Ratsastus fetissi

pete197777

Kuinka monelle vaatteet ja saappaat ovat vain fetissi? Eli saa mielihyvää asusteiden käytöstä? Käytättekö te saappaita tai muita vaatteita kaupungilla? Mitä pidätte siitä jos joku tulee vastaan ratsastussaappaat jalassa ja farkuissa onko se hyvä vai näyttääkö tyhmältä?

16

5692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgkjhlk

en kyllä keksi ketään joka käyttäisi ratsastusvaatteita siks et ne olis niin ihanat. minusta ne on kaikkea muuta ku tyylikkäitä enkä ite lähtis kaupungille mistään hinnasta niissä. ne vain on kehitetty ratsastukseen sopiviksi.

• polle1

Hymm, siinäpä kysymys ;) Mulle ei kyllä ole mitään intoa pitää rats.kamppeita muuten vaan päällä, ei ne niin mukavia ole. Ja täytyy sanoa, että kyllä se tyhmältä näyttää, jos joku niissä vastaan kaupungilla kävelee... en siis suosittele laittamaan sinne ;)

• ihaa

Kyllä monia miehiä kiinnostaa ratsastuskamppeet naisen yllä, varsinkin uuden kiiltävät kumiset saappaat ja tiukat housut. Tästä on osoituksena sekin, että ratsastusvaatteet (saappaat, housut)tulevat aina tietyin väliajoin muotiin.

Ymmärrän silti, että ratsastusta harrastava nainen ei näe niissä mitään seksikästä. Eihän esim. hiihdon harrastajakaan pidä monoja seksikkäinä. Fetisismi on muutenkin aika harvinaista naisilla.

• polle1
        ihaa kirjoitti:

Kyllä monia miehiä kiinnostaa ratsastuskamppeet naisen yllä, varsinkin uuden kiiltävät kumiset saappaat ja tiukat housut. Tästä on osoituksena sekin, että ratsastusvaatteet (saappaat, housut)tulevat aina tietyin väliajoin muotiin.

Ymmärrän silti, että ratsastusta harrastava nainen ei näe niissä mitään seksikästä. Eihän esim. hiihdon harrastajakaan pidä monoja seksikkäinä. Fetisismi on muutenkin aika harvinaista naisilla.

Juu, en mäkään sanonut, etteikö ne kamppeet voisi joitakin kiinnostaa muutenkin kuin ratsastus mielessä... mutta kyllä se silti on tyhmän näköistä, jos joku tulee kaupungilla vastaan OIKEAT rats.vetimet päällä! ;) Sen tyyliset muotivaatteet on eri asia, koska ne ei ole tarkoitettu ratsastukseen, vaan vain näyttämään samanlaisilta.

• tarkoita
        polle1 kirjoitti:

Juu, en mäkään sanonut, etteikö ne kamppeet voisi joitakin kiinnostaa muutenkin kuin ratsastus mielessä... mutta kyllä se silti on tyhmän näköistä, jos joku tulee kaupungilla vastaan OIKEAT rats.vetimet päällä! ;) Sen tyyliset muotivaatteet on eri asia, koska ne ei ole tarkoitettu ratsastukseen, vaan vain näyttämään samanlaisilta.

sitä, että olisi kaikki ratsastusvaatteet päällä vaan vain saappaat. Itsellä on ainakin tosi hyvän näköiset saappaat jotka omasta mielestä näyttää hyvältä farkkujen päällä. Onko naisten ja miesten saappaissa joitain eroja?

• kadunmies2
        tarkoita kirjoitti:

sitä, että olisi kaikki ratsastusvaatteet päällä vaan vain saappaat. Itsellä on ainakin tosi hyvän näköiset saappaat jotka omasta mielestä näyttää hyvältä farkkujen päällä. Onko naisten ja miesten saappaissa joitain eroja?

Minustakin saappaat ovat ratsastuskamppeista parhaan näköiset. Ratsastushousut saavat jalat näyttämään jotenkin tikkumaisilta, mikä varsinkin miehillä on onnettoman näköistä. Jos on lihaksikkaat reidet, näky on parempi, mutta toisaalta saappaidenkin (=pohkeiden) pitäisi silloin olla vastaavasti leveämmät.

Joka tapauksessa ratsastussaappaat ovat naisilla älyttömän hyvän näköiset. Sekä farkkujen että tiukkojen trikoiden kanssa. Saappaiden pitää olla puhtaat ja mielellään edes vähän kiiltävät.

En muista nähneeni ratsastussaappaita katukäytössä ilman, että käyttö olisi liittynyt jotenkin ratsastukseen. Olisi kyllä piristävää nähdä tiukat Aiglet kauniissa säärissä.

• Anonyymi
        ihaa kirjoitti:

Mua ainaki kiihottaa ratsastus vaatteet naisten päällä. Ja heppa talleilla muutenkin ajatus siitä et sais riisuu ne naisen päältä saa kalun kovaks.
        T: m36

• ram

Kylla vaan, mikaan ei ole elegantimpaa ja mukavampaa kuin vaimoni kanssa esim. maastossa ratsastuksen jalkeen kayda kaupassa kiiltavat nahkaiset ratsastusaappaat jalassa, molemmilla. Ei siina ole todellakaan mitaan havettavaa. Usein ihmiset katsoo mutta sen nakee etta se on enemmankin ihailevaa kaiken tuulipukukansan keskella. Kaupassa kerran yksi kaupantytto oli pudota ns. perseelleen ja seurasi kuin hai laivaa...eli rohkeutta vaan kaikille, sitapaitsi vaimoni tykkaa kylla puristaa minua kun on ridavehkeet paalla, joskus jopa salaa kaupassa ym. Mina viihdyn kylla ja se on kivaa ja kiihottavaa, eika mitaan hemmetin pervoilua jota on nykyaan aivan liikaa jokapaikassa!

• Jumppatukka

Kyllähän tuota tulee pyörittyä kaupungilla ratsastushousuissa ja saappaissa jos on tallille menossa tai tulossa. En mä ala vaatteita vaihtaan jos tahtoo jossain käydä. Ja kun on vielä hyväntuntoiset päälläkin. Tokihan ihmiset hieman pitkään kattelee kun mies huitelee ratsikamppeet päällä. ;) Jonkinlaista tyydytystä siitä kyllä saa kun ihmiset tuijottelee. Ja kyllä mun mielestä naisia sais näkyä ratsihousuissa ja saappaissa kaupungilla enemmänki, seksikäs näkyhän se on.

• Naisille sopii ratsastusvaatteet. No, en minä ole muotiin mitään sanomaan, joku pitää joku ei.

• Spruits

Mikäs sen kiihottavampaa, kun tiukkoihin ratsastushousuihin pukeutunut nainen, ja vielä paikat peffassa, jalkineista ei niin väliä... kyllä lähtee.

• ssssaaaaarrrrraaaaa1999

Tietty se nyt vähän myös riippuu kaupungin koosta. Asun pienessä kaupungissa pirkanmaalla, ja kukaan ei muutakuin vilkaisisi vrmaan minua, jos olisi ratsastuskamppeet yllä. Kun olin pieni, niin minusta tallitytöt olivat kivannäköisiä, ihakuin heillä olisi esim. valkoiset farkut ja pitkät mustat saappaat siinä päällä. vaikka oikeestihan ne ovat ratsastushousut ja saappaat.. :))

• AJ

Naisilla ei ole rajoja pukeutumisen suhteen. Miehillä on. Naisten raja on mielikuvitus. Miesten rajat on tuulipuku, verkkarit, farkut tai puku. Miksi katsottaan, että kuin mies joka ylittää rajan hän on "sairas". Ajatelkaa ( skinejä, HD, punkkareita, hiphoppareita, rodun, uskonnon tai yms.) mukaan pukeutuvia ihmisiä, ovatko he sairaita vai terveitä. Haluaisin kaikilta suvaisevaisuutta ihmiselle, joka haluaa pukeuta oman mielen mukaan. Itse käytän ratsastusvaatteita, untuvatakkeja ja turkiksia. Annetaan ihmisen olla ihminen, eikä leimata ihmistä pukeutumisen takia.

PS YSTÄVIÄ JA todellisi KAVEREITA ei ole liikaa

• ridaaja123

Mä tunnen yhden tytön joka käyttää koulussa ratsastussukkia ja saappaita! Miks niitä pitä käyttää normaalisti ja se näyttääkin mun mielest ainaki, ni aika tyhmältä. Muut on sille sanonukki siit, ku niit ihmetyttää se, mut sevaa tulee niis ja sit se vielä ei edes harrasta ratsastusta, koska se lopetti pari vuot sitte.. Se on muuteki vähä outo... Mut joo on se aika tyhmä et niit pidetää ihan niinku tavallisina vatteina, enkä mä kyl lähtis niis mihinkää vapaaehtosesti ja sit muut viel vois haistaa tallin hajun ja jotkut ei oikee tykkää siit..

• ridaaja123

mut eei mul kyl oo sitä mitään vastaa et pitäköön mitä huvittaa mut se vaan on huvittavan näköstä! :D

• Anonyymi

Olis kyllä kiva haistaa tallin tuoksu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe