Lämminkuppi dietti

....

Hei! Ajattelin kysyä, että onko järkevää, jos laihduttaa niin, että syö päivässä 5kertaa lämminkuppi aterian, eikä muuta?
Onko niissä kaikki mitä tarvitsee päivässä?
Ja juo paljon vettä.
Jos tekisi noin vaikka 5päivän ajan.

19

8527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allevò

      ja nutrilett pusseissa on kaikki. Allevoolla on peruna-purjo ja nutriletilla creamy chicken ja ne ovat kuin lämmin kuppi-juttuja.

      • ...

        Alleeeeeeeeeeevo


    • miu

      Ja mitä viiden päivän jälkeen? Väliaikaisestihan kiloja saa pudotettua lyhyessäkin ajassa, mutta lähinnä nestetasapainosta silloin on kyse. Ei, en ole asiantuntija, mutta kaikenlaisia poppakonsteja olen yrittänyt. Ainoa mikä minulla toimii, on tämä totaalinen ruokatottumusten muuttaminen. Kuusi viikkoa ja yli neljä kiloa, tyytyväinen olen ja homma jatkuu : ) Eikä ole mennyt rahaa mihinkään erityisvalmisteisiin. Toki niitäkin voi käyttää, mutta eivät sovi minulle.

      • kickstarttina,

        jolloin vatsalaukku pienenee ja tottuu pienempään sapuskamäärään. Senhän nyt jokainen tietää, ettei niin voi lopun ikäänsä jatkaa! Ja siinä ajassa voi järjestellä palikoita uuteen uskoon pääkopassa, sillä henkinen motivoituneisuus on järjettömän tärkeää!


      • ...

        Kysyit että mitä tämän jälkeen, tarkoitus olisi sitten jatkaa keventäjillä, kiloklubilla, tai muulla vastaavalla ohjelmalla. :)


      • miu
        ... kirjoitti:

        Kysyit että mitä tämän jälkeen, tarkoitus olisi sitten jatkaa keventäjillä, kiloklubilla, tai muulla vastaavalla ohjelmalla. :)

        Minusta tuo ei silti kuullosta kovin mukavalta tavalta aloittaa. Sehän on mielipidekysymys ; )Minulle hyvä tyyli oli lisätä kasvisten määrää, ja syödä säännöllisesti, 3h välein 5 krt päivässä. Ekalla viikolla paino putosi näin tasan 2 kg, minusta se oli aika hyvä startti : )

        Ja ruokana söin tavallista ruokaa, sillä erolla entiseen, että ensin täytin lautasta kasviksilla ja sitten sillä pääruoalla. Pääruoka on kahdesti päivässä. Minulle syöminen on ollut paha tapa, näin sain sentään pureskella ja nautiskella ruoasta.. Kelle keitot maistuu ja niillä jaksaa, niin toki voi niin tehdä.

        Lykkyä tosiaan projektiin, toivottavasti löydät itsellesi mieluisan ja mukavan tavan, niin varmasti syntyy tulosta!


    • Meemu

      Kyllä lämminkuppipussit ovat ihan Ok laihdutuksessa. Niillä voit korvata yhden tai useamman aterian päivässä. Lääkärini kertoi, että
      Nutrifast ym. tuotteet ovat ihan samaa tavaraa, maksavat vain noin 5 kertaa enemmän, markkinakikka ! Lue sisältötiedot niin huomaat, että ovat lähes samoja tuotteita. Suosittelen, 5 viikossa on mulla pudonnut 4 kiloa ! Syön vihanneksia, leipää, kalaa, kanaa ja pari pussia keittoa per päivä.

    • yksi..

      lämminkeitto maksaa?

      viikon pääst tulee jo varmaan korvistakin ulos.

    • miu

      Hei! Kertoisiko joku, paljonko pussillisessa keittoa on kaloreita ja rasvaa? Vaikka siis sen 100g kohti olevan arvon. Kiinnostaa siksi, kun keittoja ei tule oikein itse tehtyä, niin voisi joskus vaikka sitten ostaa ja maistaa : )

      • ...

        Maksaa 0.80-1.20 euroa, kun on erimerkkisiä niin on erihintasi ja kaloreita on yhdessä valmiissa kupillisessa 80-120.


      • voi verrata VLCD-tuotteisiin,
        ... kirjoitti:

        Maksaa 0.80-1.20 euroa, kun on erimerkkisiä niin on erihintasi ja kaloreita on yhdessä valmiissa kupillisessa 80-120.

        esim. suolaa noissa LK-tuotteissa on aivan liikaa ja muutoinkin.


