili!


      • nainen5
        katselet kirjoitti:

        himoiten 15v vanhoja..... eli olet pedofiili!

        oikein käsittää asioita. Sinun laskuoppisi mukaan 15 vuotiaat katselevat 0 vuotiaita.
        Kasva aikuiseksi.


      • joissakin kulttuureissa

        pidetään jopa parempana, että nainen on vanhempi. Kiinassa ihanneikäero oli joskus 8v, nainen vanhempi.


      • tai on ehkä parempi
        nainen5 kirjoitti:

        oikein käsittää asioita. Sinun laskuoppisi mukaan 15 vuotiaat katselevat 0 vuotiaita.
        Kasva aikuiseksi.

        että hakeudut terapiaan, ja jos ei auta niin käy pedo narunjatkoksi!


    • ISO-Jorkki

      Minä olen aina harrastellut vanhenpia naisia ja parhaat kokemukset niin seksin kuin kaiken muunkin suhteen olen kokenut itseäni huomattavasti vanhenpien naisten kanssa. Kokeillut olen runsaasti myös nuorempia, mutta ei todellakaan toimi. (KOKEMUSTA SADOISTA NAISISTA)

    • Mies 47

      Toimii, jos nainen on timmissä kunnossa. Tissit eikä peppu saa roikkua mahanahasta puhumattakaan.

    • Mies 47

      Yleensä naisilla roikkuvat 40-kymppisenä peppu ja tissit jo niin paljon, että ei huvita katsoa. Jos vaatteet päällä, niin voi sitä näytellä, mutta ei katsoa ilman vaatteita.

    • ole ongelma,

      vaan sinisilmäisyys. Jos suhde on terveellä pohjalla ja kumpikaan ei ole siinä hyötymis mielessä esim. turvapaikan toivossa, niin antaa ihmisten ihmetellä. Ikäero on "makuasia" ja niistähän ei voi kiistellä :)

    • punneli

      Mitä suhteelta haluaa? Ystävyyttä, seksiä... Jos perinteistä seurustelusuhdetta, niin riippuu kai siitä, mikä on pariskunnan henkinen ikäero? Ja miten tarpeet vastaavat toisiaan. Kemiaa ei synny kaikkien kanssa. Seksissä nainen lienee parhaimmillaan nelikymppisenä, ja muutenkin uskaltaa taantua vaikkapa lapsenmieliseksi...;-) Ei kai tämä ikäero näinpäin ihan stereotyyppinen ole. Mutta periaatteessa ei sen kummempaa kuin että mies on 15 vuotta vanhempi. Rohkeutta vain itsensä toteuttamiseen. Pitää kuunnella sydäntään.
      Riippuu kai myös siitä kuinka pitkästä suhteesta on kyse. Mitä sitten, kun nainen/mies 60 ja kumppani 45? Pitääkö niin kauas edes ajatella nykyaikana?

    • Anatoli Pavlovitsh

      ...noin turhien asioiden miettimiseen. Jos tulee tilaisuus onneen, tulee siihen tarttua kaksin käsin. Mitä väliä onko toinen 25 vai 52? Kaikille ei tule tilaisuutta olla onnellinen. Varmaan ikäero jossain vaiheessa tuo ongelmiakin mukanaan, mutta onko sellaista suhdetta olemassa jossa ei jotain hankaluuksia joskus ole. Sitä piatsi onko järkeä elämässä miettiä 25 vuotta eteenpäin? Sitä voi huomenna vaikka aalto pyyhkäistä yli ja pyyhkiä kaikki suunnitelmat kankkulan kaivoon. Siinä voi sitten viimeisillä sekunneilla ihminen miettiä olisiko kannattanut elää täysillä kun oli tilaisuus.

      • nainen5

        puhut täyttä asiaa.


      • Koira

        Hyvin kirjoitettu. KAUNISTA! Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi koskien ikäeroja, paitsi ettten näe miksi pitäisi olla ajattelematta näitä asioita. Suhde toimii nimittäin paremmin jos molemmat ovat ajatelleet valmiiksi miten ikäero tai muut asiat voivat vaikuttaa suhteeseen. Se että haluaa ajatella asioita ei tarvitse tarkoittaa sitä ettei tarttuisi onneen. Voisi kääntää asian ja sanoa niinkin että ehkä vaara menettää onnensa on suurempi jos asioita ei ole ajateltu loppuun asti alussa. Ikäero ei ole ongelma, mutta siitä saattaa tulla ongelma jos osapuolet eivät osa käsitellä asiaa. Se että osaa käsitellä asioita ei tarkoita sitä ettei osaa elää täysillä, päinvastoin silloin elää reaalimaailmassa ja täysillä!


    • 9_vuotta_nuoremman_kanssa

      Tosi rumia kommentteja oot saanu.. Totta kai tuo suhde voi toimia, tai sitten olla toimimatta. Ei siihen yksi 15 vuotta vaikuta, aikuisia kun olette kuitenkin molemmat! Ihminen sen ratkaisee

      Outoa että jonkun mielestä parin pitäisi olla saman ikäinen ja sitten muka kaikki toimisi, kyllä sitä keskenään kahdella samanikäisellä esiintyy suhteessaan väkivaltaa, pettämistä, tai muuten vaan tyytymättömyyttä että ei se toinen nyt sitten olekaan sopiva. Onnellisuus on kuitenkin tärkeintä ja sen onnen voi hyvinkin löytää vanhemman tai nuoremman ihmisen kanssa.

      Rasismia kaikki muut väitteet!!!

    • M24***

      Omalle kohdalle ajattelen, että jonkunlaisena fuckbuddyjärjestelynä tuo voisi toimia, jos nainen olisi TODELLA miellyttävä, taitava seksissä, nuorekas ja hyvännäköinen. Aikuisten Oikeaan suhteeseen tuosta ei olisi, nimittäin naisen hanat olisivat kuivana, kun kolmekymppisenä mies alkaa tahtoa omia lapsia.

      • on tuo

        eli jos et halua omia lapsia, mutta muuta ihmettelya ympäristöstä...niin mikäs siina.

        se riippuu siitä mitä haluaa...sitä pitää kysyä itseltään eikä muilta.

        Itse en olisi tuollasta halunnut 25 vuotiaana...enkä vieläkään!

        mutta jos muita naisia et saa...ja se on maailman ainoa nainen sinulle...otas sitten se. tai jatka varttumista mieheksi...ja ota sitten se 40 nainen.


    • esim. onko
    • rantakippari

      Toimii jos nainen 32 ja mies 17 ja nainen´opettaa´ vähän ´talon´ tavoille.

      • kihl

        Miksi naisen mielestä olisi hauskaa opettaa? Ei se ole mikään tasapainoinen parisuhde. Itseasiassa minun jo 5 vuotta kestänyt suhde alkoi juuri noilla ikälukemilla, mutta kumpikaan ei opettanut kummallekaan mitään. Tarvitsee vain olla kaksi avointa, estotonta ja samalla tavalla ajattelevaa ihmistä, niin kaikki sujuu kuin luonnostaan.


    • iouihk

      Miks ei toimis ?
      Pulttia lodjuun ja hanaa. Ei se ikää kysy kun synkkaa ja elämä soljuu.

    • yhä onnellinen

      Minulla on 7 vuotta nuorempi mies ja hyvin on mennyt 15 vuotta jo.

    • KUINKA KEHTAAT?

      Anna lasten kasvaa rauhassa ja etsi ikäistäsi seuraa!!!!

      Vai etkö osaa tyydyttää ja pitää tyytyväisenä aikuista miestä??????? ...kun pitää "lapsiin" sekaantua!! 25-vuotiaalle voisit olla ÄITI!!!

      HÄPEÄ!!!!!

      • 25 vuotias

        sinunkaltaisiasi mollaajia aina jostain sikiää.


      • ihan rauhassa
        25 vuotias kirjoitti:

        sinunkaltaisiasi mollaajia aina jostain sikiää.

        Ja sinunkaltaisiasi, jotaka aukovat suutaan (tässä tapauksessa kirjoittavat), mutta oikeasti eivät sano yhtään mitään...
        .. on eduskunta täynnä!!!! ;)


      • vaan keskustele sivistyneesti
        25 vuotias kirjoitti:

        sinunkaltaisiasi mollaajia aina jostain sikiää.

        Keskustelun tarkoituksena oli kertoa mielipiteet ikäerosta suhteessa... ei mollata muita kirjoittajia. Jos mielipiteitä sulla ei oo, niin ole rauhassa hiljaa!!!

        Kyllä ikäerossakin pätee vanha sanonta: kohtuus kaikessa!!!!!


      • Hyveen orja

        Mine oppi käyttä PC


      • YHTÄÄN

        Vaan Nnnautin elämästä !!!!


    • barbaari

      ei kannata ees yrittää

    • Ikis

      Ei toimi, muijallahan on jo toinen jalka haudassa. Parempi nuoressa ja kiinteässä,kun vanhassa ja rupsahtaneessa.

    • Nnainen

      En siis ole mies vaikka tässä nyt miehiltä kommentteja kyselläänkin.

      Sanonpa vaan että sanokaas ihmiset sitten joku VARMA keino saada suhde toimimaan??? Kun katselee avioerolukuja ja suhteiden päättymisiä niin taitaa ikäero olla aivan sivuseikka.

      Tärkeintä on uskaltaa rakastaa kun siihen tilaisuus tulee.

      • Kunnon mies huolehtii

        Pitäähän sitä vähän sivusilmällä seurata ettei vaimo rakastellessa saa infaktia.


    • Häijy-mies

      jos ei ota siitä liikaa paineita, vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan ja nauttia hetkistä.

      Itse pokasin aikoinaan itseäni 14 vuotta vanhemman naisen (tai kumpi nyt sitten pokasi kumman?). Ensin se oli yhdenyön suhde, sitten kesäromanssi ja nyt ollaan näköjään oltu yhdessä jo 15 vuotta, eikä loppua näy. Ja kaikkien mielestä me ollaan ihana pari.

      Elämässä pitää elää hetkessä, tässä ja nyt. Ei mistään suhteesta tiedä etukäteen kauanko se kestää, varsinkaan sitten kun alku huuma on mennyt ohi.

    • kymmenen vuotta

      nuorenpi kuin nyt,siis 30v, niin tuo mies oli 15...elikkä ihan kakara.Jos se ei sopinut silloinkaan niin ei nytkään.Elikkä omasta mielestäni raja menee siinä, että jos puolisosi voisi ikänsä puolesta olla lapsesi niin jotain häikkäähän siinä on.Itselläni oli 6v nuorenpi mies joka yrityti pitää minua äitinään elikkä passautti jne itseään. Kun tuli 2 lasta ja en muutenkaan alkanut aikuista ihmistä passaamaan löysi hän minua 10v vanhemman naisen joka siihen alkoi. Nyt joku miettii, että olen kateellinen tai jotain... olen ikikiitollinen tuolle toiselle (nyt mummoikäiselle , kohta 60v naiselle joka on jaksanut passata exääni viimeiset 8v) pääsinpähän itse siitä "liristä".
      Mut joo, ihan tottapuhuen, olen senverran opiskellut p´sykologiaa, että kyllä ne nuoremmat yleensä vanhoista etsii äiti/ isä hahmoa. Jos sellaiseksi suostut niin toimiihan se, eri asia onko se ihan tervettä...mut mikäpä tässä maailmassa tervettä olisi tänäpäivänä.

      • se on

        Että jos noin ajattelee, niin ei 5-kymppisen miehenkään kannata ottaa itselleen nelivitosta eukkoa. Pelkkä perintörahoja kärkkyvä teinityttöhän se on.


      • Anarkkia

        -Naisen pitää olla miestä nuorempi
        -Naisen pitää olla miestä lyhyempi
        -Naisen pitää tienata vähemmän kuin miehen
        -Naisen pitää olla samasta maasta kotoisin

        Jne jne.


      • nuorempi itsellä

        kun sinulla kävi huonosti niin oletat että toisille käy samoin. Sinun laskuoppisi mukaan jos mies on 40 ja nainen 55 ei voi seurustella koska mies voi olla naisen lapsi.
        Minun mielestä harvoin nainen seurustelee oman poikansa kanssa. Mielestäni molemmat ovat jo aikuisia ihmisiä.
        Niitä anoppeja kyllä on jotka eivät päästä omaa poikaansa helmoistaan pois.
        Miehelläsi kävi kyllä hyvä tuuri kun löysi toisen. Lue vaan sitä psykologiaa mitä se itsestäsi kertoo.


      • nielemistä
        nuorempi itsellä kirjoitti:

        kun sinulla kävi huonosti niin oletat että toisille käy samoin. Sinun laskuoppisi mukaan jos mies on 40 ja nainen 55 ei voi seurustella koska mies voi olla naisen lapsi.
        Minun mielestä harvoin nainen seurustelee oman poikansa kanssa. Mielestäni molemmat ovat jo aikuisia ihmisiä.
        Niitä anoppeja kyllä on jotka eivät päästä omaa poikaansa helmoistaan pois.
        Miehelläsi kävi kyllä hyvä tuuri kun löysi toisen. Lue vaan sitä psykologiaa mitä se itsestäsi kertoo.

        riittäisi.... jos 25v poika esittelisi 40v morsein-ehdokkaan kotona.

        Sulhasen oma äiti olisi ehkä n.5v pojan morsmaikkua vanhempi.
        Morseimella valmis teinikatras entisestä suhteesta, joten omia lapsenlapsia turha toivoa.

        Luulenpa että tuo miniä ei todellakaan olisi anopin ja apen mielestä se paras mahdollinen.


      • tuokin
        nielemistä kirjoitti:

        riittäisi.... jos 25v poika esittelisi 40v morsein-ehdokkaan kotona.

        Sulhasen oma äiti olisi ehkä n.5v pojan morsmaikkua vanhempi.
        Morseimella valmis teinikatras entisestä suhteesta, joten omia lapsenlapsia turha toivoa.

        Luulenpa että tuo miniä ei todellakaan olisi anopin ja apen mielestä se paras mahdollinen.

        Vaan onpa siinäkin vanhemmilla nielemistä, jos "lapsen" puolisoehdokas ja mielitietty on samaa sukupuolta. Siinäkin lienee aika turha toivoa heiltä yhteisiä (biologisia) lapsia. Ja näitä pareja tuntuu nykypäivänä tulevan kaapista ulos enemmän ja enemmän.

