North Mississippi Allstars Rauma Bluesiin
Ensi kesän Rauma Blues -tapahtuman ensimmäiseksi artistiksi on kiinnitetty Pohjois-Mississipin perinteitä rokkiin ansiokkaasti risteyttävä North Mississippi Allstars.
Rauma Blues-organisaatio on houkutellut rokkaavan bluesin kuuminta perunaa Raumalle jo kuuden vuoden ajan, joten kun Luther ja Cody Dickinson askelluttavat hurjaksi livebändiksi tiedetyn kokoonpanonsa lopultakin Rauma Bluesin pääestradille, ainakin järjestäjätiimiläisten sydämissä on varauduttava muutamiin lisälyönteihin.
Rauma Blues 2007 -tapahtuman muiden ulkomaalaisartistien kanssa käytävissä sopimusneuvotteluissa ollaan hienosäätövaiheessa, ja mikäli neuvottelut päätyvät positiiviseen lopputulokseen, Raumalla on tarjolla ensi kesänä ainakin yhtä kovatasoinen bluestapahtuma kuin aiempinakin vuosina.
(16.02.2007)
North Mississippi Allstars Raumalle
wild bill
4
510
Vastaukset
- Lahti Blue
Kyllä olisin taipuvainen laittamaan ne myös puistobluesiin, kyseessä on kuitenkin suora linkki mississippin alkuperäiseen bluesiin ja bändi on hyvin hyvin tasokas.
Yhtyeen fanina olen jokatapauksessa paikalla, soittivatpa sitten vaikka junan vessassa.
http://www.youtube.com/watch?v=V3xFb-OiYuo - asdfghjdfffsdsdada
Yritin turhaan etsiä päivämäärää, kertokaa ihmeessä jos tiedätte!
- raumalt
13.-14.7. Rauma Blues, Rauma
- kiittää tiedosta
raumalt kirjoitti:
13.-14.7. Rauma Blues, Rauma
Näyttää sopivan kesäaikatauluun - Raumalla nähdään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912