      • mieluummin

        Apetit quick & tasty keittoja


      • miu

        Ostin keittoja, ainakin tomaatti & basilika ja sienikeitto olivat tosi hyviä : ) Sillain mukava välipala kun mieli tekee "jotain". Ja lämmin.


      • ...
        miu kirjoitti:

        Ostin keittoja, ainakin tomaatti & basilika ja sienikeitto olivat tosi hyviä : ) Sillain mukava välipala kun mieli tekee "jotain". Ja lämmin.

        Tässä nyt esimerkkejä:

        Kanakeitto
        1 annos valmista keittoa sisältää:
        Energiaa 140kJ/35kcal
        Proteiinia 1g
        Hiilihydraattia 6g
        Rasvaa 1g
        Valmiin keiton suolapitoisuus on 1,6g
        ja yhdessä keitossa on 175ml.

        Herkkusienikeitto
        1 annos valmista keittoa sisältää:
        Energiaa 405kJ/ 100kcal
        Proteiinia 2g
        Hiilihudraattia 11,5g
        Rasvaa 5,5g
        Valmiin keiton suolapitoisuus on 2,4g
        ja yhdessä keitossa on 175ml.

        Kyllähän niissä vähän eroa on. Mutta herkkusienikeittokin on paljon paksumpaa kuin esim. tuo kanakeitto.


      • *Bender*
        ... kirjoitti:

        Tässä nyt esimerkkejä:

        Kanakeitto
        1 annos valmista keittoa sisältää:
        Energiaa 140kJ/35kcal
        Proteiinia 1g
        Hiilihydraattia 6g
        Rasvaa 1g
        Valmiin keiton suolapitoisuus on 1,6g
        ja yhdessä keitossa on 175ml.

        Herkkusienikeitto
        1 annos valmista keittoa sisältää:
        Energiaa 405kJ/ 100kcal
        Proteiinia 2g
        Hiilihudraattia 11,5g
        Rasvaa 5,5g
        Valmiin keiton suolapitoisuus on 2,4g
        ja yhdessä keitossa on 175ml.

        Kyllähän niissä vähän eroa on. Mutta herkkusienikeittokin on paljon paksumpaa kuin esim. tuo kanakeitto.

        Tai Nurilett? Kuten jo kirjoittelin niin mitä Nutrilettin keitossa on enemmän kun sen aterian kalorimäärä on 262?

        Ei pieni pää tajuu... Ohjeissa käsketään pitämään yksi matalakalorinen viikko ennen 5 päivän hässäkkää. Jospa se perustuukin siihen se painon putoaminen. Kevyen viikon päälle on hyvä vetää tämmöinen systeemi, sehän on jo kaks kevyttä viikkoa. Kunpa jaksaiskin joka toisen viikon vetää normieväillä kevyesti..

        Ostin siis ekan Nutrilett-paketin ja aikomus olis elää niillä vaikkapa kolme viikkoa extrasalaatin kanssa.

        Serkkutyttöni muuten osallistui sairaalan pussidieettiin ja hänen eri runsas painonsa on hävinnyt kovaa tahtia. 160 kg --> 100 kg ja pelkillä pusseilla aikomus 6 kk. Normiruokaan paluu on kova, 45 g lihaa ateriassaan etc...


    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta kun tulee vastaan googlettelulla niin sama vastata.

      Itse olen käyttänyt olennaisena osana laihdutusta Lämmin kuppi-keittoja moneen otteeseen. Tietenkään sellaisenaan en niitä käytä vaan syön ne aina soijarouheen kanssa, mistä tulee proteiinia ja lisätäytettä vatsaan. SoyAppetit soijarouhetta käytän keittopussia kohden n. puoli desiä. Puoli desiä rouhetta painoi ennen 16 g, mutta paino tuntuu nousseen nyt yli 20 grammaan. Ja usein mukaan vielä pähkinöitä, joko ihan maapähkinöitä tai oikeita pähkinöitä 10-20 g.

      Yritän aina syödä kasviksia ja hedelmiä puoli kiloa päivässä, mikä kyllä laihduttaessa onnistuu helposti, kun vatsa välillä vaatii kunnon täytettä. Helpoin keino on syödä purkkiananasta ja raejuustoa, mutta omenat, banaanit ja appelsiini maistuvat hyvin sokeroimattoman ja maustamattoman jogurtin kanssa.

      Enimmillään olen saanut käytännössä tuolla reseptillä 30 kg painoa pois alle vuodessa, tosin käytössä myös silloin kuntoilu ja painonnosto, sekä jatkuva kalorimäärän seuranta silloisen Kalorilaskurin kautta, nimi nykyään Sulamo. Maksullinen, mutta edullinen palvelu.

      Mainittakoon, että välillä annoin itselleni luvan syödä pizzan, tavallisesti n. kerran viikossa. Keho tuntui nauttivan siitä rasva/hiilaripläjäyksestä, mutta vaikea sanoa miten paljon siitä oli henkistä. Tietty jos noita läskipäiviä rupeaa liikaa olemaan pitää ne lopettaa ja pohtia miten tehdä dieetistä niin täyttävä ja riittävä, ettei niitä tarvitse.

      Pari kertaa vuodessa vetäisin myös Nutrilett-pusseilla viikon pari. Olo oli ihanan kevyt ja tuntui mahtavalta, ettei tarvinnut tai halunnut enempää ravintoa. Sanotaanpa vielä, että Lämmin kuppi-keitot eivät todellakaan vastaa esim Nutrilett-pusseja koostumukseltaan, eikä niitä voi käyttää vastaavaa määrää korvaamaan Nutriletteja. Lämmin kuppi-keitoissa on suolaa ihan pirusti eli näyttääpä olevan esim. yhdessä Kanttarelli-keitossa melkein 1,8 grammaa. Noita kun vetäisee päivässä monta rupeaa suolaa kertymään. Nutrileteissa on ravintokoostumus juuri sopiva eli ei mitään liikaa. Sama varmaan vastaavissa tuotteissa.

      Ymmärrän myös, että joillain homma voi luisua liian pitkälle, mutta oma esimerkki on ihan vain meille normiläskeille, joilla toivottavasti ei kyse ole syömishäiriöstä. Itse olen siis 175 cm mies, ja lopetin tuon 30 kg painontiputuksen, kun paino oli 70 kg. Valitettavasti bodailu sai aikaan ongelmia jänteissä ympäri kehoa, joten läskit ovat kyllä sitten vuosien aikana palailleet, kun liika liikkuminen käy kipeää. Muistutan kaikkia, että venyttely ja palautuminen ovat erittäin tärkeitä osia kuntoilua. Itsellä paljastui vasta ongelmien alettua skolioosi selästä, joka oli aiheuttanut virheasentoja puntteja nostellessa.

      • Anonyymi

        Hyvä idea laittaa soijarouhetta valmiskeiton sekaan.

        Itsellä nyt ollut 1800 kilokalorin smoothiekuuri, jossa päivän aikana yhteensä 350 grammaa hiutaleviljasekoitusta, jossa 2 osaa ruishiutaleita, 2 osaa Fazerin Voimakauraa, 1 osa kauralesettä, 1 osa soijarouhetta ja 1 osa Härkisrouheita.

        Lisäksi runsaasti kasviksia sekä kasviöljyä sen verran että 1800 kcal tulee täyteen.

        Maitoa en ole viime aikoina juonut, joten joudun käyttämään lisäravinteita (kalsium, seleeni, jodi, B2- ja B-12-vitamiini).

        Suolaa tässä dieetissä on vain alle 1 gramma päivässä, eli pitäisiköhän lääkäriltä kysyä suolaresepti? Suolaa ei missään tapauksessa saa tulla liikaa, sen vuoksi se olisi hyvä saada valmiina lääketehtaan punnitsemina tableteina, ellei nyt satu itse omistamaan supertarkkaa vaakaa.


      • Anonyymi

        Hyviä asioita ja itse suosin hyviä dvd:tä, joissa on liikuntaan oikeat ohjeet.
        Olen käynyt pt:llä ja katsellut niiden touhuja. En luota heihin tippakaan sen jälkeen! Haluan voimistellessa kuunnella omaa kehoani, enkä niskaan hönkyvää komentajaa, joka ei yksilön kuntoa kunnioita.

        Ravintoa niin, että jaksaa olla aktiivinen arkisin.
        Proteiinia niin että lihakset eivät hupene.
        Minä en siihen pysty 1g proteiinia suolaiseen kuppiin.
        Olen nainen ja haluan ravintoa kehon uudistamiseen.


    • Anonyymi

      Tulipa taas soopaa tuttin täydeltä kejussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe