Olen tehnyt nyt 5 peräkkäisenä päivänä keskim. 50 min kestävät sauvakävelylenkit ja nyt on toinen kylki/kylkikaari ja rintakin sekä käsi olkapäästä ja olkavarresta kipeät. Voiko johtua sauvomisesta ? En ole kovin kovaa kylläkään käsillä työskennellyt, mutta reippaasti kuienkin.
Onko muille tullut kipuja ?
Kylki kipeäksi
3
1243
Vastaukset
- Maialeena
Ellet ole harrastanut sauvakävelyp, käsivarsi- ja olkapäälihaksesi varmasti ensinm kipeytyvät, mutta kipu hellittää ajan mítaan,
- kovasti
Tottakai ne lihakset kipeytyy kun niitä aletaan rasittaa äkkinäisesti. Minä sain lihakseni kipeiksi jo ennen sauvakävelyä puita pienimällä, lumitöissä ym. ruumiillisissa hommissa. Nykyajan ihmisillä lihakset rasittuvat aivan liian vähän ja kipeytyvät sitten kun niitä rasitetaan. Lisää sauvailua vain niin kyllä se siitä hellittää. Ja niin kuin Juha Mieto sanoi: On mukava, että kroppa kipeytyy, jotta tietää olevassa elossa.,
- venytykset
ennen ja jälkeen sauvailun ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089