Onko kenellekään mitään tietoa/kokemusta/mielipidettä firmasta Vara-apu?
Vara-apu
4
2271
Vastaukset
- kassatäti
Oli hyvä mesta. Niil oli pelkästään kaupan hommia joka oli hyvä. Olin muutaman kuukauden töissä. Mut koulutettiin ja liksakin oli hyvä. Sain niiden kautta vakkariduunin suoraan. Ei siis pahaa sanottavaa..suosittelen!
- " =)
haen just tohon mestaan.
haluisin tuolta leipätyöni
- äläuskokaikkea
Vuoroja ei tarjota sinulle siksi, että he saavat ilmaista työvoimaa kaikista kuolutusvuoroista, joita he tarjoavat uusille ihmisille, kuten hyllytys; kassa; inventointi ja lihatiski.
Sopimuksessasi lukee "töihin kutsuttaessa". Ekstraajat yrityksen johto toimi ennen Vara-avussa mm. omistajina. Vara-apu kirjoitteli omilla sisäisillä kotisivuillaan tammi-kesäkuun 2013 välillä, että on toiminut väärin työntekijöitään kohtaan.
Olen toiminut firmassa n.2009 alkaen ja yrittivät savustaa minut ulos tekaistuilla väittämillä. Olen tutkinut Internetistä, että heidän firmansa(Vara-apu) on ilmeisesti toiminut moniakin työntekijöitään kohtaan mm. uhkailemalla, että erottaa heidät. Tässä kongreettinen esimerkki. Eräs hyvä työntekijä sieltä erotettiin aikanaan perusteella, että susta on tullut huonoa palautetta. Eihän se ole laillinen peruste erottaa jos ei ole oikeasti todellista näyttöä! Otatte vain yhteyttä Pamiin ja kerrotte faktat, ettei teille tarjota töitä ja Pam hoitaa loput niin töitä alkaa löytyä. Pamin vastuu on selvittää että jokaiselle tarjotaan töitä. Sama pätee olitpa koeajalla tai et niin he ovat velvoitettuja tarjoamaan töitä.
Tässä vielä faktaa-faktan päälle. Kun kerran teette S- tai K-ryhmissä töitä niin voitte itse selvittää paikallaolevista työvuorolistoista, millaiselle aikavälille on palkattu vuokratyöntekijöitä? -Jos sinne on kirjattu esim. Va Jaana, tai Ext Satu niin tiedätte automaattisesti, että vuorot on muille ja tyhjät Ext- ja Va-kohdat on vapaita työvuoroja. Tästä huomaatte, että eivät pelaa rehellistä peliä kun puhutaan työntarjonnasta! Voitte tosiaan vielä kertauksena ottaa yhteyttä PAMIIN ja kertoa, ettei teille tarjota töitä ja PAM selvittää että SAATTE TÖITÄ VARA-APU TAI EKSTRAAJAT -YRITYKSILTÄ.
Täällä kirjoittelee eräs jolle ei nytkään tarjota töitä. Soitan liittoon kohta. Ottakaa yhteys vain liittoon niin laitetaan luu kurkkuun tuohon likaiseen peliin heti!
0-tuntisuus kumoutuuu jos sinulla on näyttöä pitkään jatkuneesta työsuhteesta ja työtunneista. Korkeinoikeus kumoaa täten 0-tuntisen sopimuksen toistaiseksi ja vetoaa siihen, että sopimusta on jatkettava entiseen tapaan "toistaiseksi", eikä 0-tuntisuus päde. Pam ja Aluehallintovirasto voivat nostaa yhdessä kanteen organisaatiota vastaan jos pohjalla on vain edelleen "tunti- ja palkkalistat", korostan se on riittävä näyttö. Ei kannata väheksyä riittäviä näyttöjä. Lomarahatkin jättää maksamatta yllättävän moni näistä vuokrafirmoista, kuten minullekkin on käynyt. Jos esim. Vara-apu väittää ettei keikkoja ole tarjota, niin firmahan valehtelee jos seuraavana päivänä onkin ilmoitus, että etsitään kiireisyyden takia paljon uusia työntekijöitä! Tämäkin on syrjintää. Siitä voi saada tuomion, työtuomioistuimessa. - Anonyymi
Terve. Minulla on 5v Järjestyksenvalvoja kortti ja etsin prisma olarissa Järjestyksenvalvoja ja hyllyttäjä työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983