Kaikki te naiset, jotka ihmettelette miksi se kolli ei ota yhteyttä kuin vasta jonkin ajan kuluttua.. Siis yleensä viikon tai kahden..
Teitä huiputettiin, jos annoitte yön miehen käsiin.
Uskokaa se jo.
Jos, JOS se mies olisi ihastunut, hän ei edes välttämättä sekstailisi kanssasi heti! Vaan on oikeesti kiinnostunut: hurmaavasti toisi kukkia, hellisi sut suudelmiin ja ottaisi sut syliin kuin urheakin tarzan.. :D (Oliko tää taas mun unelmaa.. Ei ollu)
Entä sitten nämä miehet, jotka on KIINNOSTUNEET naisesta sekstailusta huolimatta?
Milloin teeskentelette kiinnostunutta? Jaksatteko muka kysellä ja utella naisesta asioita? Mikä teissä paljastaisi sen, että ette oo sen kummemmin toisesta kiinnostunut?
Ärsyttää nämä omat virhetulkinnat eräästä miehestä. Omalla tavalla aavistan, että mies on kiinnostunut, mut jos aikuisten oikeasti, niin.. en tätä teitä kyselisi! :D
Olen sinkku ja kyseessä on seksipartneri. Jätetään lapsenomaisuus tekstistä pois.
Teeskentelevää kiinnostusta?
6
1033
Vastaukset
- jättänyt sen
viimeisen juomatta. Tekstissäsi EI ole logiikkaa.
- varmaankin sitä,
että miten saada selville teeskenteleekö mies kiinnostusta seksiä saadakseen, vai onko tuo oikeasti kiinnostunut (siis muutenkin kuin vain seksimielessä) hänestä.
- niin ei mitenkään
varmaankin sitä, kirjoitti:
että miten saada selville teeskenteleekö mies kiinnostusta seksiä saadakseen, vai onko tuo oikeasti kiinnostunut (siis muutenkin kuin vain seksimielessä) hänestä.
Mitenkä sen nyt sitten saisi selville? Kysymällä mieheltä.
Jos asia arveluttaa, ja kokee että siihen liittyy riskejä, niin sitten ei auta muu kuin joko odotella ilman seksiä muutama kuukausi, tai sitten ottaa riski siitä että mies oli pelkän seksin perässä.
Jos mies viitsii muutaman kuukauden olla naisesta kiinnostunut ilman seksiä, niin silloin todennäköisyys syvemmälle kiinnostukselle paranee. Idioottivarma menetelmä tämäkään ei tosin ole.
- Pantteri*
Kovaa kimitystä ja haaveilua/unelmointia sulla. Mitä sä nyt sitten oikein haluat, kun loppuun kirjoitat että se on seksipartneri? Sulla siis tunteita ja luulet että mies teeskentelee omiaan?
Tunnetko että sua ollaan huiputettu, vai diggailetko tilanteesta? Eiköhän se hemmo ota jalat alleen jossain vaiheessa, jos se ei ole muuta kuin helpon naisen perässä. Suthan se on jo saanut fyysisesti (montakin kertaa). - scale
"Entä sitten nämä miehet, jotka on KIINNOSTUNEET naisesta sekstailusta huolimatta?
Milloin teeskentelette kiinnostunutta? Jaksatteko muka kysellä ja utella naisesta asioita? Mikä teissä paljastaisi sen, että ette oo sen kummemmin toisesta kiinnostunut? "
Helkkarin epäloogista ensin puhua miehistä jotka ovat kiinnostuneet sekä seksistä, että mahdollisesta seurustelusta ja sitten perään kysellä, että milloin teeskennellään kiinnostusta.
Eihän sitä nyt tarvitse teeskennellä jos on kiinnostunut.
Ja varmana haluan seksiä naiselta, mutta se ei suinkaan sulje pois noita hellimisiä.
Mistä ihmeestä toi paskanjauhanta noista että muka ei halua seksiä kun kunnioittaa sun muuta cosmohömpää tulee cosmostako?
Nuorena kloppina sitä "kunnioitti" kun ei ollu vielä itteltä neitsyys menny eikä oikeen uskaltanu ehdottaa, vaikka mieli tekikin. Mä en oo ilimeisesti koskaan ollu ihastunu:)
Toisaalta eipä mun oo tarvinnu koskaa esittää kiinnostunuttakaa. Aina oon ollut kiinnostunu aluksi (ihimisestä ja/tai parisuhteesta), mutta kiinnostus vaan on joskus loppunu hyvinki lyhyeen. Seksisuhteesaki oon ollut kiinnostunu ihimisestä ja seksistä, vaikka parisuhe ko. ihimisen kans ei olis kiinnostanukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960