Onkos jollakin linkkejä joillekin verkkokauppa sivuille mistä voisi ostaa taitoluistelu asun? mietin myös mistä voisi ostaa nämä "sukkahousut"? :D olen hiukan tietämätön ^--^'
Kiitoksia etukäteen jos joku vaivautuu kertomaan! ;D
Taitoluistelu asut
9
3441
Vastaukset
- esimerkiksi
tai sitten Skate Shop jne
- Perhonen
Seinäjoella on maahantuontiliike, Tarita World, joka myy myös suoraan kankaita ja luultavasti saa valmiita asujakin. Sieltä saa ostaa upeita silitettäviä strassikuvia. Luin jostain, että sponsaa Pöykiön Susannan puvut. Pitäisi löytyä firman nimellä nettisivut.
- -eet , -eitä
ne. Johan löytyy.
Myös intersporteissa on sukkiksia. - mappe
Hei
www.flippi.fi täältä löytyy taitoluisteluasuja- westie-2
Tässä on pari nettiosoite: www.luckykate.fi
www.skateshop.fi ,
- Taitoluistelijana
Noh, itse sanon asiasta vain oman mielipiteeni:
Mistään netistä ei ole hyviä pukuja tai halpoja sukkahousuja löytynyt luisteluun, joten päätinpä ostaa lähimmästä liikkeestä sukkahousut. Noh, en vielä ole päässyt niitä kokeilemaan. Suosittelen kuitenkin, menoa lähimpään liikkeeseen. Saat tavarat kerralla ostettua! - Skatemom
Harkka-asut voi ostaa kaupasta ja kirppareilta tai ommella itse. Kisoihin teetetään ompelijalla tai jos taitoa löytyy voi ommella itse. Pienimmille voi kokeilla tilaamista esim. ebayn kautta. Mutta sieltä tulevissa puvuissa on monesti "virheitä" mm. helman asettelussa tms.
- caimasport
Meillä on koko Mondorin luistelutrikoomallisto verkkokaupassamme. Perusmallisto löytyy omasta hyllystä ja toimitukset 24 tunnin sisällä, jos tilattu tuote on meidän varastossa. Meillä myös bambutrikoot hyllyssä heti toimitukseen.
https://www.caima.fi/fi/urheilu/taitoluistelu
Itä-Suomen taitoluisteluliike - CAIMA Sport - silmu a
Juu minäkin yksärinä. kerron että mekin teetetään puku jollain ompelijalla oon siis 2002 syntynyt A-silmu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211