Los Cronpos on kateissa!!

Weera_ilona

Olen jo monta vuotta etsinyt Los Cronpos nimistä bändiä(?) ja kukaan ei tunnu tietävän minne se on hukkunut. APUA!! Jos kukaan tietää mitään tästä kyseisestä kokoonpanosta, niin ole kiltti ja ota yhteyttä!!
Tunnen usvan lähenevän.. ;))

-Weera

11

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrio

i know that los cromos.
      mutta ne ei rulaa ne on onnettomia luusereita

• Los Cybercuicca

No nyt tulee jokseenkin NIIN PAKSUA faktaa että usvakin eksyy...sinne minne Cronposkin eksyi. Kyseinen kokoonpanohan on aika vanha ja jäsenet tietysti vielä vanhempia. Minunkin jäsenet ovat tosi vanhoja, oikea käsi on ainakin jo 30 vuotias, vasemmasta jalasta puhumattakaan. Voitaisiin kai sanoa että tämä bändi on nyt lähes tulkoon cronpostoitu, vaikkakin joskus olemmekin elätelleet vielä toiveita suuresta ja mahtavasta paluusta...tai ainakin suuresta paluusta. No paluusta....paalusta...siis rahasta...kaljasta...omasta kodista....puutarhasta...ufoista...öh, oho...heh :)
      Kaiken kukkuraksi jäsenet ovat levinneet jossain määrin ympäri Suomea, pitämättä enää kummemmin yhteyttä toisiinsa. Ja ei. Nyt puhuin siis Cronpoksen jäsenistä. Minun omat jäsenet EIVÄT ole levinneet ympäri Suomea. Oikea ja vasen käteni eivät näppäile näitä kirjoituksia yht-aikaa Turusta tai Lahdesta.

Mutta jotta älkööt hän vaipuko epätoivoon. Ehkä usvauksen tiellä löytyy vielä tilaa sille joka käyttää cronposta...tuopin alusena. Me palaamme vielä, kaikki jäsenet paikallaan :D

May the USVA be with you!!! (*röyh*)
      T: Los Cybercuicca

ps. Tilaa nyt uusi Cronpostointi matto, vain 3 mijoonaa markkaa sentti. Tilauksen voi maksaa tilille 12345-678910-Sveitsi. Ei takuuta. Ei palautus oikeutta. Ei rahojen palautusta. Ei oikeastaan yhtään mitään. Ei edes mattoa.

:)

• Weera_ilona

Mitäs kummaa..?? ;))
        Pitääkö mun nyt venailla millon cronposlaiset hiipparoivat takaisin telakalta?? ;) nyyh!! Eihän tämä saa olla totta! Tahtoo kuunnella musaa nyt het just.. ja nyt siis het! Mää niin kovasti tahtosin että jospa joku kiltti ihminen minulle lähettelisi noita kivoja viisuja ;)) Niistä tulee niin ihanat muistot mieleen nuoruudesta :) (..vanha kun alakaa ihtekki olla) (mistähän kohi..?) Paketoikaapas jäsenet nyt yhteen ja mars takaisin tekemään musiikin poikasia!! Ollos ten hyvä ;))

Nii ja mattoa tänne 224,7mm tänne, kiitos.. rahat menivät kuulemma väärän maalaiselle ja numeroiselle tilille.. luulin että sveitsi on venäjällä..??! Asiakaspalvelun jonotukseen soittelemaan.. (lähinnä musiikkia kuuntelemaan)

p.s nyt ryypiskelyt ja haaveilut sikseen; fanit (=1 fani;)) odottavat kuumeisesti :))

• LoS of Los Cronpos
        Weera_ilona kirjoitti:

Mitäs kummaa..?? ;))
        Pitääkö mun nyt venailla millon cronposlaiset hiipparoivat takaisin telakalta?? ;) nyyh!! Eihän tämä saa olla totta! Tahtoo kuunnella musaa nyt het just.. ja nyt siis het! Mää niin kovasti tahtosin että jospa joku kiltti ihminen minulle lähettelisi noita kivoja viisuja ;)) Niistä tulee niin ihanat muistot mieleen nuoruudesta :) (..vanha kun alakaa ihtekki olla) (mistähän kohi..?) Paketoikaapas jäsenet nyt yhteen ja mars takaisin tekemään musiikin poikasia!! Ollos ten hyvä ;))

Nii ja mattoa tänne 224,7mm tänne, kiitos.. rahat menivät kuulemma väärän maalaiselle ja numeroiselle tilille.. luulin että sveitsi on venäjällä..??! Asiakaspalvelun jonotukseen soittelemaan.. (lähinnä musiikkia kuuntelemaan)

p.s nyt ryypiskelyt ja haaveilut sikseen; fanit (=1 fani;)) odottavat kuumeisesti :))

Eep tota... Eihän tässä o mihkää levitty, JKL all night long. Los CCs:kin vielä samalla pitäjällä? Los Hillos myös? Ja Los Carvasuppaskin. Mut joo, ei o tehty mitään, koska ollaan laiskoja pas...sivoituneita elämäntapanuoria :)

Tuo aikaansaamattomuus taisi ikäänkuin alkaa siitä että LC kohensi levinneisyyttään ensin välille Äänekoski-Jyväskylä ja myöhemmin jopa kaukaiseen Etelä-Suomeen saakka kun LosT katoili Turkuun. Vai oliko se Helsinkiin? :o ..noh, johonkin etäiseen asutuskeskittymään kuitenkin ja silloin muinoin gigaisen rallatustyötiedoston siirtely ei ollut läheskään niin ketterää netin läpi ja rahatkin loppu ja piti hommata lisää ja kaekkee.. ja sit tuli jotain muitakin tekosyitä kuten bändiä ja töitä ja opintoja ja niin tuota...

Mut kyllä se vielä mielessä toisinaan pyörii että pitäis wanhaa kunnon LC:tä väsätä. Se kun on siinä määrin leppoisaa touhua että hermo suorastaan lepää kun työstää "Se on laatu mikä haisee"-LC9000-standardin mukaista meteliä. Ko standardi on selkeästi ylivertainen muihin laatuluokitusjärjestelmiin verrattuna antaen tekijälle täysin vapaat kädet työstää musiikki levylle vaikka rälläkällä tai piirtoheittimellä ja katapultilla.

Wanhoista ralleista ei o hajua, mut kai niitä jostain löytyis jos oikein kovasti haluais tästä sohvalta nousta. Muistaakseni niitä ainakin polteltiin levyille ja luovutettiin juhlallisin menoin kaikissa kissanristiäisissä, että viimeistään joltain tutulta saattas löytyä :P

Hmm.. tunnenkos mä ketään jolla olis kissa? :o

-LoS

• Weera_ilona
        LoS of Los Cronpos kirjoitti:

Eep tota... Eihän tässä o mihkää levitty, JKL all night long. Los CCs:kin vielä samalla pitäjällä? Los Hillos myös? Ja Los Carvasuppaskin. Mut joo, ei o tehty mitään, koska ollaan laiskoja pas...sivoituneita elämäntapanuoria :)

Tuo aikaansaamattomuus taisi ikäänkuin alkaa siitä että LC kohensi levinneisyyttään ensin välille Äänekoski-Jyväskylä ja myöhemmin jopa kaukaiseen Etelä-Suomeen saakka kun LosT katoili Turkuun. Vai oliko se Helsinkiin? :o ..noh, johonkin etäiseen asutuskeskittymään kuitenkin ja silloin muinoin gigaisen rallatustyötiedoston siirtely ei ollut läheskään niin ketterää netin läpi ja rahatkin loppu ja piti hommata lisää ja kaekkee.. ja sit tuli jotain muitakin tekosyitä kuten bändiä ja töitä ja opintoja ja niin tuota...

Mut kyllä se vielä mielessä toisinaan pyörii että pitäis wanhaa kunnon LC:tä väsätä. Se kun on siinä määrin leppoisaa touhua että hermo suorastaan lepää kun työstää "Se on laatu mikä haisee"-LC9000-standardin mukaista meteliä. Ko standardi on selkeästi ylivertainen muihin laatuluokitusjärjestelmiin verrattuna antaen tekijälle täysin vapaat kädet työstää musiikki levylle vaikka rälläkällä tai piirtoheittimellä ja katapultilla.

Wanhoista ralleista ei o hajua, mut kai niitä jostain löytyis jos oikein kovasti haluais tästä sohvalta nousta. Muistaakseni niitä ainakin polteltiin levyille ja luovutettiin juhlallisin menoin kaikissa kissanristiäisissä, että viimeistään joltain tutulta saattas löytyä :P

Hmm.. tunnenkos mä ketään jolla olis kissa? :o

-LoS

Jihuu! Siis voisi olla että joskus taasen kuulen näitä kipaleita jossakin?? Kuule, kaiveleppas jonku tutun kissa esiin ja kysele muistaako se oliko ne juuri sen ristiäiset joissa levyjä jakelitta :)) On niin kova kuume päästä kuuntelemaan niitä jälleen ja toki jo lisää teette niin se olisi jo suorastaan fantastista!! :D Oon tässä muutaman vuoden aikana laitellu ilmotuksia ties minne, lehteenkin jopa ja kukaan ei mitään teikäläisitä tiennyt (muka). Olipa hyvä (taputan itseäni olalle) että keksin sitten viimeisenä laittaa tänne kyselyä! Päiväni on pelastettu kun sain hyviä uutisia viimein ;))
        Nyt siis kamat kasaan ja ylös sohvalta! Mulle eka ilmoitus kun ootta jälleen iso kasa ihmisiä tai jotai..? Ja siis ilmottelisko joku(?) jos biisejä sattuis löytymään! :)))))) Lähdenpä tästä tanssahtelemaan riemusta! :D

• Weera_ilona
        Weera_ilona kirjoitti:

Jihuu! Siis voisi olla että joskus taasen kuulen näitä kipaleita jossakin?? Kuule, kaiveleppas jonku tutun kissa esiin ja kysele muistaako se oliko ne juuri sen ristiäiset joissa levyjä jakelitta :)) On niin kova kuume päästä kuuntelemaan niitä jälleen ja toki jo lisää teette niin se olisi jo suorastaan fantastista!! :D Oon tässä muutaman vuoden aikana laitellu ilmotuksia ties minne, lehteenkin jopa ja kukaan ei mitään teikäläisitä tiennyt (muka). Olipa hyvä (taputan itseäni olalle) että keksin sitten viimeisenä laittaa tänne kyselyä! Päiväni on pelastettu kun sain hyviä uutisia viimein ;))
        Nyt siis kamat kasaan ja ylös sohvalta! Mulle eka ilmoitus kun ootta jälleen iso kasa ihmisiä tai jotai..? Ja siis ilmottelisko joku(?) jos biisejä sattuis löytymään! :)))))) Lähdenpä tästä tanssahtelemaan riemusta! :D

Perustin Los Cronpokselle oman yhteisön irc-galleriaankin :))) sinne siis kaikki total fanittajat ;)) (eli ainakin minä, (yksin?))

• LosT of Los Cronpos
        Weera_ilona kirjoitti:

Perustin Los Cronpokselle oman yhteisön irc-galleriaankin :))) sinne siis kaikki total fanittajat ;)) (eli ainakin minä, (yksin?))

Los T, eli allekirvoittanut, raportoi vasemman jalkansa ja oikean kätensä siirtyneen rivakasti viimeisen kuuden kuukauden aikana - huomattavasti yli metrin (1.0005m) ja kosketinsoittorasian virtakin on jo käännetty päälle. Myös muita bändin jäseniä (muut kädet ja jalat) kehoitetaan harjoittamaan vertymistä edistäviä toimintoja ja liikesarjoja (business series). Kampäk näyttänee ehkä/mahdollisesti vääjäämättömältä.

Jäämme seuraamaan tilanteen kehittymistä.

PS. Oikeasti me liikutettiin vaan suuta ja oltiin soittavinaan - kameli hoiti loppupeleissä tositoimet (niinQ).

PPS. Fani!!! Kuulitteko, meillä on FANI! ihQua! PLUR. Piis. Fani! Fani! Fani? :o

• Weera the LC fani
        LosT of Los Cronpos kirjoitti:

Los T, eli allekirvoittanut, raportoi vasemman jalkansa ja oikean kätensä siirtyneen rivakasti viimeisen kuuden kuukauden aikana - huomattavasti yli metrin (1.0005m) ja kosketinsoittorasian virtakin on jo käännetty päälle. Myös muita bändin jäseniä (muut kädet ja jalat) kehoitetaan harjoittamaan vertymistä edistäviä toimintoja ja liikesarjoja (business series). Kampäk näyttänee ehkä/mahdollisesti vääjäämättömältä.

Jäämme seuraamaan tilanteen kehittymistä.

PS. Oikeasti me liikutettiin vaan suuta ja oltiin soittavinaan - kameli hoiti loppupeleissä tositoimet (niinQ).

PPS. Fani!!! Kuulitteko, meillä on FANI! ihQua! PLUR. Piis. Fani! Fani! Fani? :o

Jokos on pojat jäsenet paikoillaan? Tässä tuli taas muutama vuosi(sata) vierähtäneeks kyselyistä :D Joko saadaa pitkäsoitto ulos? Tai edes parhaat? Tai pelkkä kotelo, ilman parhaita? Sanat?

Veljenikin, aivokirurgin kaima (jee!) kyseli että missä on LC? Eli meitä faneja on 2!!! :DDD

Minä perustin facebookkiin (huomaa nykyaikaisuus!) yhteisön http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=122263194479957

Liittykkäätten ollos niin hyvät, ehkä näin saamme porukan läjään takaisin, minä tarvitsen teitä, sanat alkavat hämärtyä päästä, eiiiiiii!

-Weera

• LoS of Los Cronpos
        Weera the LC fani kirjoitti:

Jokos on pojat jäsenet paikoillaan? Tässä tuli taas muutama vuosi(sata) vierähtäneeks kyselyistä :D Joko saadaa pitkäsoitto ulos? Tai edes parhaat? Tai pelkkä kotelo, ilman parhaita? Sanat?

Veljenikin, aivokirurgin kaima (jee!) kyseli että missä on LC? Eli meitä faneja on 2!!! :DDD

Minä perustin facebookkiin (huomaa nykyaikaisuus!) yhteisön http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=122263194479957

Liittykkäätten ollos niin hyvät, ehkä näin saamme porukan läjään takaisin, minä tarvitsen teitä, sanat alkavat hämärtyä päästä, eiiiiiii!

-Weera

Aivokirurgin kaima? :D

LC elää ja voi hyvin (hiljaiseloa). Levy tulee tulee tuossa tuokiossa joka sijaitsee kuitenkin valitettavasti hiukan tuonnempana.

Mut nopea asiakaspalvelu meillä on! Jos ei vastata vartissa niin rahat takas.

• LoS of Los Cronpos

Hei, milläs se James Bondage ajoi pitkin juustohöylää?

• Weera tö Fani

Kustaa Vaasan vanhalla moottorisukellusvenellä!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe