Oletteko tilanneet sieltä ja onko luotettava ?
Kane Records
11
3870
Vastaukset
- PhearTheReaper
Olen tilannut sieltä kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.
Kanella on muuten myös oikeakin myymälä Turussa.- cymbidi
Valikoima laaja laidasta laitaan, mitä sieltä ei löydy, sitä ei mun tartte ees kuunnella...
- ent. asiakas
En suosittele tätä liikettä kenellekään.
- epelius
onks huonoi kokemuksii vai? pissiiks ne silmää tilausten suhteen tai jotain?
- PhearTheReaper
epelius kirjoitti:
onks huonoi kokemuksii vai? pissiiks ne silmää tilausten suhteen tai jotain?
olen ollut Kanen asiakas yli vuosikymmenen eikä minulla ainakaan ole kertaakaan ollut syytä valittaa mistään, niin tilausten kuin palvelunkaan suhteen. Ja jokainen levy minkä olen erikseen tilannut valikoiman ulkopuolelta, on myös toimitettu.
Tiedä sitten jos eri asiakkaiden kohdalla on eri tilanne.. - Anonyymi
Noh? Tällaisessa tapauksessa olisi hyvä myös kertoa että miksi ei?
- s/pdif
lopetin myös tilaamisen heiltä ja vaihdoin CD-hovihankkijani siihen tunnetuinpaan pohjoismaalaiseen nettifirmaan.
Ei oikeastaan paljoakaan pahaa sanottavaa Hra Kanervan Kanesta;
eniten minua nyppii erään japanilaisen 2CD-importtilauksen alkuperäisten valkoisten kuorien vaihtuminen tavallisiin mustan värisiksi Turussa ja joitakin käytettyjä CD-levyjä on toimitettu minulle uutena (selvisi, ettei mitään uudelleenjulkaisua ole CD:stä tehty levy-yhtiön puolelta).
Kane on luotettava kotimainen. - Anonyymi
Nosto. Kiinnostaa kokemukset.
- Anonyymi
Niin, kokemuksia. Taisin käydä liikkeessä ensimmäisen kerran vuonna 1979, pikkuinen myyntitila puutalossa Turun keskustassa Kauppiaskadulla mutta levyjä paljon! Nettisivujen mukaan yhä toiminnassa laitakaupungilla, tosin varsinaista myymälää ei ole ollut vuosiin, pelkkä postimyynti. Luulisin yhä olevan luotettavan.
- Anonyymi
Hey Mai nimiä mia
- Anonyymi
Vasta tilasin yhden CD:n, sanoi lähettävänsä kirjeenä, ei ole neljään viikkoon tullut. Liekö edes lähetänyt. En voi suositella. Rahat meni, ei edes vastaa meileihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559