Työjutuista kotona..siis mitä on töissä tapahtunut? työkavereistanne?
Vastaukset 4
- Eijakki
Joo puhun nimillä kotosalla, niin puhuu muutkin. Ärsyttää töissä, kun ei kiinnostaisi kertoa omista asioista, mutta, kun haaskat haluaa kaikkea udella prkl!
- kuulumiset
Huolimatta koulutus- ja toimialaerosta keskustelemme päivittäin työpaikan sattumukset puolin ja toisin.
Ei niinkään työkavereista kuin tapahtumista.
Työnantajan edustajan toimia ja henkilöä tulee kyllä joskus moitittua.
Joskus olen keskustellut vaimon kanssa luottamuksellisista asioista luottaen hänen ymmärrykseensä olla levittelemättä niitä. - vapaasti
Kai meillä vaitiolovelvollisuus on mutta enpä välitä semmosesta. Puhun kavereiden kesken mistä huvittaa.
- kumminkin jonkinverran
Jonkun verran tulee puhuttua työkavereista kotona. Jos jollekin on tapahtunut joku hyvä juttu esim. löytänyt vaikka kumppanin. Tai jos on tapahtunut jotain ikävääkin kyllä siitä tulee puhuttua. Itse tykkään viestitellä jollekin luotettavalle kaverille töistä vapaa-aikanakin. Mulla vaihtui työpiste ja uudessa yksikössä työkaverit,työasiat halutaan pitää erillään eikä olla tekemisissä vapaa-ajalla millään tavoin. Tykkäsin itse enempi siitä kun sai tekstiviestin pari lähettää myös töitten jälkeen.
Mutta työasiat sujuu kumminkin töissä eikä mitään riitaisuutta ole ja välit on hyvät joten enpä voi valittaakkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1883151- 941425
- 1281122
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481122Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 96831
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun111694Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55685Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108658- 38592