        Toisaalta 25v. "lapsi" on kuitenkin niin fyysisesti, psyykkisesti kuin juridisestikin jo täysi aikuinen, eli oikeutettu ja jopa velvoitettu itse päättämään omasta elämästään.


      • dddddd
        nielemistä kirjoitti:

        riittäisi.... jos 25v poika esittelisi 40v morsein-ehdokkaan kotona.

        Sulhasen oma äiti olisi ehkä n.5v pojan morsmaikkua vanhempi.
        Morseimella valmis teinikatras entisestä suhteesta, joten omia lapsenlapsia turha toivoa.

        Luulenpa että tuo miniä ei todellakaan olisi anopin ja apen mielestä se paras mahdollinen.

        poika on tuonut kotiin itseään 15 vuotta vanhemman naisen, eikä se ollenkaan ollut kamala paikka. Molemmat normaaleja kunnon ihmisiä. Toisella pojalla samanikäinen. Älä sinä puhu toisten puolesta mikä kellekkin on kamalaa.
        Anna, jos sinulla lapsia on niin itse päättää asioistaan.


      • en hyväksy!
        dddddd kirjoitti:

        poika on tuonut kotiin itseään 15 vuotta vanhemman naisen, eikä se ollenkaan ollut kamala paikka. Molemmat normaaleja kunnon ihmisiä. Toisella pojalla samanikäinen. Älä sinä puhu toisten puolesta mikä kellekkin on kamalaa.
        Anna, jos sinulla lapsia on niin itse päättää asioistaan.

        täysin luonnon vastaista kaikilta kanteilta katsottuna.

        Psykiatrille on asiaa jos pitää äitinsä ikäistä kiksautella.


      • dddddd
        en hyväksy! kirjoitti:

        täysin luonnon vastaista kaikilta kanteilta katsottuna.

        Psykiatrille on asiaa jos pitää äitinsä ikäistä kiksautella.

        nyt jo rauhoittumaan.


    • SAIRASTA!

      Ei helvetti sentään, tuo oli sairainta mitä oon pitkään aikaan kuullut! 40-kymppinen muija, hyi hitto. Vaikka mies olisi miten epätoivonen, niin eipä kenenkään tarvi tyytyä kuin 30-kymppiseen. Tuossa iässä naisten biologinen kello pärättää jo siihen malliin, että kuka tahansa kelpaa.
      No, tietysti lääketiede on kehittynyt kovasti viime aikoina, joten jos sillä muijalla on hyvä tohtori ja paljon rahaa, niin ehkäpä sitten!

    • 42vee

      Ihan pakko kommentoida.
      30-v ei ollut läheskään niin vientiä, kuin on nykyisin, vaikka ulkonäköä oli enemmän.. (ja lapseton "sinkku" kaikenlisäksi) :) Miehet kuitenkin pysyneet siinä kolmenkympin pinnassa. Jotenkin tuntuu, että miehiä kuitenki kiinnostaa vähän itseään vanhemmat naiset. (Johtuisiko siitä, että lapsien tekotapa alkaa olla jo hallussa, mutta niiden tulemista ei enää tarvi varoa)? Eipä silti, ei kukaan nuorempi oikein vakituista suhdetta halua tämän ikäisen kanssa, ainakaan julkisesti. Ei nää ihan tyhmiä ole, kyllä tulevaisuuteen katsotaan ja mietitään, mikä on tosiaankin asetelma 10 vuoden kuluttua.. Ja en ehkä itsekään halua kokea pitkiä ja sääliviä katseita... Mutta nyt kyllä nautin iän suomista eduista. Molempien osapuolien ;)

      • Nainen 33v.

        Sen tosiasian, ettemme me kaikki kolmekymppiset ole surkeita sängyssä?! Itse en ole ollut passiivinen lahna koskaan. Itsellä vientiä ikäisteni seurassa, voi myös johtua sporttisesta sekä huolitellusta olemuksestani. Kauneutta on luoja suonut sen verran etten seinäruusuna ole koskaan ollut. Vanhemmat äijät kärkkyy herkkua, en kuitenkaan ole kiinnostunut vanhuksista.. En myöskään alle 27v. Miehistä. Sinulla näyttää olevan ikää jo niiiin paljon, että olet jo luopunut kohdustasi. Ikä ei tule yksin, oletko vaihtanut jo hampaasikin? En ole katkera tai muutakaan, ilmaisen mielipiteeni ikuista nuoruutta haikaileville keski-ikäisille ihmisille.


    • Nimetön

      Jos ikäero on 15 vuotta miehen eduksi, niin mies hakee suhteesta yleensä vain seksiä. Tunne-elämän tasot arjessakaan eivät kohtaa. Näin tietysti tapauksessa, että nainen elää ikäistään elämää eikä jotain unelmaa.

      VePe

      • ÅP.

        Jännä huomata lukiessani läpi tätä viestiketjua kaikkien n.25 miesten kypsymättömyys.
        Vakuutellaan itselleen, että parhaat nuoruusvuodet on vielä edessäpäin. Ja kaikki vanhemmat ovat big nono!

        Tosiasia on, että nämä kollit ovat hyvää vauhtia keski-ikää lähestymässä, koska 25 ei ole enää mikään teinipoika. Vai onko syynä se, että halutaan kolmikymppisiksi asti ajella skeittilaudoilla pipo päässä ja elää pitkitettyä, huoletonta nuoruutta, joka siinä vaiheessa alkaa jo olla auttamatta takana.

        Näyttää olevan, että se henkinen kypsyys saavutetaan miesten osalta vasta todella paljon myöhemmin - jotta annettaisiin kaikkien kukkien kukkia ja olla onnellisia onnen löydettyään. Siinäkin on jo tarpeeksi pitkä matka kuljettavaksi ja haettavaksi, joten onnea matkaan.


      • Mies 28v.
        ÅP. kirjoitti:

        Jännä huomata lukiessani läpi tätä viestiketjua kaikkien n.25 miesten kypsymättömyys.
        Vakuutellaan itselleen, että parhaat nuoruusvuodet on vielä edessäpäin. Ja kaikki vanhemmat ovat big nono!

        Tosiasia on, että nämä kollit ovat hyvää vauhtia keski-ikää lähestymässä, koska 25 ei ole enää mikään teinipoika. Vai onko syynä se, että halutaan kolmikymppisiksi asti ajella skeittilaudoilla pipo päässä ja elää pitkitettyä, huoletonta nuoruutta, joka siinä vaiheessa alkaa jo olla auttamatta takana.

        Näyttää olevan, että se henkinen kypsyys saavutetaan miesten osalta vasta todella paljon myöhemmin - jotta annettaisiin kaikkien kukkien kukkia ja olla onnellisia onnen löydettyään. Siinäkin on jo tarpeeksi pitkä matka kuljettavaksi ja haettavaksi, joten onnea matkaan.

        On olennaisesti normaalimpaa että 25v. Nuori mies skeittaa pipo päässä kuin 40 mature vetelis myös kadotettua (=lasten kanssa unohdettu elämänvaihe, 20-35v. ikä) nuoruuttansa kiivaasti etsivänä skeittilaudalla.. Olisi siinä naurussa pitelemistä! On aivan sama, mitä mieltä kukin on. Joka tapauksessa näitä Aira Samulin-plagiaatteja ei nuori mies voi pelastaa vanhuuden syövereistä. Tämä on mielipiteeni keskustelun aloittajalle. Hän halusi mielipiteen, joka poikkeaa teidän ennen/jälkeen sotien syntyneiden mielipiteestä.


    • se joksi sinua

      luulen ja toivon sinun olevan niin ikäeromme ei haittaa minua yhtään.

      En voisi kuvitella hienompaa ihmistä rinnalleni kuin sinä olet.

      Muille tiedoksi että paljon olen kokenut mutta en hänen laistaan ihmistä koskaan. Hänellä on sydän paikallaan.

      En todellakaan etsi mitään äitihahmoa. Etsin rinnalleni ihmistä jonka vierellä minun on hyvä olla ja elää. Olipa hän sitten minkä ikäinen tahansa. En välitä mitä muut saattavat ajatella, mut tietäisinpähän olevani onnellinen ja rakastettu.

      • se joksi sinua

        On aivan sama, mitä muut ajattelee. Lupaan rakastaa sinua siitä huolimatta vaikka et kohdunpoiston vuoksi voi lapsia saada. Olen onnellinen kaikista niistä kuudesta lapsesta, jotka olet maailmaan saattanut. En häiriinny, vaikka elämässäsi on ollut kolme avioliittoa. En häiriinny myöskään siitä, että lapsillasi on kolme isää. Olen onnellinen rinnallasi joka tapauksessa. Minua ei häiritse sekään, ettei sinulla ole omia hampaita. Tai, toki on, otat ne yöksi pois. Olet rakkaani.


    • Kansalainen X

      Nyky-yhteiskunta ihannoi NUORUUTTA. Naiset ovat ajaneet OMAA etuansa tässä maassa. Saitte tasa-arvon (joka on hyvä asia) ja vapauden elää ja olla omana itsenänne. Uusin villitys on yltiöpäinen halu ja yritys olla ikuisesti se 25v. jota jokainen kottarainen toitottaa iäkseen. Seuraava askel onkin vaihtaa 17-30v. vapaan kasvatuksen tuotos (="poikanen") puolisoksi ja luulla sen jälkeen olevansa ikinuori. No, luonto ja painovoima hoitaa asian. Vaikka kirurgi hidastaakin ryppyjen ja allien sun muiden jenkkakahvojen vyöryä.. Teille arvon 40 keski-ikäiset naiset (jotkut jopa mummoja) on luonto kuitenkin tehnyt tepposen. Tepponen onkin juuri hedelmällisyys! Olette auttamatta kuin kylvökelvoton pelto. Nuori nainen peittoaa tosi-elämässä teidät menne tullen. On kiinteyttä, hedelmällisyyttä ja ennen kaikkea halu kokea UUSIA asioita niin seksin kuin muunkin elämän saralla. Onneksi 99% miehistä ja naisista ajattelee kumppaninsa haluavan kokea jotain UUTTA ja AINUTLAATUISTA ikäistensä kumppanin kanssa. Toista se on kymmenien, kenties satojen partnereiden kanssa rutiiniksi saakka kaiken kolunnut ja kokenut vanha sotaratsu. Uskaltakaa olla ikäisiänne älkääkä kurkottako taivaisiin. Mieti samalla hetki, mikäli sinulla on lapsia. Miltä tuntuisi oma poika/tytär ikäisesi tai jopa vanhempasi ikäisen käsittelyssä?? Onko yhtään kornia? Hei Äiti/ Isä, tässä rakas tyttö/poikaystäväni. Hän ajoi ajokortin tai oli armeijassa kun sinä synnyit.. Lopuksi; Viestiketjun aloittaja kysyi MIELIPIDETTÄ, sen annoin. Ei, en ole katkera/ kateellinen ym. Mielipiteen ilmaisua tämä vain on, ei muuta.

      • kihl

        ..kin olla perseestä, jos siinä on jotain prosenttifaktoja vaan ihan omasta pienestä rajoittuneesta mielestä vedettyjä.


      • luin ylempää
        kihl kirjoitti:

        ..kin olla perseestä, jos siinä on jotain prosenttifaktoja vaan ihan omasta pienestä rajoittuneesta mielestä vedettyjä.

        on täysin epänormaali, suorastaan sairas.

        Olet vanha-akka joka ryöstää nuoreltamieheltä elämän! HÄPEÄ käytöstäsi!

        Mitä lapsesikin ajattelee..... entä niiden kaverit...


      • kihl
        luin ylempää kirjoitti:

        on täysin epänormaali, suorastaan sairas.

        Olet vanha-akka joka ryöstää nuoreltamieheltä elämän! HÄPEÄ käytöstäsi!

        Mitä lapsesikin ajattelee..... entä niiden kaverit...

        Tossa se ryöstetty nuorimies naureskeli näitä kirjoituksia...vai vanha 38 vuotiaana....lapsilla on oikein hyvä olla, tietty niiden 38-vuotias ikäloppu isä vois yrittää jaksaa pitää enemmän yhteyttä. Lasten kaverit....hmm, enhän minä välitä tuon taivaallista mitä muut ihmiset ajattelee. Ja jos joku pysähtyisi oikeasti miettimään miten tällainen voi toimia, niin se johtuu siitä, että ihmiset ovat erilaisia, tottakai minun nuorimieheni poikkeaa muista; henkisesti ikäisiään vanhempi ja minä taas... en kasva koskaan henkisesti mummoksi ajatustavoiltani. Ai niin, seksi on loistavaa=)


    • nainen32

      Kyllä voi toimia ja aivan mainiosti voikin. Ystäväni seurustelee (on seurustellut jo yli vuoden) itseään 15 vuotta vanhemman naisen kanssa ja heillä on hyvin intohimoinen ja tasapainoinen suhde.

      • upeaa

        niinpä,pari vuotta seksiseurana 24v. alk. itse olin 49 v silloin,kivaa oli ,aina,nyt 30 v. ulkolainen mies on kosinut,mitä vastaisin..nainen 51 v.:))


      • jyllää....
        upeaa kirjoitti:

        niinpä,pari vuotta seksiseurana 24v. alk. itse olin 49 v silloin,kivaa oli ,aina,nyt 30 v. ulkolainen mies on kosinut,mitä vastaisin..nainen 51 v.:))

        Voihan sitä Lady-tena takapuolessa antaa mielikuvituksen jyllätä.

        Varo ettei kuvitellessasi lirahda taas muutama desi pisua pöksyyn.


      • eihän toki:))
        jyllää.... kirjoitti:

        Voihan sitä Lady-tena takapuolessa antaa mielikuvituksen jyllätä.

        Varo ettei kuvitellessasi lirahda taas muutama desi pisua pöksyyn.

        meillä kyllä jylläs hormoonit ja henkisesti oltiin samalla linjalla,tosi piitkiä eroottisia sessioita milloin vaan,hän on kyll palomies,josko siinä tämä vastaus..tää ulkolainen hurahti ihan,nyt 2kk valvonut ja kävellyt ympyrää huoneessa.kaverinsa jo huolissaan hänen käytöksestään,mitä kosintaan vastaisin,pidän hänestä hyvin paljon ja tunnen että olemme toisillemme sopivat,vakka ja kansi..nam..


    • nainen 40+

      mitä elämältään haluaa, eikä välitä enää tippaa muiden mielipiteistä, vaan uskaltaa elää oman näköistä elämää. Jos muiden mielipiteitä alkaa liikaa kuunnella, ei saa tyydytettyä omia tarpeitaan. Lisäks täällä on outoja kommentteja, että 40v nainen haikailee jotain skeittaammista ja ikuista nuoruutta. Siitähän ei ole kyse vaikka seurusteleekin nuoremman miehen kanssa. Sanovat ihmiset mitä sanovat, 40v naisen seksuaalisuus on huipussaan juuri tuossa iässä. Ei siinä aina vanhempi mies jaksa tyydyttää sen ikäisen naisen tarpeita. Älä välitä katkerista kommenteista. Suomessahan ei kenelläkään saa olla asiat paremmin kuin naapurilla. Sotahan siitä syttyy!

      • haluja ol-

        la, mutta keskimäärin normaali vapaa mies ei koskisi pitkällä kepilläkään itseään vanhempaan naiseen, kun nainen(suomalainen keskiverto)on 40 . Kyllä näin on jämpti. UGH .


    • juulia

      mulla ja mun tyttöystävällä ikäeroa 13 vuotta ja mä olen se vanhempi osapuoli.hyvin on mennyt vuodenpäivät ja kihloja suunnitellaan,,,,,,,,,,,aahhhh ihanaa olla rakastunut!eli ikäerolla ei mitään väliä missään suhteissa jos hyvin menee ja pääasia että on rakkaus.luottamus ja vahva side......

    • Nimetön

      itse seurustelin 7v. 13v.nuoremman miehen kans.ei aina ollu helppoa,kun vilkaisi peiliin ja sitten katsoi toista.miehen vauvakuume myös tuli kuvioihin mukaan.en suosittele kenellekkään.tuttavapiirissä muutamia vastaavia,naisilla paineita vaikka ei sitä miehelle myönnäkkään.

    • irkkuliini

      Mitähän täs nyt puidaan tuki teille kaikille....

    • Helpottunut 48

      Miesystäväni oli minua samat 15 v. nuorempi, tapasimme kun olimme kumpikin tahoillamme eroamassa. Kesti jonkun aikaa ennenkuin suostuin aloittamaan seurustelun hänen kanssaan, minua ikäero "haittasi" , häntä ei. Suhteemme kesti n.5 vuotta, (osittain etäsuhteena) , rakastimme toisiamme paljon, hän olisi halunnut naimisiin kanssani, mutta lopuksi suhteemme päättyi minun päättämättömyyteeni ja tietoisuuteen siitä että, jonkun vuoden päästä ikäero olisi luultavasti alkanut vaivata myös häntä.
      Se tosiasia häilyi aina jossain mielen sopukoissa, enkä ehkä uskaltanut elää suhdetta täysipainoisesti tulevaisuuden kannalta. Valitettavasti hänelle eromme oli kova pala, olisin halunnut jatkaa ystävinä, mutta se ei ollut mahdollista hänelle.
      Nyt minulla on hieman itseäni vanhempi kumppani, jonka kanssa olen todella onnellinen ja olen toiveikas myös tulevaisuuden suhteen.
      Ja jälkeenpäin ajatellen oli todella "Luojan lykky" ettemme menneet naimisiin !

    • ennustaa koskaan

      vaikka olisi samanikäinen kumppani että kuinka se sujuu (tosiasiahan on että eroaminen on enemmän kuin yleistä) tai kuinka kauan parisuhde kestää.
      Jos synkkaa hyvin yhteen ja molemmat on tyytyväisiä niin paskat nakkaa ulkopuolisille : )
      25 vuotinen on jo kuitenkin aivan täysin aikuinen, ei todellakaan mikään lapsukainen, monilla on jo lapsi/lapsia, asuntolainoja, työpaikka ym ym näitä kliseitä joilla aikuisuus Suomessa useimmiten määritellään.

    • aikansa

      Ajattele 30 v eteenpäin. Mies on 55, sinä 70 v mummo. Mies vaihtaa nuorempaan viimeistään silloin, luultavasti 10 vuotta aikaisemmin!

      • kyllä se 40vee mies

        voi vaihtaa sen 40vee naisenkin vanhempaan tai nuorempaan... eiköhän tän elämän tarkoitus ole se että eletään ja nautittaan joka päivästä... Viitsi miettiä eteenpäin monta kymmentä vuotta.


    • alkuperäinen..

      Elämä on kuulkaa ihanaa rakastuneena, oli ikä mikä tahaansa, sanotte mitä sanotte!! :)

      • tepa 79

        totta on:)


      • aika hoitaa

        Pian löydät totuuden edestäsi.

        Hankkiudu hoitoon ennen sitä!


      • 45vee Kaunokainen
        aika hoitaa kirjoitti:

        Pian löydät totuuden edestäsi.

        Hankkiudu hoitoon ennen sitä!

        ja 15-20 vuotta nuorempia kolleja on seuraan tuppaamassa ovista ja ikkunoista. heitä kiehtoo "vanhemman" naisen itsevarmuus ja kokemus.
        minä en ole heistä kiinnostunut. vaikka olenkin upea ja hyvin säilynyt olisi tällaisessa suhteessa AINA oma itsetunto koetuksella koska nelivitosen naisen vartalo on parin lapsukaisen jälkeen KUITENKIN nelivitosen vartalo eikä millään muotoa pärjää parikymppisille kaunokaisille.
        eikä KAIKKI ikäiseni miehet ole läskimahaisia kaljan kittaajia - on heissäkin varsin timmejä tapauksia :o) mieheni on minua 15 vuotta vanhempi ja äärettömän hyväkroppainen...


      • ja.....
        45vee Kaunokainen kirjoitti:

        ja 15-20 vuotta nuorempia kolleja on seuraan tuppaamassa ovista ja ikkunoista. heitä kiehtoo "vanhemman" naisen itsevarmuus ja kokemus.
        minä en ole heistä kiinnostunut. vaikka olenkin upea ja hyvin säilynyt olisi tällaisessa suhteessa AINA oma itsetunto koetuksella koska nelivitosen naisen vartalo on parin lapsukaisen jälkeen KUITENKIN nelivitosen vartalo eikä millään muotoa pärjää parikymppisille kaunokaisille.
        eikä KAIKKI ikäiseni miehet ole läskimahaisia kaljan kittaajia - on heissäkin varsin timmejä tapauksia :o) mieheni on minua 15 vuotta vanhempi ja äärettömän hyväkroppainen...

        lakkaa unelmoimasta.


      • hoitaja
        aika hoitaa kirjoitti:

        Pian löydät totuuden edestäsi.

        Hankkiudu hoitoon ennen sitä!

        ...sun kannattaa kans katsella hoitopaikkaa noine ajatuksinesi.


    • lennonen

      meillä on ukkoni kanssa ikäeroa 17 vuotta.naimisissa ollaan oltu nyt 8 vuotta ja rakkautta ja romantiikkaa riittää.jos ihmiset on toisilleen luodut,niin sillonhan se toimii oli ikähaitari mikä tahansa.

    • ole mitään

      Tunnen useampiakin pariskuntia joissa nainen on vanhempia.

      Esim nainen 51v ja mies 35v tai
      nainen 42v ja mies 31v.
      Nainen 42v ja mies 28v Ja nämä parit on viihtyneet yhdessä jo vuosia

      • hampaat

        Mistähän tuo käsitys on tullut, että 40 ikäsillä olisi tekohampaat....=) Suomessa on sentään aika hyvä hammashuolto, varsinkin nyt kun me vanhuksetkin sitä saadaan tk:sta.

        Juu ja nuori uros on ihan omiaan petiseuraksi silloin tällöin, ilman mitään velvoitteita. Saa paheksua..8-D. Siinä pysyy nainen vireänä ja hormonit hyrrää...joskus niin että naapurit saattaa ihmetellä..kamala sentäs =)))


      • "mummo"
        hampaat kirjoitti:

        Mistähän tuo käsitys on tullut, että 40 ikäsillä olisi tekohampaat....=) Suomessa on sentään aika hyvä hammashuolto, varsinkin nyt kun me vanhuksetkin sitä saadaan tk:sta.

        Juu ja nuori uros on ihan omiaan petiseuraksi silloin tällöin, ilman mitään velvoitteita. Saa paheksua..8-D. Siinä pysyy nainen vireänä ja hormonit hyrrää...joskus niin että naapurit saattaa ihmetellä..kamala sentäs =)))

        Olen 40-vee nainen ja viimeiset 12 vuotta olen seurusteelut vain noin 20 vuotiaiden kanssa. Ja mahtavaa on ollut. Eikä ole tullut mitään paineita esim pojan vanhempien taholta.Sitä paisi ompa helppoo ku nykyinen on samanikäinen ku lapseni..ja kikilla synkkaa!
        Kiva sitä paisi kiusata katellisia teinejä, kun heitä ahdistaa miksi minut on valittu eikä heitä, poikakaverini ovat nimittäin aina olleet todella hyvänäköisiä.
        Yksikään jätkä ei ole minua hävennyt vaan päinvastoin kyllä minua on ylpeudella ja rinta rottingilla esitelty!!


    • jape7878

      itte panisin vaikka 16 vuotiasta ja ikää 40.
      pitää aina välillä hakea baareista :D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe