On niitä jotka rakastavat juoruta. Heitä vetää puolensa toisten ihmistenh epäonni, ja sitä he haluavat tonkia uudestaan ja uudestaan, levitellä omia haaskalinnun teorioitaan asioiden kulusta. Heidän silmissä ahne katse kun he etsivät aiheita misä täyttää tylsät päivänsä.
Toisenlaisia, sellaisia jotka haluavat loistaa niiden rinnalla joita elämä on kohdellut kaltoin. Heitä vetää puoleensa varatut miehet, suhteet joissa on vaikeata. Säätävät salakavalasti, selän takana, vaikka muuten esittävät ystävää. He ovat niitä jotka vievät oman ystävänsä miehen koska se tuntuu niin hyvälle, ottavat tavaroita ilman lupaa ja esiintyvät surun areenalla kuningattarena. Syövät kahden ihmisen suhteen loppua, haaskaa, ravinnokseen.
Naistyyppi: haaskalintu
oletteko tavanneet?
2
636
Vastaukset
- jemsis
ja oppinu ett kaukana kannattaa pysyä juorukelloista. Niitä ei aina huomaa, kun ne aluks näyttelee just tosi ystävällistä ja kyselee kaikenlaista. Sellasille ei tosiaan kannata kertoa mitään henkilökohtasii juttuja.
- ja nyt joudun,
käymään terapiassa ... ja hän vain jatkaa elämäänsä kuin ei mitään... seuraavaa uhria katsoen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822