Miksi keskustelet täällä? :)

lempi

mikä saa sinut osallistumaan keskustelupalstan keskusteluihin? :)

22

1653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys Lempiltä

Ei tässä tosiaankaan ole mitään järkeä, malttaisi vain pysyä poissa...

Jotenkin se vain koukuttaa.

Manfred

• se selvisi....

Tämä on ainoa tapa päästä kommunikoimaan toisten ihmisten kanssa...

• ...välillä ihmettelen.

• Naikkonen_sanoo

mielenkiintoinen aihe johon minulla on painavaa asiaa, hauska testi tai toisinaan sorrun vaan tappamaan aikaa ja haastamaan höpöjä.

Parhaimpia ovat ne keskustelut jossa mielipiteet eroavat toisistaan ja saa käyttää aikaa ja verbaaliakrobatiaa toisen vakuuttamiseksi, että juuri minä olen oikeassa ;)

• tietysti

siksi että saa haukkua! Senhän takia tää on olemassa vai mitä? Eka noi idiootit kysyy jotain ja sit siihen vastataan. Siis ei tietenkään siihen kysymykseen vaan laitetaan joku tosi törkee haukkumisviesti. varsinkin niille jotka on erimieltä mutta voi laittaa vaikka olis samaakin mieltä. Kaikkein törkeimpiä näkyy pystyväm noi rekatut laittaa siis ei tietenkään sillä omalla nicknamella vaan ne ulostautuu eka ja avautuu sitten ja kunnolla, niissä on munaa!!!! Noi urpot joilla on kuvat niin niitä on tosi hyvä haukkua ku voi aina arvostella kuvaa. Ei tarvi niitten nimiäkään opetella ku käyttää vaan vaikka kaikista naisista huorasanaa. Tärkeintä on että muistaa olla mahd törkeä täällä ei kannata säästellä ja kattoo joka viestistä vaan sen että voisko tohon törkeesti vastata, jos ei niin sitten on hiljaa. Pakko olla tällänen ku ei muijallekkaan eikä kavereille uskalla mitään sanoa ja täällä voi sitten päästellä vihojaan pihalle ja nukkuun voi mennä tyytyväisenä ku on jolleekkin muijalle päässyt kertoon että se on ruma huora ku on yh ja sille tulee pahamieli tai jollekki noista neitimiehistä jotain että tarkista hintti lääkitykses. kivaa
      vittu mä unohdin sut haukkua no ei se mitään luotan et samanhenkiset käy kommentoimassa tän sun idioottikyssäris

• vastailla..

lempin asettamiin kysymyksiin

• scale

välillä luppoaikaa töissä ihan helkkaristi ja joskus kun olen ite kotona ja parempi puolisko on töissä ja on tylsää.
      Puhumattakaan, että jotenkin addiktoivaa tää on.
      Mites itte Lempi?

• Hörhö

välillä itsekin. :)

Joskus aikanaan siksi, että täällä oli kiva porukka, jonka kanssa vaihdoin mielipiteitä, väittelin, provosoin ja provosoiduin. Nykyisin kai siksi, että tottumus on toinen luonto (vaikka olenkin vähentänyt kirjoittelua radikaalisti) ja välillä täällä on juttuja, joihin tunnen tarvetta kommentoida.

• Vuorovaikutus

Monenlainen, ikään kuin sosiaalinenkin vuorovaikutus tekstien kautta, joka voi ulottua, heijastua virikkeineen myös reaalielämään, ajatuksiin. Joskin kaikkea ei pidä ottaa vakavasti, koska ei tunne kirjoittavia henkilöitä. Myös luovaa, sanallista mielikuvituselämää, jota ei tarvitse siis lähteä vältämättä reaalielämään etsimään ja toteuttamaan. Mutta voi olla myös vakavaa vuorovaikutusta, kontaktia, joka ulottuu reaalielämään.

• Hossi-68

Täs ku nyt asiaa ajattelee niin en mie enää tiedä miksi, tää tais jäädä vähän päälle koko touhu ?

Kait tää nyt on enimmäkseen jotain ajankulua ja välillä pientä mielipiteiden vaihtoakin, joskus tietysti toivoo et jollekkin pystys jostain asiasta antaa vinkkiä.

Sinäänsä tässä on jo oppinut "tuntemaan" joitakin kirjoittajia sekä heidän tyyliään kuin asioita käsittelevät ni on ihan kiva välillä lätistä jotain turhanpäiväistä. Varsinkin kun voi periaatteessa kirjoittaa mitenkä huvittaa. Erinlaista keskustelua mitä livenä voi harrastaa vaikka ei ne meikäläisellä hirveemmin kyllä eroo toisistaa. No ainakin ei näy livessä nää kirjoitusvirheet :)

• Mä olen keskustelemassa täällä vakavista ja kipeistä aiheista tosissani. Mä en tajuu, miten jotkut tulee tänne naureskelee ja heittää älytöntä läppää. Me ei olla enää mitään teinejä, jotka pistää kaiken lekkeripeliks, ehei, tältä palstalta on leikki kaukana.

Sit ku viel noi nickyttömät ymmärtäis tän SUHT helpon tosiasian, ni meil kaikil olis kivempi olla.

• Queen-Of-Hearts

Yleensä tylsät hetket töissä, silkka masokismi, halu saada oma veri tirskumaan nokasta ja haasteet joita mahdollisesti saattaisi täältä saada.

Moon pyöriny täällä jo kohta kaksi vuotta, välillä pitäny vähän vierotusta ja välillä vähän vaihtanu palstaakin.

Niin joo... onhan tänne monesti ajanu kivatkin keskustelut ja mielenkiintoset tyypit.

• milloinkin. Tekemisen puute, pätemisen tarve, armoton vitutus jota on pakko saada purkaa jollekkin (tosin joskus se vitutus tulee tekemisen puutetta ja pätemisen tarvetta toteuttaessa) jne. jne.

• pätemisen...

tarvetta, eikö ihmisiä arvosteta työpaikoilla vai mistä johtuu?

• pätemisen... kirjoitti:

tarvetta, eikö ihmisiä arvosteta työpaikoilla vai mistä johtuu?

mua nyt ei ainakaan arvosteta työpaikalla mut ihan ansiosta, mä en nimittäin tee mitään muuta kuin niskuroin :-) En mä muista voi tietää.

• Real.

ja ainakin vittuilla jos ei muuta.

• IngallsinLaura

Miksi en keskustelisi?

Työelämä on sen verran hektistä ja liikkuvaa, ettei liiemmälti ole mahdollisuuksia keskustella kasvotusten; vapaa-aika niin vähäistä ettei saa jakaa ajatuksia ystävien kanssa aina silloin kun haluaisi.

Nämä palstat ovat täyttäneet monia tarpeita ja boonuksena olen vieläpä saanut täältä oikein hyviä ystäviä!

Miksi siis korjata jotain, joka ei ole rikki? ...siis ihan täysin rikki, tarkoitan. :)

• Wastaaja

Väsymys.;D Joskus on niin pitkät päivät, että tänkaltainen foorumi on ainoa, mikä sopii tilanteeseeni. Ainoa, mitä jaksaa kotiin tullessa.;D Probleema täällä hengailussani on tosin usein huono omatunto. Sen ajan, mitä vietän täällä, mun pitäis oikeasti viettää enemminkin keskustellen ja tavaten oikeasti rakkaita live-elämän ihmisiä.

P*skat.:) Omaa väsymystäni mä täällä pakenen. Tarpeeksi friikkejä juttuja.:) Ei tää mikään älykköfoorumi ole ja ainoastaan hölmö tältä sellaista odottaiskaan. Viihdettä ja joskus verbaalisesti hauskoja & lahjakkaitakin ihmisiä. Sitä tämä. Fiksujakin ollut kyllä.

• -k32v-

saisko tää luvan kompata koko viestii?

• Wastaaja
        -k32v- kirjoitti:

saisko tää luvan kompata koko viestii?

Tottakai jea.

PS. Sä puhut usein symppiksiä k- 32 v.

• se siitä

Oma säälittävyys ahdistaa niin paljon, että on pakko purkaa huono fiilis kasvottomana netissä.

Itse olen aivan hajalla koska olen tehnyt kaiken väärin alusta lähtien.

• ronjashka

Olen nettiaddikti ja kirjoittaessani gradua tarttee päästä purkamaan aggressioita vastailemalla kaikenlaisille idiooteille, ja paremmalla tuulella ollessain kommentoimaan oikeitakin ongelmia.

Sanan säilä hallussa, nii miksi ei käyttäisi sitä?

(oikeesti oon säälittävä vanhapiika ja netti on ainoa kommunikaatiovälineeni ulkomaalimaan)

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1428
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      61
      1340
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      161
      1311
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      65
      1178
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1131
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      947
    7. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      250
      941
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      55
      916
    9. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      903
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      82
      870
    Aihe