RYHMÄSEKSI

kyselijä85

Kuinka suuri osa palstan naisista on kokeillut ryhmäseksiä? Suunnittelitko etukäteen että voisi olla mielenkiintoista kokeilla vai lähditkö teininä "vahingossa", tavallista kosteamman baari-illan jälkeen, muutamaa vuotta vanhempien miesten joukon mukaan?

Ja miksikö kyselen? On tullut ilmi että tyttöystäväni on ollut keskivertoa kokeilunhaluisempi ennen seurusteluamme. Olenko vain ahdasmielinen mulkku kun en ole ollenkaan ihastunut tähän tietoon.

44

8238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden

      kokeilun tulisi sallia jokaiselle oli laji sitten melkein mikä tahansa. Se on normaalia, että ihmiset etsivät itseään ja miten muuten voi sanoa, mistä tykkää ja mitä haluaa, jollei ole mitään kokeillutkaan. En tarkoita mitään pahaa seksiin liittyvää kuitenkaan, siis raiskauksia, pedofiliaa tai muuta, mutta en minä ainakaan miestäni tuomitsisi jos hän olisi kokeillut ryhmää, seksiä toisen miehen kanssa tai muuta. Yhden kerran kun voi aina laittaa kokeilun piikkiin, lähes missä tahansa asiassa.

    • on mennyttä

      Ei sinun tarvitsekaan ihastua siihen tietoon, kunhan muistat olla ihastunut tyttöystävääsi. Kaikenlaista on tullut itsekin kokeiltua joskus parikymppisenä :-)

      Ja onhan se niinkin, että kun on kokeilut kokeiltu, ei tarvitse enää parisuhteessa haikailla, että millaistahan se olisi.

      • kokeiluja.

        Se on parempi parikymppisenä kokeilla ettei tarvitse sitten alkaa kokeilemaan kun on kolme lasta käsipuolissa...


      • urho S
        kokeiluja. kirjoitti:

        Se on parempi parikymppisenä kokeilla ettei tarvitse sitten alkaa kokeilemaan kun on kolme lasta käsipuolissa...

        "Se on parempi parikymppisenä kokeilla ettei tarvitse sitten alkaa kokeilemaan kun on kolme lasta käsipuolissa... "

        Kun se kerran on noin hienoa, niin mikä sitten estää kokeilemasta vaikka olisi ne kolme kersaa kainalossa?

        Mitä sitä sitten rajoja vetelemään mihinkään. Muijan ollessa telakalla kolmatta ponnistamassa, niin mies voi käydä hankimassa vähän lisää kokemusta. Ok? Hienoa.

        Kato sekin on historiaa sitten kun tieto tulee muijan korviin asti. Joten mitä väliä?


    • taju lähtee

      eukkosi on mitä ilmeisemmin hiukan viriili yksilö. Sellainen se on ja tulee aina olemaan. Ans kattoo ku ei me ku hetki niin jo taas on joka rööri täynnä pippeliä. Ihan turha yrittää akkaas muuttaa! Toisille riittää yksi ja toiset tarttee viis.

      Ainoa millä rauhotut on kun haet vertaistasi seuraa...niin se vaan on!

      • kyselijä85

        Ainoa millä rauhotut on kun haet vertaistasi seuraa...niin se vaan on!

        Siksihän mä just kyselin kuinka suuri osa palstan naisista on samanlaisia. Naisilta ja miehiltä nyt vaan odotetaan vähän eri asioita. Tuskinpa naisenikaan olisi tyytyväinen jos minä olisin aiemmin ollut joku koulukiusattu nörtti.


      • koulukiusattu
        kyselijä85 kirjoitti:

        Ainoa millä rauhotut on kun haet vertaistasi seuraa...niin se vaan on!

        Siksihän mä just kyselin kuinka suuri osa palstan naisista on samanlaisia. Naisilta ja miehiltä nyt vaan odotetaan vähän eri asioita. Tuskinpa naisenikaan olisi tyytyväinen jos minä olisin aiemmin ollut joku koulukiusattu nörtti.

        nörtti voi olla syyna mihinkään. sehän olisi täysin sinusta riippumaton asia.


      • kola-olli
        koulukiusattu kirjoitti:

        nörtti voi olla syyna mihinkään. sehän olisi täysin sinusta riippumaton asia.

        Naisten mielestä se nyt vaan on niin.


      • olen nainen
        kola-olli kirjoitti:

        Naisten mielestä se nyt vaan on niin.

        ,,,


    • ......

      Nuoko ne vaihtoehdot on? "Suunnitellut" tai "teininä kännissä setien kaa"? Herää nyt...

      Minä olen kokeillut, en ollut teini, miehet oli saman ikäisiä, ja hetken mielijohteesta. Humalassa oltiin.

      Mutta mitä kommentoit tuolla noista nörteistä... joo, on ihan mahdollista että olet ahdasmielinen mulkku. Sääd...

    • kola-olli

      Hampaat ja terveys siinä menevät. Liian hapokasta.

      • miehen logiikkaa

        että tää aihe on hyvin happopitoinen?


    • nainen on

      kokeillut yhtä sun toista, mutta niistä seikkailuista ei kerrota miehille. Sun ystäväsi on vaan sattunut olemaan tyhmänrehellinen.

      • kunnian mies...

        Mutta kun miehet tietävät että monet naiset on kokeilleet yhtä ja toista niin ei kai me niin tyhmiä olla ettei arvattaisi jos nainen vielä vaikuttaa vähän lutkamaiselta.
        Eli kertokaahan naiset vähän lisää. Oliko mukana teidän lisäksenne vain miehiä vaiko myös naisia? Niin ja kuinka monta yhteensä?


      • kunnian mies...

        Mutta kun miehet tietävät että monet naiset on kokeilleet yhtä ja toista niin ei kai me niin tyhmiä olla ettei arvattaisi jos nainen vielä vaikuttaa vähän lutkamaiselta.
        Eli kertokaahan naiset vähän lisää. Oliko mukana teidän lisäksenne vain miehiä vaiko myös naisia? Niin ja kuinka monta yhteensä?


      • SAMAA MIELTÄ!

        En minä tiedä eukkoni toimista ennen kuin ruvetiin olemaan. Itse tiedän, että thaimaan ja saksan reissut on käyty. Ja että tieto lisää tuskaa.

        Se on faktaa, että teinirakkaus ei tule toistamiseen ja sen ihanuus.

        Nykyään se on ihan "realistista" arkea kai..

        Rakkaudesta en osaa sanoa muutakuin sen, että sen kun saavuttaaa niin on sitten onnellisuutta ja tuskaa..Ja vaihtamalla ei parane. Ja joskus olis hyvä katsoa peiliin..Plää plää,


      • tttttttttttttttttttttt
        SAMAA MIELTÄ! kirjoitti:

        En minä tiedä eukkoni toimista ennen kuin ruvetiin olemaan. Itse tiedän, että thaimaan ja saksan reissut on käyty. Ja että tieto lisää tuskaa.

        Se on faktaa, että teinirakkaus ei tule toistamiseen ja sen ihanuus.

        Nykyään se on ihan "realistista" arkea kai..

        Rakkaudesta en osaa sanoa muutakuin sen, että sen kun saavuttaaa niin on sitten onnellisuutta ja tuskaa..Ja vaihtamalla ei parane. Ja joskus olis hyvä katsoa peiliin..Plää plää,

        hah hah!!! Joku taas suuttu.


      • ei pidä
        kunnian mies... kirjoitti:

        Mutta kun miehet tietävät että monet naiset on kokeilleet yhtä ja toista niin ei kai me niin tyhmiä olla ettei arvattaisi jos nainen vielä vaikuttaa vähän lutkamaiselta.
        Eli kertokaahan naiset vähän lisää. Oliko mukana teidän lisäksenne vain miehiä vaiko myös naisia? Niin ja kuinka monta yhteensä?

        provosoitua. Toi lutkamaisuus ei muuten pidä ollenkaan paikkaansa. Toi on muutenkin todella typerä termi.

        Jos saan sanoa mielipiteeni, niin tuo ryhmäseksi/orgiameininki on varmasti monella seksifantasiana, mutta on ihmisiä, jotka ovat sitä kokeilleet ja eivät tykänneet ja sitten on ihmisiä, jotka tekevät sitä, kun elämä on muuten tylsää. Tarkoitan lähinnä tällaisia viisikymppisiä pariskuntia, joilla lapset ovat isoja ym. ym.

        Jokaisen täytyy itse selvittää itselleen, että missä ne rajat kulkevat seksin kanssa. En osaa muuta sanoa. Tiukkikselle sopii tiukkis ja vähän kokeilunhaluisemmalle hieman kokeilunhaluisempi pari. Joskus tiukkis haluaa vähän kokeilunhaluisemman ikäänkuin täydentääkseen itseään. Vakka kantensa valitsee.


    • neiti X

      Erilaisia tilanteita on ollut. Ventovieraiden kanssa ei tulisi mieleenkään. Joskus kahden miespuolisen kaverin kanssa olimme kolmestaan, mutta tyypillisempi asetelma on mies-nais-parin kanssa. Esimerkiksi yksi mies pyysi minut treffeille. Kahvittelimme ja päätimme lähteä hänen kämpilleen. Mies kysyi, haittaako, jos hänen ex-tyttöystävänsäkin tulee ja minä vastasin, että mikäpäs siinä. Olen suuntautumiseltani tasapuolisen biseksuaali.

      Joskus sinkkuaikoinani treffailin kahden pariskunnan kanssa. Mukavaa, sai seksiä ja seuraa, eikä tuntenut oloaan yksinäiseksi. Ihastumiset voivat olla ongelma, turhaa yrittää iskeä jotain tytsyä, kun tietää tämän rakastavan poikaystäväänsä :( Yksiavioisessa suhteessa pärjäilen nykyään, miestäni ei menneisyys vaivaa, onhan hänellä ollut omat huliviliaikansa.

    • olet

      Hyvä mies! Varmaankin seksielämänne kukoistaa kun olet saanut noin kokeilunhaluisen naisen. Kokemus on valttia ja jos hän nyt tyytyy sinuun niin voit olla ylpeä. Miehet saavat tehdä yleensä mitä vain eikä kukaan kyseenalaista. Miksi siis kyseenalaistaisit naisesi menneisyyden. Hei, ota järki käteen ja unohda menneet.

      • PropagandanTappaja

        "Miehet saavat tehdä yleensä mitä vain eikä kukaan kyseenalaista."

        - Kas tässäpä yksi myytti murrettavaksi. Nykypäivänä tuo on kyllä enemmän propagandaa kuin elävästä elämästä.


      • tiukkapipo

        Olen ihan samaa mieltä. Jos pystyt tyydyttämään naisesi, niin sehän on hieno suoritus. Se on mielestäni yksi miehen tärkeimmistä tehtävistä; tehdä nainen onnelliseksi sängyssä.

        Lisäksi: naisillakin on oikeus erehtyä ja kokeilla. Jos mies on tiukkapipo, niin hankkikoon sitten naiseksi tiukkapipon. Voivat sitten yhdessä keskustella vaikka politiikasta sängyssä iltapuhteina ja lueskella kirjoja. Ei tarvitse edes miettiä koko seksiä.


    • kookosjookos

      Olen kokeillut seksiä kertaalleen niin kahden miehen kuin toisen naisen sekä silloisen poikaystäväni kanssa. Kokeilu on aina kivaa, mutta en ehkä toiste lähtisi mukaan vastaavaan..Riippuu tietysti seurasta! :)

      On ehkä hieman ahdasmielistä, ettet voi hyväksyä toisen menneisyyttä.

      Koskaan en ole ketään pettänyt ja takana on kaksi yli 4 vuoden suhdetta. Nykyinen mieheni on tietoinen kaikesta, eikä ole sanonut siitä kummempia.

      Miksi naiselta vaaditaan niin suurta siveellisyyttä, kun miehet samaan aikaan tumputtavat kuvitellessaan ryhmäseksiä? Kukaan ei silti saisi harrastaa/kokeilla sitä?
      ... 50-luku...

      • Huomaatko?

        Olen varmasti vanhanaikainen, kun uskallan epäillä, että ryhmäseksin harrastaminen ja sen "kuvitteleminen tumputtaessa" ovat kaksi eri asiaa.

        Ei naiselta odoteta siveellisyyttä. Ihmiseltä odotetaan tyylikästä käytöstä. Tässäkin on ero. Huomaatko?


      • kookosjookos
        Huomaatko? kirjoitti:

        Olen varmasti vanhanaikainen, kun uskallan epäillä, että ryhmäseksin harrastaminen ja sen "kuvitteleminen tumputtaessa" ovat kaksi eri asiaa.

        Ei naiselta odoteta siveellisyyttä. Ihmiseltä odotetaan tyylikästä käytöstä. Tässäkin on ero. Huomaatko?

        Onko seksi ylipäätään mielestäsi tyylikästä? Eli hommat hoidetaan peiton alla vaatteet päällä ja kaikki muu on epänormaalia? Ja jos joku asia kiihottaa, niin sitä ei saisi harrastaa. Tumputtaminenkaan ei ole kovin tyylikästä. Mikä on tyylikästä käytöstä? Diskurssianalyysia parhaimmillaan.. :D

        Kovinkaan pitkälle tällä vatvomisella ei päästä, mutta ei ihmisiä pidä tuomita uteliaisuuden vuoksi. En halua kiistellä tästä aiheesta pahantahtoisesti, mutta antakaa hyvät ihmiset kaikkien kukkien kukkia.

        Mielestäni alkuperäinen kirjoittaja ei viitannut mihinkään kunnon orgioihin tms. vaan ihan normaaliin kokeiluun. Harrastavathan ihmiset anaaliseksiäkin. Se jos mikä ei ole tyylikästä.. ;D


    • asiassa

      Itse en ole koskaan kokeillut, vaikka toki fantasioinut siitä. Tilaisuuksia olisi ollut, mutta jotenkin itselläni kuitenkin on raja aina mennyt siinä. Vaikka kaikenlaista on tullut kokeiltua, niin seksi on aina jotenkin ollut kahden välinen juttu.

      Ymmärrän tunteesi, sillä nykyiseni kertoi tapailumme alkuvaiheessa kokeilleensa ryhmäseksiä. Asia oli ok ja mitäpäs toisen menneisyys nyt minulle kuuluisikaan.Nyt muutaman kuukauden aikana on asia kuitenkin tullut ilmi aina sivumennen... "No, silloin tuli..." jne. Ja se mitä en halunnut tietää oli juuri ne yksityiskohdat!

      Kuka meistä haluaa muutenkaan tietää yksityiskohtia toisten seksielämästä? En minä ainakaan koskaan kerro miehelleni yksityiskohtia menneestä seksielämästä. Tottakai historiassani on isompiakin miehiä, mutta tarvitseeko mies todella tämän tiedon?

      Näiden ykistyiskohtien tietäminen on tehnyt tehtävänsä ja häiritsevät jo meidän yhteistä seksielämäämme. Joten nyksästä on tulossa eksä :(.

      Pointtina, kaikki eläköön omaa elämäänsä ja kerätköön kokemuksiaan kuten tahtovat, mutta parisuhteen ei tarvitse olla henkistä strippausta! On asioita, jotka on parempi pitää itsellään ja on asioita, joita ei kannata miettiä...

      • Historoitsija(M)

        En tiedä voiko sitä laskea ryhmäseksiksi, että kaksi miestä rakastelee vuoronperään samaa naista, mutta eivät keskenään. Anyway, niin ko. tapaus kuin monta muutakin kokeilua ovat sellaisia, joita en vaimolleni ole koskaan kertonut, vaikka hän on asioista kysellyt ja halunnut tietää.

        Tiedän etten vastaavia asioita tekisi enää ja näin ollen on täysin turhaa aiheuttaa niistä päänvaivaa vaimolleni.


      • liukkailla
        Historoitsija(M) kirjoitti:

        En tiedä voiko sitä laskea ryhmäseksiksi, että kaksi miestä rakastelee vuoronperään samaa naista, mutta eivät keskenään. Anyway, niin ko. tapaus kuin monta muutakin kokeilua ovat sellaisia, joita en vaimolleni ole koskaan kertonut, vaikka hän on asioista kysellyt ja halunnut tietää.

        Tiedän etten vastaavia asioita tekisi enää ja näin ollen on täysin turhaa aiheuttaa niistä päänvaivaa vaimolleni.

        käymistä ja mitäs jos se oma nainen ois ollu se joka anto, oisko yhä vierellä vai heivattu lutkana veks?


      • jälkiliukkailla
        liukkailla kirjoitti:

        käymistä ja mitäs jos se oma nainen ois ollu se joka anto, oisko yhä vierellä vai heivattu lutkana veks?

        käymistä....eikä sitä oikein voi ryhmäks sanoo...ryhmässä kaikki on kaikkien kanssa


    • Mies______

      Naapurin eronnut nainen ehdotteli kännipäin kerran minulle ja vaimolleni kautta rantain ryhmäseksiä kun istuttiin kerran iltaa meillä kotona.

      Hän koitti saada meitä innostumaan aiheesta, kertilemalla omista kokemuksistaan, mutta ei me arvattu lähteä kokeilemaan.

      Tietysti näin jälkeenpäin ajatellen, isotissinen nuori nainen, hulluhan olisin jos väittäisin, että ajatus ei kiehtoisi. No se jäi sitten kuitenkin kokematta.

      Sitä en sitten tiedä, miten meidän suhteelle olisi käynyt jos tuohon olisimme lähteneet.

    • kyselijä85

      Yleinen mielipide naisten keskuudessa tuntuu olevan että olen ahdasmielinen ja minun pitäisi hyväksyä hänen kokeilunsa. Entä mitä asioita ette itse sietäisi miehen menneisyydestä? Entä jos miehenne olisi käynyt huorissa tai jos hänellä ei edes olisi kummoista menneisyyttä?

      • asia on näin

        Naisilla on oma lehmä ojassa niin pahasti että heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää selittää asioita itselleen parhaaksi.

        KAIKILLA suomalaisilla naisilla on ns. menneisyys. Muista maaginen luku 3. Olet ahdasmielinen paska jos edes kehtaat miettiä näitä asioita. Ja jos ei sinulla ole ns. menneisyyttä niin olet ahdasmielinen paska ja kaiken lisäksi seksuaalisesti rajoittunut runkkari, jolle ei jaeta piparia edes säälistä. Parempi opetella peppuseksin salat jo 17-vuotiaana, niin ei sitten tarvitse pyllistellä kun paskat on jo housuissa. Näin sanoo suomalaisen naisen sananlasku.

        Jep jep.


      • vastaaja m30+

        Mun mielestä sun ei tarvi pitää omaa mielipidettäsi mitenkään vääränä tai ahdasmielisenä, paremminkin vastuuntuntoisona, toisaalta joku toinen ei pidä asiaa mitenkään ihmeellisenä.

        Mä kuulun sun kanssa samaan ryhmään tuossa että ei tuo ihan normaalia ja kunnioitettavaa käytöstä ole. Samasta syytä olen jättänyt käymättä huorissa lomareissuilla vaikka kaverit on kuinka vakuutelleet ettei asiassa ole mitään väärää tai ihmeellistä, vaan pikemminkin normaalia toimintaa ja kokemuksien hankkimista.

        Tiedän että sellainen nainen jonka kanssa mä vakiinnun ei varmasti katsoisi hyvällä edellämainittua käytöstä, joten en sitä ole harrastanut ja samaa vaadin myös naisen käyttäytymisistä. Kun tarkoituksena olis ihannoida ja pitää sitä naista erikoisena, niin jos tallaisia paskoja ilmaantuu esiin, niin yritä siinä nyt sitten pitää kunnioitusta yllä, kun toiset äijät pitäneet muijaa lutkana(mun mielestä se on lutka mutta ymmärrän eriävät mielipiteet), vielä tämän luvalla, niin voi saatana. Jotkui äijät tietysti tästä ajatuksesta kiihottuu, mutta mä en siihen porukkaan kuulu. Mulla oli aikanaan kosimiset mielessä ja sitte muijasta paljastu tollai juttu niin eipä siitä sitten mitään tullu.

        Muistan mitä kaveriporukoissa puhuttiin noista naisista mun ollessa nuori aikuinen ja kyllä mua hävetti niitten muijien puolesta, kuin myös niitten tulevien äijien puolesta ja ennenkaikkea tulevien lasten puolesta. Mutta toisaalta ei se mua kyllä taittaakaan jos joku tollasta on harrastanut, kun ei yhteistä tulevaisuutta kuitenkaan olisi.

        Tuskin toi käytös mikään tämänpäivän trendi on mutta siitä puhutaan näin kasvottomana vaan enemmän, onneksi(tietää olla varauillaan).


    • kyselijä85

      Ja jos ryhmäseksin kokeileminen on ihan OK niin miksi tyttöystäväni yritti salailla sitä vaikka on puhunut avoimesti muun muassa existään? Miksi hän ei halunnut että tämä tulee julki?

    • NaidaanVaimoaKimpassa

      Olen nainut vaimoani melkein kaikkien ystävieni kanssa ja monien työkaverien kanssa myös.
      Vaimoani on nainut avioliittomme aikana noin 60-70 miestä useimmat useaan kertaan jotkut jopa vuosia.

    • Vaimon kanssa ollaan otettu tavaksi naida vaimoa kahdella miehellä kerrallaan. Nnin 1-3 kertaa kuussa.

    • Aviomies34v

      Minun vaimoni oli kokeillut naida usean miehen kanssa edellisessä suhteessa. Nykyään jatkamme samaa ja naimme vaimoa kaverien kanssa ainakin kerran kuussa joskus jopa viikoittain. Kuukautisten jälkeen vaimo on melko villi ja haluaa naida koko ajan. Silloin kaverit saavat naida melkein päivittäin.

    • izh

      ugh - ovulaatiot pitkin naamaa uuh nahkalippikset kehiin

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin naiselle toinen mies mukaan.
      On hienoa panna omaa vaimoa kimpassa.

    • Anonyymi

      EI ole koskaan kiinnostanut. Olen kyllä seksistä kiinnostunut ja intohimoinen nainen; ainakin mieheni mukaan. En ymmärrä koko ryhmäseksipointtia, toki kokeilumielessä, miksei mutta muutoin...yäk. Seksi perustuu parhaimmillaan tunteeseen ja luottamukseen.

    • Anonyymi

      Olen kokeillut ryhmäseksiä ja parin vaihtoa kaikkien tyttöystävieni kanssa ja jokainen on ollut innolla mukana kokeilussa ja myöhemmin jo erottuamme ovat olleet mukana kimpassa ja jopa parinvaihdossa.

    • Anonyymi

      Ei ole koskaan kiinnostanut. Oman miehen kanssa seksi on riittänyt nyt, ennen ja tulevaisuudessa. Ihan leppoisaa vaniljaa on, muttemme kaipaakaan mitään erikoisuuksia vaan läheisyyttä ja pitkää tyydytystä.

    • Anonyymi

      Oma mies houkutteli kokeilemaan kahta miestä ja niin sitten suostuin hänen mielikseen eikä ollut hullumpi kokemus.
      Nyt on kolme vierasta miestä aina välillä kesäisin meidän mökillä koko viikon kaikki yhdessä.
      Enkä ole katunut suostumistani kimppa naiseksi, meidän keskinäinenkin seksi on lisääntynyt kiitettävästi kun suostuin kimppa naiseksi.

    • Anonyymi

      Noiñ 25-30% naisista on kokeillut ryhmäseksiä joko teininä tai nuorena naisena.
      Olen aviossa nuoruuden rakastettuni kanssa.
      Tapasimme noin vähän yli 5 vuoden jälkeen uudelleen ja aloimme seurustella ja avioiduttiin.
      Nuorena ollessamme harrastimme kimppaa nykyisen vaimoni ja yhden kaverimme kanssa ja nyt molemmat ovat elämässäni ja kaveri on saanut panna jälleen vaimoani kuten teininäkin.
      Eihän se ole pahasta jos naimen on harrastanut seksiä ennen sinua ja kuinka monen kanssa yhtä aikaa tai erikseen.
      Mknä sain haluamani naisen koska tarvitsen naisen joka suostuu yhdessä kimppa ja parinvaihto seksiin.
      Vaimoni on mielellään mukana kimppa naisena kun pyydän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe