Antic Cafe

Onko??

Haluisin tietää et kuunteleeko koko Suomessa kukaan muu tätä mahtavaa bändiä kuin minä?! Bändi Antic Cafe ja pojat soittelee japanirokkia! Aivan loistava bändi! Ja pojat niin sulosia. Ois tosi kiva saada vastauksia. Jo ees luette niin kuunnelkaa tätä bändiä.. Youtubeen laitatte An cafe niin johan löytyy hienoja biisiejä rokista tykkääville! Vastatkaa.. :DD

103

10088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Jep, minä kuuntelen.

    • Doaberu

      Minä kuuntelen!!! an cafe on lenpi pändini ja kuuntelen sitä lähes joka päivä ^^ minä ja kaverini fanitetaan mikua!! hän on niiiiiiiin ihana, söpö, suloinen ja muutenkin mahtava ihminen

      • ANTIQUE CAFE´ <3<3...

        oh hoh.... mitään muuta I-HA-NAA bändiä ei ookkaa tää on ihana siis ihana bändi oletteko te kuullu sellast an cafen laulua ko GOLDEN WING se on ihana


      • bou on ihana ikuisesti<333

        iiik an cafe on ihana ja miku on tosi ihana ja symppis


      • Miku-chan
        bou on ihana ikuisesti<333 kirjoitti:

        iiik an cafe on ihana ja miku on tosi ihana ja symppis

        Miksi voi miksi rakkaan bouni piti mennä pois?! Ainiin jo Miku on NiiiiiiiiiiiiiiiinKAWAIIIIIIIIIIIII Huhuu niinkun on kanon ja teruki. Yuukista en nyt ihan tiiä se ei ees näytä japanilaiselta vaan joltain virolaiselta.


      • Ranmatsu
        Miku-chan kirjoitti:

        Miksi voi miksi rakkaan bouni piti mennä pois?! Ainiin jo Miku on NiiiiiiiiiiiiiiiinKAWAIIIIIIIIIIIII Huhuu niinkun on kanon ja teruki. Yuukista en nyt ihan tiiä se ei ees näytä japanilaiselta vaan joltain virolaiselta.

        Japanilaisen näköinen se Yuuki on.

        Et oo tainnu nähä ilman aurinkolaseja ja peruukkia.?

        An Cafe on värisoppaa ollu jo niin monta vuotta, ko oon sitä kuunnellukkin ja silti jotkut ei pysty hyväksymään Yuukia. Säälittävää.


      • Nazumi
        Miku-chan kirjoitti:

        Miksi voi miksi rakkaan bouni piti mennä pois?! Ainiin jo Miku on NiiiiiiiiiiiiiiiinKAWAIIIIIIIIIIIII Huhuu niinkun on kanon ja teruki. Yuukista en nyt ihan tiiä se ei ees näytä japanilaiselta vaan joltain virolaiselta.

        Pari näyttää ''kuuntelevan'' Antikkua vaan sen takia että Miku tai Bou on niin kawaii. Hävettää ihan teiän puolesta.
        Joo, mutta ite kuuntelen. n___n Sain ihan pari päivää sitten sen uusimman levyn. (Goku-tama Rock Cafe) Ihana levy, oon kuluttanut se ihan puhki. ^^;


      • fuhfodfhaof
        Miku-chan kirjoitti:

        Miksi voi miksi rakkaan bouni piti mennä pois?! Ainiin jo Miku on NiiiiiiiiiiiiiiiinKAWAIIIIIIIIIIIII Huhuu niinkun on kanon ja teruki. Yuukista en nyt ihan tiiä se ei ees näytä japanilaiselta vaan joltain virolaiselta.

        boun lähtö kosketti kaikkia,muttta hyväksykä se että boun mielestä hän ei "kuulunut" bändiin. Tietty hän jäi kaipaamaan cafekkoja ja bändiläisiä,mutta eteni elämässään eteenpäin,kunnioitetaan boun lähtö päätöstä,vaikka olemme haikeita :)


      • Nyappy-Sakura
        Miku-chan kirjoitti:

        Miksi voi miksi rakkaan bouni piti mennä pois?! Ainiin jo Miku on NiiiiiiiiiiiiiiiinKAWAIIIIIIIIIIIII Huhuu niinkun on kanon ja teruki. Yuukista en nyt ihan tiiä se ei ees näytä japanilaiselta vaan joltain virolaiselta.

        Mun lemppari on kyl Miku, ihana, hot, mahtava ääni, nami, vielä kerran ihana, hauska, zutto zutto zutto hyvännälönen ja kaikkee...


      • An cafen suuuuuur fani
        Nyappy-Sakura kirjoitti:

        Mun lemppari on kyl Miku, ihana, hot, mahtava ääni, nami, vielä kerran ihana, hauska, zutto zutto zutto hyvännälönen ja kaikkee...

        An cafe on ihanaaaa!! Mä kuuntelen sitä ja aahh ne on iiihanii ne pojat


      • SuperMiku
        Miku-chan kirjoitti:

        Miksi voi miksi rakkaan bouni piti mennä pois?! Ainiin jo Miku on NiiiiiiiiiiiiiiiinKAWAIIIIIIIIIIIII Huhuu niinkun on kanon ja teruki. Yuukista en nyt ihan tiiä se ei ees näytä japanilaiselta vaan joltain virolaiselta.

        Just tollaset ihmiset jotka kirjottelee koko ajan että NYAPPYY KAWAIIIIIIIIIIIIIIIII! Ottaa päähän! Rakastan an cafea mutta mainehan siinä menee ku ''eräät'' koko ajan ihkuttaa sitä kuollakseen! Kohta kukaan ei voi edes pitää an cafea ookoona kun kaikki haukkumaan pikkuernuksi! Ja Ethän sinä voi kuules tietää siitä niin tietää jos et ole nähnyt sen silmiä! Minä olen sen silmät nähnyt ja ihan selvät japanilaisen kasvot! Yuuki ja Miku ovat lempparini!


    • DDXDD

      No kyllähän An cafeeta kuuntelee monet ihmiset... et tosiaan oo ainut

    • jhenni

      joo... kuuntelen

    • Wiit-chan

      Täälläkin fanitetaan Antikkua! Aina ja ikuisesti! Kunpa nämä söpöt pojjjaat tulis Suomeenkin asti... Mutta tuskinpa vaan, Suomikin on niin kaukana Japanista, että... Mutta ainahan pitää olla unelma!

      • Milk~

        No, periaatteessa Suomihan on periaatteessa lähimpänä Japania euroopanmaista. O.o Ainakin näin olen lukenut. Lento Amerikan läpi ja pian ollaan Japanissa. *sarjassamme hienosti selitetyt asiat =.='*

        No, mutta se siitä sitten. Minäkin olen SUURI Antikkujen fani. Varsinkin Mikun suurfanittaja. ^.^ Herrasmiehet tekevät mahtavaa musiikkia ja ovat muutenkin niin suloisia, ettäh... Omistan vasta yhden levyn (Magnya Carta) mutta unelmat ovat jo Amedama Rockissa. *vaikka vastahan minä sen magnyankin sain*

        Aww... Mikuuuuu~!


    • kanoon

      minä kuuntelen an cafeeta. se on todella ihana bändi! I love it!! Bou eroaa bändistä. :'(

    • bou<3miku

      mä kuuntelen ja haluisin levyn mutku ei oo suomes myytävänä

    • Ichigo love!

      An cafe on ihan paras!!!
      Tiesittekö että Bou eroaa bändistä??? :'(
      Mutta Teruki on ihanin! Ja Bou!

    • badbj

      joo oon kuunnellu nyt pari päivää ku löysin bändin sattumalta netistä. mut nyt iski epävarmuus!!! oon aina kuunnellu laulujen sanoja tarkasti mut nyt en ymmärrä mitää. onks netti sivuu jos olis valmiiks käännetty sanat esim englanniks tai suomeks??

      • Rei Yumi

        tottakai minäkin antic cafeeta kuuntelen... Ja kun Bouhan tuolta eroaa tuolta bändistä (kamalaakamalaa Bou on niin ihana) niin tietääkö kukaan jotain sivustoa missä olisivat se 'kirjeet' jotka bändin jäsenet lähettivät selvitykseksi tai jotain tällaistä. meinaan ei löytäny ´kuuklellakaan.

        jos lyriikoita haluaa muunkinkielisenä kuin japaniksi, ellei halua suomentaa, (eikä ne niin vaikeita ole, minäkin itse olen suomentanut päähäni) niin kannattaa ihan kuuklettaa antic cafe lyrics (english) tai jotain vastaavaa, laittaisin mielelläni osoitteita muttamutta koneeni on päätänyt boikotoida nyt jonkunaikaa jotain sivuja ja google on harmillisesti yksi niistä.


      • Katjj
        Rei Yumi kirjoitti:

        tottakai minäkin antic cafeeta kuuntelen... Ja kun Bouhan tuolta eroaa tuolta bändistä (kamalaakamalaa Bou on niin ihana) niin tietääkö kukaan jotain sivustoa missä olisivat se 'kirjeet' jotka bändin jäsenet lähettivät selvitykseksi tai jotain tällaistä. meinaan ei löytäny ´kuuklellakaan.

        jos lyriikoita haluaa muunkinkielisenä kuin japaniksi, ellei halua suomentaa, (eikä ne niin vaikeita ole, minäkin itse olen suomentanut päähäni) niin kannattaa ihan kuuklettaa antic cafe lyrics (english) tai jotain vastaavaa, laittaisin mielelläni osoitteita muttamutta koneeni on päätänyt boikotoida nyt jonkunaikaa jotain sivuja ja google on harmillisesti yksi niistä.

        http://twisted-lines.net/ancafe/

        Tuolla on ne kirjeet käännettynä ja joitain biisejä. Siellä on myös kaikenlaista muuta kyseisestä bändistä.

        Ja itsekin siis kuuntelen kyseistä bändiä ja olen aikeissa ostaa levyn. :)


      • BOU ON IHQ , SÖPÖ, JA SULOINEN

        MENE TÄNNE JOS HALUAT SUOMEKSI TAI ENGLANNIKS KIRJOTA GOOGLEEN:BURUU BERII TIARA


    • Zhang

      Minä kuuntelen!! An cafe on lempibändini, on ollut jo melkein puoli vuotta

    • Nazuna

      Tottakai tuota tulee kuunneltua^^. Harmittaahan Boun lähtö, mutta biisit tulee silti aina elämään... Kanon rokkaa~ ^^!

    • miku^fani

      antic cafe on ihan paras!!! miksi boun piti lähteä siitä bändist tietääkö kukaan??

    • Katjj.

      Yh, Yuuki, se uus kosketinsoittaja, ihan karmee, eroispa se. Ei koko bändissä edes tarvita mitää kosketinsoittajaa.

      Takuya, kitaristi, on ihan kiva, sopii bändiin. Ei kuitenkaan korvaa Bouta. Bouta ei korvaa kukaan, ei ikinä, paitsi Bou itse.

      Ja Boun erosta on vain huhuja, että sen vanhemmat ois kipeitä ja sairaalassa ja se haluu olla niitten kaa. Sitten myös niistä kirjeistä voi myös päätellä jotakin.

      • sisään :D

        Se Yuuki ei sovi ollenkaan AnCafe:hen ja on ihan kauhee hyi.. miten se on voitiu ees valita siihen, mihin ne ees sitä tarttee.. mäkin muuten kuuntelen kyseistä bändiä, meneekö Bou johonkin muuhun bändiin? jos menee niin voiko joku kertoo? Mut se uus kitaristi Takuya on ihan ok, mut oikeesti se Yuuki on ihan kauhee :( vois Bou tulla takasi


      • An cafe <33
        sisään :D kirjoitti:

        Se Yuuki ei sovi ollenkaan AnCafe:hen ja on ihan kauhee hyi.. miten se on voitiu ees valita siihen, mihin ne ees sitä tarttee.. mäkin muuten kuuntelen kyseistä bändiä, meneekö Bou johonkin muuhun bändiin? jos menee niin voiko joku kertoo? Mut se uus kitaristi Takuya on ihan ok, mut oikeesti se Yuuki on ihan kauhee :( vois Bou tulla takasi

        Miks Yu-kia pitää syrjiä ja haukkua?! Se on just varmaan energisin tyyppi an cafesta. Mun mielestä Yu-ki sopii juuri tähän bändiin


      • SuperMiku

        Etkö ollenkaan tajua että musiikki kuulostaa nyt paremmalta?! Tai ainakin omasta mielestäni!
        En oikein usko että olet kovin An cafe fani jos vihaan jotain jäsentä! Huomaa että Yuuki nauttii hommasta ja rakastan erilaisuutta hänessä! Itseni mielestä on aika hyvä että Bou lähti vaikka pidän hänestä todella paljon! Mutta pidän enemmän Yuukista! Ei tarkoita sitä että olisin halunnut Bou lähtevän mutta olisi paras jos olisi Bou vielä mukana!


    • Antic cafe<3

      Kuuntelen! J-rock rokkaa

    • miku-chan

      minä ainaski tykkään!!! Miku kaikista sulosin

    • han_

      kuuntelen, hyvä on :)
      mutta onko kellään an cafen nori nori nori biisiä? ei mitään youtube linkkejä vaan jos joku voi lähettää sen kappaleen minulle mesessä tai jotain...

      • Taikkhaija

        Se Nori nori nori laulu on Judy Crystalin laulama, jos et ole kuullun että siin laulaa nainen!!!!!!!!! ja mitäs se haittaa, että vastaan tähän viestiin 2 vuotta myöhässä...


    • On!

      kyllä on muitakin jotka kuuntelee, esimerkiksi minä!kyllä se an cafe on ihana mutta ikävää kun se bou lähti. :'(

    • Chiisiapeaa

      MITÄ?! Luulitko tosiaan, että olit ainoa joka Antikkua kuuntelee? voi vitsit oot väärässä. Suomessakin on tuhanisa ihmisiä,jotka on täysin Japani-hulluja.

      Itse kuuntelen Malice Mizeriä, Moi dix Moissia, Gacktia, HYDEä, hideä, l'arc~en~cieliä, D'espairs Raytä, Dir en Greytä, Miyavia ja kaikkea muuta. Ii2.orgissa on paljon aiheeseen liittyviä kanavia, hehhe ;D

    • Antic Cafe 666

      hakekaa googlesta Antic Cafe english fan site ja se lollipop revolution juttu

    • Viv^^

      Juup,Kuuntelen Antic Caféta myös.
      Bou lähti bändistä koska ei enää jaksanut olla mukana siinä soittelemassa ja hän halusi keskittyä muuhun. (ainakin mitä minä olen lulenut)

    • roxi

      vanhahko viesti, mutta pakko oli vastata, kun anticin kuuntelusta oli kyse^^ pojat todellakin on niin hellyyttävän höpönäsöpöjä, että jopa tällasen raskaamman musiikin kuuntelijan (d'espairsray, diru, girugamesh. 12012 yms.) sydän suli^^ ja mikun takia on iskenyt pakon omainen tarve ralliruutu kuvioon^^' pahamieli kyllä tulee, kun ajattelee boun lähtöä... ei antic voi olla enää kokonaan sama ilman sitä söpöä tyttöpoikaa T-T

      mutta onnea ja menestystä anticin pojille ja nyappya kesän jatkoa kaikille *vilkuttaa*

      • bou on paras

        niin se ei oo yhtään kivaa ku bou häippäs... se on niin ihana ja on paras ikuisesti ja se soitti hyvin kitaraa ja se on ikuisesti ihana!!!


    • Joo koko kesä loman olen kuunellu ja et ole ainoa Yuuki on ihan surkea se sais mennä koko bändisttä pois ei sovi ees niitten tyyliin!!

      • emmiCa

        Aivan ihana bändi! mut ennen oli kyl parempi kun bou oli siinä mutta katotaan mitä tulee kun se yuuki on siin xDD sen hiukset on vähän kummalliset enkä oo nähny ees sen naamaa..


      • Antique Cafe

        Yuuki ei ole surkea.. Ajattelin kyllä samalla lailla kun näin uudet jäsenet, mutta siihen tottui ja nyt rakastan heitä kaikkia, Yuukista olen alkanut tykätä todella paljon.


      • Miku-hani <3<33 : )
        emmiCa kirjoitti:

        Aivan ihana bändi! mut ennen oli kyl parempi kun bou oli siinä mutta katotaan mitä tulee kun se yuuki on siin xDD sen hiukset on vähän kummalliset enkä oo nähny ees sen naamaa..

        Yuukilla on peruukki....hänen oikeat hiuksensa on vaaleat ja aika saman tyyliset kun boulla oli... ei voi mitään että vastaan 2 vuotta myöhemmin ; DD Itse fanitan AN CAFEEAAAA


      • SuperMiku

        Homoko sitten sopi?! Yuuki aikoo ehkä ottaa peruukin pois kokonaan! Mutta laseistaan ei luovu! Mutta Huomaan että moni Bouta ihkuttava tyyppi dissaa Yuukia! YMMÄRTÄKÄÄ ETTEI SE OLE YUUKIN VIKA ETTÄ BOU LÄHTI! Boun oma päätös -.-!


    • Antikku

      Kyllä, tuttu bändi on ^^ Olen tykännyt jo vuoden. Vaikka enemmän taidankin kuunnella muita Japanilaisia bändejä... Mutta en tiedä pitäisikö tämän viestin olla tuolla "rock-osastolla", kun kyseessä on kerran j-rock bändi... Noh, mutta An Cafen musiikissa on melko paljon vaikutteita niin rokista kuin popistakin :) Pitäisi tässä lähiaikoina ostaakin joku j-rock levy :)

    • -abc-

      Mä kuuntelen!!!

      • Nimetön

        täälläkin on yks joka kuuntelee an cafeeta : )


      • echi
        Nimetön kirjoitti:

        täälläkin on yks joka kuuntelee an cafeeta : )

        siis... sori jos oot jo saanu vastauksen mutta en jaksanu lukee kaikkia viestejä...mutta nori nori ei oo an cafen biisi. kuka sen muka ees laulaisi, kun bou on mies? ja sit siit homo-jutusta. teruki on homo.


    • bou fanittaja

      se on ihan sika hyvä bändi mä tykkään siit tooosi paljon!!!

    • Bou-&lt;3

      An Cafe on ihana bändi mua harmitaa ku Bou lähti mutta tilalle tuli 2 ihanaa jäsentä

      T:An Cafe fani joka on poika

      • Nyappy cafe ^^

        Mut tyhmää kun Bou lähti >:(. Mut an cafe on silti just paras


    • an cafe 4ever&lt;3

      Hei! Kyllä kuuntelen Antic Cafea joka päivä. Minusta se on aivan ihana bändi!!!!

      • miku-hani <3<33 : )

        joo siis jos olet japanilaisten bändien pukeutuja olet luultavasti: Oshare-kei tai Visual-kei : D
        itse oon vasta 11 xD ja tiiän mahottomasti an cafen jäsenestä mikusta xD ja koko japanin kulttuurista ja tyyleistä ja pukutumisista : )))


    • DaaDaa

      Minä kuuntelen An Cafea. Loistavan söpöjä poikia. Varsinki Bou ja Kanon.

    • Shumu

      Mooi!! Mä kans kuuntelen an cafee.. ^-^Oii se on ihana bändi.

      • azcohary bocya

        an cafe´ on PARAS :) SIIIS ihq xd


    • MikuLover

      Tottakai mä kuuntelen sitä MAHTAVINTA bändiä... !! :D mieki luulin et mie ja mun sisko ollaa ainoit ketkä rakastaa sitä bändii.. !

    • laav you bou&lt;3

      moi! et oo ainut. rakastan tätä bändiä. Miku, Bou, Teruki ja Kanon oli nii hyvä yhdistelmä, mut sit Bou lähti ja tilalle tuli Yuuki ja Takuya. ;(
      TOivottavasti bändi tulee myös suomeen.

    • iloveancafe

      Moi :) Et tosiaankaan ole ainoa joka fanittaa An Cafea! ^^ Siis fanitan An Cafea tooooosi paljon

    • Bou &lt;3

      Joo, se on ehottomasti yks parhaista bändeistä!! :)))

    • Julia

      Hei mä tykkään an cafesta aloin marraskuun vikana päivänä tykkäämää, kiitti mun kaverin vivin.

    • Mööä

      Antic cafe on aivan paras! Olen katsonut you tudesta videoita ja ne on kivoja :D Sääli, että Bou lähti sillä se nörtti kikkarapää on aika vammanen

      • Mar mar

        Antic cafe on ihan sika hyvä! Mutta on niitä muitakin hyviä Japanilaiia bändejä kuten the GazettE ja L'Arc~en~Ciel. You tubeen vaan kuulusteleen vaan! On se harmi, että Bou lähti... :( No toivotavasti Kanon ei lähde minnekkään..Ja on sekin kumma, että Bou sai ittensä näyttämään niin naiselta vaikka on mies!


      • nyappy-kun

        tuliko mieleen että "se nörtti kikkarapää" ei aika varmasti ole An Cafen jäsen turhaan. An Cafe ei perustu siitä että minkä näkösiä ne jäsenet on, vaan siitä miten ne soittaa. siellä kun ne on valinnut uusia jäseniä Boun tilalle, on luultavasti ollut aika paljon ehdokkaita, joten Yuukin täytyy aika varmasti olla tosi hyvä, kun An Cafelaiset sen on valinnut. sitä paitsi Cafelaiset oli jo aika pitkään harkinnut kosketinsoittajan hankkimista bändiin koska ne käyttää muutenkin paljon syntikkaa biiseissään. eli ei oo järkee haukkuu toista vaan "koska se on ruma"


      • mmm

        Yuuki on ihana kikkarapää eikä nörtti vammanen >__


      • Ranmatsu
        mmm kirjoitti:

        Yuuki on ihana kikkarapää eikä nörtti vammanen >__

        Yuukihan oikea Hunks. ; D


    • Nakajima

      J-rock on erittäin hyvää ja
      An Cafe on loistava bändi.
      Lisäksi tykkään myös bändeistä; The gazette ja Gackt. Erittäin sääli ettei suomalaiset radiokanavat soita J-rock musiikkia.

      • mi-chan

        maaliskuussa ja mulla on jo lippu tiketistä


    • an cafe fani&lt;3

      oon just alkanu kuuntelee ^^ haluisin tietää bändiin kuuluvien tyyppien nimet

      AN CAFE ROCKssss ;DDDD

      • bou-chan

        Noh,Ne on Miku,Kanon,Teruki,Takya ja Yuuki sekä ex-jäsen Bou


      • who cares?
        bou-chan kirjoitti:

        Noh,Ne on Miku,Kanon,Teruki,Takya ja Yuuki sekä ex-jäsen Bou

        se on Takuya eikä Takya...


      • Nmmsd

        Miku-Laulaja
        Teruki-Rumpali
        Takuya-Kitaristi
        Kanon-Basisti Ja viimeiseny muttei vähäisimpänä...
        Yuuki-Kosketinsoittaja ♥


    • Kanon

      Joo mä ainakin kuuntelen.... Mua vaan ihmetyttää et miks bou lähti Antic cafeest....... Hän oli mun melkein suosikki.... Ja sit siit ei oo kuulunu mitään....... Et teitääks kukaan kui se eros Antic cafeest

      • Miku-chan

        Se lähti siks koska silä oli opinnot kesken koulussa koska eihän se lopun peri kovin vanhakaan oo..


    • ...........

      RAKASTAN MIKUA JA TERUKIA!! ihana bändi täytyy myöntää

    • Kanon&lt;3

      Joo

    • Snoopydoggy

      ^^ an cafe on tällä hetkellä lista ykkösenä eli se on mun suosikki

    • Böö!

      Ihana ihana ihana

    • Antic CafeFaniJokaEiTiedäBä...

      Ovatko kaikki siinä bändissä poikia ja eivätkö ne ole homppeli laulajoita :OO? Siis pidän Antic Cafe:in musiikista, mutta olen kuullut siitä vasta joten en tiedä paljoa. =) Ainakin ne vaikuttaa homppeleilta. Ei siis pahalla.

      • Ranmatsu

        1)

        Kyllä ne kaikki on poikia, jokainen pukeutuu kuten haluaa ja näyttää sen bändissä.

        2)

        Jos löydät videoita youtubesta, joss pojat pussailee niin se on ihan vaan kaverimielessä olevaa läppää.


      • Nyappy_Des

        EI NE NYT MITÄÄ HOMOJA OO .. T.T !!! mahtavaa musaa niil on !


      • et ne on

        bi-seksuaaleja. Eihä sii oo mitää väärin jos ne tykkää molemmista...saadaan hyvää matskuu pojista ja silti voidaa lovettaa niitä täpönä


      • SuperMiku
        Nyappy_Des kirjoitti:

        EI NE NYT MITÄÄ HOMOJA OO .. T.T !!! mahtavaa musaa niil on !

        Bou oli aikasta homo koska miettii että hän on mies! Rakastan silti bouta


    • Nana manga

      Se on paras

    • jgisfojgdgspjgdps

      suomessa on paljon an cafén kuuntelijoita,joten et ole ainoa,ystävistäni 30 kuuntelee an cafea ja olemme 13-vuotiaita,myös poika kaverini pitää siitä :] Antic Cafella on eri nimiä luhemme: an café rankaksi mongerrettu: antiquiecafé jne :D laulaja: Miku Basisti: Kanon Kitaristi: (ex) Bou (nykyinen) Takuya Teruki: rimmut ja Yuuki koskettimet. An cafe soittaa j-rockkia :] Tai oikeastaa _Harajuku-rockia :] Aivan mahtava bändi :]] muttaa..japanilainen nimi: アンティック-珈琲店

    • _vipe_

      Ui tietty kuuntelee < 3 3 3 An cafe on niin ihana bändi ja ne on sulosii ;> munmieleen ;3 kawaii miku < 3

    • Takuya&lt;33

      Joo, An Cafe on just paras bändi! Kävin keikalla 18.3. Tampereen Pakkahuoneella, oli tosi kivaa ja menen ensi vuonnakin!! (Siis toivottavasti ne tulee...)

      • .An.Cafe.Fani.

        Kyllä mä uskon et ne tulee suomeen takasi ne oli kuulemma sanonu Helsingin keikalla et ne tulee takasi mä meen sit heti sinne toivottavasti ne tulee pian se olis aivan ihanaa


    • HANNAHANNA

      minä kuuntelen, oon reilusti yli vuoden jo : )

    • tosi fanei ootte

      Pakko tulla teitä nyt korjaamaan.

      Yuuki on siis japanilainen, eikä korealainen. Kukaan bändissä ei ole homo. Boun tyttöily ja poikien pussailu on FANSERVICEA! Nori nori nori ei todellakaan ole an cafen biisi. Ja Bou kirjoitetaan juuri noin, B-O-U, ei Bó kuten joku arjen sankari sen väänsi... Niin ja se ranskankielinen lempinimi bändille on Antique cafe. :)

      JA BOU LÄHTI SIKSI, että hän ei enää tuntenut kuuluvansa bändiin, ja halusi tehdä jotain uutta. Bou sanoi että bändissä oleminen tuntui valehtelulta faneille, staffille ja jäsenille. Ja siksi hän päätti lopettaa. Bou kumminkin sanoi, että tämä ei ole loppu, joten ehkä meillä on vielä toivoa nähdä Bou julkisuudessa. An Cafeen jätkä ei kumminkaan ole palaamassa.

      Olin molemmilla hesan keikoilla. Antikkua kuunnellut jo 3 vuotta. Bou on edelleen suurin idolini. Lempparia en osaa sanoa, tykkään kaikista ihan liikaa. :D

      ... olikohan vielä muuta.

      • sama kun edellinen XD

        Vielä se piti sanoa, etten usko että pojat tulee ainakaan ensvuoden alussa, kun niillä on se budokankin tulossa. Tulee kiireinen loppuvuosi nimittäin, eli luulisin ja toivoisin, että pitävät hiukan taukoa. :)


    • Miku-fanittaja

      Miku on niin super söpö ja sil on niin upee/mahtava ääni.
      Haluisin niin kovasti nähä An Cafen livenä.

      • Cafe<3

        Kuuntelen! Se on TOSI hyvä bändi!!!


    • Jonzz

      Aww.. An Cafe on paras

      • girugazet

        kaikki melke kuulostaa tääl sellasit vitun ärsyttäviltä wnb j- fani ernu... Just tollaset pilaa muitten mainee niin että ruvetaan vihaamaan, ETTÄ ei helevetti teidän kanssa!


    • miku-hani <3<33 : )

      ET TODELLAKAAN OLE AINOA TÄSSÄ SUOMESSA JOKA KUUNTELEE AN CAFEA!!!! suomessa on yli 700 fania!

    • puluska

      an cafe on munkin mielestä tosi hyvä!mulla on aito japanilainen hame ja an cafen keikkapaita!!!!

      • nappiankka

        Joo, Antikku on paras. ^^
        Oon ollu kohta kolme vuotta fanina. (8
        Pojat tekee vaan yksinkertaisesti niin hyvää musiikkia, ettei sitä voi olla kuuntelematta !
        Harmittaa tietysti, kun Bou lähti, mutta eihän sille minkään mahda.. 8<
        Ja vielä lopuksi, herrat eivät ole esineitä, joten älkää omiko heitä ! sitä näkee joissain foorumeilla tyyliin: '' Miku on mun mies ! '' '' Eiku mun ! '' ja sitä jatkuu sivutolkulla. -3-'
        Tietysti minullakin on lempijäsen An Cafésta, mutta en ihquta / omi.

        Arigato ! ~ n___n


      • BakaMiwa
        nappiankka kirjoitti:

        Joo, Antikku on paras. ^^
        Oon ollu kohta kolme vuotta fanina. (8
        Pojat tekee vaan yksinkertaisesti niin hyvää musiikkia, ettei sitä voi olla kuuntelematta !
        Harmittaa tietysti, kun Bou lähti, mutta eihän sille minkään mahda.. 8<
        Ja vielä lopuksi, herrat eivät ole esineitä, joten älkää omiko heitä ! sitä näkee joissain foorumeilla tyyliin: '' Miku on mun mies ! '' '' Eiku mun ! '' ja sitä jatkuu sivutolkulla. -3-'
        Tietysti minullakin on lempijäsen An Cafésta, mutta en ihquta / omi.

        Arigato ! ~ n___n

        nAMNAMnamANAMANAMMS! Oon kuunnellu muutaman Antikun kappaleen ja ne on ollu I HA NII!!! Joo eli siis ei voi viela sanoo et oisin An cafen FANI mutta tykkaan >D


    • cupcakesaysRAWR

      luulitko oikeastiettei muutkin kuuntele an cafee?? D: täällä raumalla on ainakn 100 ihmistä ketkä RAKASTAA an cafe :D itse rakastan bouta vieläkin vaikka lähti pois jä särki sydämmeni ;(

    • MIKU<3

      An Cafe on tooosi ihana ja kuuntelen sitä lähes aina koneella oltaessani

    • nonchan

      Kyllä kuuntelen ihana bändi kanon varsinkin

    • Pusumisu1

      Et Ole Yksin, Minä Kuuntelen An cafea Ja Kyllä On Mahtava Bändi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe