Kysymys teille "arvon" naiset,että onko miehen ulkonäkö todellakin niin tärkeä asia että se seikka menee kaikkien muiden avujen edelle?Sapettaa jo tollanen valehtelu että sisäinen kauneus on tärkeää,kun se ei sitä kuitenkaan ole.
Kokemuksesta voin kertoa että kun naisen kanssa kirjoittelee viestejä,niin voi sitä kehumisen määrää kuinka on kivaa tekstiä ja kiinnostaa ja plaa plaa plaa...ja joka ikinen on kertonut ettei haaveile pilvilinnoista eikä prinssistä valkealla ratsulla ja ihmisen sisin on tietysti se tärkein asia jne jne...ja kirjeiden karttuessa huomataan kuinka mietteet ja ajatuksetkin sivuavat hyvinkin lähelle toisiaan ja luurin päässäkin viihdytään oikein hyvin...ja nainen tietysti jossain vaiheessa ehdottaa tapaamistakin selvästi kiinnostuneena,ja sitten onkin se tärkein pointti,eli tapaamisen jälkeen nainen katoaa kun pieru saharaan eikä näy eikä kuulu sen koommin mitään,siis häippäsee sanaakaan mainitsematta jonnekin bittiavaruuden syövereihin.Että mikä ihmeen tapa se tällanen on??Vai eikö sitä voi tunnustaa ja sanoa rehellisesti että nytpä tuli taas syötyä sanansa eikä se sisin kiinnostanutkaan kun näki ulkokuoren?Tämä ei siis ole mikään vahinko,sillä tämä koskee jokaista tapaamani naista kaikista niistä kauniista puheista huolimatta.Ja senkin vielä ymmärtäisin,jos ulkonäkö olisi todella kun jollain kauhuleffan zombiella,mutta kun mielestäni sekin on ihan tavallinen/normaali.
Tämä kysymykseni koski siis tällasta että miksi te naiset olette tollasia valehtelijoita ja ette saa aikaan muuta kun entistä rikkonaisempia sydämiä noilla höpöjutuillanne??Arvatkaahan kasvaako kyynisyys teitä kohtaan ja itse en ainakaan aio enää luottaa noihin juttuihin sisemmän kauneuden tärkeydestä,joten luulen että itseni osalta nämä nettitutustumiset ovat kaputt.
Miksi te naiset olette tällasia?
47
4103
Vastaukset
- M20
No itse ainakin oon chatissa/kirjeissä kyllä ihan eri ihminen kuin livenä, vaikken mitään roolia yritäkään vetää. Jotkut naiset tykkää siitä mun nettipersoonasta ja onneks jotkut myös livenä =)
Ei kannata kyynistyä liikaa. Oot kyllä varmaan osittain oikeassa tuossa, että on sillä ulkonäöllä naisille väliä, vaikka muuta väittäisivätkin. Itsekin sanon usein, että ei sillä ole väliä, mutta ei mun ihastuksista kyllä mitään susirumia muijia löydy. Tavallisia kylläkin. - Dark Avenger
Tuo on vaarana nettisuhteissa. Kun tutustuu naisiin tosielämässä, ei noin pitkälle pääse menemään, vaan naisen todellinen arvomaailma ulkonäön suhteen paljastuu heti, eikä tule pettymyksiä.
- meddie
Uskon kyllä kuinka tuollainen pelleily loukkaa. Asia on vain niin (vaikkei sitä haluta heikkoitsetuntoisina myöntää), että kyllä se ulkonäkö merkitsee. Nuo sinun kohtaamasi naiset ovat selvästikin halunneet itsekin uskoa ettei se merkitse. Suuri merkitys on toki sillä, mitä päästä löytyy, mutta ulkonäön merkitystä ei voi sulkea pois. En voi sanoa muuta lohdutukseksi, kuin että makuja ulkonäön suhteen on yhtä monta kuin ihmisiäkin. Toivon, että asiasi järjestyvät.
- tympiintynyt mies
olenkin sattumalta huomannut aivan saman asian ettei pinnallisuutta myönnetä,vaan teot ovat puhuneet puolestaan.Ja jos ei tämä asia olisi omalla kohdalla,niin ei voisi uskoa kuinka paljon tärkeämpi asia kumppaniehdokkaan ulkonäkö onkaan sisimpään verraten.Mutta onneksi nämä mainitut taivaissa liitelijät eivät arvaakkaan mitä menettivät.Asiani järjestyvät sillä että en enää vaivaa mieltäni minkäänlaisilla nettisuhteilla.
- heidi
kuule vaihtakaa aina kuvat ennenku rupeette viestaileen tai soitteleen, jos ei kuva kiinnosta ni voi unohtaa samantien. Ja kokeilla onnea seuraavan muijan kans :) Tai sit siirryt ihan kokonaan pois netist, meet ettii seuras vaik jostain baarist tai harrastuksen parist tms.
- kaaash!
minkähän ikänen olet..heh ,vieläpä varmaan olet suhteessa...mitäköhän vielä,voisit ehkä hiukan vielä heittää säälillä.
- tympiintynyt mies
ihan hyviä vinkkejä,vaan ei omalla kohdallani toimi,sillä baareissa en käy ja harrastuksenikaan ei kosketa lähelle mitään muotiharrastusta,joten vaihtoehdot ovat olleet aika niukat kumppaninhakuun.Ja minusta se kuvan pyytäminen on ensialkuun niin pinnallisen oloista,etten sellaseen viitsi alentua...itse tahtoisin kumppanikseni ihmisen enkä ulkokuorta,koska minulle se ei ole tärkeätä minkä näköinen toinen on.itse ainakin rakastun siihen mitä kuori pitää sisällään,mutta näemmä valtaosa ihmisistä tuomitsee vastakkaisen sukupuolen ulkonäön perusteella,ja se on säälittävää.
- -n-
Olen edelleenkin sitä mieltä, että sisin on tärkeintä. Sanoi, kuka mitä vain. Tosin eihän se sitten haitaksikaan ole jos ulkonäkökin passaa:) Pelkällä näöllä ei pitkälle pötkitä ja kyllä minä ainakin lemppaisin hyvännäköisetkin miehet ihan siinä missä tavan miehetkin, jos se sisin ei miellyttäisi. Ehkä;) Joskus hyvännäköiset ovat liian täynnä itseään...en tiedä, mistä johtunee...yleistää ei tietenkään voi.
Tärkeintä on kuitenkin se olemus. Sisin heijastuu ulkoisessa olemuksessa. Kyse ei siis ole pelkästä näöstä. Jos tutustuu toiseen esim. puhelimen välityksellä, saattaa itse muodostaa ennakko-oletuksia toisesta ihmisestä ja kokea sitten jonkinasteista pettymystä toisen kohdatessaan. Tällöinkään ei mielestäni ole kyse siitä, että nainen rakastuisi pelkkään näköön. Joskus myös tekstiviestit, sähköpostit ym. antavat ihmisestä hyvinkin esim. rehellisen kuvan ja sitten kohdatessa ulkoinen olemus saattaa "paljastaa" toisesta asioita, joihin ei osannut varautuakaan. Esimerkkinä epäluotettavuus. Taaskaan ei kyse ole pelkästä näöstä, vaan Olemuksesta!
-n-- tympiintynyt mies
sinä joku erikoisuus,vai pelkää höpötystä?Valitettavasti itseltäni on usko loppunut tyystin ihmissuhteitten rakenteluun tällaisien kokemuksien myötä.Ja kuten tossa edellä jo mainitsin,itse tahtoisin kumppaniksi ihmisen,fiksulla sisuksella varustettua,enkä pelkkää koreata ulkokuorta,mutta kokemukseni mukaan naisille näemmä riittää se pelkkä komea ulkonäkö,olkoonkin suhde mahdollisesti kuinka mätä tahansa.Sekin on muuten huomattu asia.
Mutta kaikista hassuimmaksi tämän asian tekee se,että kysymys ei todellakaan ole enää mistään teinitytöistä,vaan ihan aikuisista naisista.
On se tosiaan ihme juttu,vaikka kuinka kuukausien sähköposteilun,puhelinviestittelyn ja soitteluiden seurauksena tykästyy toiseen ihmiseen ja toisen ajatuksiin ja sisimpään,niin yhden tapailun seurauksena heitetään kaikki hukkaan...ei tollanen mene ainakaan minun järkeeni. - Suzy Moon
tympiintynyt mies kirjoitti:
sinä joku erikoisuus,vai pelkää höpötystä?Valitettavasti itseltäni on usko loppunut tyystin ihmissuhteitten rakenteluun tällaisien kokemuksien myötä.Ja kuten tossa edellä jo mainitsin,itse tahtoisin kumppaniksi ihmisen,fiksulla sisuksella varustettua,enkä pelkkää koreata ulkokuorta,mutta kokemukseni mukaan naisille näemmä riittää se pelkkä komea ulkonäkö,olkoonkin suhde mahdollisesti kuinka mätä tahansa.Sekin on muuten huomattu asia.
Mutta kaikista hassuimmaksi tämän asian tekee se,että kysymys ei todellakaan ole enää mistään teinitytöistä,vaan ihan aikuisista naisista.
On se tosiaan ihme juttu,vaikka kuinka kuukausien sähköposteilun,puhelinviestittelyn ja soitteluiden seurauksena tykästyy toiseen ihmiseen ja toisen ajatuksiin ja sisimpään,niin yhden tapailun seurauksena heitetään kaikki hukkaan...ei tollanen mene ainakaan minun järkeeni.Mietin lukiessani, että olisimme voineet tavata. Niin olen minäkin tehnyt, kirjoitellut jonkun tyypin kanssa ihan innolla ja voi kuinka hienoa tekstiä on tullut ja on ollut tosi hauskan ja älykkään oloinen tyyppi ja sitten olen halunnut tavata.
Seuraavaa voit halutessasi tulkita siten, että olen pinnallinen paska. Itse tietenkin näen tilanteen toisin.
Nimittäin sitten kun olen sellaisen netissä fiksuja juttuja kirjoittavan miehen tavannut, niin ei se ole ollut ruma. Se on ollut epäsiisti takissa, jonka hihat on rispaantuneet ja se ei ole vaikuttanut lainkaan huolehtivan ulkonäöstään. Lisäksi sen kirjallinen lahjakkuus on aivan ylivertaisen korostunut suulliseen kyvykkyyteen verrattuna. Livetapaamisella olen saanut rohkaista toista puhumaan ylipäänsä ja älykkäät kommentit ovat olleet todella kaukana. Heppu on ollut enemmän epävarma ja hermostunut kuin mitään muuta. Minä en kiinnostu sellaisesta, kun en saa mitään kiksejä muiden arkailusta.
Yleensä kun toisen ihmisen tapaa, niin joko on hauskaa tai sitten ei. Toista kohtaan joko tuntee vetoa tai sitten ei. Tilanteet ovat herkkiä. Ei se ole kusetusta, se vaan on elämää.
Mutta enpä tekopyhistele tässä. Kun kerran esteettisyys on arvo kodissani ja pukeutumisessani, miksi se ei saisi olla arvo miehessä? Ainakin silloin kun etsin kumppania, jota suunnittelen katselevani mahdollisesti vuosikausia.
- Aikuinen nainen
Eiköhän tuo kirjoittamasi päde ihan yhtä hyvin myös miesten suhteen?
Oletko muuten aivan varma, että kyse on ulkonäöstä? Ihmisestä paljastuu livenä niin erilaisia piirteitä kuin kirjoittamalla tai puhelimessa. Itse olen tavannut useita miehiä, jotka ovat tuntuneet erittäin miellyttäviltä sekä meilien että puhelinkeskustelujen perusteella. Nenäkkäin olen kuitenkin usein todennut, että tämä ihminen ei sittekään ole minua varten, eikä ulkonäöllä yleensä ole mitään tekemistä asian kanssa. Usein mieheltä puuttuvat käytöstavat, mies on ylimielinen, tosikko, sairaalloisen ujo, epävarma ja hermostunut, puhuu koko ajan vain entisistä naisistaan tai jos on kyse ulkonäöstä niin mies on epäsiisti tai likaisissa vaatteissa.
Eli nyt peilin eteen hyvä mies.... mieti onko sinun käytöksessäsi kenties parantamisen varaa.- Aikuinen nainen
Mistä muuten päättelet, että naisen kiinnostus on loppunut? Siitäkö että HÄN ei ota sinuun yhteyttä treffien jälkeen? Oletko itse ottanut yhteyttä vai odotatko naisen aloitetta? Luulenpa, että vielä nykyäänkin useimmat naiset ovat sitä mieltä, että aloitteenteko ja uusien treffien sopiminen ovat miehen tehtäviä. Jos olet saamaton tai ujo, niin silloin voit syyttää vain itseäsi.
- tympiintynyt mies
...nimittäin viesti joka syyllistää vain ja ainoastaan minut,ja kuinka ollakaan,juuri tuosta mainitsemastani kategoriasta eli "aikuiselta" naiselta.No,kerrottakoon nyt kuitenkin ettei minulta puutu käytöstapoja(hyviä),vaikka osaan olla kyllä huumorinkin kanssa liikkeellä,en ole todellakaan ylimielinen enkä sairaalloisen ujokaan...ja keskustelu ex-heiloista ei kuulu kiinnostavien asioiden joukkoon uuden mielenkiintoisen ihmisen kanssa tutustuttaessa.
Yleensä se nainen on ollut se ujompi ja hiljaisempi osapuoli,ja en itse ole siitä masentunut,vaikka se ei olekaan kivaa lypsää toiselta
jokaista vastausta tahi puheenaihetta...mutta ymmärrän sen että se on aina hiukan jännittävä tapaus kohdata vieras ihminen "niissä" merkeissä.Ja en myöskään tule treffailemaan likaisissa enkä epäsiisteissä vaatteissa,vaikka en mikään liituraitamies enkä dressmannin mannekiini olekaan.Mitäs jää jäljelle...?Keksihän nyt vielä jotain syytöksiä,joilla voi peittää sen ettei nainen ole kiinnostunut vain ja ainoastaan ulkonäöstä.
Ja sen verran osaan päätellä kiinnostuksen loppuneen alkuunsa jos nainen ei vastaa tekstiviesteihin eikä sähköpostiin,sillä luulen ainakin että vastaisi jos kerran kiinnostaa...no,jotkut on kuitenkin "rohkaistuneet" sanomaan asian tekstiviestillä...vaikka ihmettelen
miksei noita asioita voi sitten sanoa ääneen paikan päällä,kun kerran ihmisille on suu annettu puhumistakin varten...minusta se on jotenkin naurettavaa että aikuiset ihmiset käyttäytyvät noin lapsellisesti,ettei asioita voi kertoa kun tekstiviestin välityksellä tai
muuten vaan katoamalla mitään sanomatta.Ja saamattomuudestani sen verran että voisi kai sanoa ettei yrittänyttä panna...eli yrityksen puutteesta ei voitane syyttää.
hyvää kevään jatkoa.
- Ereshkigal
Totta perkeleessä ulkonäkö on tärkeä asia.. ei yhtä tärkeä kuin ihmisen sisäinen olemus (eli asenne, ideologia, huumorintaju jne.) mutta mikäli jotain suhteentynkää alkaa viritellä jonkun miehen kanssa niin totta kai sen ulkomuodonkin pitää olla sellainen että miestä katsellessa käy panettamaan.. Tuskin kukaan haluaa antaa säälipillua loppuelämänsä=) Pinnallista? Ei, pikemminkin rehellistä.
- SporttiTypy
Sä sen sanoit. Näin on asia. Mä pidän omasta ulkonäöstäni huolen ja opiskelen itselleni korkeakoulusta tutkinnon. Ja vaadin samaa kumppaniltani. Julmaa kai, mut mulle tärkeää!
- voivoi
SporttiTypy kirjoitti:
Sä sen sanoit. Näin on asia. Mä pidän omasta ulkonäöstäni huolen ja opiskelen itselleni korkeakoulusta tutkinnon. Ja vaadin samaa kumppaniltani. Julmaa kai, mut mulle tärkeää!
On ihmiselle elämän eväät. Eihän sitä muuta tarvita. Menestystä.
- tympiintynyt mies
voivoi kirjoitti:
On ihmiselle elämän eväät. Eihän sitä muuta tarvita. Menestystä.
veitpä sanat suustani...!
- Tympiintynyt nainen
Asia ei välttämättä ole niin, että se olisi juuri ulkonäöstäsi kiinni. Voin kertoa esimerkin elävästä elämästä: Kirjoittelivatpa nainen ja mies, juuri kuten sinunkin tapauksessasi. Kummallakin oli olo, että tässä voisi nyt olla SE. No ehdotettiin tapaamista ja tavattiinkin. ENTÄS SITTEN: No alusta asti naisella oli sellainen tunne (selittämätön tunne, joka ei todellakaan liittynyt ulkonäköön), että tämä ei ole se oikea. Liittyneekö sitten siihen kuuluisaan "kemiaan" vai mihin, mutta nainen ei ollutkaan enää kiinnostunut miehestä, ainakaan siten kuin mies olisi halunnut. Ja lisäksi mies ei todellisuudessa ollutkaan sellainen hauska, välitön ja kiinnostava, jollaisen kuvan nainen oli teksteistä saanut. Vaan hän oli sulkeutunut, hiljainen ja katkeroitunut, eivätkä heidän huumorintajunsa kohdanneet. Mitäpäs nainen tässä tilanteessa olisi voinut muuta tehdä kuin sanoa, että ollaan toki ystäviä, muttei meistä pariskuntaa voi tulla. Ja siitäkös mies sitten suuttui eikä halunnut olla edes naisen ystävä vaan katkeroitui lisää, ja luuli, että se oli hänen ulkonäöstään kiinni, se ettei naista kiinnostanut. Tarkoittaako tämä siis sitä, ettei meidän naisten edes kannata kokeilla netin tms. kautta tutustumista teihin miehiin, koska heti pitäisi olla varma (kirkko tilattuna)? HÄH? Kokeilla ei siis saa vaan ensimmäinen vastaantuleva on otettava? Ei voi mitään jos se on sinulle kahdeskymmenes vastaantuleva, sille naiselle se voi olla ensimmäinen. MIETI!
- tympiintynyt mies
Enhän ole väittänyt ettei tämän netin kautta kannattaisi tutustua miehiin,tai kumminpäin tahansa,sillä monelle,kuten myös minulle tämä on ainoita varteenotettavia paikkoja yrittää tutustua toisen osapuoleen,sillä baareissa tms.en itse juurikaan käy enkä tosin paljoa muuallakaan massahysterian omaavassa paikassa.
Kertomuksesi ilmeisesti liittyi sinuun,jos oikein oivalsin?Siinä oli tosin yksi epäkohta,joka kiinnitti huomioni...eli kerroit molempien olon olevan sellainen että siinä voisi olla "se"...mutta kuitenkin kerroit pari lausetta myöhemmin että alusta asti naisesta tuntui kuitenkin päinvastaiselta??????Että mikäs juttu toi tollanen on,vai oliko kyse tapaamisen alusta lähtien??Jos ei,niin miksi sitten naisen piti jatkaa juttua jos kerran tuntui ettei kiinnosta?Taidat olla kuitenkin siitä harvinainen tapaus,että sanoit sen selväkielisesti
paikan päällä ettei kiinnostus riitä pariskunnan muodostamiseen saakka...ja sehän on sitten miehen heikkoutta,jos siitä suuttuu niin ettei ystävyyskään enää kiinnosta.Kyllähän se niin on että naiset antaa todellakin sellaisen kuvan että kiinnostus on ulkonäöstä kiinni ja uskon vakaasti että suurimmassa osassa näin onkin,mutta eihän sellasta asiaa kehdata sanoa ääneen.Luulen ettei se muusta olekaan kiinni,sillä jos kuukausikaupalla kirjoittelee viestejä ja suunnilleen asuu puhelimen jatkona ja kumpikin viihtyy toisen seurassa erittäin hyvin,että varmaan ainakin oppii toisesta tuntemaan sisäisen kauneuden niin hyvin,ettei jäljelle jää kun se ulkonäkökysymys???Ja mitäspäs asiaan oikeastaan kuulunee se,monesko vastaantuleva kukakin itsekullekin on?PANNAAN MIETINTÄÄN!
- liisa
kannattaa selvittää ennen tapaamista tai edes kirjoittelua. Lähestymistapa voisi olla myös tällainen:
Sukupuoli: Nainen
Pituus: 167 cm
Paino:60
Rinnanympärys: 85
Lantion ympärys: 100
Selänpituus(vyötäröön): 39
Hatun koko: ?
Silmien väri: vihreät
Hiusten väri: vaihtelee
Lempi farkut: ?
¨¨ ¨¨väri: kaikki
¨¨ ¨¨harrastus: Sohvaperuna
¨¨ ¨¨kirja: Kutsuvieras
Kasvojen ilme: peruslukema
Tempperamentti: on
Lapsia: on
Selluliittia: on
ÄÖ: MIKÄ?
Kappale, jota viimeksi lauloit/hyräilit/soitit/kunntelit: Sitähän se kaikki on Rakkauttarakkautta vaan..
YM.KYSYMYKSIÄ
Tälläisen peruskuvauksen jälkeen on helpompi tehdä jatkosuunitelmia, jos enää kiinnostaa.
Kun ulkoinen olemus on tälläinen... kun se kuitenkin naisille on niiniin ratkaiseva.
Ja kyllä kauneus on katsojan silmissä. Ehkä on hyvä kysyä jonkun toisen mielipidettä ulkoasustaan, ekatreffit ovat sen väärti...
KEVÄTTÄ!!!!- tympiintynyt mies
miksi ihmeessä ensimmäisenä pitäisi jotain mittoja kysellä???kuten olen tuolla aiemmin kirjoittanut,itse ainakin haluan tutustua ihmiseen ihan jonkin muun kun mittojen perusteella.tuohan kuullostaa jo enempi naurettavalta,jos toiseen ei voi tutustua ennenkuin löytyy "mittojen" mukaan sorvattu kriteerien mukainen yksilö.Ja yleensä,ainakin täällä netissä,naisten kriteerit miehiä kohtaan ovat niin yliammutut,että ihmettelen millasista pilvilinnoista täällä kumppania etsitään??Lieneekö sellainen luulo että kaikki ovat täydellisiä toiveiden täyttämiä prinssejä,jotka odottelevat milloin "noutaja" saapuu?Eihän tuskin kellään ole samaan ihmiseen kätkeytyneenä niitä kaikkia ominaisuuksia joita etenkin naiset viljelevät ilmoituksiinsa kritteereinä toisesta.Ja naisista,joita itse olen tavannut,ei olisi oikein ollut varaa vaatia mieheltä täydellisyyttä...etenkään ulkonäön osalta,jos nyt näin pahasti saanen mainita...vaikka itselleni se seikka ei niin tärkeää olekkaan,ja olen ihastunut enempi sielun sympatiaan kun ulkonäköön.
En nyt tähän oikein muuta osaa sanoa.
Kevättä!!! - liisa
miksi ihmeessä ensimmäisenä pitäisi jotain mittoja kysellä???kuten olen tuolla aiemmin kirjoittanut,itse ainakin haluan tutustua ihmiseen ihan jonkin muun kun mittojen perusteella.tuohan kuullostaa jo enempi naurettavalta,jos toiseen ei voi tutustua ennenkuin löytyy "mittojen" mukaan sorvattu kriteerien mukainen yksilö.Ja yleensä,ainakin täällä netissä,naisten kriteerit miehiä kohtaan ovat niin yliammutut,että ihmettelen millasista pilvilinnoista täällä kumppania etsitään??Lieneekö sellainen luulo että kaikki ovat täydellisiä toiveiden täyttämiä prinssejä,jotka odottelevat milloin "noutaja" saapuu?Eihän tuskin kellään ole samaan ihmiseen kätkeytyneenä niitä kaikkia ominaisuuksia joita etenkin naiset viljelevät ilmoituksiinsa kritteereinä toisesta.Ja naisista,joita itse olen tavannut,ei olisi oikein ollut varaa vaatia mieheltä täydellisyyttä...etenkään ulkonäön osalta,jos nyt näin pahasti saanen mainita...vaikka itselleni se seikka ei niin tärkeää olekkaan,ja olen ihastunut enempi sielun sympatiaan kun ulkonäköön.
En nyt tähän oikein muuta osaa sanoa.
Kevättä!!!Esimerkiksi miten katat ruokasi, jos katat?
Missä sen mieluimmin syöt, keittiössä vai olohuoneessa.
Mitkä ovat ne lempi vaatteesi ja miksi? Käyttäisitkö enemmin rahaa vaatteisiin, jos Sinulla olisi siihen varaa? Miksi/Mikset?
Itse haluaisin tietää ihan arkipäiväisiä asioita (syvällisen keskustelun lomassa)!
Syvyys löytyy arkipäivästä; mm.sen ankeudesta ja pinnallisuudesta.
KEVÄT!
- tympiintynyt mies
Siis,miksi naiset...tai miksei tietty miehetkin,mutta sitä en kommentoi,sillä miehien tapaamiseni ovat jääneet olosuhteista riippuen "aika vähiin",perustavat kaikki näkemyksensä ja kuvitelmansa ym ym.siihen ensimmäiseen ja yhteen tapaamiseen?Jos esim. baarissa/kahvilassa tavataan,niin eihän siellä istuessa voi eikä pystykään näyttämään kaikkia hyviä avujaan ja kai harvempi ihminen,naiset mukaan lukien,osaa ensi kerran tuntemattoman ihmisen tavatessaan olemaan aivan täysin oma itsensä,siis sellainen mitä on arkielämässä vaikkapa tutussa parisuhteessa????
Elikkästen siis lannistutaan heti uskomaan että toinen olikin siis tollanen ja tällanen eikä yhtään kiinnostava.Kai siinä jotain kiinnostavaa on täytynyt olla kun kerran tapaamiseen saakka on päästy.Itseni mielestä ne toisen hyvät jutut tulee vasta pidemmällä aikavälillä,eikä niitä heti kaikkea näe...mutta kommentoikaa jos on aihetta että miksi näin??- liisa
Tämä aika, tämä aika!
Kaikki tänne
mulle heti!
Eikö ole ihan selvää, että ensimmäinen tapaaminen saattaa olla hyvinkin jännittävä, ja siksi epäonnistuu. - tympiintynyt mies
liisa kirjoitti:
Tämä aika, tämä aika!
Kaikki tänne
mulle heti!
Eikö ole ihan selvää, että ensimmäinen tapaaminen saattaa olla hyvinkin jännittävä, ja siksi epäonnistuu....hän juuri ajoin tällä hieman takaakin,eli ensimmäinen tapaaminen on monastikin aika jännittävä,ainakin siihen tottumattomalle...siis sellaselle joka ei alvariinsa hyppää vieraiden ihmisten kanssa treffeillä,niin siihen kuitenkin perustetaan koko toisen ihmisen olemus ja syvällisyys ja käypäisyys kumppaniksi???tietty eriasia voi olla jos mies on niin syötävän komea,että kelpaa vaikkei olisi mitään yhteistä,vai??
- liisa
...hän juuri ajoin tällä hieman takaakin,eli ensimmäinen tapaaminen on monastikin aika jännittävä,ainakin siihen tottumattomalle...siis sellaselle joka ei alvariinsa hyppää vieraiden ihmisten kanssa treffeillä,niin siihen kuitenkin perustetaan koko toisen ihmisen olemus ja syvällisyys ja käypäisyys kumppaniksi???tietty eriasia voi olla jos mies on niin syötävän komea,että kelpaa vaikkei olisi mitään yhteistä,vai??
Aivan varmasti toinenkin osapuoli on ollut jännittynyt. Monet ovat vähän hölmöjä ja tekevät äkkinäisiä johtopäätöksiä.
Oletko ajatellut, että "hylkimis"reaktio voisikin johtua siitä, että tämä tapasikin juuri sen oikean, ja häippäsee siksi.
...pelkää haavoittumista ja itsensä ja toisen kohtaamista oikeesti. Se vaatii niin paljon. - tympiintynyt mies
liisa kirjoitti:
Aivan varmasti toinenkin osapuoli on ollut jännittynyt. Monet ovat vähän hölmöjä ja tekevät äkkinäisiä johtopäätöksiä.
Oletko ajatellut, että "hylkimis"reaktio voisikin johtua siitä, että tämä tapasikin juuri sen oikean, ja häippäsee siksi.
...pelkää haavoittumista ja itsensä ja toisen kohtaamista oikeesti. Se vaatii niin paljon.tuota vaihtoehtoa valitettavasti ajatellut,sillä se kuulostaa sen verran omituiselta vaihtoehdolta,ettei se ole juolahtanut mieleeni.
Ehkäpä mainitsemiasi ihmisiä myöskin liikuskelee näiden asioiden tiimolta,että tahtoisi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen,mutta tosipaikan tullessa mieluummin häippäsee kuulumattomiin.
Ehkäpä sellasilla ei loppujen lopuksi ole halua muuttaa elämäänsä tahi sitoutua toiseen ihmiseen ja haluaa jatkaa sinkkuelämäänsä??? - liisa
tuota vaihtoehtoa valitettavasti ajatellut,sillä se kuulostaa sen verran omituiselta vaihtoehdolta,ettei se ole juolahtanut mieleeni.
Ehkäpä mainitsemiasi ihmisiä myöskin liikuskelee näiden asioiden tiimolta,että tahtoisi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen,mutta tosipaikan tullessa mieluummin häippäsee kuulumattomiin.
Ehkäpä sellasilla ei loppujen lopuksi ole halua muuttaa elämäänsä tahi sitoutua toiseen ihmiseen ja haluaa jatkaa sinkkuelämäänsä???Mitä olet tehnyt huomattuasi toisen "liuenneen"? Oletko vai jättänyt asian
vai udellut ja kysellyt ja uudelleen udellut.
Kosiskelua . Huomiota.
Paitsi että saattaa tulla säälittävä episodi...
mutta ritarillisuus ja naisellisuus kunniaan, kuulutan ma!
Romanttisia päivällisiä romanttisissa paikoissa, kävelyä rannalla, - aitoa kosiskelua; toisen sielun tuntemaan oppimista, ennen fyysistä puolta. Viatonta ja romanttista.
Antaudu kosiskeluun! - Tavallinen tallaaja
Olen samaa mieltä tästä ensitapaamisesta. Ei pitäisi tehdä johtopäätöksiä toisen luonteenpiirteistä yhden tapaamisen perusteella. Itse olen pyrkinyt nuodattamaan sellaista periaatetta, että ensin tutustutaan neitiin kaverina ja sitten kun kumpikaan ei enää jännitä tapaamista ja osaa olla toisen seurassa luonnollinen, niin voi miettiä että missä mennään. Eli onko vain kaveruutta vai onko kehittymässä jotain muuta.
Kokemuksia: Ujosta ja epävarmasta, vähän typeriäkin kommentteja heittelevästä jännittäjästä on paljastunut tosi fiksu, mukava ja luonnollinen ihminen.
Joskus on taas söpön hiljaisesta hissukasta paljastunut kovaääninen puheripulin vaivaama hölöttäjä jolta ei saa suunvuoroa..
Yksi vaihtoehto jolla voisi välttyä nettitutustumisien osalta tällaisilta yhden tapaamisen "kirouksilta", voisi olla se että sopii jo ennen ensitapaamista että ei tehdä hätäisiä päätöksiä sen perusteella, koska molempia kuitenkin jännittää. Sovitaan vaikka että nähdään kavereina 5 kertaa ja katsotaan sitten miltä tilanne näyttää. - tympiintynyt mies
Tavallinen tallaaja kirjoitti:
Olen samaa mieltä tästä ensitapaamisesta. Ei pitäisi tehdä johtopäätöksiä toisen luonteenpiirteistä yhden tapaamisen perusteella. Itse olen pyrkinyt nuodattamaan sellaista periaatetta, että ensin tutustutaan neitiin kaverina ja sitten kun kumpikaan ei enää jännitä tapaamista ja osaa olla toisen seurassa luonnollinen, niin voi miettiä että missä mennään. Eli onko vain kaveruutta vai onko kehittymässä jotain muuta.
Kokemuksia: Ujosta ja epävarmasta, vähän typeriäkin kommentteja heittelevästä jännittäjästä on paljastunut tosi fiksu, mukava ja luonnollinen ihminen.
Joskus on taas söpön hiljaisesta hissukasta paljastunut kovaääninen puheripulin vaivaama hölöttäjä jolta ei saa suunvuoroa..
Yksi vaihtoehto jolla voisi välttyä nettitutustumisien osalta tällaisilta yhden tapaamisen "kirouksilta", voisi olla se että sopii jo ennen ensitapaamista että ei tehdä hätäisiä päätöksiä sen perusteella, koska molempia kuitenkin jännittää. Sovitaan vaikka että nähdään kavereina 5 kertaa ja katsotaan sitten miltä tilanne näyttää.järkevä juttu aloittaa tapaileminen kaveripohjalta,mutta voinen omasta kokemuksesta sanoa ettei aina toimi.Toikin on nimittäin kokeiltu että sovitaan ettei oteta ensimäistä tapaamista liian vakavasti siinä mielessä,mikä jo tuli esille,ettei tehdä toisesta liian hätäisiä päätelmiä heti ensimmäisellä kerralla jne....mutta valitettavasti neito katosi teille tietymättömille,eikä sen koommin ole mitään kuulunut,vaikka peräänkin kyllä huhuilin,jotta mitäs tämä nyt tarkoittaa...???Ehkäpä joidenkin kohdalla toimii hyvinkin,mutta tällä haavaa en voi kokemukseeni perustuen suositella.
- hgdvfldkjskäöl
...hän juuri ajoin tällä hieman takaakin,eli ensimmäinen tapaaminen on monastikin aika jännittävä,ainakin siihen tottumattomalle...siis sellaselle joka ei alvariinsa hyppää vieraiden ihmisten kanssa treffeillä,niin siihen kuitenkin perustetaan koko toisen ihmisen olemus ja syvällisyys ja käypäisyys kumppaniksi???tietty eriasia voi olla jos mies on niin syötävän komea,että kelpaa vaikkei olisi mitään yhteistä,vai??
Up.
- Komsiikomsaa
onhan sillä väliä. Ja sitten ei. Mietin tosissaan tuota asiaa kun on noita miehiä tavannu aika paljon. On ollu sellasia pizzanaamoja tai luuviuluja, että joku ois kirkuen juossu karkuun mutta minä rakastin. On ollu myös sellasia komistuksia että paras tyttöystäväkin on hämmästellyt että kuinka kummassa olen onnistunut sellaisen saamaan (kiitos, kaveri!)... mutta yhteistä kaikille näille miehille on ollut se että niissä on ollut "se jokin", sellainen piirre luonteessa tai tavoissa tai jossain muussa kuin ulkonäössä, että se on saanu rakastumaan. Ja silloin se ulkonäkö on todellakin ollut ihan yhdentekevä. Juuri nyt on esimerkiksi juttua yhden chatissa tapaamani miehen kanssa. Tapasimme livenä ja sanoin hänelle myöhemmin ettei hän ole ollenkaan minun tyyppinen ulkonäöllisesti (vaalea ja minä tykkään tummista, kiltti kuin mikä ja minä taas tykkään rentummista) vaan nyt kun olemme enemmän ja enemmän jutelleet ja tavanneet noin kavereina huomaan että kappas... alan omimaan tätä miestä! Eli nyt alkaa nostaa päätään se luonne-kysymys joka pitkässä juoksussa painaa enemmän kuin se minkä näköinen ihminen on kyseessä. Mutta jos on tarkoitus saada äkkiä suhde pystyyn niin silloin, valitettavasti, se ulkonäkö merkkaa niin miehille kuin naisillekin. Muu puhe on sontaa jolta voi sulkea korvansa heti alkuun.
- tympiintynyt mies
se sitten tulikin...se tiivistelmä pähkinänkuoressa,jota tässä olen haeskellut.Luulen että jos kaltaisiasi naisia olisi enemmältikin,niin
minullakin voisi todennäköisesti olla jo oma kulta kainalossa.
Hienoa että on sentään joku,joka ei säikähdä sitä ensimmäistä kertaa,vaikkei ulkonäkökään heti kolahda...olen samaa mieltä että
se ei ole niin tärkeä kriteeri pidemmässä juoksussa,sillä kun toista oppii tuntemaan paremmin,niin luonne kuin sisinkin nousee arvoon arvaamattomaan ja saattaa jopa käydä niin että on vaarana rakastua.Mutta todella piristävä kommentti...että siis tällaisiakin harvinaisuuksia on olemassa.
- liisa
miten olet edennyt eteenpäin!
- tympiintynyt mies
kun hiukan täsmennät mitä tarkoitat?siis minkä asian tahi seikan suhteen edennyt?
- liisa
kun hiukan täsmennät mitä tarkoitat?siis minkä asian tahi seikan suhteen edennyt?
joita edellä olen esittänyt? :o)
Oletan, että olet ottanut neuvoistani vaarin ja ryhtynyt vaatimaan naiselta selityksiä! - tympiintynyt mies
liisa kirjoitti:
joita edellä olen esittänyt? :o)
Oletan, että olet ottanut neuvoistani vaarin ja ryhtynyt vaatimaan naiselta selityksiä!että selityksiäkö?No arvelisin että aikuiset ihmiset tajuaa,jos laittaa perään tekstiviestejä ja sähköpostia,että halua olisi pitää yhteyttä,mutta jos pari-kolme viikkoa jotain kommenttia odottelee eikä mitään kuulu,niin kai tyhmempikin käsittää ettei niitä koskaan tule.Minusta ainakin on aika naurettavaa siinä vaiheessa alkaa vonkaamaan,ja tehdä samalla itsensä jollainlailla naurunalaiseksi toisen silmissä...joten summa summarum,jos ei mitään kuulu,niin lienenkö sille mahtanen mitään ja lienee myös ymmärrettävä että sepä taas siltä osin.
- liisa
että selityksiäkö?No arvelisin että aikuiset ihmiset tajuaa,jos laittaa perään tekstiviestejä ja sähköpostia,että halua olisi pitää yhteyttä,mutta jos pari-kolme viikkoa jotain kommenttia odottelee eikä mitään kuulu,niin kai tyhmempikin käsittää ettei niitä koskaan tule.Minusta ainakin on aika naurettavaa siinä vaiheessa alkaa vonkaamaan,ja tehdä samalla itsensä jollainlailla naurunalaiseksi toisen silmissä...joten summa summarum,jos ei mitään kuulu,niin lienenkö sille mahtanen mitään ja lienee myös ymmärrettävä että sepä taas siltä osin.
Kevättä!
- tympiintynyt mies
liisa kirjoitti:
Kevättä!
menee...en kai minä sille mitään mahda jos vastapuolelta ei tule minkäänlaista vastausta eikä kommenttia mihinkään viesteihin,eikös se ole aika aika hankalaa keskustelua sellanen?Tai ainakin minä ymmärrän olla jo siinä vaiheessa häiritsemättä??En tiedä mihinkä ne sellaset naiset on kadonnut,jotka malttaisi ottaa toisen sisimmästäkin selvää ennen tuomitsemista...vaikka kaikkihan ne sellasia kirjeissä on,mutta eipä ole sitten kuitenkaan vastaan sattunut???
- liisa
menee...en kai minä sille mitään mahda jos vastapuolelta ei tule minkäänlaista vastausta eikä kommenttia mihinkään viesteihin,eikös se ole aika aika hankalaa keskustelua sellanen?Tai ainakin minä ymmärrän olla jo siinä vaiheessa häiritsemättä??En tiedä mihinkä ne sellaset naiset on kadonnut,jotka malttaisi ottaa toisen sisimmästäkin selvää ennen tuomitsemista...vaikka kaikkihan ne sellasia kirjeissä on,mutta eipä ole sitten kuitenkaan vastaan sattunut???
olen itse ottanut pariin kertaan "hatkat".
Miehet ovat olleet älykkäitä, hyviä keskustelijoita, pitkiä,JA pelottavan rehellisiä, ihan ookoo näköisiäkin, mutta jokin vain sai liukenemaan. Myöhemmin olen muistellut hyvällä ja pahalla heitä ja ihmetellyt miksi toimin kuin toimin. En tiedä! Niinkuin aiemmin ehdotin, että tätäkin naista on saattanut pelottaa...
Ethän voi muuta kuin antaa ajan kulua. Ja jos tuo ihminen vastaan kävelee, katsoa mitä tapahtuu..
Toivottavasti et tapahtuneesta katkeroidu.
Kyllä se oikea löytyy.
Kevättä! - tympiintynyt mies
liisa kirjoitti:
olen itse ottanut pariin kertaan "hatkat".
Miehet ovat olleet älykkäitä, hyviä keskustelijoita, pitkiä,JA pelottavan rehellisiä, ihan ookoo näköisiäkin, mutta jokin vain sai liukenemaan. Myöhemmin olen muistellut hyvällä ja pahalla heitä ja ihmetellyt miksi toimin kuin toimin. En tiedä! Niinkuin aiemmin ehdotin, että tätäkin naista on saattanut pelottaa...
Ethän voi muuta kuin antaa ajan kulua. Ja jos tuo ihminen vastaan kävelee, katsoa mitä tapahtuu..
Toivottavasti et tapahtuneesta katkeroidu.
Kyllä se oikea löytyy.
Kevättä!itse selittänyt näille jätetyille miehille syitä liukenemiseen tai onko ne miehet kuinka aktiivisesti kyselleet perään??Itse olen ollut myös mainituissa tilanteissa täysin rehellinen toista kohtaan,sillä en näe mitään syytä kirjoitella epätodellisia asioita ja seikkoja,sillä tapaamisessahan ne lopulta paljastuu...ainakin ensin ulkonäölliset seikat ja mahdollisesti myöhemmin pintaa syvemmälläkin olevat "avut".Näiden totuuksien perusteella ja pitkäaikaisillakin kirjoitteluilla nainen on tahtonut yleensä tavata,mutta edellämainituin seurauksin.En tiedä oletko ymmärtänyt väärin,sillä näitä samanlailla käyttäytyviä naisia ei ole ollut yksi eikä kaksi,vaan todella useita,joten vahingosta tahi sattumasta ei liene kyse...siksi siis se aloituskysymyksenikin,sillä väkisin hiipii mieleen jo hieman katkeruuttakin.
Olisihan se mukava nähdä vastapelurin käyttäytyminen vastaantullessa. - liisa
itse selittänyt näille jätetyille miehille syitä liukenemiseen tai onko ne miehet kuinka aktiivisesti kyselleet perään??Itse olen ollut myös mainituissa tilanteissa täysin rehellinen toista kohtaan,sillä en näe mitään syytä kirjoitella epätodellisia asioita ja seikkoja,sillä tapaamisessahan ne lopulta paljastuu...ainakin ensin ulkonäölliset seikat ja mahdollisesti myöhemmin pintaa syvemmälläkin olevat "avut".Näiden totuuksien perusteella ja pitkäaikaisillakin kirjoitteluilla nainen on tahtonut yleensä tavata,mutta edellämainituin seurauksin.En tiedä oletko ymmärtänyt väärin,sillä näitä samanlailla käyttäytyviä naisia ei ole ollut yksi eikä kaksi,vaan todella useita,joten vahingosta tahi sattumasta ei liene kyse...siksi siis se aloituskysymyksenikin,sillä väkisin hiipii mieleen jo hieman katkeruuttakin.
Olisihan se mukava nähdä vastapelurin käyttäytyminen vastaantullessa.suhteet eivät ole alkaneet kirjoittelulla, vaan ihan livenä kohtaamisina tai pitkäaikaisen kaveruuden myötä.
Ja kun olen liuennut, en ole jäänyt selittelmään... Minusta minulla ei ole ollut tarvetta sellaiseen. Siitä johtunee Hyvääpäivääkirvesvartta -tervehtiminen.
Olen ollut elämäntilanteessa, jossa itsensä likoon laittaminen ja vakavaan suhteeseen alkaminen olisi ollut väärin molempia kohtaan.
Tunnekylmyyttä toista kohtaan, mutta oikein minulle. "Rakasta ensin itseäsi, jne"
Ymmärsin, että kerroit vain yhdestä liukeenmisesta.Multa puuttuu sisälukutaito.
En osaa sanoa tapauksestasi enempää. - liisa
liisa kirjoitti:
suhteet eivät ole alkaneet kirjoittelulla, vaan ihan livenä kohtaamisina tai pitkäaikaisen kaveruuden myötä.
Ja kun olen liuennut, en ole jäänyt selittelmään... Minusta minulla ei ole ollut tarvetta sellaiseen. Siitä johtunee Hyvääpäivääkirvesvartta -tervehtiminen.
Olen ollut elämäntilanteessa, jossa itsensä likoon laittaminen ja vakavaan suhteeseen alkaminen olisi ollut väärin molempia kohtaan.
Tunnekylmyyttä toista kohtaan, mutta oikein minulle. "Rakasta ensin itseäsi, jne"
Ymmärsin, että kerroit vain yhdestä liukeenmisesta.Multa puuttuu sisälukutaito.
En osaa sanoa tapauksestasi enempää.viimeisellä kommentillani , että olisit toivoton tapaus tai muutakaan moitetta. En vain ymmärrä niitä friiduja, jotka eivät NÄHNEET Sinua
Olet harvinaisen asenteen omaava terveitsetuntoinen rehellinen nuori mies, jolla on edessään suurenmoinen tulevaisuus.
Usein on parempi, jos joutuu ponnistelemaan ja tekemään virheitä ja kokemaan pettymyksiä kuin, että tapahtuu heti ja tässä.
Usko ihanteisiisi! Etkä ole tylsä.
Kevättä! - tympiintynyt mies
liisa kirjoitti:
viimeisellä kommentillani , että olisit toivoton tapaus tai muutakaan moitetta. En vain ymmärrä niitä friiduja, jotka eivät NÄHNEET Sinua
Olet harvinaisen asenteen omaava terveitsetuntoinen rehellinen nuori mies, jolla on edessään suurenmoinen tulevaisuus.
Usein on parempi, jos joutuu ponnistelemaan ja tekemään virheitä ja kokemaan pettymyksiä kuin, että tapahtuu heti ja tässä.
Usko ihanteisiisi! Etkä ole tylsä.
Kevättä!Tässähän aivan häkeltyy moisista kehuskeluista...
juu,en tiedä mikä kirous tähän omaan "kumppaninhakuprojektin" ylle on laskeutunut,kun ei tunnu kohtaavan sellasta aitoa,kivaa naista...vaan kaikki on ollut ns. "katoavaista" sorttia.Oisinhan toki itsellenikin suonut edes jonkinlaisen mukavan tulevaisuuden,sillä en suuria vaadi että elämässä olisi hohtoa.Siinä olet oikeassa,että on varmaan parempi kun joutuu hieman työskentelemään onnensa eteen,kuin että kaiken saa eteensä aivan tosta vaan.Luulen että siinä elämän reaaliteetit juuri häviää,eikä osaa olla mihinkään tyytyväinen eikä arvostaa niitä pieniä arkipäiväiväisiä asioita,jota se mahdollinen kumppani jakaa vaatimattomien kiitosten ym. muodossa.
No,toivottavasti se "oikeakin" joskus sattuisi vastaan,ja vielä toivottavampaa olisi kun ei samantien katoaisi karkuun,ja malttaisi ottaa selvää millaista täällä sisäpuolellakin olisi.
Kevättä! - karjukin
Tässähän aivan häkeltyy moisista kehuskeluista...
juu,en tiedä mikä kirous tähän omaan "kumppaninhakuprojektin" ylle on laskeutunut,kun ei tunnu kohtaavan sellasta aitoa,kivaa naista...vaan kaikki on ollut ns. "katoavaista" sorttia.Oisinhan toki itsellenikin suonut edes jonkinlaisen mukavan tulevaisuuden,sillä en suuria vaadi että elämässä olisi hohtoa.Siinä olet oikeassa,että on varmaan parempi kun joutuu hieman työskentelemään onnensa eteen,kuin että kaiken saa eteensä aivan tosta vaan.Luulen että siinä elämän reaaliteetit juuri häviää,eikä osaa olla mihinkään tyytyväinen eikä arvostaa niitä pieniä arkipäiväiväisiä asioita,jota se mahdollinen kumppani jakaa vaatimattomien kiitosten ym. muodossa.
No,toivottavasti se "oikeakin" joskus sattuisi vastaan,ja vielä toivottavampaa olisi kun ei samantien katoaisi karkuun,ja malttaisi ottaa selvää millaista täällä sisäpuolellakin olisi.
Kevättä!Aikoinaan,kauan sitten poikosena oli samantyylistä ongelmaa. Läksy tuli opittua:
nainen on luonnostaan aisteillaan pelaava olento,joka pohjimmiltaan etsii miehekästä karjua seksiin tai suvunjatkoon. siis hyvin kärjistettynä,mutta seikkaperäisiin kokemuksiin nojaten..Siis täytyy olla kontrastia ulkokuoren ja sisuksen välillä. Jos olet herkkä,pidä se omana tietonasi. Nainen kaipaa olkavartta,jos se puoli on kunnossa, on varaa hempeillä,mutta erittäin harkitusti. Kun luki hesarista näitä kilttien poikien ongelmia,niin käsitys on vaan vahvistunut.
- maimi
kyllähän jotenkin meni homma sellaseen puuhun, että oot kuitenkin itte provokatiiviseti esittäny jotain ja se sitten toistuu, ei kai muuten sullen iskis aina vaan samanlaista. Kyllä on jotain oltava sunkin puolelta syytä. Muuta tyyliä!
- tympiintynyt mies
..se sitten jotain provokatiivista,jos on esiintynyt omana itsenään,siis mukavana,kohteliaana jne...mutta sen verran hiljaisempana,että on pitänyt niistä itsensä kehuista ym. joutavasta suunsa kiinni.Siis siitäkö homma mättää?pitääkö itsensä nostaa kaiken yläpuolelle että pärjää naisten silmissä?siihen sanoisin "no thanks",jos sellasta tyylin muutosta tarkoitat.enkä ole kieltänytkään etteikö jotain vikaa olisi itsessänikin...onko se sitten toi äsken mainittu,vai mikä...sen kun itsekin tietäisin..naiset kun eivät saa suutaan auki sitä kertoakseen????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1895108Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254482Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993147Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603060Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1552977- 522541
- 271939
- 561893
- 781831
- 221797