Lordi nyt oli ihan täyttä skeidaa. Voitti jostain ihmeen syystä. Kuka sellasta mekastusta jaksaa kuunnella? Eihän se ole edes musiikkia.
Lordi on paska
7
580
Vastaukset
- .....
painu sinä takaisin sinne mistä olet tullutkin...et taida tajuta musiikista paskaakaan...
- Viltsukka
Lordi voitti Asujen ja omaperäisen egonsa ansiosta... kappale on puhki kuunneltua kamaa, mutta hyvää musaa silti, Hard Rock!
- Toisinaan täällä
että olet vuoden jäljessä
- Hevitär
Kuules poppipissis, kyllä Lordin biisissä oli munaa 100 x enemmän kuin näissä tän vuoden avuttomissa yrityksissä yhteensä. En ole Lordifani, mutta bändi hoiti kuitenkin homman kotiin.
Yritä nyt sinäkin jotain mainittavaa saada aikaiseksi, sen sijaan että haukut täällä toisia nimimerkin takaa. Mene aluksi vaikka nurkkaan häpeämään;oD - paska musiikki
voittaa euroviisuja...luulis sen nyt järjenkin sanovan..vaan ei kaikilla.Pakkohan sitä on jonkun jaksettava kuunnella kun koko eurooppa siitä tykkäs.Ai ei oo musiikkia...no hohhoijjaa...teinixxx
- Anonyymi
Hard Rock halleluja oli kuitenkin hieno biisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 552889
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12975- 88974
- 49876
- 84834
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94720
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86605- 48575