sanokaas jokin järkevä syy tähän...olen seurustellut/tapaillut useita naisia joilla koira. itsekkin eläinrakas mies olen.
jossain vaiheessa koira on ajanut aina edelle minusta.eräskin silloinen naiseni kohteli mua kuin ilmaa. keskittyi koko ajan vaan koiraansa "kun se raukka jäänyt niin vähälle huomiolle" (ennen tätä en ollut nähnyt kyseistä naista viikkoon) entäs se jäänkö mä vähälle huomiolle???
tiedän kyllä että naisilla on omasta mielestään oikeus kohdella miestä miten huvittaa.
sitten jos mies kattoo telkkarista formuloita tai jalkapalloa tai sattuu pelaamaan pleikkaria niin nainen on vieressä inisemässä "kuinka en saa huomiota ja hellyyttä"
nainen+lemmikit+mies
19
1761
Vastaukset
- sigmund fraud
Korostunut lemmikin kanssa vehtaaminen lienee joillekin naisille sijaistoiminto, jolla puretaan kasautuneita hellittelyn haluja siinä vaiheessa kun niitä ei vielä uskalleta kohdistaa täysimääräisesti ja estottomasti mieheen.
- ......
.....
- --------------------------
Jos naisella on ollut esimerkiksi huonoja kokemuksia
miesten suhteen, niin hän kohdistaa huomionsa ja hellyytensä lemmikkiin. Koska, lemmikiltä hän saa
kaiken huomion ja se rakastaa naista estoitta, eikä lemmikki satuta naisen tunteita. Lemmikki on tavallaan naiselle miehen "korvike". - se valitettavasti
-------------------------- kirjoitti:
miesten suhteen, niin hän kohdistaa huomionsa ja hellyytensä lemmikkiin. Koska, lemmikiltä hän saa
kaiken huomion ja se rakastaa naista estoitta, eikä lemmikki satuta naisen tunteita. Lemmikki on tavallaan naiselle miehen "korvike".menee. Itse pyrin välttämään koiran omistavia naisia. Nämä naiset tuntuvat kohtelevan koiraansa kuin pientä lasta: töistä on aina kiire kotia koiran luo, koira saa nukkua sängyssä (siis silloinkin kun olin itse yötä naisella) yms. Kyllä siinä tuntee kakkoseksi jäävän.
- minä ja koira
-------------------------- kirjoitti:
kaiken huomion ja se rakastaa naista estoitta, eikä lemmikki satuta naisen tunteita. Lemmikki on tavallaan naiselle miehen "korvike".kelpaa,sellasta ihmistä ei ole syntynyt eikä synny, joka menee minun ja koirani ylitse.Joko koko paketti tai sitten ei mitään.Terv 50v mies ja koira.
- Tyttö&koira
se valitettavasti kirjoitti:
menee. Itse pyrin välttämään koiran omistavia naisia. Nämä naiset tuntuvat kohtelevan koiraansa kuin pientä lasta: töistä on aina kiire kotia koiran luo, koira saa nukkua sängyssä (siis silloinkin kun olin itse yötä naisella) yms. Kyllä siinä tuntee kakkoseksi jäävän.
Ei tule mieleen, että jos töistä tai muualta on kiire koiran luokse niin se koira ei osaa käyttää vessaa tai että se tosiaan on yksin kotona. Ei koiraa, tai muutakaan eläintä, hankita olemaan vain yksin kotona.
Koiran sängyssä nukkumisesta tai lapsena kohtelemisesta sitten voi olla montaa mieltä. - jennssku
se valitettavasti kirjoitti:
menee. Itse pyrin välttämään koiran omistavia naisia. Nämä naiset tuntuvat kohtelevan koiraansa kuin pientä lasta: töistä on aina kiire kotia koiran luo, koira saa nukkua sängyssä (siis silloinkin kun olin itse yötä naisella) yms. Kyllä siinä tuntee kakkoseksi jäävän.
ei kaikki ole kuiteskaan samanlaisia :) terv. koiran omistava nainen
- Edellisten kanss
Että lemmikki on miehen ja lasten korvike. Naisen on pakko saada antaa hellyyttä jollekin, ja koira mitä paras kohde. Samalla oppii vastuunkantamista toisesta elävästä. Mies kyllä ohittaa koiran siinä vaiheessa kun suhde alkaa näyttää parisuhteelta, joten don*t worry, koiranaisesta saat hyvän ja uskollisen vaimon!!
- on sellainen
jossa on eläimiä (mielellään koiria) ainakin kaksi, ja jos mies haluaa vielä lisäksi liskon niin hankimme, ja jos minä haluan vaikka hamsterin niin hankimme. Niin se vain on, jos mies ei ole eläinrakas niin se on selvä mutkaton turn-off eli tervemenoa.
- Olavi Pekka Kuusisto
Oma koirani ajaa edelle kaikista ihmissuhteista.
Miksikö? Koira ON oikeasti ihmisen paras ystävä.
Se ei petä, ei vittuile, ei jäkätä eikä puhu paskaa selän takana. Koiran kanssa on aina kiva lenkkeillä tai vaikka katsoa telkkaa. Jos haluan pelata tietsikalla tai juoda olutta, koira ei siitä valita.
Ja toisekseen, lemmikin omistajalla on vastuu huolehtia lemmikistä. Toinen ihminen kykenee huolehtimaan itsestään (laittamaan itselleen ruokaa, käymään vessassa jne), koira ei siihen pysty.
BTW, en ole sinkku :)- Are
G.A.Y.
- Sietäisit hävetä..
Are kirjoitti:
G.A.Y.
..senkin homppeli
- koiraa preferoiva
Sietäisit hävetä.. kirjoitti:
..senkin homppeli
hintti.. Oot niin GAY että oksat poies!!!
- piruili sulle
ja yritti provosoida sut koskettamaan itseään..Voi voi, etkö näin yksinkertaista naisen kiimaista vinkkiä tajunnut.
- neito.
En olisi tekemisissä ihmisen kanssa joka on rakastunut kokonaan koiraan eikä kumppaniin.
- *Trill*
Nainen on hankkinut lemmikin itselleen, eli sen lisäksi että sitä oikeasti rakastaa, on myös vastuussa sen hyvinvoinnista ja elämästä. Siis täydellisesti. Sinä voit pyytää huomionosoituksia, jos saat suutasi sen verran auki, jos koiran huomioiminen sinua ärsyttää. Muista, että koira kuitenkin oli siellä jo ennen sinua, se on todennäköisesti ollut edellä sinua koko ajan.
Koirakin kököttää kotonaan tuntikausia työpäivien aikana, kyllä se huomiota ansaitseekin, eihän se voi asunnosta itse lähteä hankkimaan itselleen tekemistä niin kuin sinä. Koira ei voi soittaa omistajalleen kysyäkseen mitä kuuluu, niin kuin sinä.
Jos erehdyt lapsia jonkun kanssa joskus hankkimaan, niin siinä sulla onkin ongelma, jos hermostut noin jo yhdestä koirasta.- nepenthe123
no hei kamoon vitun idiootti!!! koiraa ja omaa lasta tuskin pystyy vertaamaan toisiinsa. vedä pää pois perseestäsi ja mieti sitte asioita uudestaan vitun imbesilli.
- mieltä
Edellinen vastaus kertoi vain sen kuinka oikeaan osuit.
Ei olisi ensimmäinen kerta kun mies kadehtii naisen heidän lapselleen antamasta huomiosta. Mikähän noita vaivaa? - *Trill*
nepenthe123 kirjoitti:
no hei kamoon vitun idiootti!!! koiraa ja omaa lasta tuskin pystyy vertaamaan toisiinsa. vedä pää pois perseestäsi ja mieti sitte asioita uudestaan vitun imbesilli.
Älä kysy jos et kestä vastausta, tai mielipidettä yleensäkään. Jos et pysty vastaamaan asialliseen vastaukseen asiallisesti, sitä ei silloin varmaan kannata edes lukea. Samalla tavalla voi lapselle olla mustasukkainen tai kateellinen kuin koirallekin. Ja tieto, että lapsi satavarmasti ajaa suhteessa miehen (ja vaimon) ohi, kyllä joidenkin miesten mieltä kiristää.
Sitä koiraa voi paijata ja sen kanssa voi harrastaa yhdessä. Sille olemalla kateellinen ajat vain naisen kauemmaksi.
Toivottavasti kestät tämän vastauksen, sillä näinhän se menee.
Ai niin, olen todellakin samaa mieltä ettei koira ole sama asia kuin lapsi. Lapsi vie äitinsä huomiota paaljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699