Rak.mestarin palkka

Mjestar

Olen koulutukseltani Rak.Inssi (AMK) ja ollut valmistumisesta asti työnjohtotehtävissä, eli vajaa 3 vuotta. Olen vetänyt itse läpi vastaavana mestarina pari pienempää työmaata.

Nyt olen erinnäisistä syistä vaihtamassa firmaa. Oletettavasti joutuisin isommilla firmoilla ja isolla firmalla työmaamestariksi ainakin vielä vähäksi aikaa.

Olenkin miettinyt, kannattaisiko hakeutua ison firman palvelukseen ja paljonko voisi pyytää palkkaa? Vai kannattaisiko hakeutua jonkun pienemmän firman palvelukseen. Oletettavasti pienemmällä firmalla saisi paremman palkan ja pieniä projekteja voisin päästä vetämään yksin.

Mutta asia nyt koskettaa lähinnä sitä, että paljonko voisi/kannattaisi pyytää palkkaa firmaa vaihtaessa?

3

1778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjestar

      Siis isolla firmalla ja isolla työmaalla, piti sanomani. Ja alueena on pääkaupunkiseutu.

      Lisäksi, jos joku rak. mestari sattuu lukemaan, niin minkälaisia päiviä isoilla firmoilla joutuu vastaavana tekemään? Tavoiteena siis pyrkiä mahdollisimman nopeasti tällä hetkellä vähintäänkin vastaavaksi mestariksi ja ehkä kokemuksen karttuessa pyrkiä vielä etenemään uralla.

      • raksainssi

        itse oon vantaalla vastaavamestari ja palkka 9000 euroa kuussa. kokemusta viisi vuotta.. palkkahan on ihan perseestä työpäiviin nähden. joka aamu kaheksalta jo työmaalla ja kahdelta yleensä lähden kotia...jotta leivän syrjässä pysyis kiinni teen portsarin hommia iltaisin.. siitä tienaa n.60 euroa tunti


    • dsfsdfds

      Semmoinen 2,4-2,6 tonnia. Riippuu paljon on hakijoita. Jos tosi vähän, voit jopa vaatia 2,7.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe