miesten liigan finaaleista..

J.. #5

Tuleeko PerPo Iskulle vastaan finaaleissa?
Juvonen vai krastins?
Miten menee voitot?

24

582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :) roi

      ettei vain olisi junttila kirjoittanut..?? no perpohan sen voiton vie..ja isku tulee hyvänä kakkosena..!!moilanen nousee suden kuopasta ja tinttaa iskun..!!
      PERPO IS BEST.!!

      • J..#5

        Mistä päättelet että Junttila oisin?:)


      • :))
        J..#5 kirjoitti:

        Mistä päättelet että Junttila oisin?:)

        no ajattelinpa vain että olisit junttila..mutta jos et ole niin ei sitten..junttila vaan pelaa perpossa #5 (jos et tienny..:) ) käväseppä perpo sivuilla lukemassa niitä junttilan selostuksia..
        www.perpo.com sieltä otat kohdan "lentopallo" ja sieltä "liiga" .. mahtavia sen jutut..aina saa nauraa..
        ja perpo vie iskulta voiton..!! kolme-muna..:)


      • J..#5
        :)) kirjoitti:

        no ajattelinpa vain että olisit junttila..mutta jos et ole niin ei sitten..junttila vaan pelaa perpossa #5 (jos et tienny..:) ) käväseppä perpo sivuilla lukemassa niitä junttilan selostuksia..
        www.perpo.com sieltä otat kohdan "lentopallo" ja sieltä "liiga" .. mahtavia sen jutut..aina saa nauraa..
        ja perpo vie iskulta voiton..!! kolme-muna..:)

        Joo kyllä mie tiiän et se Junttila pelaa vitosella, mut nii pelaa juvonenki..
        Suomen kolme parasta passaria on Juvonen,Markkula ja Junttila..
        Ite kyllä veikkaan et Isku vie finaalit 3-1:)
        pitääpä lähtä nyt lukee niitä juttuja..


      • :))
        J..#5 kirjoitti:

        Joo kyllä mie tiiän et se Junttila pelaa vitosella, mut nii pelaa juvonenki..
        Suomen kolme parasta passaria on Juvonen,Markkula ja Junttila..
        Ite kyllä veikkaan et Isku vie finaalit 3-1:)
        pitääpä lähtä nyt lukee niitä juttuja..

        miten niin junttila mahtuu kolmen parhaan joukkoon..missä krastins..vai eikö ugia lasketa tähän suomen parhaisiin kun se on latviasta..?
        junttila pelaa kakkos passarina perpossa..eli ei juuri koskaan pelaa liiga peleissä..no mutta onhan se hyvä pelaan..ainakin parempi kuin minä..:)ai isku vie voiton..jokainen saa olla eri mieltä..vaikka en aivan henkeen ja vereen usko perpoon uskon silti et se vie voiton..ei ne anna sitä iskulle ku kulta oli jo viime vuonna niin lähellä..no pian se nähdään..


      • J..#5
        :)) kirjoitti:

        miten niin junttila mahtuu kolmen parhaan joukkoon..missä krastins..vai eikö ugia lasketa tähän suomen parhaisiin kun se on latviasta..?
        junttila pelaa kakkos passarina perpossa..eli ei juuri koskaan pelaa liiga peleissä..no mutta onhan se hyvä pelaan..ainakin parempi kuin minä..:)ai isku vie voiton..jokainen saa olla eri mieltä..vaikka en aivan henkeen ja vereen usko perpoon uskon silti et se vie voiton..ei ne anna sitä iskulle ku kulta oli jo viime vuonna niin lähellä..no pian se nähdään..

        näin eka kerran junttilan pelaavan kalottiotteluisa viime keväänä raahessa ja sielä se näytti sellaselta "mun mielee" olevalta pelaajalta, eli se lista minkä laitoin oli mun suosikeista..
        mite muute sie, misä joukkueesa pelaat?


      • :))
        J..#5 kirjoitti:

        näin eka kerran junttilan pelaavan kalottiotteluisa viime keväänä raahessa ja sielä se näytti sellaselta "mun mielee" olevalta pelaajalta, eli se lista minkä laitoin oli mun suosikeista..
        mite muute sie, misä joukkueesa pelaat?

        ..pelaa missään joukkueessa..Woman Volley:ssä kai pelaisin jos joskus olisin aloittanu..en oo koskaan pelannutkaan..oon vaan pyöriny noissa perpon jutuissa muutaman vuoden niin tiiän näistä asioista jonkun verran..ja olen töissä perpon otteluissa (mm.oivan juoksutyttönä..)
        Ai niin miten se nyt menee se voitto ku eilinen peli päätty 3-2 perpolle vaikka se olis oikeesti päättyny 3-0 mutta ku tuomarit möhläs..
        iskun pelaaja ite vielä myönsi että pallo meni omasta torjunnasta yli..mutta samapa tuo..peli päättyi kuitenkin niinkuin pitikin..:)vai pitikö?


      • J..#5
        :)) kirjoitti:

        ..pelaa missään joukkueessa..Woman Volley:ssä kai pelaisin jos joskus olisin aloittanu..en oo koskaan pelannutkaan..oon vaan pyöriny noissa perpon jutuissa muutaman vuoden niin tiiän näistä asioista jonkun verran..ja olen töissä perpon otteluissa (mm.oivan juoksutyttönä..)
        Ai niin miten se nyt menee se voitto ku eilinen peli päätty 3-2 perpolle vaikka se olis oikeesti päättyny 3-0 mutta ku tuomarit möhläs..
        iskun pelaaja ite vielä myönsi että pallo meni omasta torjunnasta yli..mutta samapa tuo..peli päättyi kuitenkin niinkuin pitikin..:)vai pitikö?

        Ainaha se parempi joukkue voittaa(tai no melkee aina)..
        Ois varmaa ollu hyvä peli, harmi ku ei pääse kattoo:( ite kyllä oisin toivonu Iskun vievän sen pelin, mut ei=/ ehkä ens kerralla parempi onni=)
        nii mitäs sie oikee hommailet niissä peleissä, ootko niinku kirjurina vai mitä?
        eiks se wovo pelaa naisten 2.sarjaa?


      • :))
        J..#5 kirjoitti:

        Ainaha se parempi joukkue voittaa(tai no melkee aina)..
        Ois varmaa ollu hyvä peli, harmi ku ei pääse kattoo:( ite kyllä oisin toivonu Iskun vievän sen pelin, mut ei=/ ehkä ens kerralla parempi onni=)
        nii mitäs sie oikee hommailet niissä peleissä, ootko niinku kirjurina vai mitä?
        eiks se wovo pelaa naisten 2.sarjaa?

        ..olihan se peli tietenkin jokseinkin hyvä..lähin kylläkin pois jo 3. erän jälkeen että en tiiä sitten 4. ja 5. erästä mitään..tuskin ne mitenkään erityisiä oli..minä nyt teen siellä pelissä vaikka mitä..mm.lipun myynnissä joskus, kaitsen katsojien lapsia, myyn arpoja, oon kuuluttajan luona sanomassa ku löi tai torjui ja sellaista pientä..
        no hyvänen aika älä multa kysy wovon sarjoista..minä niistä tiiä mitään..
        etkö sä sitten pääse kattoon tampereelle tänä iltana klo 18.30.?hei se 3.peli tulee pelin jälkeen telkkarista..että jos et pääse kattomaan.. niin ja onhan siellä perpon sivuilla ne kipen selostukset..:)


      • J..#5
        :)) kirjoitti:

        ..olihan se peli tietenkin jokseinkin hyvä..lähin kylläkin pois jo 3. erän jälkeen että en tiiä sitten 4. ja 5. erästä mitään..tuskin ne mitenkään erityisiä oli..minä nyt teen siellä pelissä vaikka mitä..mm.lipun myynnissä joskus, kaitsen katsojien lapsia, myyn arpoja, oon kuuluttajan luona sanomassa ku löi tai torjui ja sellaista pientä..
        no hyvänen aika älä multa kysy wovon sarjoista..minä niistä tiiä mitään..
        etkö sä sitten pääse kattoon tampereelle tänä iltana klo 18.30.?hei se 3.peli tulee pelin jälkeen telkkarista..että jos et pääse kattomaan.. niin ja onhan siellä perpon sivuilla ne kipen selostukset..:)

        Joo en ollu kattomasa sitä peliä sielä tampereella mut Isku muute voitti sen pelin:)
        Ja veikkaan että se vie seuraavanki,
        tai huomenaha se nähää kumpi voittaa;)


      • :))
        J..#5 kirjoitti:

        Joo en ollu kattomasa sitä peliä sielä tampereella mut Isku muute voitti sen pelin:)
        Ja veikkaan että se vie seuraavanki,
        tai huomenaha se nähää kumpi voittaa;)

        no mutta katoitko paljo ne erät oli päättyny..
        ollu tiukka peli tampereella eilen..(mutta kipen selostuksia eilisetä ei oo vielä damn..) kyllä perpo pitää koti taijan..ne haluaa vaan viedä iskulta kullan tampereella niiten koti yleisön edessä..että siellä etelässäki tiietään missä pelataan lentopallossa niitä miesten eriä..:) missä joukkueessa sie pelaat ku kannatat iskua.vai?


      • :))
        :)) kirjoitti:

        no mutta katoitko paljo ne erät oli päättyny..
        ollu tiukka peli tampereella eilen..(mutta kipen selostuksia eilisetä ei oo vielä damn..) kyllä perpo pitää koti taijan..ne haluaa vaan viedä iskulta kullan tampereella niiten koti yleisön edessä..että siellä etelässäki tiietään missä pelataan lentopallossa niitä miesten eriä..:) missä joukkueessa sie pelaat ku kannatat iskua.vai?

        niin kuka se veikään tämän päiväisen peli.?oliko se se isku.?hmm eipä tainnut olla..:) :) :)
        iskun pelaajille satoi palloja päähän..ja se eräs iskun pelaaja yritti saada pallon väärän verkon yli..mutta se jäin verkkoon kiinni ja taitaa olla siellä vieläkin..:) :) :)(se löi pallon kentän sivuverkon..)katoitko telkkarista sen pelin..? taidampa lähteä lauantaina tampereelle..
        voiton juhliin..!!!:) :) :) :)


      • J..#5
        :)) kirjoitti:

        niin kuka se veikään tämän päiväisen peli.?oliko se se isku.?hmm eipä tainnut olla..:) :) :)
        iskun pelaajille satoi palloja päähän..ja se eräs iskun pelaaja yritti saada pallon väärän verkon yli..mutta se jäin verkkoon kiinni ja taitaa olla siellä vieläkin..:) :) :)(se löi pallon kentän sivuverkon..)katoitko telkkarista sen pelin..? taidampa lähteä lauantaina tampereelle..
        voiton juhliin..!!!:) :) :) :)

        älästä kuule viä ilakoi, isku vie sen kotipelin
        3-1 ja sit sielä rovaniemellä sen pelin 2-3:)
        en mie kattonu sitä peliä telkusta ku olin kattomas tyttökaverin peliä, mut se liigapeli meni nauhalle:) mie oon raahesta, ja pelaan täälä lentistä, mut jotenki Isku on vaa "lähempänä sydäntä" ku perpo, vaikkei perpokaa huono oo!!
        sielä teillä on monia hyviä jätkiä, niinku veinbergs, moilanen ja junttila..


      • :))
        J..#5 kirjoitti:

        älästä kuule viä ilakoi, isku vie sen kotipelin
        3-1 ja sit sielä rovaniemellä sen pelin 2-3:)
        en mie kattonu sitä peliä telkusta ku olin kattomas tyttökaverin peliä, mut se liigapeli meni nauhalle:) mie oon raahesta, ja pelaan täälä lentistä, mut jotenki Isku on vaa "lähempänä sydäntä" ku perpo, vaikkei perpokaa huono oo!!
        sielä teillä on monia hyviä jätkiä, niinku veinbergs, moilanen ja junttila..

        ai että perpo häviäis kotonaan..ei taida..kyllä isku saattaa voittaa tampereella..mutta parempi niin..saadaan kulta peli tänne rolloon..koko kansan nähtäväksi kuinka täällä sitä kultaa juhlitaan..aivan niin kuin juhlittiin makaroonien voittamista..isku on mahtava vastus mutta ei vie kultaa perpolta, paremmat miehet ne täällä pelaa..ja on toivottavaa että se jukka tänne nyt jäis "perpon diktaattoriksi"..
        niin hyviä miehiä meillä on monta..mutta huhujen mukaan moilanen olis muka lopettamassa tämän kauden jälkeen..mutta tiedä häntä..
        ja junttila menossa maajoukkueeseen saamelaiskiintiollä..:):)


      • J..#5
        :)) kirjoitti:

        ai että perpo häviäis kotonaan..ei taida..kyllä isku saattaa voittaa tampereella..mutta parempi niin..saadaan kulta peli tänne rolloon..koko kansan nähtäväksi kuinka täällä sitä kultaa juhlitaan..aivan niin kuin juhlittiin makaroonien voittamista..isku on mahtava vastus mutta ei vie kultaa perpolta, paremmat miehet ne täällä pelaa..ja on toivottavaa että se jukka tänne nyt jäis "perpon diktaattoriksi"..
        niin hyviä miehiä meillä on monta..mutta huhujen mukaan moilanen olis muka lopettamassa tämän kauden jälkeen..mutta tiedä häntä..
        ja junttila menossa maajoukkueeseen saamelaiskiintiollä..:):)

        mie luotan iskuu ja uskon että ne vie kaks seuraavaa peliä, mut en kyllä ois kovin harmissaa vaikka perpoki voittais:) perpo on toinen joukkue joka on mun mielee.. tiiäkkö muute misä barentsit pelataa tänä vuonna, onko ne ruotsisa? ja oisko perposta ketä sinne menosa(sun veikkaus)?
        oli muute tosi hieno juttu että voititte sen mestarien liigan pelin kotona..


      • :))
        J..#5 kirjoitti:

        mie luotan iskuu ja uskon että ne vie kaks seuraavaa peliä, mut en kyllä ois kovin harmissaa vaikka perpoki voittais:) perpo on toinen joukkue joka on mun mielee.. tiiäkkö muute misä barentsit pelataa tänä vuonna, onko ne ruotsisa? ja oisko perposta ketä sinne menosa(sun veikkaus)?
        oli muute tosi hieno juttu että voititte sen mestarien liigan pelin kotona..

        öö mitkä barentsit on??minulta ei kannata tuollaisia kysyä..en tiedä missä ne on..junttilahan sinne meiltä lähtee..:) :)mulla kyllä kovin haluttais lähteä kattoon sinne tamperelle la se peli mutta ku ei voi ku on koeviikko just alkamassa..mutta luotetaan että isku voittaa tampereella niin nähdään vielä yks peli täälläkin..minkä kylläkin perpo voittaa..:)


      • J..#5
        :)) kirjoitti:

        öö mitkä barentsit on??minulta ei kannata tuollaisia kysyä..en tiedä missä ne on..junttilahan sinne meiltä lähtee..:) :)mulla kyllä kovin haluttais lähteä kattoon sinne tamperelle la se peli mutta ku ei voi ku on koeviikko just alkamassa..mutta luotetaan että isku voittaa tampereella niin nähdään vielä yks peli täälläkin..minkä kylläkin perpo voittaa..:)

        vai et sie tiiä mitkä barentsit on:) no sehä on kato sellane turnaus josa pelaa pohj.-suomi, pohj.-ruotsi, pohj.-venäjä ja pohj.-norja.. ja oliko vielä sillai että pelaajie piti olla alle 23-vuotiaita.. tota mulla ois yks pikku ylläri minkä haluaisin tehä yhelle kaverille, ja mie tarttisin siihe sun apua=) mut se kaveri, jolle teen sen nii lukee näitä juttuja täältä kans nii six en viitti sitä tänne kirjottaa.. nii et voisikko antaa vaikka maili osotteen tänne tai jotai? mun kato pitäis saaja sanottuu se juttu sulle sillai et se kaveri ei saa tietoo sitä, oisko ehotuksia mite se onnistuis??
        voi kuulostaa aika sekolta mut tää ois aika tärkeetä..


      • :))
        J..#5 kirjoitti:

        vai et sie tiiä mitkä barentsit on:) no sehä on kato sellane turnaus josa pelaa pohj.-suomi, pohj.-ruotsi, pohj.-venäjä ja pohj.-norja.. ja oliko vielä sillai että pelaajie piti olla alle 23-vuotiaita.. tota mulla ois yks pikku ylläri minkä haluaisin tehä yhelle kaverille, ja mie tarttisin siihe sun apua=) mut se kaveri, jolle teen sen nii lukee näitä juttuja täältä kans nii six en viitti sitä tänne kirjottaa.. nii et voisikko antaa vaikka maili osotteen tänne tai jotai? mun kato pitäis saaja sanottuu se juttu sulle sillai et se kaveri ei saa tietoo sitä, oisko ehotuksia mite se onnistuis??
        voi kuulostaa aika sekolta mut tää ois aika tärkeetä..

        ai ne barentsit on vähä niin ku meillä voimistelu/aerobicissä kalotit..ei voi tietää tuollasia..minä nyt en ymmärtäny siitä sinun ehotuksesta yhtään mitään..mutta samapa se..
        helpoiten se varmaan onnistuu se sun juttus jos kirjoitat minulle..:) [email protected]


      • Lilo
        J..#5 kirjoitti:

        mie luotan iskuu ja uskon että ne vie kaks seuraavaa peliä, mut en kyllä ois kovin harmissaa vaikka perpoki voittais:) perpo on toinen joukkue joka on mun mielee.. tiiäkkö muute misä barentsit pelataa tänä vuonna, onko ne ruotsisa? ja oisko perposta ketä sinne menosa(sun veikkaus)?
        oli muute tosi hieno juttu että voititte sen mestarien liigan pelin kotona..

        Eikös ne tuolla Ruottin puolella ole.. Niin miulle viime vuonna taidetteeiin sanoa.
        Oli muuten hienoa olla järjestämässä viimevuoden kilpailuja!
        Norjalaiset oli aika hauskoja hemmoja ja niiden kanssa saattoi ihan jutellakin, mutta se ruottalainen kaveri oli kyllä aika... no.. höhlä! Pinkit pikkarit! Jaiks!
        Venäläisten passari taas oli... Suorastaan pelkkä herne, kun se siellä verkolla viuhtoi... :)

        Tuomas varmaan tietäisi, mutta sitä mie en saa kiinni, vaikka yrittäisin, joten saatte kehitellä paikan ihan itse.... :)))


      • J..#5
        Lilo kirjoitti:

        Eikös ne tuolla Ruottin puolella ole.. Niin miulle viime vuonna taidetteeiin sanoa.
        Oli muuten hienoa olla järjestämässä viimevuoden kilpailuja!
        Norjalaiset oli aika hauskoja hemmoja ja niiden kanssa saattoi ihan jutellakin, mutta se ruottalainen kaveri oli kyllä aika... no.. höhlä! Pinkit pikkarit! Jaiks!
        Venäläisten passari taas oli... Suorastaan pelkkä herne, kun se siellä verkolla viuhtoi... :)

        Tuomas varmaan tietäisi, mutta sitä mie en saa kiinni, vaikka yrittäisin, joten saatte kehitellä paikan ihan itse.... :)))

        ..mieki kuulin että ne ois ruottissa, mut tiiä häntä sitte.. luin muute sen sun kirjottaman jutun siitä nuoresta passarista, sielä "jaksaa" otsikon alla, joka sun mielestä tähtää huipulle:) mie tunnen tyypin kans ja veikkaan et se pelaa sitä naisten II-sarjaa melko pitkää, eli ei se ole lähössä mihinkää, ainakaa neljää vuotee:)


      • Lilo
        J..#5 kirjoitti:

        ..mieki kuulin että ne ois ruottissa, mut tiiä häntä sitte.. luin muute sen sun kirjottaman jutun siitä nuoresta passarista, sielä "jaksaa" otsikon alla, joka sun mielestä tähtää huipulle:) mie tunnen tyypin kans ja veikkaan et se pelaa sitä naisten II-sarjaa melko pitkää, eli ei se ole lähössä mihinkää, ainakaa neljää vuotee:)

        Ei varmaan, ei.


    • Samppa#5

      Isku vie 3-1..
      Juvonen pyörittää iskun pelin sekaisin..
      Ollikainen astuu ratkaisijan saappaisiin..

    • J..#5

      saat unohtaa koko sen zekon jutun mistä puhuin sulle siinä ed.jutusa:) mie kato ensin aattelin että ostaisin tyttökaverille lahjaksi sellesen perpon paijan, mut se saiki tietoon mun suunnitelmat, nii ostin sille sitte yhen muun jutun:)

      • :))

        niin se toteutui minun kannalata hyvin että isku voitti tänään..pääsee vielä kerran näkemään koko perpo-joukkueen kokonaisuudessa..sittenhän tiistain KULTAjuhlien jälkeen piakkoin lähtevät ne etelästä tulleet miehet lähtee lomille kotiseuduillene..mutta vasta KULTAjuhlien jälkeen..:):)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe