Jos nainen sanoo miespuolisesta ystävästään, että "hän on mulle kuin isoveli", niin tarkoittaako se juuri sitä?
Eli että nainen ja mies ovat vaan oikein hyviä kavereita, mutta ainakaan naisen puolelta hommassa ei siis ole mitään seksuaalista? Nainen ei ole miehestä tippaakaan kiinnostunut ns. romanttisessa mielessä?
Isoveli?
6
528
Vastaukset
- sanakirja..
"sä olet mulle kuin isoveli" = "olet ihana ystävä, mutta et mitään muuta. Turha kuvitella että pääsisit pöksyihini"
- -...-
Luultavasti näin on, mutta riippuu myös siitä kenelle puhutaan.
Ajattele vaikka tilannetta jossa joku utelias sivullinen tenttaa suhteen luonnetta, mutta sanoja ei vielä halua paljastaa kiinnostustaan puheena olevaa ihmistä kohtaan. - EinariPP
Monet isoveljet ovat tehneet jotain seksuaalista pikkusiskoilleet. Mieti sitä. Voithan sä olla sille vähän niinkuin insesti-isoveli!
- Queen-Of-Hearts
ajattelin että tottahan se sitä tarkoittaa että itsekin olen termiä käyttänyt... mutta sitten tuli mieleen että jos oon puhunu jostain joka on oikeesti kuin veli, johon ei oo mitään muita kuin platonisia tunteita, olen sanonut "kuin veli" mutta sitten olen kutsunut "kuin isoveljiksi" miehiä joihin olen kovasti kiintynyt, enemmän kuin näihin kuin_veljiin... koska ne "isoveljet" on ollu sellasia jotka huolehtii ja huolehtiminen on minusta miehekästä ja seksikästä ja helposti ihastun ja rakastun sellaisiin... mutta sellaiset ovat "kuin isoveljiä" koska olosuhteiden pakosta tai muista syistä mitään muuta ei koskaan pääse tapahtumaan...
Eli ts. kenellä tarkoittaa ja kenellä ei. (en tiedä pysyinkö edes itse kärryillä ja kun luin kirjoittamani tekstin tajusin kuinka epäjohdonmukainen voikaan ihminen (nainen) olla ;)) - selvä tapaus
susta, mutta ei halua seksiä kanssasi. Simple as that. En usko, että muita tulkintoja tuohon on.
- Anonyymi
Mitä pitäisi tehdä kun joku leikkii mun iso veliä ja huolehtii minun sokereista,myös antaa karkkia tai sitten juotavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999