Kane Records

kalvotaiteilija

Oletteko tilanneet sieltä ja onko luotettava ?

11

3338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PhearTheReaper

      Olen tilannut sieltä kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.

      Kanella on muuten myös oikeakin myymälä Turussa.

      • cymbidi

        Valikoima laaja laidasta laitaan, mitä sieltä ei löydy, sitä ei mun tartte ees kuunnella...


    • ent. asiakas

      En suosittele tätä liikettä kenellekään.

      • epelius

        onks huonoi kokemuksii vai? pissiiks ne silmää tilausten suhteen tai jotain?


      • PhearTheReaper
        epelius kirjoitti:

        onks huonoi kokemuksii vai? pissiiks ne silmää tilausten suhteen tai jotain?

        olen ollut Kanen asiakas yli vuosikymmenen eikä minulla ainakaan ole kertaakaan ollut syytä valittaa mistään, niin tilausten kuin palvelunkaan suhteen. Ja jokainen levy minkä olen erikseen tilannut valikoiman ulkopuolelta, on myös toimitettu.

        Tiedä sitten jos eri asiakkaiden kohdalla on eri tilanne..


      • Anonyymi

        Noh? Tällaisessa tapauksessa olisi hyvä myös kertoa että miksi ei?


    • s/pdif

      lopetin myös tilaamisen heiltä ja vaihdoin CD-hovihankkijani siihen tunnetuinpaan pohjoismaalaiseen nettifirmaan.

      Ei oikeastaan paljoakaan pahaa sanottavaa Hra Kanervan Kanesta;
      eniten minua nyppii erään japanilaisen 2CD-importtilauksen alkuperäisten valkoisten kuorien vaihtuminen tavallisiin mustan värisiksi Turussa ja joitakin käytettyjä CD-levyjä on toimitettu minulle uutena (selvisi, ettei mitään uudelleenjulkaisua ole CD:stä tehty levy-yhtiön puolelta).

      Kane on luotettava kotimainen.

    • Anonyymi

      Nosto. Kiinnostaa kokemukset.

      • Anonyymi

        Niin, kokemuksia. Taisin käydä liikkeessä ensimmäisen kerran vuonna 1979, pikkuinen myyntitila puutalossa Turun keskustassa Kauppiaskadulla mutta levyjä paljon! Nettisivujen mukaan yhä toiminnassa laitakaupungilla, tosin varsinaista myymälää ei ole ollut vuosiin, pelkkä postimyynti. Luulisin yhä olevan luotettavan.


    • Anonyymi

      Hey Mai nimiä mia

    • Anonyymi

      Vasta tilasin yhden CD:n, sanoi lähettävänsä kirjeenä, ei ole neljään viikkoon tullut. Liekö edes lähetänyt. En voi suositella. Rahat meni, ei edes vastaa meileihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe