Rak.mestarin palkka

Mjestar

Olen koulutukseltani Rak.Inssi (AMK) ja ollut valmistumisesta asti työnjohtotehtävissä, eli vajaa 3 vuotta. Olen vetänyt itse läpi vastaavana mestarina pari pienempää työmaata.

Nyt olen erinnäisistä syistä vaihtamassa firmaa. Oletettavasti joutuisin isommilla firmoilla ja isolla firmalla työmaamestariksi ainakin vielä vähäksi aikaa.

Olenkin miettinyt, kannattaisiko hakeutua ison firman palvelukseen ja paljonko voisi pyytää palkkaa? Vai kannattaisiko hakeutua jonkun pienemmän firman palvelukseen. Oletettavasti pienemmällä firmalla saisi paremman palkan ja pieniä projekteja voisin päästä vetämään yksin.

Mutta asia nyt koskettaa lähinnä sitä, että paljonko voisi/kannattaisi pyytää palkkaa firmaa vaihtaessa?

3

1778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjestar

      Siis isolla firmalla ja isolla työmaalla, piti sanomani. Ja alueena on pääkaupunkiseutu.

      Lisäksi, jos joku rak. mestari sattuu lukemaan, niin minkälaisia päiviä isoilla firmoilla joutuu vastaavana tekemään? Tavoiteena siis pyrkiä mahdollisimman nopeasti tällä hetkellä vähintäänkin vastaavaksi mestariksi ja ehkä kokemuksen karttuessa pyrkiä vielä etenemään uralla.

      • raksainssi

        itse oon vantaalla vastaavamestari ja palkka 9000 euroa kuussa. kokemusta viisi vuotta.. palkkahan on ihan perseestä työpäiviin nähden. joka aamu kaheksalta jo työmaalla ja kahdelta yleensä lähden kotia...jotta leivän syrjässä pysyis kiinni teen portsarin hommia iltaisin.. siitä tienaa n.60 euroa tunti


    • dsfsdfds

      Semmoinen 2,4-2,6 tonnia. Riippuu paljon on hakijoita. Jos tosi vähän, voit jopa vaatia 2,7.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."