viikonloppusuuunnitelmia

tsillaaja

Mitäs palstalaiset aikoo viikonloppuna puuhailla? Itse aion vetää kännit ja mennä katsomaan vähän amatööriurheilua.

53

3128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vittuilen

täällä kaikille

• IngallsinLaura

Töitä, töitä, saunaa ja siivousta.
      Auton käyn pesemässä jos jaksan, siinä tän viikon highlight.

• Pesetkö auton sienellä, rätillä vai harjalla?

• meidän
        Richartti kirjoitti:

Pesetkö auton sienellä, rätillä vai harjalla?

hienohelma oikeita töitä ite tekee

• IngallsinLaura
        Richartti kirjoitti:

Pesetkö auton sienellä, rätillä vai harjalla?

Sehän siinä se mukavuus onkin. Hyvä CD soimaan ja nauttimaan pesuaineen tuoksusta ja harjojen hankauksesta.. :)

Ilo irti vaikka väkisin.

• joku

bakteerikammo vai miksi ihmeessä sä aina vaan siivoat..=)

• IngallsinLaura
        joku kirjoitti:

bakteerikammo vai miksi ihmeessä sä aina vaan siivoat..=)

Enhän mä siivoa perusteellisesti kuin kerran viikkoon! Mä en vaan kykene hahmottamaan maailmaa, jos omassa pesässä on sotkuista ja likaista! Ja mikään ei oikeasti ole ihanampaa kuin oma pikku koti, joka tuoksuu uimahallilta...

• sitten
        IngallsinLaura kirjoitti:

Enhän mä siivoa perusteellisesti kuin kerran viikkoon! Mä en vaan kykene hahmottamaan maailmaa, jos omassa pesässä on sotkuista ja likaista! Ja mikään ei oikeasti ole ihanampaa kuin oma pikku koti, joka tuoksuu uimahallilta...

kun se Mr Muscle tulee ja potkaiseen matonhapsut myttyyn, ajaako estetiikka onnen ohi vai suoristuuko hapsut välttävän silmän karttaessa..=)

• lilylioneye

samaa kun aina ennenkin. Kirjottaa pitäs.

• fiksaatio

näpertelen koneella, teen ehkä vähän töitä ja käyn ulkona kävelemässä. Viiniä, jotain hyvää ruokaa eli ihan perussettiä:) Yritän nauttia yksinolosta. Saunaan tekis kovasti mieli vaan ei sellaista ole.

• x-monkey

Vikolla on kiire ja duunit stressaa, joten viikonloppu pyhitetään nautiskelulle (=

• Kolli_Kellinen

Vietän viikonloppua rakkaani piparkakkumökissä. Toivottavasti en joudu uuniin...

• Hossi-68

Oltua koko päivä kaverin kilpurin kimpussa ja onneksi sekin rojekti alkaa oleen loppu silausta vailla.
      Nyt ajattelin käydä saunassa ja purasta vähän jotaikin. Sit dösä aikataulu kätöseen, seuraavaan dösään ja ei ku radalle. Kotio ett tule ku vasta ku kyyppari alkaa opastaan ovelle päin :)

• 'vapaaviikonloppuna' ajattelin vaan tissutella bisseä, pelata nettipokeria ja jos ja kun peli ei kulje vittuille teille. Ehkä sitä illanpäälle vois käydä parilla paikallisessa, pitää katella kuinka kännissä sitä on jo siinä vaiheessa.

• Vaimo soitti töistä ja ilmoitti olevansa väsynyt. Millaistahan baarissa mahtaa olla ilman kauniimpaa puoliskoa pitkästä aikaa? Noh, onhan siellä 20 parasta kaveria seuraa pitämässä.

• ronjashka

Eilen katoin Lost Boyssin yhen kamun kanssa(sikahyvä kasarivampyyrileffa)Tänää kirjoittelin cv:tä ja työpaikkahakemuksia, meni 5 h. Kohta meen baariin tapaamaan paria hyvää ystävää pitkästä aikaa. Huomenna valmistelen lehtiartikkelia ja meen kaupan kassalle töihin! Et tälleen. Mut oonki vanhapiika...

• ronjashka

Menen baariin onnellisin mielin: sisko soitti että nuorempi kummipoika oppi tänää lukemaan, ja se menee vasta syksyllä ekalle luokalle! Fiksu kaveri, mahtaa tulla tylsää ekalla luokalla...

• hyvä...
        ronjashka kirjoitti:

Menen baariin onnellisin mielin: sisko soitti että nuorempi kummipoika oppi tänää lukemaan, ja se menee vasta syksyllä ekalle luokalle! Fiksu kaveri, mahtaa tulla tylsää ekalla luokalla...

Mä luin jo lehteä mummolle 5:den vanhana. Pari ekaa luokkaa menikin sitten häiriköidessä paremman tekemisen puutteessa. Niinhän ne sanoo ettei saa opettaa lukemaan ennen koulua ettei mene tosiaan vituiks systeemit koska varsinkin syksy on melkein lukemisen opettelua ja muuta hyötyä siitä ei ole kuin pääsee päteen sukulaisille ja ystäville. Kuten sinä nyt täällä.

Minua ei edes opetettu, olin varmaan salaa seuraillut isonsiskon (3v vanh.) opettelua, hänkään ei opettanut ja oppinut siinä sivussa.
        Vieläkin muistan sen harmin kun kaverit intoili aapisesta ja mä en päässyt iloon mukaan kun mikään ei ollut uutta. Kostin sen tehokkaasti sitten riehumalla tunneilla.

• Minkä ikäinen nainen on mielestäsi vanhapiika? Ennen muinoin piti maksaa "vanhanpiian veroa", jos ei ollut naimissa täyttäessään 24 vuotta. Mitenkäs nykyisin?

• IngallsinLaura
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen on mielestäsi vanhapiika? Ennen muinoin piti maksaa "vanhanpiian veroa", jos ei ollut naimissa täyttäessään 24 vuotta. Mitenkäs nykyisin?

ole, vaan tällä palstalla meille on ystävällisesti kerrottu, että ollaan katkeria vanhojapiikoja tai vaihtoehtoisesti epätoivoisia yksinhuoltajia ynnä tietty hemmoteltuja isin pikku prinsessoja.

Tuosta vero tästä vielä puuttuisi, olen tässä kynsin ja hampain taistellut itselleni palkankorotusta, mutta vastaus on se, että palkkani on _naiselle_ kuulemma ihan hyvä..! Vaikka siis onkin useamman satasen vähemmän kuin nuoremmalla miespuolisella kollegalla.

• ronjashka
        hyvä... kirjoitti:

Mä luin jo lehteä mummolle 5:den vanhana. Pari ekaa luokkaa menikin sitten häiriköidessä paremman tekemisen puutteessa. Niinhän ne sanoo ettei saa opettaa lukemaan ennen koulua ettei mene tosiaan vituiks systeemit koska varsinkin syksy on melkein lukemisen opettelua ja muuta hyötyä siitä ei ole kuin pääsee päteen sukulaisille ja ystäville. Kuten sinä nyt täällä.

Minua ei edes opetettu, olin varmaan salaa seuraillut isonsiskon (3v vanh.) opettelua, hänkään ei opettanut ja oppinut siinä sivussa.
        Vieläkin muistan sen harmin kun kaverit intoili aapisesta ja mä en päässyt iloon mukaan kun mikään ei ollut uutta. Kostin sen tehokkaasti sitten riehumalla tunneilla.

Mä en päde täällä sukulaisille/ ystäville. Mun jengi on jossain aivan muualla :-P

• Emmanuele

katotaan sitten lisää.
      Huomen varmaan otan rennosti.

• f.n.k

Leffassa käynti taitaa jäädä ainoaksi huviksi ja sekin on jo takanapäin;(

• IngallsinLaura

Olenko mä ainoa, joka katsoo telkasta noita Eurolaulukisoja..?

Onkohan mussa jotain vikaa, kun koko tarjonta tuntuu ihan harmaalta mössöltä. Viime vuonna oli sentään todella oksettavia biisejä ja pari tosi hyvää, mutta tänä vuonna... plääh.

Pari viikkoa sitten katsoin Viron finaalin ja ajattelin, että surkeaa... mutta nyt alkaa tuntua, että Viro veti kyllä pidemmän korren tänä vuonna.

• -k32v-

ollu laulukisaki näkyvillä. päivä sohvalla. kanavarumbaa ja torkuntaa.

• Wastaaja
        -k32v- kirjoitti:

ollu laulukisaki näkyvillä. päivä sohvalla. kanavarumbaa ja torkuntaa.

Piti lähteä viikonlopuksi pois työpaikkakunnalta, baariin ja rehellisesti dokaamaan.:) Suunnitelmat kuitenkin muuttui eilen, kun totesin, etten mitenkään jaksa la:na herätä kukon laulun aikaan pakkaamaan ja istumaan tunneiksi junaan.

Aion siis vain maata tänään.:)Sellasta "kirjallisen projektin" tapaista olis kanssa ohjelmassa.

PS. Jonkun esille ottamaan laulukisaan viitaten... Välillä vilkuilin juu. Aivan KAMALIA biisejä!;D Tänä vuonna ehdokkaiksi on ilm. kasattu kaikki Suomen huonoimmat sävellykset. Voi jumalani jumalani tuotakin Lovexia... Puristaako joku artistia kriittisistä paikoista, vai miksi mä en saa sen englannista mitään selvää?

Ainoa biisi/esitys, joka on edes kohtuullinen, on tuo Thunderstonen. Laulajalla on hyvä ääni. Sekään ei kyllä voittaisi viisuja (laulaja ei näytä miesmallilta), mutta saattais kuitenkin saada kannatusta esim. Keski- Euroopasta ts. Saksan maalta jne. Pakarisen biisi on hirveä.

• IngallsinLaura
        Wastaaja kirjoitti:

Piti lähteä viikonlopuksi pois työpaikkakunnalta, baariin ja rehellisesti dokaamaan.:) Suunnitelmat kuitenkin muuttui eilen, kun totesin, etten mitenkään jaksa la:na herätä kukon laulun aikaan pakkaamaan ja istumaan tunneiksi junaan.

Aion siis vain maata tänään.:)Sellasta "kirjallisen projektin" tapaista olis kanssa ohjelmassa.

PS. Jonkun esille ottamaan laulukisaan viitaten... Välillä vilkuilin juu. Aivan KAMALIA biisejä!;D Tänä vuonna ehdokkaiksi on ilm. kasattu kaikki Suomen huonoimmat sävellykset. Voi jumalani jumalani tuotakin Lovexia... Puristaako joku artistia kriittisistä paikoista, vai miksi mä en saa sen englannista mitään selvää?

Ainoa biisi/esitys, joka on edes kohtuullinen, on tuo Thunderstonen. Laulajalla on hyvä ääni. Sekään ei kyllä voittaisi viisuja (laulaja ei näytä miesmallilta), mutta saattais kuitenkin saada kannatusta esim. Keski- Euroopasta ts. Saksan maalta jne. Pakarisen biisi on hirveä.

100-prosenttisesti samaa mieltä!

• -k32v-
        Wastaaja kirjoitti:

thunderstonen biisin sanatki on kohtalaiset.

oon luukutellu sitä tässä pitkin päivää. alkais korva tottuu jo pikkuhiljaa :)

THUNDERSTONE - FACE IN THE MIRROR
        http://www.yle.fi/eurovision/mediaplayer.php?id=1964

Time after time
        we hear the world’s cry
        No matter how we try
        we’re always one step behind
        This is the way we live.
        These are the hands that give
        There’s a face in the mirror
        The eyes of a stranger
        You can burn yourself
        if you fly too close to the sun that shines so bright
        You can turn away
        or decide to stay where the darkness takes over the light
        We are weakened by the virus
        And there’s nothing we can feel
        If this will be our last song?
        I welcome you to the real
        So this is the way we live
        And mirror never lies
        You can burn yourself
        You can turn away
        You can burn yourself
        You can turn away
        Takes over the light

• -k32v-
        -k32v- kirjoitti:

Time after time
        we hear the world’s cry
        No matter how we try
        This is the way we live.
        The eyes of a stranger
        You can burn yourself
        You can turn away
        And mirror never lies
        You can burn yourself
        You can turn away
        You can burn yourself
        You can turn away
        Takes over the light

no ei mitää. ei hannaka iha nii paha oo.

• IngallsinLaura
        -k32v- kirjoitti:

Time after time
        we hear the world’s cry
        No matter how we try
        This is the way we live.
        The eyes of a stranger
        You can burn yourself
        You can turn away
        And mirror never lies
        You can burn yourself
        You can turn away
        You can burn yourself
        You can turn away
        Takes over the light

No joo, ehkä Lordin jälkeen tuollainen raskaampi musa ei olisi enää uponnutkaan. Hanna Pakarinen ja biisinsä ovat muuten ihan kuin kopio siitä Viron edustusbiisistä, että sitä kisaa nyt ainakin voi jänskätä :)

Ketuttaa, että Humane oli niin pska.
        Mä olen sitä mieltä, että tuonne olisi pitänyt ehottomasti kutsua The 69eyes. Niillä kundeilla olisi ollut saumaa, varsinkin jollakin Perfect Skinin kaltaisella biisillä.

Suomessa muuten tehdään tätä nykyä maailman paras raskas musa! Minä vanhana iskelmän ystävänä elän vissiin jälkijättöisesti nuoruutta, kun nyt vasta alkaa upota tosissaan hevi ja metalli. Teräsbetoni ja Matti&Teppo sulassa sovussa :)

• Wastaaja
        -k32v- kirjoitti:

no ei mitää. ei hannaka iha nii paha oo.

Juu.:( Hopeaa tuli Thunderstonelle.
        Ei hopea tietysti häpeäksi ole, mutta silti:

voipaska.

On Pakarisellakin ihan kiva ja särmä ääni, mutta biisi on huono.

• -k32v-

No joo, ehkä Lordin jälkeen tuollainen raskaampi musa ei olisi enää uponnutkaan. Hanna Pakarinen ja biisinsä ovat muuten ihan kuin kopio siitä Viron edustusbiisistä, että sitä kisaa nyt ainakin voi jänskätä :)

Mä olen sitä mieltä, että tuonne olisi pitänyt ehottomasti kutsua The 69eyes. Niillä kundeilla olisi ollut saumaa, varsinkin jollakin Perfect Skinin kaltaisella biisillä.

Suomessa muuten tehdään tätä nykyä maailman paras raskas musa! Minä vanhana iskelmän ystävänä elän vissiin jälkijättöisesti nuoruutta, kun nyt vasta alkaa upota tosissaan hevi ja metalli. Teräsbetoni ja Matti&Teppo sulassa sovussa :)

siinä sitä riittääki kahlaamista metallin ja raskaamman musan saralla muutamaks vuodeks :D :D

tätä nyt ei silleen rankemmi ketuttais. pääasia olis et se tapahtuma tulis vedettyy tyylillä.

ehkä se oli toi lordin voitto sellane salamanisku. et salama ei iskis kahdesti samaan paikkaan :D tulis siis paluu takaisin penaltyjen viitoittamalle euroviisupolulle.. hähä :D

• IngallsinLaura
        Wastaaja kirjoitti:

Juu.:( Hopeaa tuli Thunderstonelle.
        Ei hopea tietysti häpeäksi ole, mutta silti:

voipaska.

On Pakarisellakin ihan kiva ja särmä ääni, mutta biisi on huono.

Minusta Hanna ei osaa laulaa, ääni ei ole hyvä eikä kestävä, alaäänet varsinkaan, joita tuossa biisissä on paljon. Epävireistä ja lisäksi biisi on surkea.
        Mutta suurin miinus tulee Hannan englannin ääntämisestä, aiheuttaa suorastaan myötähäpeää.

• -k32v-

Minusta Hanna ei osaa laulaa, ääni ei ole hyvä eikä kestävä, alaäänet varsinkaan, joita tuossa biisissä on paljon. Epävireistä ja lisäksi biisi on surkea.
        Mutta suurin miinus tulee Hannan englannin ääntämisestä, aiheuttaa suorastaan myötähäpeää.

sanoitus tosin aika surkea. leave me alone. ei kuulosta euroviisusanoitukselle.

live on aina live. voi olla vähä epävireistäki paikotellen, mut huomattava paljo parempi, kui ketä tää oli tää katra vai mikä se oli.

• IngallsinLaura
        -k32v- kirjoitti:

sanoitus tosin aika surkea. leave me alone. ei kuulosta euroviisusanoitukselle.

live on aina live. voi olla vähä epävireistäki paikotellen, mut huomattava paljo parempi, kui ketä tää oli tää katra vai mikä se oli.

Itse asiassa tykkäsin Katrasta enemmän, vaikka hänenkin biisinsä sukkasi pahemman kerran. Katralla oli jotenkin persoonallisempi ja ammatillisempi ote, laulutekniikasta nyt puhumattakaan.

• -k32v-

Itse asiassa tykkäsin Katrasta enemmän, vaikka hänenkin biisinsä sukkasi pahemman kerran. Katralla oli jotenkin persoonallisempi ja ammatillisempi ote, laulutekniikasta nyt puhumattakaan.

mut onneks päättyi toiki. thunderstone tosin jää koneesee ja päätyy ämpärisoittimee kesäks :)

• Wastaaja

Mäkään en ostaisi Pakarisen levyjä.;) Eikä mustakaan sen englannin ääntäminen toimi yhtään.

Euroviisut on kuitenkin aika pliisu tapahtuma. Arvelin tossa lähinnä, että Pakarinen(kin) saattais ehkä oikeanlaisen pop- zipaleen kanssa upota massoihin. Euroviisuissa kun usein toimii parhaiten yhdistelmä kiva naama tarttuva melodia ns. sopiva muovinen mitäänsanomattomuus. Ajatellaan vaikka jotain Ruslanaa tms. ylipäätään kisoissa eri aikoina menestyneitä...

Usein hyvät musiikintekijät ei edes halua profiloitua Euroviisu- edustajina. Lordin menestys on ehkä saattanu saada jotkut ajattelemaan niitä "kaupallisia intressejä" ja muuttanut asenteita sitä kautta, mut luulen, että Euroviisuilla on yhä vähän vitsi- maine musa piireissä. Sikäli mikäli minä asiasta nyt mitään ymmärrän...

Thunderstonen biisi oli noista ehdokkaista ehdottomasti paras, mut kyllä sekin vähän siihen "autohevi"- genreen menee. Loistava ääni vokalaistilla, mut "se juttu" biisistä jää uupumaan. Harmi kyllä, kun hävisi.:( Symppasin bändiä.

• joojoo...

"Suomessa muuten tehdään tätä nykyä maailman paras raskas musa!"

Alotappa kuunteleen ensin vaikkapa Iron Maidenia, Dio'a, Deep Purplea jne. ja puhu vasta sitten siitä, mikä on maailman parasta raskasta musiikkia! Ihan näin ystävänneuvona vaan. :)

• IngallsinLaura
        joojoo... kirjoitti:

Alotappa kuunteleen ensin vaikkapa Iron Maidenia, Dio'a, Deep Purplea jne. ja puhu vasta sitten siitä, mikä on maailman parasta raskasta musiikkia! Ihan näin ystävänneuvona vaan. :)

Mä en tiennytkään, että Dio tekee musaa vielä tänään! Wau!
        Maiden on jees, tosin alkuaika oli parempaa.
        Enkä kyllä ole Purpleakaan nähnyt viime aikoina listoilla, keikalla olen käynyt pari kertaa, mutta lähinnä klassikoita ne ovat sielläkin soitelleet.

• hyvä että

Mä en tiennytkään, että Dio tekee musaa vielä tänään! Wau!
        Maiden on jees, tosin alkuaika oli parempaa.
        Enkä kyllä ole Purpleakaan nähnyt viime aikoina listoilla, keikalla olen käynyt pari kertaa, mutta lähinnä klassikoita ne ovat sielläkin soitelleet.

sulla on hevisivistystä. Nuo nykyiset hevibändit tuppaa tekemään halpoja kopioita vain suurten ja vieläkin elossa olevien bändien tyylin mukaan.

Maidenin alkuaika... tarkoitatko aikaa ennen Bruce Dickinsonia? Hyviä biisejä sieltä kyllä löytyy, mutta eiköhän se 80-luvun alkupuoliskon meininki ole sitä parasta Maidenia, ainakin mun mielestä.

• IngallsinLaura
        hyvä että kirjoitti:

sulla on hevisivistystä. Nuo nykyiset hevibändit tuppaa tekemään halpoja kopioita vain suurten ja vieläkin elossa olevien bändien tyylin mukaan.

Maidenin alkuaika... tarkoitatko aikaa ennen Bruce Dickinsonia? Hyviä biisejä sieltä kyllä löytyy, mutta eiköhän se 80-luvun alkupuoliskon meininki ole sitä parasta Maidenia, ainakin mun mielestä.

Bruce on ihana

• Wastaaja
        joojoo... kirjoitti:

Mä olisin saanu kaverilta ilmaisen lipun niiden keikalle, kun ne viimeeks oli Suomessa, mut en päässyt.:( Harmittaa vieläkin.

• IngallsinLaura
        Wastaaja kirjoitti:

Mäkään en ostaisi Pakarisen levyjä.;) Eikä mustakaan sen englannin ääntäminen toimi yhtään.

Euroviisut on kuitenkin aika pliisu tapahtuma. Arvelin tossa lähinnä, että Pakarinen(kin) saattais ehkä oikeanlaisen pop- zipaleen kanssa upota massoihin. Euroviisuissa kun usein toimii parhaiten yhdistelmä kiva naama tarttuva melodia ns. sopiva muovinen mitäänsanomattomuus. Ajatellaan vaikka jotain Ruslanaa tms. ylipäätään kisoissa eri aikoina menestyneitä...

Usein hyvät musiikintekijät ei edes halua profiloitua Euroviisu- edustajina. Lordin menestys on ehkä saattanu saada jotkut ajattelemaan niitä "kaupallisia intressejä" ja muuttanut asenteita sitä kautta, mut luulen, että Euroviisuilla on yhä vähän vitsi- maine musa piireissä. Sikäli mikäli minä asiasta nyt mitään ymmärrän...

Thunderstonen biisi oli noista ehdokkaista ehdottomasti paras, mut kyllä sekin vähän siihen "autohevi"- genreen menee. Loistava ääni vokalaistilla, mut "se juttu" biisistä jää uupumaan. Harmi kyllä, kun hävisi.:( Symppasin bändiä.

Täähän on helppoa: sä kerrot usealla lauseella asiat ja sitten mä vaan totean että jees. :D

• missä sä

Bruce on ihana

Brucen tapasit? Se on ihan paras, mun teiniaikojeni idoli. :)

• Wastaaja

Täähän on helppoa: sä kerrot usealla lauseella asiat ja sitten mä vaan totean että jees. :D

..niinkin. Euroviisuthan ovat mulle "sydämen asia"..heh joo.;D

Ei mut: samaa mieltähän me ollaan IngalsinLaura: huonoja biisejä tänä vuonna.:)

• IngallsinLaura
        missä sä kirjoitti:

Brucen tapasit? Se on ihan paras, mun teiniaikojeni idoli. :)

hävettää myöntää, mutta taannoisessa Jyrki-ohjelmassa. Tai ei se ohjelma, mutta että mä olen jutustellut hyvät päivät ja sitä rataa ja sitten vasta kotona kuullut kenen kanssa sitä olenkaan heittänyt hetulaa. Ystäväni on ihan tajuton Bruce-fani, ja hänelle nyt olisi ainkin nimmari pitänyt pyytää tai jotain.

• se taisi olla

hävettää myöntää, mutta taannoisessa Jyrki-ohjelmassa. Tai ei se ohjelma, mutta että mä olen jutustellut hyvät päivät ja sitä rataa ja sitten vasta kotona kuullut kenen kanssa sitä olenkaan heittänyt hetulaa. Ystäväni on ihan tajuton Bruce-fani, ja hänelle nyt olisi ainkin nimmari pitänyt pyytää tai jotain.

Brucellekin ihan raikas kokemus, kun sai kerrankin keskustella normaalin ihmisen, eikä bruce-hullun kanssa.

• MMies
        joojoo... kirjoitti:

Outo mielikuva raskaasta musasta sulla. Ikinä kuullut grindcoresta tai darkmetalista?

• Wastaaja
        MMies kirjoitti:

Outo mielikuva raskaasta musasta sulla. Ikinä kuullut grindcoresta tai darkmetalista?

.. aikansa tuote. Joku takuulla suuttuu, kun sanon tän, mutta vähän niinkuin Metallicakin tms..;) Bruce tosin oikeasti stara, suurella S:lla.;)

Mä mikään musa- asiantuntija ole. Jos kyselisit vaikeita, pitäis kilauttaa kaverille.;) Aika metallihenkinen kuitenkin. Hyvä musiikki on musta fiilispohjainen juttu useimmiten. Sävellys kaiken a ja o.

Dark? Eiks se ole aika teinisjuttuja?;D

• Wastaaja
        Wastaaja kirjoitti:

.. aikansa tuote. Joku takuulla suuttuu, kun sanon tän, mutta vähän niinkuin Metallicakin tms..;) Bruce tosin oikeasti stara, suurella S:lla.;)

Mä mikään musa- asiantuntija ole. Jos kyselisit vaikeita, pitäis kilauttaa kaverille.;) Aika metallihenkinen kuitenkin. Hyvä musiikki on musta fiilispohjainen juttu useimmiten. Sävellys kaiken a ja o.

.. tarkoitit kysymyksesi, suljen suuni.:)

• MMies
        Wastaaja kirjoitti:

Aikansa tuote ja se aika oli 70-luvun lopulla...

Mutta niinhän se on, että kaikki mielenkiintoinen tekemisen arvoinen musiikissa on jo tehty 60-luvulla- kaikki sitä seurannut on vain uudelleen muokkausta eri soundein ja eri tempossa. Mielikuvitus puuttuu lähes tyystin, mikä on harmittavaa.

• Wastaaja
        MMies kirjoitti:

Aikansa tuote ja se aika oli 70-luvun lopulla...

Mutta niinhän se on, että kaikki mielenkiintoinen tekemisen arvoinen musiikissa on jo tehty 60-luvulla- kaikki sitä seurannut on vain uudelleen muokkausta eri soundein ja eri tempossa. Mielikuvitus puuttuu lähes tyystin, mikä on harmittavaa.

Beatles, Dylan & kumppanit..

60- luku oli Suuri ja uraauurtava vuosikymmen.:) Musabisneksenkin tosin vois sanoa silloin olleen toisenlaista. Hyvä musaa on tehty kuuskyt- luvun jälkeenkin, mutta ehkä jotain vapautumista musiikillisessa ilmaisutavassa tapahtui juuri silloin. Totta puhut.:)

PS. Jos tuleepi kaksinkertainen viesti, niin sorry. Edellisestä en ole varma, lähtikö.:)

• yrmiologgedout

Bruce on ihana

Ei tollanen vitun tyhmä blondi tiedä muusta kuin antti tuiskusta, britney spearsista ja jostain vitun muista teinipoppiartisteista.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe