miksi koette neitsyyden

plussana?

kuulostanee ehkä vähän tyhmältä tää kysymys,mutta en tajua miksi miehet pitävät sitä plussana jos on neitsyt? itse häpeän koska olen vielä neitsyt ja 25 vee, koska siinä tulee tunne, et on ei-haluttu, ikäisekseen epäkypsä jne yleistä alemmuudentunetta, koska tämänikäisiä neitsyitä ei ole hirveästi. Nyt olen sitten intensiiviseti nähnyt 3 vuotta nuorempaa kundia ja mulle on todella kynnyskysymyskertoa, että olen neitsyt etenkin kun jätkä on mua nuorempi.. Olen ajatellut että en kerro ja toisaalta tiedän ettei siinämitään väärääkään ole koska on ollut mun oma henkkoht ratkaisu olla aikasemmin antamatta, tilanteita on ollut paljon, enkä edes muista kuinka monen vieressä olen nukkunut jne koskaan ei vaanole yhdyntään asti edetty. Tuntuu aivan ylitsepääsemättömältä kertoa, koska mulla neitsyyteen liittyy "huonommuuden" tunnetta vaikka oma päätös onkin ollut.

pliis jos neitsyys on hyvä asia jätkien mielestä niin miksi? Nostaako se itsetuntoa jos saa olla ensimmäinen? vai minkälaisia tunteita? itse tottakai alitajuisesti ajattelen että muut suhtautuvat neitsyyteni samalla tavalla kuin mä ite eli negatiivisesti ja ihmetellen että miten vieläkin olet neitsyt.. kaipaisi vähän rohkaisua, voi olla etten siltikään kyllä kerro, koska mulle tulee koko jutusta ihan hillitön selittelyn maku miksi en ole aikaisemmin ollut yhdynnässä.

28

2260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nitoja

Pelkkä klisee.

Se on opittu isoilta pojilta, joilla on henkselit; kirjoista, elokuvista jne.

Ja tälläkin palstalla sitä ylläpidetään.

• MMies

TosiMiehen saalistusvietti ohjaa miehen nuoren, vahvan riistan perään. TosiMies jättää heikot, raihnaiset ja umpimieliset naaraat kuluneiden asfalttikatujen gamma-uroksille ja keskittyy itse samoamaan tiettymättömillä teillä raivaten uusia polkuja tuntemattomaan, kirjoittaen Uuden Maan karttaa koskemattomassa villissä luonnossa.

• Epävarma(m)

Mä en ainakaan kestäis, jos tytön ex:llä olis ollut isompi kuin mulla tai jos olis ollut muutenkin taitavampi tai sillä olis ollu enemmän lihaksii kun mulla.

Tytöt kuulemma vertailee miehii ja vaihtaa helposti mukamas parempaan.

• pidä toi

Siitähän se on kiinni ;)

• koska..

oon itse 26v n ja neitsyt. ne muutaman kerrat kun miehen kanssa oltiin edetty seksiasteelle tyssäsi siihen kun varovasti sanoin olevani kokematon.
        kaikki ( neljä ) miehet tyrmistyivät, homma jäi siihen, kaksi sanoi ystävällisesti mutta suoraan, että minussa on sitten jotain sellaista vikaa että he eivät halua alkaa minun kanssani millekään :-( .
        eräs taas sanoi että neitsyen kanssa on sotkuista puuhaa ja kun pitää varoa koko ajan.

yksi alkoi nauraa päin naamaa vaikka yritti salata sen. tämä nauraminen loukkasi minua todella paljon, niin paljon että en enää sen jälkeen ole suostunut olemaan muuta kuin kaveri miehen kanssa

eli tytöt, hankkiutukaa neitsyydestä eroon nuorena. vaikka täälläkin miehet viestittelevät muuta, he lopulta kuitenkin arvostavat naista, joka osaa seksissä jo jotakin.

• vääriä...
        koska.. kirjoitti:

oon itse 26v n ja neitsyt. ne muutaman kerrat kun miehen kanssa oltiin edetty seksiasteelle tyssäsi siihen kun varovasti sanoin olevani kokematon.
        kaikki ( neljä ) miehet tyrmistyivät, homma jäi siihen, kaksi sanoi ystävällisesti mutta suoraan, että minussa on sitten jotain sellaista vikaa että he eivät halua alkaa minun kanssani millekään :-( .
        eräs taas sanoi että neitsyen kanssa on sotkuista puuhaa ja kun pitää varoa koko ajan.

yksi alkoi nauraa päin naamaa vaikka yritti salata sen. tämä nauraminen loukkasi minua todella paljon, niin paljon että en enää sen jälkeen ole suostunut olemaan muuta kuin kaveri miehen kanssa

eli tytöt, hankkiutukaa neitsyydestä eroon nuorena. vaikka täälläkin miehet viestittelevät muuta, he lopulta kuitenkin arvostavat naista, joka osaa seksissä jo jotakin.

miehiä...

• !!!
        koska.. kirjoitti:

Voi itku tätä elämää... Olet jotenkin onnistunut vetämään puoleesi vain sellaisia panomies tyylisiä jätkiä, joita ei kiinnosta mikään muu kuin pillu. (täällä palstalla paras esimerkki on varmaan nimimerkki vili, jos sen jutuista on puoletkaan tosia).

Oletko ehkä jotenkin kovin vaikeasti lähestyttävä, ja karkotat siten lähettyviltäsi kaikki tavalliset miehet? Joku syy siihen täytyy olla, että vedät puoleesi vain sellasia casanova-syndroomasta kärsiviä tyyppejä. Tavallinen mies ei taatusti olisi nauranut sinulle. Katso tästä lähtien paremmin seurasi. Ei ole vitsi.

• miehen logiikkaa

mitään merkitystä, jos on kyse jostain mikä on vakavampaa kuin yhden illan juttu. Koskaanhan ei voi olla täysin varma mitä toinen ajattelee, mutta jälleen kerran. Jos hän oikeasti kunnioittaa sinua, niin sillä ei ole mitään väliä.

• Ihmetellen

Miten sillä sitten olisi jotain väliä yhdenyönsuhteessa? Siinähän ei millään muullakaan asialla ole mitään väliä.

• Vaihtari

Ajattele ite. Karkki olis ensin ollut jonkun muun suussa ja sitten sun pitäisi pistää se suuhusi. Ajattele bakteereita ja tauteja. Byöööök!!!

• :::DD

Repesin.

• ...eräs entinen kaverini on "neitsytfani".

Sillä on kaikenlaisia selityksiä tuohon neitsyen metsästykseen, mutta todellinen syy taitaa olla sairaalloinen mustasukkaisuus. Ei pysty elämään sen asian kanssa, että joku joskus jossain olisi päässyt pukille ennen häntä.

• pidä toi

Hyvä juttu.

• simuloida...

sukkahousut jalassa?

• Neitsyet rules

Sehän on aina plussaa kun mies saa tietää naisesta että se on vielä neitsyt, eikä mikään jokapaikan jakorasia, joka on aloittanut touhut joskus 12-15 vuotiaana. Neitsyet ja ei niin paljon kokeneet kokeneet naiset rules.

Se nyt vaan tuntuu hyvältä tietää, ettei nainen ole sellainen lutka. No on sullakin näemmä ollut mahdollisuuksia hoitaa hommat.

• ainoa...

suominainen jota voi lähestyä kokopeittävään kumipukuun suojautumatta

• koska kaikkea pitää kokeilla kerran eläissään ja mä en oo vielä ikinä päässy panemaan kunnon vanhan liiton teinineitsytpillua. Tosin eiköhän ne paskat oo jo housuissa moisen suhteen, paitsi jos lähtee Thaimaan maaseuduille pikku kesälomareissua viettämään :-)

• vili

plussana. kaksfemmana pitäisi alkeet olla hallussa sänkyhommeleissa ja parisuhde puolella...en jaksa alkamaan opettamaan junnuja.

• jarnopete

Ihan sama onko neitsyt, vai vain vähän aiempia miehiä. Kysymys on siitä, että silloin naista voi arvostaa. Silloin kymmenet limaiset äijät baareista ei ole koskeneet MINUN NAISEENI. Siitä se juttu on kiinni.

Ole ylpeä siitä, että et ole jakanut joka jätkälle! Takuuvarmasti normaali mies arvostaa sitä, ja jos ei arvosta, niin voit päätellä siitä aika suurella varmuudella, että kyseinen mies ei ole tosissaan kanssasi, vaan haluaa vaan nopeata pillua.

P.S. Ja joku cosmofeministi voi tulla nyt syyttämään kaikennäköisillä adjektiiveilla lähtien huonoitsetuntoisesta... Siitä vaan, odotan mielenkiinnolla.

• pidä toi

Puhut asiaa, ei tuohon voi väittää vastaan, ei edes cosmopoliisit.

• lesti---

Forumin lutkien ylimielisyys on niin käsittämätöntä että he tuskin pystyvät korjaamaan asennettaan.

• nyt tarkkana

Naiselle ei ole temppu eikä mikään menettää neitsyytensä. Joten nainen joka on pystynyt pitämään pintansa, pystyy ehkä myöskin olemaan lujatahtoinen suhteessa. Ehkä. Kysymys kuuluu, miksi neitsyys on niin helvetinmoinen taakka naiselle? Miksi?

• neitsyt28

sama juttu mullakin. olen tässä iässä vielä neitsyt ja välillä tämä harmittaa kovasti. Mahdollistahan se on ollut vaikka kuinka monta kerta, mutta koska en ole vielä löytänyt miestä jonka kanssa haluaisin jakaa loppuelämäni (tai haluaisin yrittää yhteistä tulevaisuutta) niin sekään ei tuntunut hyvältä että olisi antanut 'kenelle tahansa'. Joskus on ollut tilanne että kun mies sai tietää asiasta, niin koko yhteydenpito lopahti siihen.
      Mutta en kyllä tiedä olenko oikeassa. välillä on vaikeaa...

• pidä toi

Hienoa että vielä löytyy naisia jotka arvostavat itseään. Älä luovuta.

• N29

Itse oon lähempänä 30 kuin sinä, mutta tilanteeni on sama. Muutamia vuosia sitten oli vaikeempaa. Toivon, että sopiva kumppani vielä löytyy. Ja ellei löydy, niin sitten mennä eteenpäin niin kuin tähänkin asti :) En tunne itseäni sen huonommaksi ihmiseksi, vaikka seksuaalista kokemusta on vähän moneen muuhun verrattuna. Joskus muutamia vuosia sitten oli välillä mullakin vaikeampaa. Naiset varsinkin ovat monesti turhan ankaria itselleen. Pitäisi arvostaa itseään ja omia valintojaan, muuten eläminen omissa nahoissa kääntyy epämiellyttäväksi. Ei muuta kuin elämäniloa ja kevään odotusta sinullekin ;)

• scale

nuo jutut juontaa tuolta jostakin historiasta, jolloin oli synti ja häpeä, jos nainen ei ollut neitsyt.
      Itse minulla ei sen asian suhteen ole milloinkaan ollut mitään intohimoja, en vaan oikeen ymmärrä ittensä kiusaamista. Mulle tuo seksi on iloinen asia, ei mikään likainen juttu.

• tästä on kyse

Sama kun käytetyn auton ostaisit. Onpa sitten helvetin hauskaa kun törmäät edelliseen omistajaan, joka huikkaa kovaan ääneen: 'Siinä muuten kansipahvi vuotaa ja ajoin mä sen kerran tolppaankin, kittiä on koko perä täynnä.'.

Tämän takia myös lesket, jotka olivat neitsyitä mennessään naimisiin, ovat a-ok. Ei se mitään jos akkaa on kairattu, mutta sitä jätkäin perään vittuilua ei kestä sikakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1328
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      160
      1260
    3. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      56
      1193
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1125
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1101
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      897
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      873
    8. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      77
      813
    9. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51
      807
    10. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      795
    Aihe