Isoveli?

.....

Jos nainen sanoo miespuolisesta ystävästään, että "hän on mulle kuin isoveli", niin tarkoittaako se juuri sitä?

Eli että nainen ja mies ovat vaan oikein hyviä kavereita, mutta ainakaan naisen puolelta hommassa ei siis ole mitään seksuaalista? Nainen ei ole miehestä tippaakaan kiinnostunut ns. romanttisessa mielessä?

6

520

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanakirja..

      "sä olet mulle kuin isoveli" = "olet ihana ystävä, mutta et mitään muuta. Turha kuvitella että pääsisit pöksyihini"

    • -...-

      Luultavasti näin on, mutta riippuu myös siitä kenelle puhutaan.
      Ajattele vaikka tilannetta jossa joku utelias sivullinen tenttaa suhteen luonnetta, mutta sanoja ei vielä halua paljastaa kiinnostustaan puheena olevaa ihmistä kohtaan.

    • EinariPP

      Monet isoveljet ovat tehneet jotain seksuaalista pikkusiskoilleet. Mieti sitä. Voithan sä olla sille vähän niinkuin insesti-isoveli!

    • Queen-Of-Hearts

      ajattelin että tottahan se sitä tarkoittaa että itsekin olen termiä käyttänyt... mutta sitten tuli mieleen että jos oon puhunu jostain joka on oikeesti kuin veli, johon ei oo mitään muita kuin platonisia tunteita, olen sanonut "kuin veli" mutta sitten olen kutsunut "kuin isoveljiksi" miehiä joihin olen kovasti kiintynyt, enemmän kuin näihin kuin_veljiin... koska ne "isoveljet" on ollu sellasia jotka huolehtii ja huolehtiminen on minusta miehekästä ja seksikästä ja helposti ihastun ja rakastun sellaisiin... mutta sellaiset ovat "kuin isoveljiä" koska olosuhteiden pakosta tai muista syistä mitään muuta ei koskaan pääse tapahtumaan...

      Eli ts. kenellä tarkoittaa ja kenellä ei. (en tiedä pysyinkö edes itse kärryillä ja kun luin kirjoittamani tekstin tajusin kuinka epäjohdonmukainen voikaan ihminen (nainen) olla ;))

    • selvä tapaus

      susta, mutta ei halua seksiä kanssasi. Simple as that. En usko, että muita tulkintoja tuohon on.

    • Anonyymi

      Mitä pitäisi tehdä kun joku leikkii mun iso veliä ja huolehtii minun sokereista,myös antaa karkkia tai sitten juotavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe