Olen koulutukseltani Rak.Inssi (AMK) ja ollut valmistumisesta asti työnjohtotehtävissä, eli vajaa 3 vuotta. Olen vetänyt itse läpi vastaavana mestarina pari pienempää työmaata.
Nyt olen erinnäisistä syistä vaihtamassa firmaa. Oletettavasti joutuisin isommilla firmoilla ja isolla firmalla työmaamestariksi ainakin vielä vähäksi aikaa.
Olenkin miettinyt, kannattaisiko hakeutua ison firman palvelukseen ja paljonko voisi pyytää palkkaa? Vai kannattaisiko hakeutua jonkun pienemmän firman palvelukseen. Oletettavasti pienemmällä firmalla saisi paremman palkan ja pieniä projekteja voisin päästä vetämään yksin.
Mutta asia nyt koskettaa lähinnä sitä, että paljonko voisi/kannattaisi pyytää palkkaa firmaa vaihtaessa?
Rak.mestarin palkka
3
1870
Vastaukset
- Mjestar
Siis isolla firmalla ja isolla työmaalla, piti sanomani. Ja alueena on pääkaupunkiseutu.
Lisäksi, jos joku rak. mestari sattuu lukemaan, niin minkälaisia päiviä isoilla firmoilla joutuu vastaavana tekemään? Tavoiteena siis pyrkiä mahdollisimman nopeasti tällä hetkellä vähintäänkin vastaavaksi mestariksi ja ehkä kokemuksen karttuessa pyrkiä vielä etenemään uralla.- raksainssi
itse oon vantaalla vastaavamestari ja palkka 9000 euroa kuussa. kokemusta viisi vuotta.. palkkahan on ihan perseestä työpäiviin nähden. joka aamu kaheksalta jo työmaalla ja kahdelta yleensä lähden kotia...jotta leivän syrjässä pysyis kiinni teen portsarin hommia iltaisin.. siitä tienaa n.60 euroa tunti
- dsfsdfds
Semmoinen 2,4-2,6 tonnia. Riippuu paljon on hakijoita. Jos tosi vähän, voit jopa vaatia 2,7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?857156Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176235Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik905345Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013430