Olen tehnyt nyt 5 peräkkäisenä päivänä keskim. 50 min kestävät sauvakävelylenkit ja nyt on toinen kylki/kylkikaari ja rintakin sekä käsi olkapäästä ja olkavarresta kipeät. Voiko johtua sauvomisesta ? En ole kovin kovaa kylläkään käsillä työskennellyt, mutta reippaasti kuienkin.
Onko muille tullut kipuja ?
Kylki kipeäksi
3
1406
Vastaukset
- Maialeena
Ellet ole harrastanut sauvakävelyp, käsivarsi- ja olkapäälihaksesi varmasti ensinm kipeytyvät, mutta kipu hellittää ajan mítaan,
- kovasti
Tottakai ne lihakset kipeytyy kun niitä aletaan rasittaa äkkinäisesti. Minä sain lihakseni kipeiksi jo ennen sauvakävelyä puita pienimällä, lumitöissä ym. ruumiillisissa hommissa. Nykyajan ihmisillä lihakset rasittuvat aivan liian vähän ja kipeytyvät sitten kun niitä rasitetaan. Lisää sauvailua vain niin kyllä se siitä hellittää. Ja niin kuin Juha Mieto sanoi: On mukava, että kroppa kipeytyy, jotta tietää olevassa elossa.,
- venytykset
ennen ja jälkeen sauvailun ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446