Löysin mikserissä haahuillessani muutamia lupaavia uusia artisteja ja bändejä. Näistä kiinnostavimpina ehkä FOTO ja 24/7. FOTON musiikki oli jotenkin mukaansa tempaavaa suomalaista musiikkia. Yhtye nimeltä 24/7 taas edustaa tyylilajia joka on minua itseäni lähellä. Joka tapauksessa suosittelen näiden uusien tulokkaiden noteeraamista..
Uusia tulokkaita
8
355
Vastaukset
- Trubaduuri
Kävin tsekkaamassa edellä mainitut bändit. Oikeastaan odotin huonompaa, mutta kyseiset artistit olivat yllättävän hyviä. FOTOsta en oikein saanut kiinni mutta kyllä sillekkin varmaan kuulijakuntaa riittäisi. 24/7:lla on kyllä biisien tekeminen hallussa, ja pienellä hiomisella saatamme kuulla tästä kokoonpanosta vielä lisää??
- Klasu1
Itsekin odotin jotain huonompaa, mutta kyllä molemmat yhtyeet ihan kuunneltavia oli... Kyllä biisien hiomisessa ja laulutaidossa vielä paljon tekemistä, mutta jos sitä kuuntelee jo nyt niin mitä se on ns "valmiina"... kovalla tsempillä eteenpäin..
- Hannariinukka
En oikein käsitä bongaajan musiikkimakua. Itse henkilökohtaisesti pidän tästä 24:stä mutta FOTO ei saanut niitä kuuluisia kylmiäväreitä aikaan. Toisaalta niinkuin trubaduuri huomautti, löytyisi FOTOllekkin varmasti kuuntelijoita. Omasta mielestäni tosin 24/7 vie reilun voiton näistä vaihtoehdoista. Sulatti ainakin tämän nuoren neidon sydämen:)
- lauluihin rankempaa asennetta
24/7 soitollisesti ihan hyvää mutta laulullisesti todella heikkoa. Joten todella sääli kun musiikki muuten aivan loistavaa niin laulu todella ponnetonta ja ilman minkäänlaista syvyyttä.
Fotonista voisi tullakin jotakin. Biiseissä paistaa bändin vahvuudet. Lauluihin enemmän asennetta ja fiilistä. Jotenkin laulaja laulullisesti ei pistä kaikkea peliin. Rankempaa ääntä peliin niin fotonista uskon tulevan kova sana musiikkialalla.- väkäreiska
Se kirjotetaan fotossa eikä fotonissa prkl!
- Insidehemmo
väkäreiska kirjoitti:
Se kirjotetaan fotossa eikä fotonissa prkl!
Se muuten kirjotetaan fotonissa, eikä FOTOSSA. älä puhu asioista joista et tiedä!
- Sheimon
Foto:n musiikki on kyllä oikeilla raiteilla, ja siitä saattaa tulla lähiaikoina yllättävänkin kova tulokas. 24/7 olen samaa mieltä kuín edelläkirjoittaja. Biisit aivan loistavia, laulu ei niinkään. Biisintekijässä on ainesta kun vaan pääsee hyvään kokoonpanoon...
- heissuliveissuli
Jokioisten paras bändi on kyllä mistique!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171039124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2212058Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231873- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491094Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59939Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862- 164858